Born of Hope

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Born of Hope

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Sen voi katsoa suomiteksteillä ainakin YouTubessa: http://www.youtube.com/watch?v=qINwCRM8acM.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

LotR-fanien tekemä elokuva

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Törmäsin Youtubessa lotR-fanien tekemään elokuvaan, joka kertoo Dúnedaineista :D Tuo vaikuttaa itseasiassa aika hyvältä ja hyvin tehdyltä. Ainakin tähän mennessä, olen katsonut sitä vasta ihan vähän aikaa. <:

mutta linkki siihen:

http://www.youtube.com/watch?v=qINwCRM8 ... 3DCA7D7CF8

Kertokaas mitä olette mieltä :)

minusta ajatus, että fanit ovat halunneet luoda jotain omaa lotR:in pohjalta ja vielä kertoa Aragornin isästä ja Dúnedaineista on hieno. Olenkin halunnut tietää noista salaperäisistä lännen miehistä lisää :) vaikkei tuo ehkä ihan Tolkienin kirjoituksiin perustukkaan. vai onko näin? anteeksi, olen aika tietämätön.. :?



Täytyy sanoa, nyt kun katsoin tuon loppuun, itkin :cry:

Minusta tuo oli erittäin hyvin tehty, ja aika pienellä budjetilla vieläpä. Örkit olivat aika aidon näköisiä, ja pieni Aragorn aivan ihanan näköinen. Minusta oli ihanaa, että tarinan kertoja oli tuo Aragornin äiti, mutta vähän ihmettelen, kertooko hän tuossa lopussa Aragornille kuka hän todella on? Näyttää että Aragorn ei nukkuisi :D mutta jaa, pientä lasta on vaikea saada näyttelemään nukkumista.

Elladan ja Elrohir:kin löytyivät tuolta seikkailemasta :) hekin olivat minusta aidon näköisiä ja haltiamaisia.

Loppujen lopuksi olen iloinen, että katsoin tuon (: Kuinka en ollut tuota aiemmin löytänyt! *menee nurkkaan häpeämään* tuohan on tehty jo monta vuotta sitten :D nojaa, enpä ole aikaisemmin, kuin nyt kiinnostuttuani lotRista, etsinyt videoita siihen liittyen. Katsoin myös tuon Klonkun metsästys-lyhytelokuvan, mutta se ei ollut niin hyvä kuin tämä.

Kuitenkin, hienosti tehty elokuva ja sain viimein vastauksia Aragornin vanhempiin liittyen (minä kun olen ollut niin laiska etten ole jaksanut mennä Kontuwikiin etsimään tietoa)


Tästä aiheesta oli jo oma keskustelu, joten aloitus siirrettu oikeaan/aiempaan ketjuun. Yhdistin myös kaksi viestiä. t. Mode-täti
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Born of Hope

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Katsoin nyt ekat 16 minuuttia ja oon jo ihan myyty! On tosi taidokkaasti tehty ja näyttelijät on tosi taitavia. Mä en vaan pääse yli siitä, että miten jotkut osaa! Tällaset on just mun lemppareita, että täytellään tyhjiksi jääneitä aukkoja yms. Ja lavastuskin on tosi hienosti tehty ja kaikki vaatteet yms. Vau.

Katon tän loppuun myöhemmin, nyt mulla vaan menee suurin osa ohi kun en kuule mitä sanotaan. Täällä on niin kova meteli kun kaikki laitteet hurisee.
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Vastaa Viestiin