Loftislaisen Selviytymisopas

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Meriadoc
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Meriadoc »

Itse en ole vielä älynnyt huutaa Elendiliä, mutta Rohirrim on tullut joskus karjaistua ;D Täytyypä ottaa Elendil käyttöön tästä eteenpäin
Derwent
Örkki
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Helmi 20, 2006 7:14 pm
Paikkakunta: Korvesta n.60 km länteen

Viesti Kirjoittaja Derwent »

Aivan mahtava! *kiittää ja kumartaa* Päivän parhaat naurut kyllä sai aikaan. :lol:

Pitänee alkaa koulussa huutamaan "Elendil!" joka välissä, kun kerran valmiiksi pidetään hulluna niin eipä tuosta haittaakaan ole... Taikka sitten kaupungilla, nyhahahahaa, ihmisen pakenevat kauhuissaan (tai soittavat poliisille ilmoittaakseen täyshullusta joka maleksii kaupungin kaduilla).

Kiitoskiitoskiitoskiitos molemmille.
Elämme Slashilla-yhdistys
Avatar Evilin käsialaa, ja maalaus on Kaj Stenvallin siveltimestä.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Kurenai, bravo bravo! :D Joillain on rohkeutta. Minekin selitän noita (valitettavasti luokalla on vain yksi täys Lotr fani, muut on ihan et taasko te puhutte siitä, vähän tylsää) juttuja aina ei loftislaisille. Saadaan aina hyvät naurut aikaiseksi.

OF Ja hei, nyt kun sinä uskalsit niin minä lupaan:
Toisiksiviimeisellä viikolla menemme luokan kanssa Särkänniemeen. Minä huudan Tornadossa (ja pakotan kaverini myös) huutamaan Elendiliä. Ja kaikki loftislaiset vastaa, eikös? Kyllä minä Elendilin karjaisen lujempaa kuin ne muut kirkuu, eiks ni. Haluatteko kuulla? Kaverit todistavat... OF

Täysin turha viesti. *sniif*

//muoks// Minä tein sen :lol: ! Sain pesäpallossa juoksun ja huusin kurkkusuorana - ette arvaa mitä ^^. Ja huomenna sitten Särkässä.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Täytyypä muistaa huutaa "Elendil" kun menen lauantaina Särkänniemeen..

Mutta koiran nimeksi tuo olisi kyllä aivan loistava. Saisivatpahan naapurit ihmeteltävää... "Elendil!! PAIKKA!!" Jostain syystä tuo nimi tuo mieleen saksanpaimenkoiran. Komealle koiralle komea nimi. (Ja eikö Aragorn olekin aivan ilmetty saksanpaimenkoira;)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Voi elämä *reps* tämä oli mahtava :D Offaus, todellinen Loftislaisten kansallisurheilulaji. Ehdotetaanko olympialaisiin? Joukkuelaji?Suomen joukkue koostuisi luonnollisesti Loftislaisista, jotka omaavat offauksen jalon taidon. Elendil :D Nyt pitää päästä jonnekki huvipuistoon. Tuo Elendil on kyllä aika kätevä.Pitää tehdä joku kutsuhuuto siitä :P Kun sen huutaa niin paikalla olevat Loftislaiset vastaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...hehheh...Tekisi mieli kyllä karjaista kovaa "Elendiil"...karjaisisinkin jos olisin yksin kotona. Säälin siskojeni korvia. Pitää kyllä rakentaa tuo maitopurkkitemppeli :) Hohhoi,kylläpäs tuli turha viesti...
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

Aww, mikä ihana kirjoituspirjoitus ^^ *repeilee*

Itse en ole kyllä karjumistyppiä... ^^'' Ei mitään vaihtoehtoista tapaa olisi? Jonkun Loftis-laulun hyräily tai jotain? Kun ei edes ole TSH-kavereita IRL, niin... No, jos joskus tulisi tilaisuus, niin :twisted: Syksyllä sitten koulussa vaikka kokeiden jaossa saan hyvän numeron tai muuta vastaavaa niin kiljun ihan hysteerisenä: "Elendiil!"

Offi on kansallisurheilulaji. Aww.

Oikeasti joku mahtava. Repeilen tälle aina <3

Ja heei, Andune, minä ainakin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi siihen joukkueeseen! ^^
"Wild animals never kill for sport. Man is the only one to whom the torture and death of his fellow creatures is amusing in itself."
-James Anthony Froude
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Joku on varmaan jo maininnut, mutta tuossa alussa on virhe:
Miten aloitat uuden, pervon elämäsi Loftiksesa, "Loftiksessa".

Offia // Minäkin ilmoittaudun joukkueeseen! :D Ja Riziel tulee meseen.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Everdreamer
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 5:17 pm
Paikkakunta: Hevimetsä

Viesti Kirjoittaja Everdreamer »

Minun on pitänyt jo pidemmän aikaa sanoa, että tämä Selviytymisopas on ihana. :D Voisi painattaa paitaan ELENDIL! ja katsoa tajuaako kukaan, jos ei ihan kehtaa karjua ympäriinsä.

*rakentaa nurkkaan maitopurkkitemppeliä*
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Itse en ole kyllä karjumistyppiä... ^^'' Ei mitään vaihtoehtoista tapaa olisi? Jonkun Loftis-laulun hyräily tai jotain?
Ehdotan Arawienan sovitusta Olen suomalainen-biisistä, nimi on mikä muukaan kuin Olen Loftislainen :D
Viimeksi muokannut Andune, Ke Heinä 05, 2006 1:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Mara_Jade
Samooja
Viestit: 582
Liittynyt: Pe Touko 19, 2006 2:43 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Mara_Jade »

Tämähän on kätevää!! Säälin jo valmiiksi kavereideni ja perheenjäsenteni korvia, kunhan saan omaksuttua tuon Elendil, huudon....
Ja mitenköhän isä suhtautuu, kun pyydän häntä säästämään kaikki tyhjät maitopurkit..??
Ja minä, siis tämä otus tässä näin, osaa varmasti OFFaamisen jalon taidon, koska harrastan sitä koko ajan ja kaikkialla, itseasiassa juuri nytkin. jos joku ei ole vielä sattunut huomaamaan... :lol:
Vuoden Tulokas 2007
Palautteenantaja 2008

Avasta kiitos Satoru_Okabelle!
Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

Aww, Andune, kyllä, tuo laulu on juuri oikea siihen tarkoitukseen ^^ Pitää opetella ulkoa. (tämä liittyi vielä lähes aiheeseen!)

Haa, Mara_Jade mukaan! Ja Andunen on pakko tulla, se on joukkueen perustaja :P Ja Loftislaisten/Suomen joukkue eroaa tietenkin muista maista siinä, että siinä on mukana kaikki jäsenet jotka mukaan tahtovat(ketään ei jätetä ulkopuolelle) ^^ Ja muut saavat vain sopeutua siihen. :wink:

Älkää väittäkö että Offaan.
"Wild animals never kill for sport. Man is the only one to whom the torture and death of his fellow creatures is amusing in itself."
-James Anthony Froude
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Jaahas, joukkuetta on alettu jo perustamaan :) Mielellänihän minä siihen kuulun jos joskus olympialaisiin se saadaan :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Nitespeon
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 12:44 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nitespeon »

Auttaa, auttaa kovasti kaltaistani aloittelevaa loftislaista.
"Iskä kato! Mies lyhyillä hiuksilla!"
--Nitespeon
[KAIKKI MUKAAN ANIMECON-MIITTIIN 19.8.!]
Lukittu