Myyttien kakkososan henkilöhaku [täynnä]

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Myyttien kakkososan henkilöhaku [täynnä]

Viesti Kirjoittaja Delly »

Peitsen sota on ollut ja mennyt. Lähes kolmen vuosikymmenen takaiset sankarit joudutaan kuitenkin kiskomaan esiin, kun Krynniä uhkaa jälleen uusi vaara…

Ilian tunsi oudon humahduksen vatsanpohjassaan. Mistä tässä näytelmässä oikein oli kyse?
Tunne kuitenkin katosi, kun Canré kohotti moukarin päänsä yläpuolelle ja puhkesi laulamaan entisten sankareiden kanssa. Huomaamattaan, tietämättä sanojakaan, toisetkin yhtyivät lauluun.


Liian moni on kuitenkin jo poissa…

Elenna istui pitkään paikoillaan tuijottaen silmiä, joiden hohde, jopa toisinaan niissä käynyt ilmeettömyys, oli sammunut. Kun hän lopulta näki tarpeeksi kyyneltensä läpi, hän sulki tyhjää tuijottavat silmät niin hellästi kuin täriseviltä käsiltään kykeni.

… eivätkä suhteet ole entisellään.

Näky oli vähällä murtaa hänet; Elenna ja Ilian olivat taistelleet aina ennen samalla tavoin yhdessä. Canré oli käyttänyt apunaan Rosaa, joka oli hämännyt vihollisia, ja Drawen ja Aelfric olivat taistelleet jo vuosia yhdessä. Adelin tehtävä oli ollut ravata ympäriinsä muiden apuna ja etsiä tilaisuutta paeta. Toisin oli nyt – kaikki ei ollut muuttunut, mutta aivan tarpeeksi moni asia.

Kaaos, jumalten isä, on palannut.

”Teidät tunnettiin kerran Krynnin sankareina”, Astinus sanoi heille. ”Teitä pidetään legendaarisina hahmoina, suuri osa kansoista ei edes usko teidän olevan olemassakaan. Krynn tarvitsee apuanne nyt enemmän kuin koskaan. Oletteko valmiita näyttämään että olette olemassa? Oletteko valmiita kirjoittamaan nimenne Myytteihin?”


...


Hienoa! Niin minäkin! ^^

No niin! Kaaos ja Kaaoksen sota. *hieroo käsiään* Myytit 2! (Saa nähdä miten nimelle käy...)

Kaikki paikat taitavat olla varattu, mutta jos joku nyt peruuttaakin, niin voittehan te vilkuilla tänne aina välillä... ^^'

Eli seuraavat henkilöt tekevät hakemuksen, jos tekevät:
Ilona
Elenloth
Newra
Marsu
Sauna
Mily
Niénor
Jester
Zennie

Eli toisinsanoen nämä henkilöt ovat varanneet itselle ensisijaisen tilaisuuden tehdä hakemus. ^^' Mutta jos jotakin ei nyt sitten kuulu, niin joku toinen innokas saa paikan. *hym* Ja tyä sitten sitoudutte lukemaan ja kommentoimaan ficciä tehdessänne hakemuksen! *uhkaa pianolla*

Tähän tarinaan tahdon sanella pikkuisen ehtoja. Tarvitsen:
3 velhoa:
punakaapu (Elenloth)
mustakaapu (minä!)
valkokaapu (Newra)
3 vihittyä:
Paladinen (Sauna)
Gileanin (JoutZen)
Takhisiksen (Naurava Kulkutauti)
3 soturia/ritaria/muuten vain sotilaallista henkilöä
"hyvis" (Niénor)
"pahis" (Ilona)
"puolueeton" (Jester)
1 toistaiseksi salaperäinen henkilö (Mily)
+ 1 vähemmän salaperäinen henkilö (minä!)

Kuten huomaatte, keskityn kovasti tuohon hyvä-paha-neutraali- hommaan tässä ficissä. ^_~
Minulla itselläni ei ole tietenkään aikomustakaan jäädä pois ficistä. XP

Ai, Ilona, mielessä käväisi, että hahmosi voisi periaatteessa olla myös Ilianin hieman huomaamattomaksi jääneen veljen lapsikin. Mutta aivan oman valinnan mukaan.
Elenloth, tekisitkö hahmosi Elennana? Hää olis niinko... yli viidenkymmenen. ^^' Nooo, se on velho, sillon pitkä ikä... ja ehkä siinon ripaus haltiaverta... ja ehkä sillon jonkun jumalan suosio niskoillaan... *mutin mutin*

Te muut voitte joko pitää vanhan hahmonne tai tehdä uuden. Jos teette uuden, älkää silti hämmästelkö, jos vanha hahmonne luikahtelee tarinaan aina vähän väliä.

1. Nimi

2. Ikä ja rotu

3. Luokitus? Velho, soturi, ritari...

4. Ulkonäkö

5. Luonne

6. Asevarasto

7. Taidot, heikkoudet

8. Toiveita?

9. Kuinka perehtynyt mahdat olla DL-maailmaamme? ^^ Saako sinut spoilata?

10. Vielä jotakin?

[Olin tänään viisas. En laittanut sinne kysymystä "Haluatko varata paikan seuraavasta osasta?" -_-']
Viimeksi muokannut Delly, Ti Heinä 27, 2004 2:51 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

*pelkää pianoa*

Minulla tunnetusti menee hetken aikaa niitä hakemuksia täytellessä, mutta etköhän sinä sen tämän illan aikana saa vaivoiksesi.
Saanko olla yksi niistä... öh... "sotilaallisista henkilöistä"? Ja qualinesti?
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Onko tuo toistaiseksi salaperäinen sinun hahmosi, vai voiko sen ottaa?

muoks: Tai siis, taidan sittenkin olla mustakaapu taas, jos sopii?
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Kyllä molemmille. Ilona, kuinka onnistuitkaan valitsemaan sieltä ne kaksi roolia johon hahmosi sopii tarinan kannalta parhaiten? ^^

Ai! Ja... Sam varasi peruutuspaikan. *roll*
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Öh? Minä nyt olen hiukan tyhmällä tuulella tänään, anteeksi vain... Tarkoittiko tuo äskeinen sitä, että olisin voinutkin olla se "salaperäinen tyyppi", vai onko se sinun hahmosi? Koska en ehkä haluaisikaan mustakapua taas... Ainakaan virallisesti mustakaapua...

Oikeastaan minulla kävi mielessä Takhisiksin ritari... Jos jotenkin vain haltia voisi keinotella itsensä sinne, mikä kyllä pudottaisi uskottavuutta roimasti... Mutta kun minä haluaisin niin tehdä Takhisiksen ritarin...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Humm... Kokohaltia? Vai olisiko kenties mahdollista, jos pojan äiti olisi ihminen? Se lisäisi uskottavuutta aika roimasti. -_-

Ja kyllä, mahdollista olisi olla tuo salaperäinen, toistaiseksi luokittelematon henkilö.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

1. Nimi
Gerald Meresin

2. Ikä ja rotu
50, puolihaltia (Ilianin ja tuntemattomana pysyvän ihmisnaisen poika)

3. Luokitus?
Takhisiksen ritari (Knight of the Thorn = Okaan Ritariko?, en omista Tuomion Prikaatin suomenkielistä painosta)

4. Ulkonäkö
Mustat, melkein hartioille ulottuvat hiukset, jotka peittävät suippokorvat; jäänharmaat silmät, joissa yleensä varsin jäinen katse. Suhteellisen pitkä ja hoikka ja lihaksikas.

5. Luonne
Vakava, ymmärtää kyllä huumoria mutta ei vitsaile. Varsin piittaamaton omasta hengestään, ja kiihkeän omistautunut Kuningattarelle.

6. Asevarasto
Mitä sellaisella nyt yleensä... Miekka, kilpi...

7. Taidot, heikkoudet
Nämä Okaan Ritarit (?) ovan magian käyttäjiä. Eli siis niin tämäkin. On hyvä miekkailija, niin kuin ritarit yleensäkin, varsin keskivertotyyppi ritarien standardeilla. Heikkoudeksi voisi sanoa, että vihaa haltioita niin, että toisinaan menettää harkintakykynsä.

8. Toiveita?
Eipä ihmeemmin... Jokin hieno kohtaus Elennan kanssa, tms, mutta sitä kaiketi jo suunnittelitkin... Niin, säntää jonkun haltian kimppuun ja muut saa repiä sen irti.

9. Spoilaus?
Ainahan voit yrittää...

10. Vielä jotakin?
Tällä on lohikäärmekaveri, Punainen nimeltä Blaze. Kun siis, Takhisiksen ritarithan on lohikäärmeratsastajia... Ja tämä ei ole suosittu muiden ritarien joukossa, haltiaverensä takia. On kohdannut syrjintää, mutta raivannut tiensä ritariksi kovalla työllä ja omistautumisella.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

*muuten tyytyväinen hahmoon, mutta yksi pikkuinen moka* Okaan ritarit on tosiaankin niitä taikojia. Mutta he eivät ole lohikäärmeratsastajia. Ne ovat.. ää... *hakkaa Magiuksen sauvalla päätään* Liljan ritareita... luulisin... ja Kallon ritarit olivat kai sitten jalkaväkeä. Tai sitten ja Liljat ja Kallot menevät sekaisin.

No joo. Joillakin Liljoilla on mukana velho. *muistelee, että Steelin lohikäärmeen satulassa oli paikka velholle* Joo. Gerald (miksi minä yritän kokoajan vääntää sen Gerardiksi?) saa luvan olla sellainen mukana roikkuva. XP
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

1. Nimi: Dali (Jotakin. Tarvitsetko suku-/lisänimeä?)

2. Ikä ja rotu: Argh, kuinkas kauan DL-haltiat taas elivätkään? Sanotaan, että n. 90-vuotias qualinesti.

3. Luokitus: soturi, puolueeton sellainen, vaikka haltia onkin.

4. Ulkonäkö: pitkä. Pitkät vaaleanruskeat hiukset, ja (yllätys yllätys) vihreät silmät. Ei varsinaisesti komea, eikä oikein sieväkään, vaan jotain siltä ja väliltä. Sellaisella huomaamattomalla tavalla lihaksikas, koska ei todellakaan esittele kroppaansa vapaaehtoisesti.
Vaatetuksena ruskeat housut ja saappaat, haalistuneen punainen paita sekä musta viitta.

5. Luonne: lyhyesti sanottuna pikkumainen nipottaja. Jakelee ivallisia kommentteja tasapuolisesti niin ”ystäville” kuin vihollisillekin. Oli kyse sitten väijytyksestä, rynnäköstä, telttapaikan valinnasta tai leirinuotion liekkien korkeudesta, tämä äijä tietää aina paremmin kuin muut, miten asiat kuuluisi tehdä. Yrittää tällä käytöksellä peitellä sitä, ettei usko olevansa kykenevä ylläpitämään läheisiä ihmissuhteita. Parempi pitää muut käsivarrenmitan päässä kuin joutua pettymään – tai mikä vielä pahempaa, joutua tuottamaan pettymys jollekulle… Miten muut sitten kestävät tätä? Eh, jos tällä on vaikka uskomaton organisointikyky, joka on pelastanut pari henkeä useammin kuin kerran?

6. Asevarasto: monessa mukana ollut taistelukirves, sekä tietysti se pakollinen tikari saappaanvarressa.

7. Taidot, heikkoudet: järkevä, suunnitelmallisesti etenevä, fiksu. On valmis taistelemaan viimeiseen mieheen, jos se viimeinen mies on tämä itse. Heikkoutena voisi varmaan tosipaikan tullen pitää oman nahkan varjelemista mieluummin kuin muiden. Ja jos joku rupeaa kyselemään tämän lapsuudesta, tältä menee hermot. Traumoja, joista ei ole päässyt yli. ^^

8. Toiveita? : Voisi jossain vaiheessa päästä aloittamaan lauseen sanoilla ”Jos olisit ottanut huomioon…” Tai sitten kaukorakastuu johonkin toiseen miekkoseen.

9. Kuinka perehtynyt mahdat olla DL-maailmaamme? ^^ Saako sinut spoilata? : Kadonneen kuun lohikäärmeet on Sielujen sodan kolmososa, onhan? Sain sen puoleen väliin viime kesänä, sen jälkeen on ollut ”pienoista” taukoa, jonka aikana olen taatusti unohtanut yhtä sun toista. Mutta spoilaamaan et todennäköisesti ihan vähällä onnistu. ^^

10. Vielä jotakin: Voit kaikessa rauhassa toimittaa tämän pois päiviltä, jos haluat. ^^ Ja tämä on kaappihomo.
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

*itkee* Nuo sinun alku"kertomukset"... Kauniisti kirjoitettu. *nyyhkii sen oklapäätä vasten*

Tuota Del, saanko minä pitää vanhan Aelfric -vampyyrini, kun siihen niin kovasti kiinnyin? Vampyyrit kun ovat näitä iättömiä ^^

Mutta jos tosiaan sen pidän, niin minen ei kai tarvitse tehdä uutta hakemusta, vai kuinka? Voinhan tietenkin vaikka hieman päivitellä hahmon tietoja... *miettii* Ellen sitten päätä olla Aelin kadoksissa ollut pikkuveli x)

Nah, ehkä min jatkan sillä samalla hahmolla, joten kerros, että pitääkö minun päivitellä nuita tietoja.

//muoks// Tuota, elääkö Drawen vielä tämän ficin aikana? ~.^
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Dammit! Muistin että kaikki ritarit olisivat olleet lohikäärmeratsastajia... Mutta tietenkin, ihan loogistahan se on ettei taikoja tehdessä voi ohjata lohikäärmettä... *hakkaa päätä seinään*

Ja ainakin Liljan ritarit ovet lohikäärmeratsastajia, Huzzad on sellainen ja sillä oli se punainen... Muttajoo. Tee sen loharijutun kanssa mitä lystäät. :wink:

(Gerald Meresin on muuten varastetuin nimi mitä ikinä olen laittanut loftisficcihahmolleni: Gerald Tarrant on yksi syötävän ihana demonimies C.S. Friedmanin Clodfire Trilogyssa [ei suomennettu] ja Meresin on erään roolipelihahmoni rakastetun nimi... :roll: Ja kyllä, tämä oli tärkeää informaatiota...)
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Arg. *mutisee*
Tuota siis, minä en ole vielä edes lukenut sitä loppua, mutta... Minä voisin olla vielä Canré, eikös juu? [ja sitten vielä kolmos-osassa joku hyypiö, eikös juu?)
*on nukkunut äärimmäisen vähän viime viikon aikana ja kärsii mitä kamalimmasta päänsärystä*
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Sauna: Juu, voit olla Ael. ^^ Se meinaa sitä, että tarvitsen kyllä hakemuksen, päivitetyillä tiedoilla. Luonteessa muutoksia? Asemassa? Jossakin muussa?

Ja Drawen... on ainakin elossa, sen verran luulisin että on... Riippuu Milystä, kuinka keskeisessä osassa hän on.

Voit hyvin olla Canré, Newrasein. Se on tässä sitten... *laskee* 47-vuotias, mutta eihän tuo nyt ole ikä eikä mikään velholle. ^^
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Re: Myyttien kakkososan henkilöhaku

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

1. Nimi: Elenna Wìel

2. Ikä ja rotu: Ihminen, viisissäkymmenissä

3. Luokitus? Punakaapuinen velho

4. Ulkonäkö: Muutoin sama kuin ennen, mutta ruskeitten hiuksien joukossa harmaita suortuvia. Edelleen melko hoikka&melko lyhyt.

5. Luonne: Ilianin kuoleman jälkeen Elennasta tuli lempeämpi ja ehkä hiukan hiljaisempi (päätä sinä), mutta tahdonvoima on edelleen rautainen.

6. Asevarasto: Velhontarvikkeita&pieni tikari.

7. Taidot, heikkoudet: Voimakas velhotar, heikkouksista en oikein tiedä...päätä sinä...

8. Toiveita? Ei ole...mutta tietysti se Ilonan mainitsema "hieno kohtaus"m Geraldin kanssa (katsos vain, minäkin kirjoitin ensin Gerard).

9. Kuinka perehtynyt mahdat olla DL-maailmaamme? Kirjojen lukemisesta on jo jonkin verran aikaa, mutta olen kyllä lukenut lähes kaikki suomennetut joten spoilaaminen on melko vaikeaa ^^.

10. Vielä jotakin? No, olen jälleen täysin armoillasi. Anna palaa pikkusisko!


Kuten näet, minä olen taas Elenna ja se tarvittava punakaapu.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Heeei, tuota, Del.
Onko tämä nyt täyskaapuinen velho? [siis oppinut x)
Eli kun. Se oli ihan mukavaa osata jotain *hymn* Kun minä en tiedä kuinka kauan siihen menee. (siis no. Okei, minä olen hiljaa^^)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Vastaa Viestiin