Trilogian huonoin näyttelijä?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

Mä en oo lukenu kaikkii näitä tän topicin viestejä, mut toi mitä Narmo sanoi tuolla ekalla sivulla on totta: Mirandan olis pitänyt kaatua maahan ja pidellä kättään ja huutaa ilman ääntä. Siis sillee avata suu mut ei tuu ääntä.. ehkä tajuutte :D siis sillee et se todellaki menee ihan luuhun ja sydämee se kipu... eikä sillee et se sais jonku haavan käteensä.. se on sellasta 'taika' (en keksiny parempaakaa sanaa) kipua.. enemmänki sellasta pahuuden kipua, ei niinkään fyysistä, vaikka se sattuu fyysisesti. :) tosta ei kukaan tajua mitään. siis se Witch King ei koskenu Eowyniä fyysisesti, vaan sen olemus aiheutti sen kauhean kivun. Koittakaa ymmärtää, jookos? lmao
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

mun mielestä Arwenissa ei ollut mitään vikaa, ja Faramirkin oli ok, tosin ihan erilainen kun kirjassa (!) mutta Denethor vaikutti sellai vanhalta höynähtäneeltä juopolta. mä oon aina kammonnu sitä. kirjassa denethor on halveksuttava, mutta kuten zilah sanoi silti arvokas (noble jos tiiätte). yääääk denethorille. Legolas on kumminki mun mielest hyvä. ja Orli hyvä valinta; ei pelkästään sen takia että se on nii hottis ;) mun mielestä Legolaksen hahmo ja näyttelijä osui nappiin. :wink:
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Mitä?! Eihän siinä trilogiassa huonoja näyttelijöitä ookkaan ;)

Henk.koht. en oikein pidä Elijah Woodista mutta sitä en voi kieltää, että sinisilmä teki upean roolisuorituksen, samoin kuin kaikki muutkin trilogian näyttelijät. En pystyisi kuvittelemaan ketään muuta esimerkiksi Frodon rooliin. Jaakonpoika on mielestäni onnistunut hyvin roolivalinnoissa *nostaa hattua*
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Kaikki näyttelijät olivat ammattitaitoisia ja hyviä. Ei huonoja siinä ollutkaan.
Everything what you do, I do it better.
Anae-chan
Örkki
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 12:29 pm
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Anae-chan »

Ei siinä nyt kauhean huonoja näyttelijöitä ollut, mutta henkilökohtaisesti en pitänyt Miranda Ottosta. Eli Éowyn. En pidä koko hahmosta laisinkaan... Raivostuttava tyyppi.
Peace over anger. Honour over hate. Strenght over fear.
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Mä olen varma että seuraavan kommentin perusteella mut bannataan forumista ja kaikki alkaa lähettelemään tappouhkauksia...mutta...mutta...

Mielestäni huonoin näyttelijä oli Orlando Bloom. Kyllähän häntä katteli mielellään still-kuvissa (ja ulkonäön perusteellahan hänet oli osaan valittu) mutta se jätkä ei oikeesti osaa (vieläkään) näytellä. Se ei riitä että oppii vuorosanat ulkoa, you know...

Ja nyt voitte alkaa lähettelemään niitä tappouhkauksianne (hyvä että ei asu Suomessa :D )
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

Orlando Bloom ei osaa näytellä? perustele.
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Luthien Nightingale kirjoitti:Orlando Bloom ei osaa näytellä? perustele.
No perustellaan sitten kun kerta vaaditaan...

Tiedän että Legolas hahmona kuuluikin olla seesteinen ja ei helpolla hätkähtävä mutta oikeesti Orlin naamalla oli ehkä kaksi eri ilmettä kolmen leffan aikana. Epäilen, että kyllä haltialla tunnetilojen muutos pitäisi näkyä kasvoilla mutta hänellä se oli lähinnä yksi perusilme ja jos hän oli olevinaan hyvin vihainen niin kulmat olivat kurtussa hetkisen ajan. Ainut tunteiden pilkahdus katseessa/naamalla oli Aragonin saapuessa Helmin linnakkeeseen ja silloinkin hän näytti lähinnä siltä että hän riisuu Aragornia katseellaan (ehkä se oli tarkoituskin, kuka tietää :D ) Ja sama on jatkunut lähestulkoon kaikissa hänen muissa leffoissakin. Aina sama tyhjä katse, aina sama äänenpaino oli kyse sitten sotahuudosta tai rakkaudentunnustuksesta. Olen nähnyt häneltä melkeen kaikki leffat vaikka en hänestä pidäkkään paljoa ja mielestäni hän on kyllä pikkuisen kehittynyt, hän näyttää saaneen yhden eri ilmeen per leffa. Ehkä hän osaa kohta näyttää silmillään ja kasvoillaan tunteiden kirjoa eikä vaan näyttäisi tärkätyltä teinimagneetilta.

Olen puhunut. Piste. missä seuraava lynkkaaja?
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Voivoi salarakkaani lueppas kuule vain muutamat edeltävät sivut ja huomaa, että foorumi on täynnä ihmisiä jotka ovat huomanneet herra kiiltokuvan näyttelijäntaitojen täydellisen puuttumisen ^^
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Daealis kirjoitti:Voivoi salarakkaani lueppas kuule vain muutamat edeltävät sivut ja huomaa, että foorumi on täynnä ihmisiä jotka ovat huomanneet herra kiiltokuvan näyttelijäntaitojen täydellisen puuttumisen ^^
Ei jaksa :P... olen vanha ja raihnainen ja huononäköinen (ja ennenkaikkea väsynyt kun kello ei ole edes puoli kuutta aamulla) :D
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

njaa. riippuu katosjasta :P mutta ei kai huono näyttelijä pääse draama koulusta läpi saatika sitten isoon elokuva projektiin ilman aikaisempaa kokemusta [isosta roolista]??
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
Kuukiitäjä
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Marras 29, 2006 7:10 pm
Paikkakunta: Åbo

Viesti Kirjoittaja Kuukiitäjä »

Olen zilahin kanssa siitä samaa mieltä, ettei railoista minusta ainakaan huonoa näyttelijää voi nimetä. Minusta kaikki vetivät roolinsa hahmoihinsa ja tarinaan nähden ihan loistavasti.

Siitä on kuitenkin ihan pakko naputtaa, että etenkin toisella ja kolmannella leffalla on hyvin vähän tekemistä itse kirjan kanssa. Siis kyllä minä nyt sen tajuan, että pakkohan kirjaa on editoitava melkein oksasaksien kanssa ennenkuin siitä saadaan edes elokuvakäsikirjoitusta muistuttava vastine, mutta kun joku otti oikeudekseen aivan uusien kohtausten keksimisen ja hahmojen vääntelemisen. Tästä on ihan pakko mainita se hukkien hyökkäys ja Aragornin putoaminen ja ihmepelastuminen kakkosessa sekä Faramirin hahmon täydellinen raiskaaminen. Grr.

Niin mutta näyttelijöissä ei sen suurempaa marmattamista.
Ketä sattuu ja kuinka paljon
siitä kyse elämässä kai on.


Gorith on täällä uudella nimimerkillä!
Luthien Nightingale
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Loka 08, 2006 2:20 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Luthien Nightingale »

mä katselin leffat eneen ku luin kirjan (shame on me!) ni mä olin kakkos kirjas koko aika sillee 'hei millon se aragorn putoo?' sit olin ihan äimistyny ku se oliki vaa tekastu tosta noin leffaa varten! siis kyllä vähän vapauksia voi ottaa mutta haloo ei sitä noin vaan kannattas muuttaa! no, olkoon niin.
When I looked into those kind, dark brown eyes, I knew he was the One.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

^siksipä periaatteessa olisi ehkä toimivinta että lukee ensin kirjan ennen kuin katsoo leffat. Juuri sen takia.

Tai mikä minä olen mitään sanomaan.

Anteeksi offi ^^'
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Ankka
Örkki
Viestit: 52
Liittynyt: Ma Joulu 04, 2006 2:05 pm
Paikkakunta: Minas Tirith

Viesti Kirjoittaja Ankka »

Minun mielestäni siinä ei ollut huonoja näyttelijöitä :D
Vastaa Viestiin