Trilogian huonoin näyttelijä?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Kodama
Örkki
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 7:07 pm
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Kodama »

Orlando Bloom on mielestäni ainoa huono näyttelijä trilogiassa. Luojan kiitos hänellä ei ollut siinä paljon repliikkejä. Minua ärsytti suuresti se että Orlando vaikutti kokoajan siltä, että 'Ah nyt kuvataan mua, täytyy näyttää hyvältä.' ja muutenkin se mies on mielestäni todella jähmeä näyttelijä. Onneksi ei saanut Faramirin roolia johon ensin haki.
Älkää tappako minua te kaikki Bloom fanit.
Silence like a cancer grows.
Arawiena
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 5:37 pm

Viesti Kirjoittaja Arawiena »

Mielestäni koko leffassa ei oikeastaan edes ollut huonoja näyttelijöitä.

Mikähän kumma siinä muuten on, kun kaikki tuntuvat vihaavan Arwenia? :roll:
You like Sirius/Remus, don't you?
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Arawiena kirjoitti:Mikähän kumma siinä muuten on, kun kaikki tuntuvat vihaavan Arwenia? :roll:
En tiedä yleisestä mielipiteestä, mutta omat syyni ovat ihan vaan siinä, että inhoan ylimääräisiä leffoihin tungettuja hetskusöpöilyjä - paatunut slashari kun olen :D Julmaa mutta niin se vaan on. Osa taas ei pidä siksi, että Arwenin roolia on kasvatettu leffoihin suuresti verrattuna kirjan tapahtumiin.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Minulla se johtuu siitä, miten Arwen "pelasti" Frodon ja nostatti tulvan. :roll: Sen jälkeen minä lähinnä pelkäsin, että se nähtäisiin vielä Helmin syvänteellä ja Pelennorin kentilläkin.....
Ja tämä on ihan henk.koht. mielipide, mutta minä en pidä siitä sen "sössöttävästä" äänestä. ^^
Kullekin omansa. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Puppet
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: To Loka 28, 2004 7:30 pm
Paikkakunta: Perämetsä

Viesti Kirjoittaja Puppet »

Minusta siinä ei ollut huonoja näyttelijöitä. Ne oli kaikki ihan hyviä.
I'm a puppet.
So come and get me! *pervo*
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

"Tell me where is gandalf for I much desire to speak with him"*jumputtaa tuolilla biisin tahdissa ja ampuu haltian*

Tuo... Juuri tuo haltia joka noin sanoi. Galadrielin vastakappale. Aivan naurettava palikka koko äijä. pilasi paljon. *ampuu Gäälätrieeliäkin* Sinä olit yhtä ruma!



...kylläpäs helpotti nuo mielikuvat ^^

Niin kuten asia ehkä tulikin selväksi,näiden kahden haltian näyttelijät olivat ne surkeimmat. Tietty Frodoksikin olisi ehkä voinut laittaa jonkun näyttelijän taitojensa perusteella eikä siksi että se vetää teinejä puoleensa, mutta minkäs teet, ylinäyttelevä itQwinQparQ-sinisilmä-babyface siihen rooliin saatiin. Ei se nyt varsinaisesti pilannut trilogiaa, vain kolmannen osan.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

En tiedä oliko syynä vain huono ohjaus vai mikä, mutta Frodo näyttää aina kun paha on läsnä siltä, että olisi vetänyt päänsä täyteen jotain höyryjä. Jotenkin se ei vain tunnu sopivan siihen tilanteeseen...
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Wizard kirjoitti:Tosin Orlin ääni ei oikein sopinut Legolasille, kun sen huutaminen oli niin matalaa. Haltialle ei sellainen ääni sovi.
Ja pah! Varmana sopi hvyin! ja Siihen mä sitten ihastuin... :roll:

Kodama kirjoitti:Orlando Bloom on mielestäni ainoa huono näyttelijä trilogiassa. Luojan kiitos hänellä ei ollut siinä paljon repliikkejä. Minua ärsytti suuresti se että Orlando vaikutti kokoajan siltä, että 'Ah nyt kuvataan mua, täytyy näyttää hyvältä.' ja muutenkin se mies on mielestäni todella jähmeä näyttelijä. Onneksi ei saanut Faramirin roolia johon ensin haki.
Älkää tappako minua te kaikki Bloom fanit.
JA VARMANA TAPAN!! * Lähtee jahtaamaan kodamaa miekan kanssa *
Orlando On just paras! ;D

Mutta huonoin mun mielestä on Eowyn...Se On semmonen tämmönen :shock: <--Toi niinku kuvaa sitä
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Tuulessavaeltaja kirjoitti:... Frodo näyttää aina kun paha on läsnä siltä, että olisi vetänyt päänsä täyteen jotain höyryjä..
Se johtuu vain niistä sen prettyblue silmistä,mikkä on niin mauttoman suuret. Koko ajan sen näköinen ku ois pilvessä ja nähny suklaapatukan :D
Kodama kirjoitti:Minua ärsytti suuresti se että Orlando vaikutti kokoajan siltä, että 'Ah nyt kuvataan mua, täytyy näyttää hyvältä.' ja muutenkin se mies on mielestäni todella jähmeä näyttelijä. Onneksi ei saanut Faramirin roolia johon ensin haki.
Hei, tuota en muistanutkaan sanoa. Mutta Orli on vähän liiankin hintelä heittosäkki,jopa haltiaksi(mikä on ehkä pahin mahdollinen jo valmiiksi :D ) Ja Bloomi on joka kohtauksessa just sen näköinen että 'oota,mä käännän pääni näin,tää on se mun hyvä puoli' :lol:
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Tosin Orlin ääni ei oikein sopinut Legolasille, kun sen huutaminen oli niin matalaa.
Pööh, minusta se sopi mainiosti. Eiväthän haltiat mitään tyttöjä nyt kaikki ole.
Mutta Orli on vähän liiankin hintelä heittosäkki,jopa haltiaksi(mikä on ehkä pahin mahdollinen jo valmiiksi ) Ja Bloomi on joka kohtauksessa just sen näköinen että 'oota,mä käännän pääni näin,tää on se mun hyvä puoli'
Joo, Orli ei ollut siinä parhaimmillaan, mutta kyllä se sai yksitoistavuotiaan tyttösen sydämen kattoon xDD. Myönsin.
Nyt kun vertaa esim Kingom of Heavenia johonkin Orlin aikaisempaan, huomaa miten paljon se on oikeasti kehittynyt näyttelijänä. Se saisi ottaa seuraavaksi jonkun psykopaatin roolin.

Mutta ylipäätänsä näyttelijätaso leffassa oli mielestäni korkea, erityisesti nuo vähän vanhemman puolen näyttelijät, Christopher Leet ja Elrondit ja Bernard Hillit ja John Rhys-Daviesit sun muut veti hommansa kotiin ihan muidenkin puolesta. Ja kyllä se Orlikin teki työnsä ihan mukiinmenevästi, varsinkin tietyissä kohtauksissa (HELMIN SYVÄNNE).

edit// en huomannut
Mutta huonoin mun mielestä on Eowyn...Se On semmonen tämmönen <--Toi niinku kuvaa sitä
That isnt truuu!! Se veti sen loistavasti! Semmonen viileän kaunis katkera![/quote]
Viimeksi muokannut oraakkeli, To Marras 24, 2005 3:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

CountessDragon kirjoitti:
Wizard kirjoitti:Tosin Orlin ääni ei oikein sopinut Legolasille, kun sen huutaminen oli niin matalaa. Haltialle ei sellainen ääni sovi.
Ja pah! Varmana sopi hvyin! ja Siihen mä sitten ihastuin... :roll:

Kodama kirjoitti:Orlando Bloom on mielestäni ainoa huono näyttelijä trilogiassa. Luojan kiitos hänellä ei ollut siinä paljon repliikkejä. Minua ärsytti suuresti se että Orlando vaikutti kokoajan siltä, että 'Ah nyt kuvataan mua, täytyy näyttää hyvältä.' ja muutenkin se mies on mielestäni todella jähmeä näyttelijä. Onneksi ei saanut Faramirin roolia johon ensin haki.
Älkää tappako minua te kaikki Bloom fanit.
JA VARMANA TAPAN!! * Lähtee jahtaamaan kodamaa miekan kanssa *
Orlando On just paras! ;D

Mutta huonoin mun mielestä on Eowyn...Se On semmonen tämmönen :shock: <--Toi niinku kuvaa sitä

Yhdyn edelliseen!!!!!Nojoo....Osaa orli paremminkin näytellä...Mutta se on Megasöpö...*punastuu*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Prinsessa Jää
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: La Marras 26, 2005 6:42 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Prinsessa Jää »

Minä en ole koskaan pitänyt Liv Tyleristä näyttelijänä, eikä Taru sormusten herrasta- trilogia millään tavalla muuttanut käsitystäni. Hänen maneerinsa raivostuttavat minua, enkä voi sietää hänen puhetapaansa. Osaksi mielipiteeseeni tässä asiassa vaikuttaa myös se, että Arwenia ei olisi välttämättä kaivattu kahdessa ensimmäisessä elokuvassa lainkaan.

En nyt osaa sanoa ketään muuta, joka olisi ärsyttänyt minua. Koko saattue oli todella hyvä roolitukseltaan, samoin Andy Serkis, joka toi mielestäni ihan hyvin eloa Klonkun hahmoon. Toisin kuin monet, minä pidin myös Miranda Otton suorituksesta, vaikken juurikaan Eowynista hahmona allekirjoita. Karl Urban oli ihan miellyttävä, joskin Eomeria oltiin karsittu melkoisen kovalla kädellä elokuvista, olisin mielelläni katsellut häntä enemmänkin.

John Noble saattaisi olla toinen, josta en juurikaan pitänyt. En tosin ole varma johtuuko tämä siitä, että hän näytteli huonosti vai siitä, miten Denethorin hahmo oli tulkittu Kuninkaan paluussa. Oma näkemykseni kyseisestä henkilöstä ei oikein kohdannut Jacksonin ja kumppaneiden näkemystä, mutta tämä lienee mielipide asia.
Still each time I always meant every word
Every one
Amontie
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: To Marras 03, 2005 7:42 pm

Viesti Kirjoittaja Amontie »

Täältä saapuu Amontie, tyyppi joka ei osaa kritisoida mitään tai ketään!
No joka tapauksessa, tuon jälkeen kukaan ei ylläty, kun sanon, ettei leffassa ollut musta mitään tunnelmaa pilaavia näyttelijöitä. Paitsi esim. kun Legolas leikkii surffaajaa. Tuli heti mieleen, että milläs köysillä se on roikkunu, kun on tullut tuolta alas? Se oli ehkä vähän yli.
Ja hiukan häiritsi itse elokuvaan tehdyt lisäykset ja poistot, vaikka ei kuulu tähän.
Ja Orlin ääni, haltioilla kuuluu olla kirkkaampi ääni! En tietysti väheksy häntä mitenkään näyttelijänä...
Frodo isoine silmineen, ei sopinut kaikkiin kohtiin, näytti lähinnä skitsolta välillä, mutta suokaamme se hänelle anteeksi...
Jotain pikkuvirheitä löytyy, mutta ei mitään niin kauheasti häiritsevää.
Liv oli ehkä hiukan epäsopiva Arweniksi, en mitenkään väheksy, mutta kuiteski, ja kuten eräät ovat huomauttaneet, Orli ja jotkut muutkin välillä oli vähän sellaisia... niin no... sellasia filmitähtiä...
*pinkoo pakoon puristaen tervetulijaislahjakseen saamaansa haltiamiekkaa rystyset valkeina ja vilkuilee olkansa ylitse takaa-ajajia*

En silti inhoa ketään erityisemmin.
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Hmm ja hmm. Minä pidän muista näyttelijöistä oikein kovasti, mutta Bloom kieltämättä käy näissä leffoissa hermoille; voipi tosin johtua myös siitä miten hahmo on käsikirjoitettu.. hahmo tai Orlando sitä esittämässä ei oikein vastaa meikäläisen mielikuvaa Tolkienin Legolasista. :roll:

Leffojen ilmestymisen aikaan Bloom/Wood- ihkuttelu ja muu loputon TSH- hehkuttelu kävi niin kovasti lyhytpinnaisen kukkahattutädin hermoille, että täti boikotoi leffoja aina viime vuoteen saakka, jolloin ilkeä kaveri pakotti osallistumaan trilogiamaratoniin. Vaikka Tolkien on kuinka mahtava, minen yksinkertasesti jaksanut aikanaan kuunnella sitä samaa perhanan ihkuilua 24/7.

En pidä Bloomista muissakaan leffoissa tahi herran mielestäni tönköstä esiintymisestä valkokankaalla ylipäänsä. Jotenkin se tuntuu söpöilevän aina liikaa, saisi olla miehessä enemmän munaa ja potkua. Yhdyn muuten minäkin mielipiteisiin muurisurffailusta Helmin syvänteellä: voi kiesus. Se siitä.
Viimeksi muokannut Annatar, Ke Maalis 29, 2006 9:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Orlin ääni on liian matala Legsille.

Elrondin puhetyyli on outo ja ilmeet ja eleet jäykkiä ja luonnottomia.

Arwen, juu, sitäpaitsi se on liikaa esillä. Teennäinen.

Vastasin tähän jo tuolla "paras näyttelijä" topikissa mutta laitanpa oikeeseen osoitteeseeen myös.
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Vastaa Viestiin