Admin-tiimin esittely

Vieraile täällä lukemassa tärkeät topicit ennen kuin rekisteröidyt. Täällä myös kaikki ylläpidon tiedotteet käyttäjille. Yms.

Valvojat: Lumisusi, Haltsu

Vastaa Viestiin
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Admin-tiimin esittely

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Tänne tulee jokaisesta administa pieni infopaketti, jotta tietäisitte, ketkä kummassa tätä foorumia pyörittää.

Ne kirjoitetaan, kunhan jaksetaan. Tämä on meille vain muistutuksena tässä. :D
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

Josko ensin pientä historiaa tähän alkuun..

Alunperinhän Loftiksen on perustanut Charity, joskus vuonna nakki. Siis vissiin tarkemmin helmikuussa 2003, ja paikkana suddenlaunch. Tuolloin ylläpitoon kuului vain Charity. Myöhemmin hän valitsi sitten Sparksin apurikseen. Vuoden 2003 lopuilla Loftis alkoi kaatuilla viestimäärien noustessa huomattavasti. Saman vuoden lopulla minä liityin Loftikseen. Kaksi viikkoa liittymiseni jälkeen Loftis muutti nykyiseen paikkaansa. Sain aika nopeasti mode-oikeudet en-kerrassaan-muista-minne. Luultavasti RPS:n ilmestymisen myötä. Mutta kuitenkin.. Muistaakseni kesällä -04 Sparks hikoili tuskissaan Loftiksen kanssa enempivähempi yksikseen ja minä sitten ehdotin, josko tulisin admin-kaveriksi. Charity suostui ehdotukseen ja minusta tuli admin. Yay. Siitä pitäen olemme olleet aika kahdestaan, kunnes otimme nyt -06 alussa Newran seuraksemme. Jokin aika sitten olin yhteydessä Chariin ja hän sanoi jättäneensä Loftiksen taakseen jo aikaa sitten, joten nyt admin-tiimi koostuu vain kolmesta ihmisestä, vaikka Charilla onkin vielä admin-oikeudet.

Mutta siis nyt minuun tarkemmin. :P

Minä, Haltsu, olen vuonna -85 syntynyt melko sukupuolineutraali otus. Biologisesti siis naikkonen, mutta mieleltään aika miehinen ja äijähevari. Asun Vantaalla miehekkeeni ja kahden kisulin kanssa.

Loftikseen liityin jouluna -03, luettuani ensin puolisen vuotta LotR-slashiä englanniksi. Taru on aina ollut lähellä sydäntäni, koska äiti luki Hobittia iltasatuna minulle jo ihan pienenä. Taru on tullut luettua noin kerran vuodessa, muutaman vuoden ajan. En muista kuinka monta kertaa olen sen lukenut.

Loftikseen liitymiseni aiheutti pientä kohua alkuperäisen nickini epäsiveyden takia. Alunperinhän olin siis Haldir's_whore, joka kuitenkin aika nopeasti muuttui Haltsuksi. Muutama päivä liittymiseni jälkeen julkaisin ekan ficcini In the heat of the night, joka sai ihan mielettömän hienoja kommentteja. Julkaisin noopeasti monta uutta ficciä, jotka kaikki saivat mielettömän hyviä kommentteja, vaikka eivät olletkaan ihan peruskamaa, enemmänkin aika sairaita. :D Kirjoitusrohkeuteni kasvoi kasvamistaan ja veikkaan, että valutin kaiken mahdollisen inhottavuuteni ficciin Hyvyys ja Pahuus.

Nykyään kirjoitan enää hyvin vähän mitään. Vuosia jatkunut writersblock on todella ärsyttävä, mutta en vaan enää jaksa/osaa kirjoittaa. En ole tyytyväinen mihinkään, eikä huvita jatkaa joitain keskeneräisiä julkaisemattomiakaan. Ehkä vielä joskus kirjoitan jotain, mutta nyt en tiedä.

Olen kirjoittanut siis LotRin lisäksi Nightwishiä ja muutamia muita RPS:iä. Vuosi sitten innostuin Harry Potterista ja kirjoitin pari ficciä siitäkin. Nykyään kirjoittelen suurimmaksi osaksi jrock-ficcejä, joita en kuitenkaan julkaise Loftiksessa.

Loftiksen ylläpitäjänä keskityn lähinnä teknisiin asioihin. Nollapostaajien poistamiseen, ulkoasun yms muokkaamiseen, uusien ohjeiden keksimiseen, yleiseen siivoamiseen ja muuhun sälään. Osastoilla vierailen modetarkoituksissa melko harvoin. Muutenkin käyn nykyään Loftiksessa enää ylläpitäjän hommissa, eli postailen harvemmin mihinkään muualle kuin ylläpito-topiceihin. Ficcien lukeminenkin on jäänyt hieman taka-alalle.

Jotain yleistä nippelitietoa minusta:
- olen allerginen hyttysille ja valkosipulille.
- harrastuksiin kuuluu Loftiksen lisäksi lukeminen, kirjoittaminen ja erikoisoluet.
- minulla on isosisko ja pikkusisko.
- lempiparituksiani ovat mm. Legolas/Haldir, Faramir/Boromir, yleensäkin veljesinsesti (+Weaslycest), Severus/Harry, Ginny/Hermione.
- soitin bassoa 6 vuotta.
- rakastan sitrushedelmiä ja salmiakkia.
- olen pakana, eikä minua ole edes kastettu.

Ja silleen.
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Siis mitä. Koskaan ole myöhässä ollut. Pois sellainen minusta.

Hei moi pöö, Sparks olen kuten nickistäkin näkyy, jossain sitä väännän tai muut vääntävät myös Kipinäksi, mutta Loftiksessa en ole koskaan nickiä vaihtanut. Enkä taida enää vaihtaakaan, menisin itsekin sekaisin. Täytyy kuitenkin antaa kunniamaininta kaikista niistä typoista, joita olen varsinkin suddenlaunchin aikaisessa Loftiksessa nimestäni nähnyt xD

Pakko mainita vielä, että nickin lisäksi ei ole avanikaan pahemmin muuttunut, ainakaan aiheeltaan xD Karvinen on vaan liian... minä. Köllötys-öllöilystä pitävä, maanantaita inhoava rapsutusaddiktoitunut halipallero.

Ylpeänä voin kertoa että olen liittynyt Loftikseen 10 ensimmäisen käyttäjän joukossa, noin viikon sisällä paikan perustamisesta. Ajallisesti päivä taisi olla 6.2.2003 tai ainakin kovasti sinne päin. Minusta tuli nopsaan slash-osaston mode ja sitten perustaja-Charityn pyynnöstä toinen admin. Kuten Haltsu jo sanoi, Charin käyntien harventuessa homma jäi aika isolta osin minun niskaani, ennen kuin Haltsu pyysi ja sai admin-oikeudet.

Ficcipuolella... joo, slashia. Paljon. Tarkemman listan voi etsiä ficcilistauksista. Kirjoitan vieläkin, mutta enää ei tekstiä synny samalla vauhdilla kuin joskus. Kirjoitusteni perusteella minut yhdistetään usein noppiin, en voi käsittää miksi. Haha. Parituksista ja hahmoista Haldir veljineen plus Legolas ja Aragorn ovat kivoja jotenkin sotkettuina, Potterin puolella ehdottomasti Sirius ja Remus. Minulla on addiktio <3

Ei-ficcimaailmassa minuun liittyy lyhyesti sanottuna jotain tällaista:
- syntynyt vuonna 1984
- Helsingin yliopisto, Englannin laitos
- lievä - okei okei, pikemminkin ihan täysin käsistä lähtenyt - hulluus laivoihin ja mereen
- historia ylipäätään <3
- historiasta erityisesti keskiaika, harrastuksena jo vuodesta 2000
- Linnanmäki (viisi kesää ja äks-määrä muita tapahtumia lippukassan, puhelinvaihteen ja infon tätinä)
- nykyinen titteli on palveluneuvoja, työnantajana Elisa/Saunalahti
- kissat <3
- rakkain tyttöystävä <3
- Formula 1
- kaikki ihanat raksupalleromussukat joita ilman elämää ei olisi <3
- sekoilu, seikkailu, hullut jutut, käytännön pilat (beware me, kengät saattaa joskus täyttyä kaurakekseillä) ja kokemukset ylipäätään. Niitä on vaan saatava ^^


Erään rakkaan loftislaisen mielestä minut voi tiivistää näin:
"Murr, purr ja hrrrr."

... ja kyseinen ihminen on oikeassa.
Viimeksi muokannut Sparks, Su Maalis 25, 2007 6:27 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Yhteiskuva uljaasta admintiimistä on nyt nähtävissä TÄSSÄ! :D

Niille jotka eivät ole meitä koskaan tavanneet, niin Haltsu on kuvassa oikealla, itse olen vasemmalla, ja Newra ylpeänä ja ylimmäisenä siinä yläpuolellamme. Kuva on napattu 30.9.2006 allekirjoittaneen kämpän lattialla.

Jotta tuollaisten kynsissä rakas Loftiksemme on, hih hei.

/muokkelis 9.9.2008: Tämän jälkeen on Newra tosiaan lopettanut admintiimissä, ja Fuu Hououji tullut messiin. Saamattomia kun olemme, niin uudesta kolmikosta ei kuvaa ole edelleenkään olemassa xD
//muokkelis 4.10.2008: No nyt on uusi kuva, tässä topicissa alimmaisena.
Viimeksi muokannut Sparks, La Loka 04, 2008 8:25 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

No niin, olen ollut niin hulvattoman laiska admin etten ole edes esitellyt itseäni ja loistellut valokeilassa! Voi nyyh. :D

Eli hei, olen Fuu. Tiedän, että nimeni perässä on myös Hououji, mutta koska teillä menee hermot sen kirjoittamiseen nopeammin kuin ehdin sanoa "kissa", saatte jättää sen omaan arvoonsa. :D Olen nainen vuosimallia 1990 ja asun Järvenpäässä, menomestojen kuninkaassa, kahden apinamaisen pikkuveljeni, äitini ja meidän suloisen marsun kanssa. Lisäksi täällä on muutamia kasveja ja pölyä.
Harrastuksiksi en voi mainita mitään säännöllistä, mutta liikunnaksi laskettavia on vuodenaikojen mukaan luistelu ja uinti silloin, kun saa kipinän. Sen lisäksi satunnaista kirjoittelua ja kuvataiteilua, lueskelua kun ehtii ja jotain löytyy, nauramista ja söpöilyä. ^^

Loftiksesta? Olen liittynyt vuoden 2004 alussa ja tämä on ehdottomasti foorumi, jolla olen viihtynyt pisimpään. Olen kovasti sosiaalinen luonne enkä pure, joten minuun uskaltaa ottaa yhteyttä, jos jokin Loftikseen liittyvä askarruttaa tai jollekin asialle pitäisi ehdä jotain. :D Minut on tittelöity modeadminiksi virallisesti, joten hoitelen ehkä lähinnä sellaisia asioita mitä osastojen modetkin. ^^
Ja vielä ficeistä? Melkein mistä vain tulee kirjoitettua, mistä saa idean, oli se sitten TSH:ta tai jotain aivan muuta. Ficcilistaus löytyy tämän linkin takaa, onpa myös Fanart-topic olemassa. (päivitän, päivitän!)

Lyhyesti asioita, jotka ovat lähellä sydäntä, koska pilkuilla listaaminen tekisi teidät aivan sekapäisiksi:
-brittikomedia
-Hercule Poirot -kirjat ja tv-sarja, ja lisäksi tv-sarjan kapteeni Hastings on ihan lutuinen <3
-modernit runot
-hyvät pakinat
-hyvä musiikki - musiikkimaku, mikä se on? Koneellakin on niin sekava valikoima, etten edes yritä. :D Jonkinlaisina kestosuosikkeina kuitenkin YUP, Nightwish, Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus, Sonata Arctica ja... tuota. Älkää minua katsoko, soittimesta löytyy niin Tom Jonesia kuin euroviisujakin. :D
-tuuliset päivät
-linnut, kissat ja ketut (ja marsut!)
-mahtava tyttöystäväni ja lähellä oleminen <3 Addiktoivaa, addiktoivaa.
-fanipuolelta mainitsen Pentti Siimeksen, Gerhard Bergerin ja Damon Hillin, joka tytön ihQt idolit~
-sarjakuvista Lassi ja Leevi on ylitse muiden
-historia, fantasia, hölmöt komediat, jäätelö...
-hyvät ystävät

"Lyhyesti", ähym ähym. Mutta tällainen otus tämän näyttöpäätteen takana istuu teitä paimentamassa. :D
Ryhmäkuvan lisäksi voitte ihastella naamaani täällä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=fuu_hououji
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Uusi yhteiskuva nykyisestä adminkolmikosta on TÄSSÄ! :D

Pimeät Adminit RY:stä päivää. Vasemmalla Haltsu, keskellä Sparks ja oikealla Fuu.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Vastaa Viestiin