Maailman aamuhämäriin etsitään immeisiä [TÄYNNÄ]

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Sauna kirjoitti:Umh, eikös tästä ole tehty elokuvakin? O.o Kun nimi vaikutti niin tutulta, ja rupesin muistelemaan. Eli katsottiin ton niminen elokuva koulussa... Voin olla väärässäkin... *häipyy mutisten omiaan paikalta*
On siitä tehty, muistan nähneeni sen joskus *aikoja* sitten telkkarissa, paljon ennen kuin luin kirjat.. mutta siitä ei kyllä jäänyt mitään mieleen, en muista edes keitä siinä näytteli.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Luolakarhun klaanista tehty elokuva? :shock:
Sitä en tiennytkään. Marnie, tiedätkö että onko tulossa enää kuudetta kirjaa Aylan seikkailuista?
SiRiuS kirjoitti:Voi kökkö.. Sen siitä saa kun menee Ankkarockiin.. Ei ehdi tulla varailemaan paikkoja itselleen..
*vakava ilme*

Jos min..*heltyy*
Jos haluat mukaan, niin sinulle on sitten pieni osa. Et päähenkilöiden mukaan vilahtele joka osassa^^
Nainen tai mies, päätä itse.
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Voi kiitos Niénor!!! :D

Täytänö hakemuksen? Voisin olla miesh..^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Niénor kirjoitti:Marnie, tiedätkö että onko tulossa enää kuudetta kirjaa Aylan seikkailuista?
Mun mielestä se on kirjottamassa vielä kuudetta kirjaa, mutta nimestä, julkaisupäivistä sun muista ei ole vielä sanottu mitään. :) Se vitoskirja jäi jotenkin niin pahasti kesken että hienoa että siihen tule jatkoa..
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Marnie kirjoitti:[Mun mielestä se on kirjottamassa vielä kuudetta kirjaa, mutta nimestä, julkaisupäivistä sun muista ei ole vielä sanottu mitään. :)
Kirjoittaisipa sen nopeasti. Minen edes muista enää mitä vitosessa edes tapahtui, pitää nyt odottaa milloin ilmoitetaan kirjastosta että täällä on..x)
SiRiuS kirjoitti:Täytänö hakemuksen? Voisin olla miesh..^^
Juu, täytä vain. Mutta mahdollisimman nopeasti. Olen kohta kirjoittanut prologin. Aikuinen tai lapsi miten vaan..*naur*
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

1. Nici:[Ei loftisniciä.]
*Issren

2. Ikä:
*20

3. Sukupuoli ja seksuaalisuus (naiset: het/bi, miehet: homo/bi):
*mies ja bi

4. Ulkonäkö: [mahdollisimman laajasti]
*tummanruskeat olkapäille ulottuvat hiukset, suuret siniset silmät. 175cm pitkä, sopivasti lihaksikas. komea ja hurmaava hymy, hiukan terävä leuka.

5. Luonne: [mahdollisimman laajasti]
*yrittää ainakin olla aina iloisella mielellä, luo ympärilleen lämmintä henkeä ja nostattaa tunnelmaa. tämän suuttuessa ei kannata osua lähistölle. osaa olla myös vakava tarpeen tullen. eikä välttämättä aina ole niin hyvällä tuulella kuin näyttää.

6. Pelot, addiktiot etc. himot:
*pelkää yksin jäämistä, että ystävät kaikkoaa luota. eipä mitään suurempia addiktioita tällä kertaa^^

7. Taustaa:
*jäänyt orvoksi, vanhemmat ja pikkuveli kuolivat jossain hyökkäyksessä ja Issren jäi yksin. lähti sitten seikkailemaan omin päin ja on nyt sitten päätynyt sinne jonnekin missä onkaan.^^ ei ole ikinä ollut naisen eikä miehenkään kanssa^^

8. Aseistus:[Ei ole mitään hienoteräisiä miekkoja vaan keihäitä, bolia, linkoja ja työkalut]
*tällä on sellainen keihäs vaikkapa

9. Vaatetus: [Ei farkkuja, vaan eläinten nahkoja]
*puhvelin nahasta tehdyt housut ja jostain muusta nahasta tehty paidan tapainen. myös jotkut nahkaiset saappaat.

10. Erikoistaidot: [järkevästi, ei kauhian yliluonnollisia kykyjä. Kahdella ensimmäisellä voi olla esim. taito tehdä henkimatkoja.]
*ööh.. tällä ei ole mitään ihmeellisiä erikois taitoja. ehkäpä vain huomattava nopeus ja nokkeluus taisteluissa yms..

11. Saako sinut parittaa:
*tottakai!

12 Puoliso/rakastaja(tar): [loftilainen voi olla puolisosi esimerkiksi kummankin suostumuksella]
*eipä ole ainakaan näin aluksi ketään..

13. Onko sinulla tulisijalla lapsia[ hänen/heidän ikänsä, ulkönäkö. Tämä kohta ei ole pakollinen]
*ei ole

14. Saako sinut tapattaa:
*joo eiköhän

15. Miten suhtaudut ”latuskapäihin” [neandertalin ihminen]
*pitää niitä omituisina eikä kovin mielellään tahdo joutua tekemisiin niiden kanssa


Siinä. Jos pitää muuttaa jotain niin voin muuttaa. :D
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

joko sie Ninkku sait sen luolien suojatit? ei siun kirjastoon asti ois tarvinnut mennä..miulla on kaikki..tai siis äitillä on ne kaikki viisi osaa..mie laiskuuttani en jaksanut lukea kaikkia niitä viestejä tuolta joten en tiiä..
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

En ole vielä saanut, eräpäivä taisi olla 18.7 tai jotain..Jos haluat lainata, niin käy minulle vallan hyvin.
Kiitos siis! ^__^
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

no mutta tule vaan hakemaan..ei se äiti suutu, kun se lukee tällä hetkellä miun kummilta lainaamia rakkausromaaneja.. eikä oo ees hyviä.. ei yhtään mielenkiintoista kohtausta..vaikka siihen viitattiin, mutta ei niin paljon kuvailua kuin.. :oops: sis tuota..
niin tai minä tuon sinulle..riippuu ihan siitä milloin on seuraava monopoli-erä..tai Elmerin(sisäpiirin juttu..) luona simsiä..

mutta milloinkas saa odottaa osaa ilmestyväksi..vai onko jo tullut? minä olen välillä niin sokea ja huonomuistinen..
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Okei, tulen vaikka hakemaan. Huh huh, miten rasittava matka minun on kävellä teille..*naur*
Pidetäänkö huomenna vaikka monopoli turnaus. Tämä topikki haiskahtaa pahasti off topikilta..
O.O;;

Minulla on kohta prologi valmiina..Juu, todella valmiina^^
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

eihän offissa mitään pahaa ole ja sitäpaitsi myö jutellaan kirjasta jossa on tärkeää materiaalia ficciäsi varten..
ja tännekö rasittava kävellä..*tiirailee ikkunasta Ninkun taloa* eihän tästä ole kuin tienylitys ja siun takapihan läpi käveleminen..tietysti sitten on enemmän jos kiertää tietä pitkin, mutta lyhin tie on suora viiva..
ja jos Elmerikin pelaa niin sitten mie en voi varmaan niin pahasti rökittää sinua kuin viimeksi..
mutta sitten se prologi tänne ja mahdollisiman nopeasti..
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

*tökkäisee monopoli aihetta*

Miten ihmeessä Eira ja sun muut kuuluvat ficin materiaaliin..*pyörittelee silmiään*
Mutta min rakastaa Off topikejä.
O.O;;
*tiirailee parvekkeelta Kemen taloa*
Oikaisen tuosta takapihan kautta, ehkä jaksan tuon loppumatkan. Jos sinö tulet vastaan minua ja raahaat minut kotiin. Rasitus, nähkääs..*virnu*

Minä kyllä hävisin sinulle monopolissa ja pahasti. *nolo ilme*
ehkä taidan jättää väliin kiinteistöalan ammatin..
Prologin kirjoitan niin nopeasti kuin pystyn, haluasin Luolien suojattien kirjan takaa niitä lauluja ficciin..x)
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

hih mie voisin ne laulujen sanat kirjottaa tähänkin jos jaksaisin..
Ninkku kirjoitti:Miten ihmeessä Eira ja sun muut kuuluvat ficin materiaaliin..*pyörittelee silmiään*
no tyypithän voisi ruveta kiistelemään luolan tai asuinpaikan tiloista ja sitten tulee Donin palvelija joka rupeaa selvittelemään maapalojen omistusoikeutta..^^
Ninkku kirjoitti:Minä kyllä hävisin sinulle monopolissa ja pahasti. *nolo ilme*

mitäs tulit erottajalle niin monta kertaa..hotelli on aika kallis siellä päin..slummikaduilla oisit saanut monta kertaa halvemmalla vierailla..
Niénor
Samooja
Viestit: 481
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:31 pm

Viesti Kirjoittaja Niénor »

Kem Do´Urden kirjoitti:no tyypithän voisi ruveta kiistelemään luolan tai asuinpaikan tiloista ja sitten tulee Donin palvelija joka rupeaa selvittelemään maapalojen omistusoikeutta..^^
*naur*
Joo, todellakin. Sitten ihmiset voi rakentaa hotelleja jääkaudella..
Voiluoja xDD

Mutta eilenpä minä voitin monopoli turnauksen. Syöksin sinut konkurssiin. Hoo, monopolin valtias olen. O.O;;
xDDD

Kiitos vielä kirjasta, Keme^^
Kohtalon valtias

"How do you pick up
the threads of an old life?
How do you go on
when in your heart
you begin to understand
there is no going back"


Ken Follett - TAIVAAN PILARIT
enigma
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: Ma Huhti 19, 2004 3:53 pm

Viesti Kirjoittaja enigma »

Ninkku kirjoitti:Mutta eilenpä minä voitin monopoli turnauksen.
pöh..tuuria oli..tai sitten se monopolipeli ajatteli että kun sie hävisit niin kirkkaasti sen edellisen pelin, niin nyt oli siun vuoro voittaa..
mystiset ovat noppien tiet..
Vastaa Viestiin