Trilogian huonoin näyttelijä?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Avatar
Bishounen Ai
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 10:07 am
Paikkakunta: Ryuhei Matsudan futonin laita...

Viesti Kirjoittaja Bishounen Ai »

Mieki oon huomannu, että kun joltakulta kysyy huonointa näyttelijää lotr:ssa niin vastaus yleensä kuuluu Liv tai Miranda. Outoa...joplin on ehkä oikeassa siinä että ne pistää miesten joukosta silmään...mutta ehkä se tytöiltä on myös alitajuntaista kateutta, itse en Freudin "peniskateus"-teoriaan usko, päinvastoin*pohtii ymmärsikö kukaan...*

Mielestäni Liv oli loistava, upea ja mahtava näyttelijä. Eikä ainoastaan lotr:ssa vaan kaikissa näkemissäni elokuvissa, joissa hän esiintyy. Lahjakas tipu :wink: Jacksonilta loistava valinta. Älkää haukkuko ihanaista Liviä*heristää nyrkkiään muka uhkaavasti ja saa kaikki nauramaan*

Ainut huono/ärsyttävä näyttelijä oli Orlando!!!!!!! Hyi kauhea...*brrr* ja se oli aivan liian ruma haltiaksi...leveä nenä ja kusenkeltaset hiukset...uuhhhh...*blah*
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Mieki oon huomannu, että kun joltakulta kysyy huonointa näyttelijää lotr:ssa niin vastaus yleensä kuuluu Liv tai Miranda. Outoa...joplin on ehkä oikeassa siinä että ne pistää miesten joukosta silmään...mutta ehkä se tytöiltä on myös alitajuntaista kateutta, itse en Freudin "peniskateus"-teoriaan usko, päinvastoin*pohtii ymmärsikö kukaan...*

Mielestäni Liv oli loistava, upea ja mahtava näyttelijä. Eikä ainoastaan lotr:ssa vaan kaikissa näkemissäni elokuvissa, joissa hän esiintyy. Lahjakas tipu Jacksonilta loistava valinta. Älkää haukkuko ihanaista Liviä*heristää nyrkkiään muka uhkaavasti ja saa kaikki nauramaan*

Ainut huono/ärsyttävä näyttelijä oli Orlando!!!!!!! Hyi kauhea...*brrr* ja se oli aivan liian ruma haltiaksi...leveä nenä ja kusenkeltaset hiukset...uuhhhh...*blah*
On Liv Tyler ihan hyvä näyttelijä! Mutta se vaan, että joidenkin (noh... melkein kaikkien) mielestä se vaa ei sopinu Arwenin rooliin... En tiedä, mutta mielistäni Livin näyttelijänlahjoja ei ole niin paljon edes kyseenalaistettu. Ja mielipiteethän itsekullakin.

Orlando ei minunkaan suosikkeihini kuulu, mutta sanonpahan vaan, että ei se sen vika ollut, että sille laitettiin "kusenkeltainen peruukki". Mutta varmasti paljon parempikin mies olisi rooliin löytynyt, mutta varmasti huonompikin. Kyllä sekin on ihan hyvä näyttelijä, vaikka se oli mielestäsi niin ruma.
Viimeksi muokannut yashmine, Pe Joulu 10, 2004 6:11 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Ei Liv varmaan ole huono näytteliä, mutta todellakin sen sössötys käy hermoille. :x

Toinen näytteliä joka käy hermoille on Orlando Bloom, älkää vain kysykö miksi, ei hänkään siis mikään huono näyttelijä ole, mutta kunhan käy hermoille! (älkää nirhatko minua Orli-fanit...) Mutta en voi olla tuntematta inhoa heti kun se mies pottu-nenänsä kanssa astuu esiin!

Ja Elijah niiden ärsyttävien lautasen kokoisten silmiensä kanssa... aaargh... kolmas näyttelijä joka käy hermoille!

Mutta ei heistä kukaan huonosti näyttele, luulisin... en minä tiedä oikeastaan mitään näyttelemisestä... :roll:
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
MoLLy^^
Örkki
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Loka 13, 2004 7:39 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MoLLy^^ »

Mun mielestä kaikki näyytelijät suoritti osuutensa ihan hyvin.. x)
Mä en pääse turun miittii.. Nyyh.. x( Ei kivaa.. Olin ihan innoissani menos sinne.. Helv.

-Haluan poikaystävän- <3 xDD

www.geocities.com/jennyn_blog
ViggoFan91

Viesti Kirjoittaja ViggoFan91 »

mun mielest siin ei ollu yhtäkään huonoa näyttelijää.. sehä olis pilannu koko trilogian. Peter vois sanoo " vapautan itseni ohjaamisen taakasta valitsemalla hyvät näyttelijät" :D ja mustse Livin tyyli puhuu oli hieno :D se on just sellasta haltia-kurkku ääntä.. tosin mulle tulee aina sellanen tunne ku se kismailee Aragornia että "irti! miun.. miun!" :lol:
Puppi
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 5:59 pm
Paikkakunta: peiton alla.

Viesti Kirjoittaja Puppi »

Saa poistaa.
Viimeksi muokannut Puppi, Ma Maalis 06, 2006 6:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
...The small sand castle that the waves swept away
a smile about to cry, looking up at the flowing clouds...
Avatar
Bishounen Ai
Örkki
Viestit: 39
Liittynyt: To Helmi 12, 2004 10:07 am
Paikkakunta: Ryuhei Matsudan futonin laita...

niinno

Viesti Kirjoittaja Bishounen Ai »

Yashimine sanoi: "Kyllä sekin on hyvä ihan hyvä näyttelijä, vaikka se oli mielestäsi niin
ruma." <-tos on lausees muutes kirjotusvirhe...
Ah, en selvästikään perustellut mielipidettäni riittävästi :oops: . Ei pelkästään Orlandon "epähaltiamaisuus" ja täydellinen epäsopivuus rooliin (miksei yksinkertaisesti valittu jotakuta komeaa, suoranenäistä blondia :roll: ) tehnyt hänestä huonoa. Kunnioitan toki hänen ansioitaan stunteissa jne. mutta Orlando on jotenkin..hmm...vienyt huonon ylinäyttelemisen uudelle tasolle TSH:ssa ja PotC:ssa. Hän on jotenkin niin järkyttävän puiseva. Haldirin esittäjä Craig Parker kun olisi ollut Legsu niin...*vajoaa hattaran värisiin unelmiin* Hän on niin haltia!

Ja vielä kerran: Liv on niin kaunis ja haltiamainen kuin vain ihmisnainen voi olla. Palvon maata hänen kauniiden jalkojensa alla. Ja hän on kotonaan roolissa kuin roolissa. Mikä nainen :oops:!
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

*kohauttaa olkiaan* Minun mielestäni trilogiassa ei yksinkertaisesti ollut huonoa näyttelijää. Kaikki eläytyivät hyvin siihen ns. tarukeskiaikaan, enkä minä ainakaan pettynyt kehenkään. Minusta Orlando sopi oikein hyvin Legolasiksi äänensä ja muutenkin sen rauhallisen olemuksensa kanssa, ja herralla on minun mielestäni myös ihan sievä nenä x) Myös naisnäyttelijät tekivät upean roolisuorituksen ^.^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Elétha
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: To Marras 11, 2004 9:15 pm
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Elétha »

Naisnäyttelijöitä en nyt ala arvostelemaan, sillä heitä oli muutenkin niin vähän, että roolisuoritusta alkaa miettiä pilkkua viilaten.

Eliah on näyttelijänä ihan hyvä, mutta vinot silmät kieltämättä häiritsevät... Yritän olla kuitenkaan kiinnittämättä huomiota siihen, vaikka vaikeaa se on..

Karl Urban... En pidä yhtään... Okei, karski soturi, mutta jotenkin... ällö! :x

Joo no on niitä muitakin häiritseviä, muoksin sitten kun on aikaa...
Mustikat ovat hyviä, koska niiden sisällä on hilloa
Roxana
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:36 am
Paikkakunta: Unelma kujani <3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roxana »

Minuakin häiritsi jotenkin Karl Urban. Siinä oli jotain mistä en pitänyt. Tuli jotenkin mieleen TV-sarja Xena (missä Karl tietääkseni on näytellyt?). Ehkä samanlaista tönkköä esiintymistä.

Orlando Bloom suoriutui hyvin Legolasin roolissa (ja on nii PIRUN KOMEA) , mutta minusta hän ei ole kovin moniulotteinen näyttelijä, kun vertaa muihin hänen roolihahmoihinsa. Tulee välillä mieleen, että katselisin Legolasia, mutta vain jossakin muussa leffassa :P . Mutta se saattaa kyllä ihan johtua siitä, että Orli on vain päässyt näyttelemään niin samankaltaisia hahmoja.
Miksi juoksisin haltiapojujen perässä kun kerran polkupyörä on keksitty?
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Roxana kirjoitti:... Tuli jotenkin mieleen TV-sarja Xena (missä Karl tietääkseni on näytellyt?). Ehkä samanlaista tönkköä esiintymistä.
Karl näytteli Cupidoa Xenassa. Ne siivet oli aivan ihanat.. :D Karl Eomerina on yksi minun suosikeistani, mutta varmaan osittain juuri siitä syystä että ihastuin Karliin jo silloin vuonna kivi ja kaksi kun näin sen Xenassa. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Kräm
Örkki
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 6:42 pm

Viesti Kirjoittaja Kräm »

Pakko sanoa, ettei Orlando ole mikään kauhean hyvä näyttelijä. Sillä ei ole yhtään karismaa. Minuahan se ei haittaa, sillä olen rakastunut Legolasiin, mutta Orli ei ole vakuuttanut minua PotCissa eikä Troijassakaan!
Widfara
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja Widfara »

No mun mielestä kaikki oli vähän outoja. Éomer, Aragorn, Faramir ja Imrahil oli hyvin onnistuneita. Vaikkakin Imrahil sanoki vaa pari lausetta koko elokuvan aikana. :(

Naisnäyttelijöistä en osaa sanoa, en oikee tykästyny keneekää niistä.
Pian valmistumassa omat sivut kunnioittamaan Dol Amrothia...

Kuva
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Minä oikein näemmä kerjään verta nenästäni, kun tämän ääneen sanon, mutta Orlando Bloomin näyttelijän taidoista en pitänyt sitten yhtään. Se oli jotenkin liian... hempeä. En minä osaa sitä sen paremmin selittää, mutta se oli liian hissukka jopa Legolaksen rooliin. En vain pidä Orlando Bloomista. *ryhtyy väistelemään mätiä tomaatteja ja juokseen karkuun*
Welcome to the Caribbean, love.
Wizard
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: To Marras 04, 2004 7:37 pm
Paikkakunta: Hobittila, Frodon koti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wizard »

Samaa mieltä kuin melkein kaikki, ei koko trilogiassa ole huonoa näyttelijää. Kaikki näyttelivät niin upeasti. ^^
Tosin Orlin ääni ei oikein sopinut Legolasille, kun sen huutaminen oli niin matalaa. Haltialle ei sellainen ääni sovi.
Mutta, jos olisi aivan pakko myöntää, niin ehkä Ruusan näyttelijä, kuka hän ikinä onkaan. Se ei sopinut Ruusaksi, jonka piti olla kauniimpi. ): No, minkäs teet...
-Sanaristikoiden tekeminen on hyvää jumppaa aivoille-
Vastaa Viestiin