Trilogian huonoin näyttelijä?

Haluatko keskustella TSH:n valkokangasversioista?

Valvojat: Frim, Miaplacidus

Vastaa Viestiin
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Olen samaa mieltä kanssasi Frigo! Liv on hyvä näyttelijä.
Huonoin näytteliä...... ei semmosta mun mielestä ole.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Liv ei ole huono näyttelijä,mutta se vaan hönki yltiöpehmeästi TSH:ssa,minkä takia se olisi voinut häipyä siitä leffasta kokonaan...

Celeborn tuntui siltä,että sillä on perin hidas järjenjuoksu. "eeeeeeeight theeere aaaare heeeereee yet nain theeereee was from...r-i-v-e-n-d-e-l-l."Jotain tommosta se siinä vetää.Jestas.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Hedwig
Örkki
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Maalis 26, 2004 3:49 pm
Paikkakunta: Klaukkala (Kontu)

Viesti Kirjoittaja Hedwig »

Ei mun mielest siellä ollut ketään huonoa näyttelijää. Oli Livkin ihan ok... Mun mielipide.:)
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Frigo ja Tirlittan,ólen samaa mieltä,Liv on hyvä näyttelij,sopi todella hyvin Arwenin rooliin.
minulla ei ole mitään kielteistä Arwenista,mutta ehkä häntä oli vähän tungettu liikaa elokuvaan. Mutta Jacksonin piti oikeastaan tehdä niin koska Trilogiassa on liian vähän naisia. vain Arwen ja Eowyn ovat naishahmoista keskeisimmät.
erityisesti minua kosketti Kahden tornin kohtaus,missä Elrond kertoo hänellle hänen kuolemastaan. siinä on sitä haikeutta ja surumielisyyttä..todella koskettava kohtaus,itken joka kerta..Liv on tehnyt siitä kohtauksesta hienon..
myös kun hän tuli Aragornin kruunajasiin,hänen ilmeensä oli sellainen..mitenhän tämän sanoisi..sellainen toiveikas ja iloinen siitä että Aragorn olisivat yhdessä siihen asti kunnes suuri kuningas kuolee. onnellisuus ja jonkillainen epäusko tapahtuneesta värisi ilmassa..

unohtakaa,vanhan ja dementian hölmöyttävän Niénorin puheet..
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Samaa mieltä. Ei Liv mikään huono näyttelijä ole, eijeijei! Eikä ole Mirandakaan. Itse olen sitä mieltä, että sopivampaa näyttelijää ei niihin rooleihin löytyisi.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Alexandrina
Örkki
Viestit: 55
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 6:19 pm
Paikkakunta: Taikapuutarha

Viesti Kirjoittaja Alexandrina »

Rin kirjoitti: Mutta tosiaan, se Celebornin näyttelijä. Perusteluita? Hän yritti liikaa olla haltia. Siltä se ainakin mun silmiini vaikutti. En tykännyt ollenkaan. Jotenkin.. töksähtelevä? kökkö? Onneksi Celebornilla ei elokuvissa ollut suurta osaa..
Olen ihan samaa mieltä kanssa Rin! Sillonkin kun Celeborn (Marton Csokas) sano FotR:in EE:ssa sen " Le aphadar aen" ("You are being followed"), se lausu sen miun mielestä väärin ja jotenkin liian...jyrkästi! Mutta voihan olla että mie lausun haltiakieliset sanat väärin... We'll never know... :wink:
Ansku: "Heteroseksis kuuluu 'uhah',
mut lesposeksis ei kuulu 'uhah',
ku lesposeksis kuuluu 'OUMAIGAAD...!'" xD
[by Dibu]


{Willelminasta ALEXANDRINAksi}
Aksuteam ky
Örkki
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 2:39 pm
Paikkakunta: Teollistunut haltiakaupunki

Viesti Kirjoittaja Aksuteam ky »

Miun mielest ainakaan Miranda ei ollu mitenkään huono.. Ja mä pidän muutenkin Eowynistä hahmona (outoa?) :roll: .. Kyl siinä tuputettiin Arwenia liikaa, mut ei se huono näyttelijä oo.. Ei koko lehvassa oo yhtään huonoo näyttelijää.
"Scissors! I win!"
"She wins every fucking game! That cheating bitch!"
"A-k is Eeevil." x)
Avatar
Assu
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 01, 2004 1:58 pm

Viesti Kirjoittaja Assu »

Mikäköhän minun on, en osaa oikein päättää pidinkö Arwenista tai Eowynistä.. hmm.. päätän että en pitänyt.. olihan Livin ja Mirandan roolisuoritukset hyviä (sillä minä en ikinä pystyisi sellaiseen) mutta silti.. heidän osuuksistaan jäi aina puuttumaan jotain..
olen pinnan alla ja jää on kuroutunut ylläni umpeen, näen silti vielä kauniin sumuisen valon..
Tricardon
Pehmomato
Viestit: 489
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:46 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tricardon »

Jaa'a. Kaikki näyttelijät ovat kyllä tuossa elokuvassa periaatteessa hatunnoston arvoisia. Mutta ehkäpä Cate Blancett ei iskenyt niin paljoa kuin muut.
[i:7e0c8c9a3b]Aika kulkee, kellot laukkaa
monta raukkaa, hauta haukkaa
Ennen iltaa, siis kulje siltaa
mut varo murhamiesten kiltaa
Varo liittymästä heihin
jotka usko eivät enää mihinkään[/i:7e0c8c9a3b]

CMX / Melankolia
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Musta Cate oli paras nais-näyttelijöistä.
Mutta Liv oli musta surkee...ei millään pahalla.
Ja se Celebornin näyttelijä oli joku saamarin kökkösuu.
Arwenia ei edes pitäisi olla TTT:ssä ollenkaan!
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

En hirveästi pitänyt Livistä. En tiedä, jokin hänessä vain ärsyttää :/
Viimeksi muokannut losti, Ma Joulu 25, 2006 11:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Erediel
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Kesä 29, 2004 10:09 am
Paikkakunta: Lothlorienin metsät

Huonoin...

Viesti Kirjoittaja Erediel »

Haluaisin ihan vaan sanoa kaikille, että Livin käskettiin puhua sillai kurkkuäänellä! Että jos se on pelkkä peruste niin sille on syynsä.

Mutta omasta mielestäni kamalin oli Elijah... Osittain kyllä se roolikin oli kirjoitettu surkeaksi. Mutta nyt johtuen leffasta vihaan sydämestäni Frodoa.
I stay,
to watch you fade away.
I dream of you tonight,
tomorrow you´ll be gone...
Uzumaki
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 8:11 am
Paikkakunta: Järvenpää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Uzumaki »

No nyt mä sanon sen. Musta Elijah oli huonoin näyttelijä. No, Kuninkaan paluussa ainakin. Yleensä mä ihkutan Elliä ihan täysillä, mutta jotenkin sen käytös ei ollut aitoa. Ainakaan sellaista, miksi olin sen kirjaa lukiessani kuvitellut. Ei vastannut mielikuvaani Frodosta ja Frodon ahdistavasta tuskasta kun ne lähestyy Mordoria.
Our pink spider is now ever free.
Laurana
Puolituinen
Viestit: 239
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2004 12:52 pm
Paikkakunta: Pyykkikori

Viesti Kirjoittaja Laurana »

Miun mielestä siinä ei ollut huonoja näyttelijöitä.....
siis jotkut hahmot saatoivat olla välillä ärsyttäviä,mutta miun mielestä ne kaikki näyttelijät on hyviä...myös liv...
vaikken itse edes pidä aragornista (enkä frodostakaan kauheasti) en halua sanoa että ne näyttelijät on huonoja....aika pitkälle ne on kummiskin päässy.....

(joku ihminen taas sepostaa jotain ihmeellistä!!!!!)
I can’t see you, I can’t hear you
Do you still exist?
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Ei mun mielestä voi sanoa, että joku näyttelijä oli huono vaan, koska ei itse pitänyt siitä hahmosta.

Itse mä vihaan leffan Arwenia sydämeni kyllyydestä ja se on kokonaan Liv Tylerin (ihan pikkaisen Peter Jacksonin) vika. Mutta en mä sano, että Liv olisi huono näyttelijä, mä en oikein osaa arvioida sellasta, mun mielestä se vaan ei TODELLAKAAN sovi siihen rooliin ja mua ärsyttää sen puhetapa ja ulkonäkö ja kaikki.
(Anteeks niille, jotka pitää Liv Tyleristä... :roll:)
Ei se kyllä mitenkään huikaisevaa roolisuoritustakaan vetänyt, että en mä sen näyttelijänlahjoistakaan niin kovin vakuuttunut ole.

Miranda Otto? Hmm. Kirjassa mä pidän todella paljon Éowynistä ja se on ihana (vaikkakin vähän liian "KUOLEMA KUOLEMA KUOLEMA!" -tyyppi), mutta lehvassa mä en voi sietää sitäkään. Kun mun mielestä Miranda Ottokaan ei oikein sovi rooliinsa. Ihan hyvä näyttelijä se on, mutta ei vaan sovi Éowynin ylhäisen ja vahvan naisen rooliin. Se on semmonen kotihiiri se Miranda. :wink:

Älkää vetäkö hernettä nenäänne, tää on vaan mun mielipide. (Ja ihan kuin kaikki ei tietäis sitä... :mrgreen:)
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Vastaa Viestiin