The Hobbit: The Desolation of Smaug

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Ei meillä Tampereella ollut mitään hienoja yönäytöksiä jonotusyönä, mutta siellä nökötettiin neljän porukalla ömmm kahdeksan ja puoli tuntia kylmässä pakkasessa vain toisemme lämmikkeenä. ^^ Ei kaduta yhtään. Luokkalaiset katsoi kun vihreetä paskaa, kun kerroin tästäkin tempauksesta, ei ihan täällä Kaukoidässä ymmärretä fanittamsen päälle. Nyt on ostettu lippu Tampereelle ja ei jaksais millään keskittyä kouluun, kun niin vähän aikaa on ensi-iltaan. Olin jo niin kuolla, kun näin erään tietyn videoklipin maailmanensi-illassa punaiselta matolta. ^^

Oiiii, se tulee olemaan niin hienoa! On parhaat paikat, totta kai kun oltiin ekana paikalla. Ei tällaista tule enää. Kolmas leffa vielä ja mitä sitten on odotettavissa? :O
Destiny is unstoppable
Everyone has to give in.
Give up,
Let life win
~Gravitation

Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
~Tommy Tabermann

Vuoden Pervoin 08 (se kulkee suvussa)
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

^Mustalta matolta. Eikä mulla ollut mitään tekemistä videoiden levittämisessä...

Kyllä, liput Dimen kanssa ja jonotus takana. Oli sen arvoista.

Satun saamaan pienen kohtauksen aina kun Youtube näyttää mainoksena trailerin. Joka ikinen kerta. Damn. Saatikka sitä kun näen trailerin telkkarista. Mutta odotan innolla leffaa, toivotaan että pysyn hereillä. Nousen tiistaina jo kuudelta aamulla. Ja ensi-iltaan asti pitäisi jaksaa.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Sain vielä lipun tuohon Tampereen yöensi-iltaan! Eikä ollut edes mikään maailman huonoin paikka, keskellä reunassa. Olen tyytyväinen. Nyt vaan sitten katsotaan, jaksanko valvoa, nyt väsyttää ja tekisi mieli nukkua viikko. Ehkä huomenna on toinen mieli.

Nyt vain ainoa ongelma on, että pitääkö ihan tosi maksaa taksista, kun yöllä ei enää kulje bussit eikä kiinnosta melkein kymmenen kilometrin kävely kotiin. :roll:
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Huijuijui, kohta sen pääsee näkemään! ^_^

Meillä on kyl ollu niin paljon mutkia matkassa, että voi hyvänen aika.
Meitä piti ensin lähteä kolme katsomaan sitä ensi-iltaan ja kävin sitten ostamassa meille liput sinä päivänä kun ne tuli myyntiin. No, toinen kaveri sitten ilmottikin, ettei hän pääse tulemaan. Ja ollaan yritetty saada joku hänen tilalle, ettei lippu jäis ihan käyttämättä. Noh, viimein tänään sain sitten yhden kaverin tulemaan meidän kanssa. Harmi et tää kaveri on vaan vähän.. öh, epävakaa, eikä se ole kiveen kirjotettu, että se tulee vaikka on luvannut. Tosin leffojen kanssa se harvemmin feidaa. Toivotaan, ettei feidaa nytkään.

Aina kun nään telkkarissa trailerin leffasta, alan hihkua innoissaan ja jos mies sattuu olemaan vieressä, tarraan sitä jalasta. :D
Voin kertoa, ettei arvosta ihan hirveän kovasti sitä. Mutkun oon niin innoissani!
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Ihanaa että tänne on syntynyt näin paljon keskustelua! :O Youtubeen on muuten tullut joitain ennakkoklippejä DoSista, löytynee kun etsii "Desolation of Smaug clip".

Meen tänään Tampereen-yönäytökseen ja jännittää ihan sikana! Pitäis tänään lukea tenttiin ainakin 50 sivua, mutta saa nähdä mitä tulee kun aivot huitelee Keski-Maassa. D;

DoSia on kehuttu mun mielestä yllättävän paljon - kriitikot näyttävät tykkäävän siitä enemmän kuin ykkösosasta. Jopa Peter Jackson sanoi, että tämä on paras elokuva, jonka hän on ikinä tehnyt! :D Uskoako tuota? Odotukset ovat korkealla, toivottavasti ei tarvitse pudota niin korkealta!
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Noniin, tässä sitä mennään kohti Hobittia! Asukin on 87% valmis, enää kipaisen siniset piilarini Foorumista, laitan ne ja meikit naamaan ja liimaan jalkakarvat. : D Kamala ku jännittää ja unohdin mun vyön kotiin (mihin mä nyt ripustan piikin??) mut luotetaan siihen et meil on paras porukka ja ne jeesaa mua. Mulla on leffaevästäki! Vitsit en ees tiedä mikä tässä jännittää eniten, leffa vai mu oheishärdelli.
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Huhh. Muutama tunti yöensi-iltaan ja minua väsyttää, ja päänsärkykin uhkaa ilmaantua. :( Otin jo pillerin, mutta saa nyt nähdä auttaako tuo. Pitää nyt keksiä äkkiä joku piristusruiske.

Tampereen yönäytökseen ilmestyjät, jos näette jossain vihkoon raapustelevan punapään, se olen minä. Saa tulla tökkimään.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Saphire
Samooja
Viestit: 420
Liittynyt: La Maalis 02, 2013 12:51 am
Paikkakunta: Siellä, mihin kukaan muu ei eksy!
Viesti:

Re: The Hobbit: The Desolation of Smaug

Viesti Kirjoittaja Saphire »

Iih! Torstaina katsomaan (josOlisiSemmoinenNuottiHymiöTuollaJossain...)!
En kyllä ikinä ole ollut näin innoissani yhdestä elokuvasta. Kamalaa, että joutuu odottamaan DVD versiota niin kauan. Ei yksi kerta vaan kertakaikkiaan tahdo riittää!
Vuoden originaali 2014~
Saphire tekee paluun vuosia jälkeen.. :'D
Vastaa Viestiin