VIRHE! VIRHE! VIRHE!!

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Toruko
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Touko 05, 2006 4:03 pm
Paikkakunta: Tönö

Viesti Kirjoittaja Toruko »

Hoh. Olen mäkin joitakin pikkuvirheitä leffoista löytänyt, mutta että noin paljon.. *mykistyy* Kamalan tarkasti te ne katsotte. :'D Tosin, olen katsonut leffat viimeksi kai viime kesänä, joten en muista kaikkia virheitä. Täytyy kirjoittaa nämä listalle ja ryhtyä tuijottamaan telkkaria nenä ruudussa. XD
Pistachio.
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

En mä yleensä pongaile virheitä, mutta en voi olla huomaamatta että kun frodo ja sam matkaavat mordoriin niin ne "puhistuu" välillä mystisesti. Siis niillä ei ollut vettä juomiseen mutta sitä riitti kyllä oikein hyvin naamanpesuun..
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

En mä yleensä pongaile virheitä, mutta en voi olla huomaamatta että kun frodo ja sam matkaavat mordoriin niin ne "puhistuu" välillä mystisesti. Siis niillä ei ollut vettä juomiseen mutta sitä riitti kyllä oikein hyvin naamanpesuun..
Ja sitten miehet sanovat että naiset ovat pinnallisia! No joo.

Olisi PJ ollut aika mestari, jos olisi aivan koko elokuvan saanut tehtyä täysin virheettömäksi. Pitää puolustella herraa.
Kuva
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Eilen katsoin FotRin loppuun, ja siinä kun Frodo ja Aragorn ovat siellä Amon Henillä, niin kun Frodo pitää sormusta kädessään, niin sormuksessa ei ole ketjua, mutta ennen sitä, ja sen jälkeen sormus oli ketjussa. Tuo vain psiti silmään kun katselin sitä...
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Mulle tuli mielen että kun se enttilöinen nakkaapi Merrin ja pippinin siihen Gandalfin eteen, seuraava kuva näytetään pippinin ja merrin kannalta. muuten tosi kiva, mutta Entin jalat ei näy sieltä takaa vaikka ne minusta pitäisi näkyä. (Kattokaa ny vaikka ite!! Saatan toki olla väärässä...Mutta en tosiaan ole niitä sieltä hoksinut. )
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Itsekkään en ole pahemmin jaksanut virheistä välittää. Jos olisin lukenut kirjat ennen elokuvia, niin sitten miulla olisi paljonkin sanottavaa. Nyt luen kirjaa, enkä pahemmin ajattele koko leffaa tai sen tarinan kulkua tai mitään muutakaan.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

En minäkään enää virheistä jaksa selittää...
Mutta haluan puolustella PJn ratkaisuja (katsokaa pidennetyt ;), vaikka joku on varmaan sen jo tehnyt, kaikkia viestejä kun en ole ehtinyt lukemaan.

Gandalfin ratsastuksesta. Ei, ei sillä hevosella ole valjaita, tosin naru hevosen kaulassa kyllä on, sen olette varmasti nähneet.

Minäkin inhosin hetken verran Peteä sen Samin kotiin lähettämisen takia, mutta en enää. PJ selittää sen pidennetyissä, mutta en enää pahemmin muista miten se meni...

Ja hevosista. Luulen että se hevosten puuttuminen Mustalla portilla voi jotenkin liittyä siihen, ettei pidennetyissä heillä ole hevosia (paitsi Aragornin jengillä). Tosin on se outa että hevoset sillälailla katoavat.

Ja Konnun puhdistuksen puuttumisesta. Minuakin tosin harmitti tämä, mutta siihen on montakin syytä, ettei sitä ollut. Aika on yksi. Toinen on se, että oli alusta asti päätetty elokuville tietty linja. Vaikka siinä on tapahtumia mitä kirjassa ei, tai jotain puuttuu, on silti mahdollisimman hyvin yritetty kunnioittaa Tolkienin näkemyksiä. Konnun puhdistus on siis jätetty pois, koska elokuva huipentuu sormuksen tuhoamiseen jne.

Monet varmasti tietävät nämä seikat, mutta ne jotka eivät pidennettyjä ole nähneet, tässä vähän selvennystä :wink:.

Totta on kyllä sekin että virheitä sieltä löytyy joka tapauksessa, kukaan tuskin pystyy tekemään niin massiivista elokuvaa virheittä.
Totta kyllä sekin että toisinaan virheitä on kiva bongailla. :D

Älkääs heitelkö tomaateilla, jookos. *puppy eyes*

Taas unohdin jotain mitä piti sanoa, mutta olkoon ^^'. Osan virheistä olen itsekin bongannut, toisia en.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
El Chupacabra
Örkki
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Elo 09, 2006 10:32 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja El Chupacabra »

Enpä yleensä minäkään virheisiin tartu, mutta kun viimeeksi katsoin RoTK:n ja silloin kun Arska paiskasi Sauronin Suulta pään pois harteilta niin pelkästään pää ei kadonnut mystisesti vaan myös koko muu kroppa ja se kanttura sen alta kun ne ovet aukesivat ja sotajoukko rynni areenalle. Kaiken järjen mukaan raadon olisi pitänyt jäädä jalkoihin, mutta mitäs pienistä. Pikku vikoja! :lol:
Turpani voin tukkia mutta hiljaa en ole...
Moriel
Örkki
Viestit: 101
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 3:04 pm
Paikkakunta: Jossain idän ja lännen välissä aavistuksen pohjoisesta etelään.

Viesti Kirjoittaja Moriel »

-Kun Arwen tapaa Aragornin ensimmäisen kerran, hän menee Frodon luo valkoinen pusero päällään. Kun hän palaa takaisin, hänellä on sininen takki.
Minen nyt mene vannomaan mutta tuo oli muistaakseni Suosikissa tai jossain... Mietin että luuleeko ne virheeksi sitä että Arwenilla on se valkoinen puku Frodon harhoissa ja oikeasti sininen takki. (loistava selitys xD)

Onko ketään muuta häirinnyt se, että Elrondin neuvonpidossa Gimli pirstoo kirveensä siihen sormukseen mutta kuitenkin se on sen jälkeen ihan ehjä ._. Jotenkin tuo masentaa minua ^^

Ja sitten ei varsinaisesti virhe, muttakun Celeborn puhuu haltiakieltä niin se kuulostaa aivan kamalta xD Sen pitäisi olla sen äidinkieli ja se puhuu sitä niin vaikeesti että aloin melkeen itkemään kun ne sillä tavalla on raiskannu sen ;___; (haltiakielen siis)
If it's all dreams
now wake me up
if it's all real
just kill me.
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

teil on tääl ihanat nimet: Arska ja Borska! haha lmao! mikä Legolas sit on? Legrska? Mä oon tottunu Legolaksesta Leggy tai Leggie nimee :)
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Ehei, Legolas on Legsu ^__^
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Anor
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 4:20 pm

Viesti Kirjoittaja Anor »

Yks moka on se että kun Gimli yrittää sillä kirveellä hajottaa sen sormuksen niin se meni rikki, mutta sitte se kirves onki ihan ehjä.
Tai ehkä se kävi uudelleen takomassa sen.
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Mä en tiedä,onko tää kohta jo mainittu (en jaksa selata,eh :roll: ),mutta RotKissa kun Aragorn,Legolas ja Gimli hyppää sieltä merirosvolaivasta,niin Gimli kaatuu. ^^'

Ja TTT:ssä kun samat henkilöt kuin edellisessä huomaamassani "virheessä" juoksee Rohanin tasangoilla Gimlin saapas tippuu sen jalasta. (en jaksanut katsoa edelleenkään,oliko tämä jo mainittu)
Avatar
^Elektra^
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Helmi 11, 2007 7:54 pm

Viesti Kirjoittaja ^Elektra^ »

Gande, Arska, Legsu, Gimmel, Muntiadoc Brennibuk, Borska, Arkku, Leksu ja Gimpsu

Voi hyvä tavaton, mitä nimiä =D
Miten voitte noin huomatanoi kaikki maailman virheet. Mulla meni kolme tuntia, et ees yhden virheen huomaisin, vai onko EE versiossa poistettu suurin osa?
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Hieman outo juttu, että siinä kohdassa, jossa Merri ja Pippin ovat örkkien vankina ja örkit levähtävät. Merri ja Pippin puhuvat siitä että puut puhuvat ja liikkuvat. Yhdessä kohdassa kuvataan örkkejä sitten vähän aikaa ja seuraavana kun Merri ja Pippin ovat kuvassa, heidän paikkansa ovat vaihtuneet.

Ja tämä ei ole oikeastaan mikään virhe, mutta Frodo/Elijah kuulostaa aivan älyttömän tyhmältä lausuessaan niitä paikan nimiä, esim. Khazad-dûm. Minua se häiritsee.

Offia. Lempinimistä vielä, että minäkin käytän Arskaa ja Borskaa, sekä Farskaakin. Legolas on Legsie ^^
Vastaa Viestiin