Mikä oli paras kohta Kuninkaan paluu -elokuvassa?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

"I can't carry It for you, but I can carry you! Come on!"

^^ Tuo on ultimate ihana kohtaus. Mä tajusin sen hienouden, kun kävin lauantaina verestämässä RotK-muistiani.
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joplin »

Sanoisin, että

"For Frodo!" ---> itkin joka kerta kuin putous
myös
"Don't you let go"---> itkin vielä enemmän

Ööh.Oli vaan pakko vielä kommentoida, että Jackson teki mielestäni upeaa työtä trilogian kanssa ja se ei voisi olla parempi kuin mitä se nyt on. Ja tuohan oli vain yhden ihmisen (tai filmiä tehneiden) käsitys Keski-Maasta. Jokaisella on omat mielikuvansa. Sanoisin kyllä ettei nuo epäkohdat minua haitanneet vaikka olenkin henkeen ja vereen tolkienisti. Sitä leffaa pitää vaan kattoa niinkun erillisenä juttuna...if u know what i mean. hihii. Muuten hyvää viikonloppua kaikille!! :) Pitäkää oikein oikein OIKEIN hauskaa!!
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Enkö tosiaan ole vielä laittanut tänne mitään? Ihan niinkuin olisin jo kertonut täällä lempparikohtani. :?

- Kun rohirrim huutaa "Death!" Pelennorin kentillä. Se oli uskomattoman liikuttavaa.
- Pippinin laulu. Aivan yhtä liikuttavaa. Nuo kaksi kohtaa oli ne missä itkin eniten.
- Aragornin kruunajaiset. Se oli kokonaisuutena hyvä. ^^ Paitsi en pitänyt Arskan ja Arwenin nuoleskeluista.
- Kokot! Oli ihanaa arvailla, että mihin kohtaan kangasta syttyy seuraavana liekki :lol: Ja taustalla oli upea musiikki


//OT// Minä ainakin linnoittaudun sohvalle ja luen Harry Potter 5:sta. (anteeksi tämä offtopik, luin vain joplinin viestin ja ajattelin kertoa mikä vastaa mielikuvaani hauskasta viikonlopusta :lol: )
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

-Edorasissa, kun Legolas on huppu päässä ja Aragorn menee sen viereen, kauniit maisemat!!!
-makuuhuonekohtaus, kun saattue on koossa
-kruunajaiset, ilman Arwenin ja Aragornin suutelemista!!!
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Eääk. Niitä on niin monta. Tässä pari niistä:
-Pippinin laulu *itkee joka kerta sitä kuunnellessaan*
-Lopussa se (kiitos Tuulilukolle muistuttamisesta :) ) kun ne on Mordorin porteilla ja Aragorn melkein kuolee ja Legolas yrittää päästä sen luo.
-Death-huutokohtaus. Se on tosi koskettava (mä en jotenkin pidä tosta sanasta. Se on kauheen teennäisen kuulonen, mut en keksi muutakaan. *seli seli* ) Viime kerralla mä ihan oikeasti itkin siinä kohdassa.
-Kun Pippin ratsastaa Gandalfin kanssa Edorasista Minas Tirithiin ja Merri jää huutamaan sinne perään. *sniff*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Balacenia
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:51 pm
Paikkakunta: Black Pearl, jossain päin Caribian merta

Viesti Kirjoittaja Balacenia »

Ainakin nämä:
- kun Arwen näkee poikansa (estelin ilme on niiin syyttävä)
-Andurilin taonta
-legolasin olifantin tappo kohtaus (ja se kun gimli sanoo että: tuo laskettiin silti vain yhdeksi
-arska, legsi ja gimli hyppää sieltä merirosvojen laivasta
-Pippinin laulu *niisk*
Do you like me now?

Pilipili-pom

Zaria kastoi itsensä Balaceniaksi.
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Minä pidin:

Witchking pukee itsensä haarniskaan ja kaikista Nazgúl-kohdista.
Kuolleiden armeijan kohdista.
Arwen näkee poikansa. Se oli hieno.
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Lissää

Viesti Kirjoittaja Judylas »

-Pippinin laulu
-Lopussa kun ne on Mordorin porteilla ja Aragorn melkein kuolee ja Legolas yrittää päästä sen luo.
-legolasin olifantin tappo kohtaus (ja se kun gimli sanoo että: tuo laskettiin silti vain yhdeksi
-Aragorn, Legolas ja Gimli hyppää merirosvojen laivasta
-Pippin ratsastaa Gandalfin kanssa Edorasista Minas Tirithiin ja Merri jää yksin


Oikeastaan kaikki ne joissa Legolas ja Pippin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Kräm
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja Kräm »

-Kotkat hakemassa Frodoa ja Samia Tuomivuorelta
-Frodo Parannuksen tarhassa
-Legolasin tulo Aran kruunajaisiin. Onko elokuvahistoriassa nähty mitään nätinpää?
-Hobiteille kumartaminen
-Harmaat Satamat. Tässä kohtaa on pakko itkeä!
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Mustallaportilla Legolasin ja Gimlin ilmeet ja sota huuto, kun ne lähtee juoksemaan niitä örkkejäpäin.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Yugo
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 5:18 pm
Paikkakunta: Punkaharju

Viesti Kirjoittaja Yugo »

Pois.
Viimeksi muokannut Yugo, Ma Huhti 24, 2006 5:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mutukka

Viesti Kirjoittaja mutukka »

Voikun niitä on niin monta... ^___^

Yksi parhaista on se kun Pippin laulaa samalla kun Denethor syö ja samaan aikaan Faramir on taistelussa. Siinä on jotain niin koskettavaa.

Toinen paras oli se lyhyt hetki kun Aragorn on kruunattu ja sanoo hobiteille "Te ette kumarra ketään". *snif*

JOOooo.
Puppi
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 5:59 pm
Paikkakunta: peiton alla.

Viesti Kirjoittaja Puppi »

Paras kohta...Oli varmaan se kun Pippin lauloi(Aikaisemmin en ollut itkenyt 5 vuoteen ja aina kun katson sen, pitää pysäyttää,koska itken niin paljon.Se on vain niin hirveän surullinen kohta ja Pippin-raasu on yksin siellä ilman Merriä..),Sitten kun Pippin lähti Rohanista ja Merri juoksi sinne torniin Aragornin kanssa(itkin siinäkin hirveästi, yllätys,yllätys.Koska ei Pippinin ja Merrin kuuluisi erota noin!julma Tolkien :cry: ),Se kun Sam itkee..herraisä, aina on pakko vollottaa mukana.Käy pikkusta sääliksi..Sitten se kun Pippin löytää Merrin sieltä Pelenorin kentältä(minä itken siinäkin koska se on niin ihana kohta!),Harhautus-kohta kun keskustelevat siitä:Gimli polttaa piippua ja nostaa pikkurillin ylös!Se kun ovat Mustalla Portilla ja Gimli sanoo Legolakselle:"en olisi koskaan uskonu kuolevani haltian rinnalla" Legolas:"entä ystävän rinnalla?" Gimli:"Jo vain, sen voisi tehdä".(Siinäkin vollotan hirveästi.)Se sänkykohtaus on aivan ihana!!Minä itken siinäkin mutta tällä kertaa ilosta.Aragornin kruunajaiset ja kun kaikki kumartavat pienille hobiteille.Kontu, siinä itken aivan mahdottomasti surusta ja ilosta.Samin ja Ruusan häät.Harmaissa satamissa kun Frodo jättää Samin,Pippinin ja Merrin.(siinä itken kaikista eniten Pippinin laulun jälkeen).Oikeastaan näin voisin sanoa:koko leffa on aivan mahtava ja minä itken koko leffan,paitsi alusta 15 minuuttia.Että tämmönen hullu :cry:
...The small sand castle that the waves swept away
a smile about to cry, looking up at the flowing clouds...
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Ahem. Nyt kun olen taas katsonut RotK:a, niin täytyy sanoa, että lempikohtiani ovat ehdottomasti kaikki, joissa puhutaan haltiaa. *naur*
Minä rakastan Arwen&Elrond ja Arwen&Arska -kohtauksia. (TTT:ssä on yksi aivan ihana kohta... hrr) Se kohtaus varsinkin, jota olen hieman imitoinutkin *köh köh*
"You have hte gift of fore-sight. You looked in to my Future. What did you see?"
"I saw death.
"But there is also life. You saw there was a child. You saw my son!"
Ihan niinkuin näin ulkomuistista heitettynä, tuo kohta x)

Ne ovat vain niin ihania. Rakastan Arwenin ja Aragornin tarinaa. Iiih.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Paras kohta?? Jaajaa, niitä on rutosti.
- Barad-durin ja Silmän murskautuminen (muahhahhaa!)
- Pippin koskee Orthancin Näkykiveen (mikälie ;) )
- Frodo puhuu haltiaa O.O
- Pippinin laulu *huokaus*
- Back in the Shire (Hobitit tervehtivät Yrmyä xD)
- Vihreä lohikäärme xD (Siis se ravintola!! XD)
- Gandalf hätistää Nazgulit ja juoksee muiden mukana Minas Tirithiin. Aww, ihana kohta, ja mikä musiikki!
- kruunajaiset ja kumarrus hobiteille
- Merri ja Pippin-kohdat! KAIKKI!
- Lego tappaa fantin xD
- Aaveet, petturit. Ne kohdat. XD
Siinä ne taisi olla.... kai. xD
Muttaah, olihan se hyvä elokuva, odotin kyllä enemmän. Vitsi kun ärsyttävää!!!!!!!!!
Vastaa Viestiin