Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Tarkennuksia vielä edelliseen(En löytänyt muokkaa nappia mistään, joten oli pakko tehdä tuplapostaus). Jackson on varmistettu Hobitin ohjaajana, vaikkei elokuvien julkaisupäivänmäärästä olekaan vielä varmuutta.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Hobitti-projekti on osoittanut elonmerkkejä viime aikoina. Ian McKellen vihjaisi jokin aika sitten, että elokuvan kuvaukset alkaisivat tammikuussa, ja tänään on huomattu sanomalehdessä ilmoitus, jossa etsitään lyhyitä ja pitkiä ihmisiä näyttelemään leffaan.

Elättelen tässä villejä toiveita mitä näyttelijävalintoihin tulee. Sattumoisin tiedän eräänkin herran, jonka kalenterissa ei tiettävästi ole sitoumuksia lähiajoille. Mutta mutta, odotellaan mitä tapahtuu. Joka tapauksessa toivon todella, että tuo leffa toteutuu tässä ennemmin tai myöhemmin, oli Bardina sitten kuka hyvänsä.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Hobitin alkutakkuja on jälleen saatu selvitettyä yksi pykälä edemmäs, tällä kertaa Jackson on jälleen viimeisen kerran ehdottoman varmasti nakutettu tirehtöörin tuoliin kiinni, ja kuvausten olisi tarkoitus alkaa helmikuussa 2011, vain kuukauden myöhemmin kuin mitä Mithrellasin aiemman uutisoinnin mukaan oli suunniteltu. Ehkä sitä elokuvaa jopa päästään nauttimaan 2013 hujakoilla.

Lähde: http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2010/ ... finalized/

//Miaplacidus muokkasi tuplapostin. Muokkaa-napin toiminnasta en osaa sanoa, sillä minä pääsen käsiksi näihin kaikkiin viesteihin...
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Tämä käy mielenkiintoiseksi. Ehkä ne leffat sittenkin vielä tulevat joskus! :D Ongelmia ilmeisesti on vieläkin, mutta toivottavasti niistä päästäisiin yli - minä tosiaan haluan nuo leffat että olisi taas jotain kosketuspintaa Keski-Maahan, se kun on viime aikoina vähän jäänyt.

Kiitos tietopäivityksistä! :)
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Hobitin näyttelijät haluavat lisää palkkaa, studiopuoli sanoo että heille maksetaan jo enemmän kuin nykytilanteen mukainen standardi on. Eli vielä löytyi keino lyödä lisää paskaa rattaisiin elokuvan vesittämisen eteen.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Lille »

Mie en kesta naita jatkuvia uutisia! *juoksee miljoonannen kerran pain seinaa* Voitte kuvitella, etta taalla Uudessa-Seelannissa Hobitti on otsikoissa koko ajan. Taistelu on kovaa Hobitin pitamiseksi taalla, vaikka on (ollut) lahella, etta se vietais "ulkomaille".

"The Governments Legal team worked all night to thrash out the legislative changes needed by WB for the Actors / Unions"

Kiva kuitenkin, etta Andya kuullaan taas Klonkkuna eika Martin Frreeman Bilbonakaan ole mikaan huono valinta.

Toisaalta ymmarran takalaisten nayttelijoiden liittoa (koskien lahinna ekstroja ja muita vahemman nakyvia hahmoja), mutta silti arysttaa. Onneks se ongelma saatiin alta pois.. Olen jutellut muutaman Sormusten herrassa hevosineen esiintyneen kanssa ja sanovat, etta eivat lahtisi uudestaan - juurikin "huonon kohtelun" ja arvostuksen puutteen takia. (esim. teltassa nukkumista lumen keskella kun paanayttelijoille kunnon lampimat tilat etc.) Ja tietty muutenkin rankat paivat... mutta kaikesta tuosta huolimatta lahtisin itse mukaan, mutta ma nyt oonkin vahan tallanen.

Tammikuussa paasen itse kattelemaan Hobittilaa, siella on kuitenkin ilmeisesti valmistelut jo kovassa kaynnissa, jos uutisia on uskominen. Jag vet inte... mutta hienoa tulee olemaan joka tapauksessa. Nain niinku offina.

Klik.


No niin, tulihan se päätös vihdoin ja viimein.
"THE HOBBIT WILL BE MADE IN NEW ZEALAND.
Mr.John Key has only minutes ago announced at a press conference in the Beehive theaterette that Sir Peter Jackson’s Hobbit films will indeed be filmed in New Zealand"


Eli:
Bilbo Reppuli - Martin Freeman
Thorin - Richard Armitage
Kili - Aidan Turner
Fili - Rob Kazinsky
Dwalin - Graham McTavish
Oin - John Callen
Bombur - Stephen Hunter
Dori - Mark Hadlow
Gloin - Peter Hambleton

Aika hauskaa jotenkin, etta kaapioksi on paatynyt noinkin "hyvan nakoisia" tyyppeja - vaikka eihan ulkonaolla ole nayttelytaitojen kanssa mitaan tekemista - ottaen huomioon, etta nayttelijoiden omia kasvoja ei tulla nakemaan.

//frim yhdisti triplapostin, muistattehan muokkaustoiminnon olemassaolon :) kiitti ja kuitti.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Andune »

Ääh en kestä xD

Kukaan katsonut BBC:n Robin Hoodia? Thorinina nähdään kukas muukaan kuin Sir Guy of Gisbourne!

Mielenkiintoista kyllä, hyvä että sotkut on selvitelty ja kuvaukset pääsevät pikkuhiljaa alkamaan.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Lille »

frim, Daealista lainatakseni "...Ja koska täällä keskusteluissa ei jostain syystä muokkaa nappi toimi, jälleen tuplapostaus liian nopean "lähetä"-napin käytön vuoksi." Eli ei näyttäisi muokkaa-nappia tässä keskustelussa olevan. Ainakaan mie en semmosta hoksannut. /off/

Andune, oi kyllä! Ja siitä tykkäsinkin, saas nähdä millainen kääpiö miehestä sukiutuu.
Tsatsatsaa, haluan jo katsomaan Hobittilaa. Levottomuus iskee kun uutisia tulee joka tuutista.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Juu, Andune, olen katsonut enkä itse asiassa olisi asiaa tajunnut jos et olisi siitä sanonut. Ooh. Mielenkiintoista kyllä...

Ja saatiin sitten ainakin osa näyttelijöistä selville. Tämä on edistystä. Täytyy varmaan ruveta googlailemaan kun on aikaa. Haluan tietää millaisista hepuista on kyse. :wink:

Juu. Taidan ajatella nyt jotain ihan muuta etten poksahda tähän paikkaan.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Heeeii! Tietääkö joku että kuvataanko Hobitti Uudessa-Seelannissa vai ei kun jossain uutisoidaan ettei sitä kuvattaisikaan siellä :shock: . Se olisi vähän pettymys..

-Suetus-
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Suetus kirjoitti:Heeeii! Tietääkö joku että kuvataanko Hobitti Uudessa-Seelannissa vai ei kun jossain uutisoidaan ettei sitä kuvattaisikaan siellä :shock: . Se olisi vähän pettymys..
Tuoreimpien tietojen mukaan Hobitti kuvataan kuin kuvataankin Uudessa-Seelannissa, vaikka aluksi näytti pahalta... Uskomattomasta mielenosoitusaallosta johtuen Uuden-Seelannin hallitus päätti nimittäin muuttaa työlainsäädäntöään Hobitille edulliseksi. Tietysti tuo kuvauspaikan vaihto olisi tuonut myös mukavan 1,5 miljardin dollarin tappion Uusi-Seelanti-paralle... :D No joo, minä olen tyytyväinen näin!
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Olin tuolla ensimmäisellä tai toisella sivulla jo maininnutkin, mutta mainostetaan nyt uudelleenkin tuoreille foorumilaisille, jos on mennyt huti: Mikäli toinen kotimainen, elikkäs englanti, ei ole ongelma, Elokuvan omat fanijuorusivut seuraavat kaikkia aiheesta ilmestyviä uutisia ja ovat suht ensimmäisenä linkittämässä uusia juoruja elokuvaan liittyen. Jos eivät ole ensimmäisenä, niin ainakin kaiken mahdollisen elokuvaan liittyvän uutisoinnin löytää täältä yhden otsikon alta.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Elokuvanörttinä koen velvollisuudekseni pitää tämä topic ajantasalla.

SPOILEREITA EDESSÄ PÄIN LINKISSÄ, KÄÄNNÄ NAAMA TOISEEN SUUNTAAN JOSSEI KELPAA.
Elijah Wood on hobitissa "Teh"hobitti.

Ja jos elokuva on jo näin hyvällä mallilla, voidaan huokaista helpotuksesta taistelujen osilta ja alkaa odottaa elokuvaa innostuneemmin.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Taikinaman
Örkki
Viestit: 69
Liittynyt: Ti Helmi 27, 2007 5:53 pm

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Taikinaman »

Itse olen ihan innoissani näistä kahdesta uutisesta. (Jutussa ei ole spoilereita, ainoastaan "teknistä" taustaa, jos oikein luin.) Olen viettänyt unettomia öitä miettiässäni, miten koko elokuva onnistuu, jos Ian McKellenia ja Andy Serkisiä ei saada suostuteltua takaisin Keski-Maahan, mutta nyt kaikki pelkoni ovat haihtuneet ja olen lievästi sanottuna innoissani. Sisälmykseni taisivat kääntyä ympäri, kun tajusin, mitä mahtavuutta on odotettavissa.

Ihan sama, vaikka se kuuluisa maailmanloppu tulisikin vuonna 2012, jos ehdin nähdä Hobitin elokuvissa ennen sitä. :D
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Hobitti tulossa kahtena elokuvana

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Kohta kämppikseni saa minusta tarpeekseen kun hihhuloin täällä ihan innoissani enkä voi lakata sanomasta "oioi". ISOT kiitokset näistä tietopäivityksistä, nyt olen tosi iloinen ja jaksan pitkästä aikaa innostua jostain tähän liittyvästä...

Cate Blanchett tulee takaisin myös? Aika jännää, mitä hänellä meinataan Hobitissa tehdä... Mutta ehdottomasti parhaita uutisia nuo Ian McKellenin ja Andy Serkisin mukanaolot... Nyt on taas jotain mitä oikeasti odottaa ja tällä kertaa saan olla tässä mukana (myöhästyin TSH-leffoista hurahtamalla pari vuotta liian myöhään). Tämä on parhautta. Ja toivon mukaan Loftiskin alkaa elää taas. Se olisi aivan upeaa.

*pyörii ympyrää* Jei. :D
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Vastaa Viestiin