VIRHE! VIRHE! VIRHE!!

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

DVD;llä ainakin näkyy Helmin Syvänteen lopussa Gandalf ja muut tulee alas näkyy vasemmassa yläkulmassa viininpunainen hahmo jonka voi pysätyskuvasta tunnistaa Arweniksi.
*kihertää*
Se oli hauska bongata.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Juuh, homma meni niin, että TTT:n käsikirjoituksen ykkösversioon Arwen kirjoitettiin Helmiin ja kuvaukset tehtiin ykkösversion pohjalta. Sitten Stylerin ja puolen miljoonan fanin helpotukseksi otettiin käyttöön toinen käsikirjoitus, mutta aika ei tosiaankaan riittänyt koko taistelun uudestikuvaamiseen, joten Arwen päällemaalattiin digitaalisesti. Sitten tekniikka pääsi pettämään. :shock: Voin kaivaa sen kohdan esiin leffasta, sillä en sitä enää ulkomuistista muista. Jotain 1.27.05 taisi olla toista kiekkoa. Kuva on samea, mutta Arwen se on. Ruskeat hiukset, ei kypärää...

Siitä "hiuksiaan laittavasta" Edorasin sotilaasta. Puhummeko nyt siitä kohdasta, kun Gandalf marssiivaltaisuimen tykö vapauttamaan Theodenia Sarumanin lumoista? Minusta ainakin se etualalla lattialle tyrmätty mies, jonka sormet harovat hiuksia lähinää raapii päänahkaansa ihmeteleen, miten tässä nyt näin pääsi käymään... Ainakaan sitä en itse laskisi leffavirheeksi.^^

// Muoks: // Juu, tunti 27 minuuttia ja viisi sekunttia TTT:n EE:n toista kiekkoa. Pysäytyskuva on välttämätön, jotta Arwenin ehtii löytää ja silloinkin oikein hetken löytäminen pysäytykselle voi olla hankalaa (ainakin minulle alussa). Arwen huitoo valkoisen hevosen selässä Eomerin vierelle porukan ainoana kypärättömänä brunettena.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Minä huomasin! *hihkuu* Siellähän se meidän Arweni tappeli. Oli ovelaa pongailla leidi arveni sieltä. :wink:
En mä ois sitä varmaan koskaan huomannu, ellette työ ois sitä sanonu. Kiitus! :twisted:
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Eipä kestä, Cara-kulta.^^ (Arvatkaa huviksenne, häiritseekö miutakin aina välillä, kun Jaden koiran nimi on Cara? XD) Son aika paha moka kyllä, mutta huvittava, eikä siitä voi edes vetää hernettä nenään, toisin kuin monista muista, kun ei leidiä sieltä huomaa ilman pysäytyskuvaa.

Juuh, olen eilistäkin vakuuttuneempi, että se Edorasin sotilas vain rapsuttaa päätään ihmetellen, mitä, jumalten nimiin, hän tässä lattialla oikein tekee... Minä ainakin hiukan hämmästelisin, jos kolme kulkuria ja vanhus tyrmäisivät salillisen koulutettuja sotilaita. :roll:
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

[quote="Paula"]Eipä kestä, Cara-kulta.^^ (Arvatkaa huviksenne, häiritseekö miutakin aina välillä, kun Jaden koiran nimi on Cara? XD) Son aika paha moka kyllä, mutta huvittava, eikä siitä voi edes vetää hernettä nenään, toisin kuin monista muista, kun ei leidiä sieltä huomaa ilman pysäytyskuvaa.quote]

Et ole todellakaan ainoa, jota häiritsee. :wink: Mamman oma Cara. :roll:

Sie saat muuten näyttää sen Arwenin joskus, mie kun en... *seliseli*
~Susilla ei ole kuninkaita~
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Olisivat jättäneet sinne ja antaneet örkkien tehdä siitä selvää! *nauraa hillittömästi* ^^
~Susilla ei ole kuninkaita~
Kräm
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja Kräm »

Virrhe: Gandalfilla on Adidas Superstarsit jalassa kun se viheltää Hallavaharjaa TTT:ssä. Ihan selvästi!
Jade
Puolituinen
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:29 am
Paikkakunta: Aavan meren tuolla puolen, jossakin on maa...

Viesti Kirjoittaja Jade »

Lenkkarit? Ei voi olla, ei... ^^ XD Täytyy päästä ktoiin katsomaan!
~Susilla ei ole kuninkaita~
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Kräm kirjoitti:Virrhe: Gandalfilla on Adidas Superstarsit jalassa kun se viheltää Hallavaharjaa TTT:ssä. Ihan selvästi!

Ei voi olla totta! *naur*
Voi mikä moka... on varmaan tullut kiire Ian McKellenin vaihtaessa vaatteitaan, että lenkkarit on jäänyt jalkaan! :lol:
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Kävin eilen katsomassa Kuninkaan Tulemisen kolmannen kerran leffateatterissa (vaikutti huonommalta kuin viime kerralla, sillä olen lukemassa kirjaa neljättä kerta ja poikkeavuudet pistivät silmään aika ilkeästi). Yksi kohta kiinnitti huomioni.

Pelennorin kenttien taistelusa ja Nazgulit kaartelevat Minas Tirithin yläpuolella ja napsivat puolustajia kynsiinsä. Sormsuaave numero X sieppaa pari sotilasta käpäliinsä ja liihottelee korkealla, korkealla kaupungin ensimmäisen tason yläpuolella päästäessään irti. Sotilaat tippuvat painovoiman lakien mukaisesti - ja selvästi liukuvat alas katolata. L-i-u-k-u-v-a-t. Sellaisen jumalattoman pudotuksen jälkeen heidän olisi pitänyt korkeintaan liristä alas sieltä, ja sitäkin huomattavan hitaasti...
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Lúthien Isilrá

Viesti Kirjoittaja Lúthien Isilrá »

Kräm kirjoitti:
Virrhe: Gandalfilla on Adidas Superstarsit jalassa kun se viheltää Hallavaharjaa TTT:ssä. Ihan selvästi!

Siis toi oli hyvä, Gandalfilla lenkkarit!!!
*nauraa*
Ulaire
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 10:41 pm
Paikkakunta: i Hobsala

Viesti Kirjoittaja Ulaire »

Tässä pari ärsyttävää asiaa Kahdesta Tornista:

Siinä kohtaa, jossa tulee se teksti :"The Two Towers", Frodon jalat läpsyvät oudosti. Jalat kenties huonosti kiinni?

Tämä tapahtui hieman ennen Gandalfin ja Éomerin tuloa Helmin Syvänteelle. Aragorn ja Theoden & co. ratsastavat alas Helmin Syvänteelle vievää siltaa pitkin, ja umoilevat örkkejä. Jos tarkkaan katsot Theodenin valkoista Lumiharjaa, saatat huomata, kuinka yksi Digiörkki menee hevosen läpi..
<i>Even a man who is pure in heart
And says his prayers by night
May become a wolf when the wolfbane blooms
And the autumn moon is bright </i>
Cara
Puolituinen
Viestit: 242
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:30 pm
Paikkakunta: Hukkapiilo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cara »

Haa! Hoksasinpa minäkin yhden mokan iiihan itse! *ylpeä* Kuninkaan paluussa, kun Sam nostaa Frodon harteilleen ja lähtee kantamaan tätä Tuomiovuoren huippua kohti, Frodon takapuoli on Samin vasemmalla puolella, mutta seuraavaksi kun näytetään lähikuvaa hobiteista, Frodo on kiepsahtanut ympäri, eli takamus on Samin oikealla puolella.
Siis kyseessä on Samin vasen ja Samin oikea. Savvy? (:

Onko ne Gandalfin jalkineet muka lenkkarit? Kun mä itse katoin, ne näytti vaan sellaisilta tavallisilta jalkineilta. Semmosilta Keski-Maa -tohveleilta. *virnu*
You know I’d die just to hold you, stay with you
Somehow I’ll show you that you are my night sky
I’ve always been right behind you
Now I’ll always be right beside you


Evanescence - You
Ulaire
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 11, 2004 10:41 pm
Paikkakunta: i Hobsala

Viesti Kirjoittaja Ulaire »

Ne Gandalfin saappaan eivät olleet mitkään Superstarit... Ainakaan minun mielestäni. Ne olivat Velhokengät. Jos olen väärässä, voitte alkaa käyttämään Adadaksen Superstareista nimitystä "Velhokengät".

Ja RotKissa, kun Arkku, Leksu ja Gimpsu ovat Kuolleiden kulkutiellä, nähdään Kuolleiden kuninkaalla iso aukko nenässä/nenän kohdalla. Kun Arkku Pelennorin kentällä vapauttaa nämä kuolleet, ei heidän kuninkaalla näy mitään merkkiä Reiästä nenässä...
<i>Even a man who is pure in heart
And says his prayers by night
May become a wolf when the wolfbane blooms
And the autumn moon is bright </i>
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Ulaire kirjoitti: Siinä kohtaa, jossa tulee se teksti :"The Two Towers", Frodon jalat läpsyvät oudosti. Jalat kenties huonosti kiinni?
Kyllä tuo oli Suosikin LOTR-leffavirheissä ;P

Arwenin huulipunat osaavat sitten vaihtua TTT:ssä Oo
Minä olen tainnut unohtaa kaikki virheet. Nazgúlien suut näkyvät, kun katsoo niitä pimeässä ^^ siis FOTR:ä ^^
Vastaa Viestiin