Oscar-gaala

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Ja yks lisäys!

Äitini joka on suuri Johnny Depp fani nukkui vieressä eikä nähny kun kaks vilausta Johnysta!!! HAHAHAHA :lol:

Minä valvoin!

*hih*
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Tottahan toki minä nyt oscar-gaalan katsoin, kun kerran oli suora lähetyskin :wink: Kieltämättä vähän väsytti aamulla...
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
varpunen.
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2006 1:08 pm
Paikkakunta: hmmn..

Viesti Kirjoittaja varpunen. »

Minulla sattu olemaan rippileiri just sillon. Mä tosin keksin keinot ja kävin kotona kahtomassa sen... :D Pakkohan se oli nähä.
savvy?
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Kohtahan tämä taas tulee! Yllättävän myöhään tosin, 2.3. vasta. Mun muistaakseni se on aikasemmin ollut helmikuun puolella.
Juontajana tänä vuonna Ellen DeGeneres, joka juonsi myös vuonna 2007.

Eniten ehdokkuuksia on American Hustlella ja Gravityllä. Molemmilla on kymmenen ehdokkuutta. Täytyy myöntää, etten
tunne kumpaakaan leffaa enkä siis ole niitä nähnyt. Itseasiassa kaikki elokuvat, jotka siellä on nyt ehdolla Elokuva-kategoriassa, on mulle aikast tuntemattomia.

The Wolf of Wall Street on sellanen jonka oon halunnu mennä kattoo mut en oo saanu aikaseks.
Sinänsä ei yllätä että Leo on ehdolla Miespääosaan tuosta leffasta ; )

Cate Blanchett (go Cate!) on ehdolla Naispääosaan, toivottavasti pokaa pystin! Vaikka siellä on kyllä muitakin kovan luokan naisnäyttelijöitä ehdolla.

Jennifer Lawrence myöskin ehdolla Naissivuosa-Oscariin. Kannatan!

Animaatioelokuvat onkin sitten mulle tutumpia. Mun lemppari on Frozen, tuliko yllärinä! ;) Toivottavasti Let It Go voittaa Kappale-Oscarin!
Se on ihana biisi <3

DoS on myöskin edustettuna kolmessa kategoriassa (äänitehosteet, äänitys, erikoistehosteet), mutta ei noi mitään kovin merkittäviä Oscareita oo, ainakaan mun mielestä. Mä kyllä vähän ihmettelen, ettei sitä oo tuolla Maskeeraus ja hiukset -kategoriassa.

The Great Gatsbykin löytyy lavasteista ja puvustuksesta. Se kyllä niin ansaitsis molemmat Oscarit! Gatsby oli visuaalisesti todella upea elokuva. Sekin ois sopinu tonne Elokuva-kategoriaan. Harmi, ettei Fergien A Little Party Never Killed Nobody oo ehdolla tuolla kappale-kategoriassa, se on ihan mahtava biisi.

Yks suomalainenkin elokuva löytyy lyhytelokuva-kategoriasta: Pitääkö mun kaikki hoitaa? – Selma Vilhunen ja Kirsikka Saari.

Kuka aikoo valvoa ja katsoa ja löytyykö teiltä lemppareita joiden toivotte voittavan?
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Eikös tämä ole aika ajankohtainen aihe?
Outoa ajatella, mutta itse en ole koskaan katsonut Oscar-gaalaa. Johtuen varmaan siitä, etten ole mikään kauhean hyvä valvomaan.
Mutta en ole myöskään ikinä ollut kauhean kiinnostunut kyseisestä gaalasta, vaikka hienoahan se on jos lempielokuvat saa kyseisiä palkintoja. Ehkä sitten lehdistä katon saiko mikään hyvä leffa Oscareita, mutta en nyt seinille rupea hyppimään, tuli palkintoja tai ei. :mrgreen:
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

Tiedänkin, minkä kanavan laitan tänään yövuorossa pyörimään ;)
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
teinisusi
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Helmi 12, 2014 1:27 am

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja teinisusi »

Minulla tulee ehdottomasti oscarit katsottua, kävin jo noutamassa jotain mussutettavaakin ja veljen kanssa sovittiin milloin hän raahautunee paikalle ´<` Oscarit on tullut katseltua viimeiset, hmm, neljä vuotta ehkä? Valvominen ei ole minkäänmoinen ongelma että sen puoleen tulisi katseltua varmaan vaikkei kiinnostaisikaan.

Suosikkeja ei kyllä löydy mistään, mitä nyt toivoisin Michael Fassbenderin voittajan sivuosan mutta se johtuu kiintymyksestäni näyttelijään, eikä siitä että olisin erityisen innostunut hänen näyttelemisestään,,,,
Naisten sivuosankin soisin menevän 12 years a slaven naisnäyttelijälle vaikken edes osaa hänen nimeään kirjoittaa (saati jaksa googlettaa).
DiCaprio voisi minun puolestani pääosan viedä, mutta mieluummin olisin hänen suonut sen saavan jostain muusta. Minuun kun ei juurikaan iskenyt tuo Wolf. Enpä sille oscariakaan kaipaa.

Ei siis löydy vankkoja mielipiteitä kenestäkään voittajasta, kiinnostaa muuten vain miten menee! Sääli tosin että teema näyttää vain itse gaalan, nyt pitää streameista etsiä red carpetia kun sekin kiinnostaisi x: sen verran monia tuttuja näyttelijöitä menossa mukana.
it's not very effective
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Ai nekö tulee taas? Taidan passata, ei edes ole mitään hajua siitä, mitkä/ketkä on ehdokkaana.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Enpä ole koskaan jaksanu kattoa Oscar-gaalaa, enkä usko että tälläkään kertaa viitsisin. Luen sitten Iltalehdestä huomenna. ;)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

En ole koskaan suorana katsonut Oscar-gaalaa enkä ole aikeissa katsoa nytkään, kun töihinkin pitäisi jaksaa aamulla. Näistä parhaan elokuvan ehdokkaista en ole nähnyt kuin Gravityn ja 12 years a slaven ja Gravity oli minusta kyllä kiinnostavampi. 12 years a slave oli uuvuttavaa katsottavaa, melkein kun olisi itse ollut 12 vuotta orjana (ehkä se oli tarkoituskin). Benedict Cumberbatchia ja Michael Fassbenderia toki katsoo aina mielellään. Tuskinpa Fassbender kuitenkaan sivuosa-Oscaria saa, vaan sen pitäisi kaikkien odotusten mukaan mennä Jared Letolle. Itseäni harmittaa, ettei Daniel Brühl saanut ehdokkuutta sivuosakategoriassa, kun se kuitenkin kaikissa muissa gaaloissa (esim. Golden Globet) oli ehdolla.

Ei Oscareilla tietystikään ole mitään tekemistä sen kanssa, mikä on hyvä tai huono leffa/näyttelijä, vaan ne kertovat, ketkä ovat tällä hetkellä Hollywood-sisäpiirin suosiossa. Se suomalainen lyhytelokuva ei kyllä tule voittamaan yhtään mitään... Täytyy sanoa, että ihmettelen suuresti, miten se yleensä sattui pääsemään ehdokkaaksi, koska minusta se oli ihan kuin mikä tahansa nollabudjetilla tehty kotivideo, eikä mitenkään hauska tai oivaltava.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
teinisusi
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Helmi 12, 2014 1:27 am

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja teinisusi »

Mithrellas kirjoitti:Tuskinpa Fassbender kuitenkaan sivuosa-Oscaria saa, vaan sen pitäisi kaikkien odotusten mukaan mennä Jared Letolle. Itseäni harmittaa, ettei Daniel Brühl saanut ehdokkuutta sivuosakategoriassa, kun se kuitenkin kaikissa muissa gaaloissa (esim. Golden Globet) oli ehdolla.
Samaa mieltä ettei fassylle kuitenkaan sivuosaa tule, vaikka henk koht en niin piittaa letostakaan. Voisi kivana yllätyksenä mennä vaikka jollekin ihan randomille, en edes muista ketä muita siellä oli ehdolla...
Vaikka todennäköisestihän nuo seuraavat kaikki samaa linjaa globejen kanssa kun ei sen merkittävämpiä suorituksia ole tainnut tulla keneltäkään.

Ja Suomen leffasta olen samaa mieltä, eihän se edes ollut erityinen. Mekin vilkaistiin se kun tv:stä tuli mutta ei siinä mitään mieleenpainuvaa ollut. Vaikkei muista lyhäreistä mitään tiedäkään niin eipä sen puolta oikein voi edes pitää.

Voih kun teitä niin monia jotka eivät katso! Itse olen niin innoissani nyt tästä vuodesta, mutta en mistään meinaa löytää ketään muita intoisia >: Ei velikään katselisi ellei Ellen juontaisi, ja sitten olisin ihan yksin täällä innoissani oivoi.
it's not very effective
Ezellohar
Puolituinen
Viestit: 344
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 4:06 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: Oscar-gaala

Viesti Kirjoittaja Ezellohar »

En kauhean tarkkaan seurannut, mutta oli mulla kanava auki täällä töissä.
Hiukan tänään tsiigasin sitä uusintaa mutta en taaskaan oikein seuraamalla seurannut.
Mut katselin pukuja, oli tosi paljon upeita! Ah, kun itsekin pääsisi joihinkin juhliin missä sais pitää upeeta iltapukua.. <3
"The Ring! Is it not a strange fate that we should
suffer so much fear and doubt for so small thing?"

- Boromir

.::Vuoden Tulokas 2014::.
Vastaa Viestiin