World Hobbit Project – kysely Hobitti-elokuvat nähneille

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

World Hobbit Project – kysely Hobitti-elokuvat nähneille

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

(Perustin tälle oman topicin, jotta tämä ei hukkuisi minkään toisen ketjun syövereihin...)

Nyt kaikilla Hobitti-trilogian nähneillä on mahtava tilaisuus purkaa tuntemuksiaan ja edistää samalla tiedettä. :) World Hobbit Project on suuri kansainvälinen tutkimusprojekti, jossa pyritään selvittämään, miten ihmiset ympäri maailman ovat kokeneet Hobitti-leffat. Jos siis olet nähnyt kaikki kolme Hobitti-leffaa, käy vastaamassa kyselyyn, joka on saatavilla myös suomenkielellä: http://www.worldhobbitproject.org/fi/home/
Kiirettä ei ole, koska kysely on tuolla useamman kuukauden ajan.

En luultavasti ehdi itse katsomaan tuota kolmatta kuin vasta ensi viikolla (toivottavasti), mutta vilkaisin kyselyä ja minusta siellä oli kivoja kysymyksiä, esim. ketkä ovat suosikkihahmoja kirjassa ja leffassa, ja mikä leffassa oli hyvää ja missä mentiin metsään.

Kyselyvastauksia hyödynnetään tutkimuksissa, mutta tutkimustulokset välitetään eteenpäin myös New Line Cinemalle ja Peter Jacksonille, eli nyt jos koskaan itse kullakin on mahdollisuus lähettää terkkuja rakkaalle PJ:lle. ;)

Mainitsen vielä, ettei minulla ole mitään tekemistä ko. tutkimusprojektin kanssa, mutta minusta tämä vaikuttaa niin hienolta jutulta, että päätin välittää tiedon kyselystä eteenpäin. :)
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vendince
Puolituinen
Viestit: 309
Liittynyt: Ma Kesä 03, 2013 9:01 pm
Paikkakunta: Mielikuvitusmaassa haltioiden kanssa

Re: World Hobbit Project – kysely Hobitti-elokuvat nähneille

Viesti Kirjoittaja Vendince »

Hahaa, kävin täyttämässä tuon. Minusta vaan tuntuu, että en osannut vastata mihinkään noista kunnolla. :) Mutta hieno juttu että tuollaista kysellään katsojilta, se kertoo että kehittyä halutaan (niin no, eihän tässä enää ole elokuvia tekeillä mutta kuitenkin).
Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.

..., mutta jospa olenkin vain oman mielikuvitukseni luomus.

Herätetään loftis henkiin Vuoden Aragorn 2014
Vastaa Viestiin