Kaivataan kansoitusta Forgotten Realms-loftisficciin

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

*näyttää harvinaisen mietteliäältä* Kuule, periaatteessa se olisi ihan mahdollista. Sillä ehdolla, että luet ja kommentoit itse tarinaa. :wink:

Noihin varsinaisiin porukoihin en taida enää ketään sisällyttää, mutta... hmm. Leego, tee Pahis. Siis oikein kunnon ilkeä pahis, ei tuollaista leppoista mussukkaa kuin tähänastiset "pahikset". (Älkää mulkoilko tuolla tavalla, ne ovat nyt minun mussukoitani. ^^) Sellaiselle löytyisi käyttöä.

Ja Legoliina on sitten viimeinen, älkää pakottako minua heltymään enää. ^^
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

Viesti Kirjoittaja HotElf »

Min ilmottautuu!!! *hymyilee* Vieläkö mahtuu mukaan?! *koiranpentusilmät*

Nimi (Loftisnicki tai siitä tunnistettavissa oleva väännös):
Hoel'f Do'Urden (Aika köyhä, mutta nimi kuitenkin)

Rotu: Mustahaltia

Sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, saako parittaa muille hahmoille:
Nainen, bi, saa ('COURSE) parittaa!

Ikä: Siinä parinsadan paikkeilla

Ulkonäkö: Valkoiset, hieman hopeahtavat hiukset, jotka yltää aina lapaluille asti, vihreänsinisetsilmät, toisessa kulmakarvassa sellanen arpi..., Musta hupullinen piwafi (huppu melkein aina päässä), Tumma paita, Valkoiset Piiitkät housut, jotka lököttää hieman, pitkät saappaat (ei housujen päällä!)

Luonne: Tyypillinen drow...kiero, älykäs, äkkipikainen, julma...*virnistelee*

Vahvuudet/Heikkoudet: Do'Urdenin nykyinen asemestari = Osaa käytellä aseita

Aseistus/Mahdolliset muut rakkaat kapistukset: Kaksi kuusapelia, Jalkajousi, tikari, hieman nuolia ja rakas kapistus olisi mustanpantterin kynsi, joka roikkuu ketjussa kaulassa.

Saako hahmo kuolla (Ketään en tietenkään ole tappamassa heti ensimmäisessä tappelussa, mutta sitten myöhemmin): Kuolla? No melkein sama, mutta tappaa? KYLLÄ KYLLÄ!!! *insane*

Toiveita: No eipä juuri... tosin Hoel'f loukkaa tahallaan muita.

Muuta, mistä minun pitäisi olla tietoinen: Pahis
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly!
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

HotElf, olen hirvittävän pahoillani, mutta en ota enää enempää porukkaa. Kun nimenomaan tuolla edellisessä viestissä sanoin, että Legoliina on sitten viimeinen. Hahmoja on jo nyt... *laskee* 12, ja kaikkiin pitäisi ehtiä keskittymään jotenkuten.

Olen varmaankin tyhmällä tuulella, mutta Leego, onko hahmosi siis miespuolinen? Ja pitäisin sen mieluummin puolihaltiana kuin drow'na, niin ei tarvitse selitellä maanpinnalle kömpimistä. :wink:

*noukkii maasta pari juonenpätkää, solmii ne rusetille ja kiepauttaa ilmastointiteippiä päälle* Noin, nyt minulla on Suunnitelma tämänkin viehättävän tyypin varalle. Mehän olemme siis tällä hetkellä menossa jo neljännessä luvussa, mutta yritän kirjoittaa Legoamuksen kuvioihin niin pian kuin suinkin. *huitoo Loftis-osaston suuntaan*
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
HotElf
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2004 11:49 am

Viesti Kirjoittaja HotElf »

No voi helvetin helvetti, taas minä myöhästyin... :cry:
Noh, ei voi mitään.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly!
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

*tilastoi pikaisesti*

1 haltianainen
2 puolihaltianaista
2 puolihaltiamiestä
1 ihmisnainen
6 ihmismiestä

Eli ei, ei ollenkaan liikaa puolihaltioita. Puolihaltiat ovat kivoja. ^^ Tuohan on suorastaan realistinen jakauma, kun palkkasotureista puhutaan, eikös? *nyökyttelee imurikauppiaan vakuuttavuudella*
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

oho..huomasin tuosta listasta että minun hahmoni on ainut ihmisnainen. O.O
Vastaa Viestiin