Jormanin eka loftisficci! Jes! xD

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Jormungandr
Puolituinen
Viestit: 254
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:08 pm
Paikkakunta: godforsaken lunar hellscape

Viesti Kirjoittaja Jormungandr »

Vähän pidempi voisi olla tuo luonne-kohta, mutta oikke hyvä silti. *kuvittelee Perniläisen nahkahousuissa ja hirittää hiljaa* Anteeksi... xP

//Muoks: Claimage! Eka viesti sivulla! Omistan tämän sivun! xDDD
It's such a little thing to weep—
So short a thing to sigh—
And yet—by Trades—the size of these
We men and women die!


-- Emily Dickinson
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Onnea omistuksen johdosta. x) Mutta juu, no, hidas sitten, tosin se on sieltä nopeimmasta päästä sen hitautensa kanssa. ^^ Ymmärsitkö? Et, no ei se mitään. x)

Yritän vain sanoa, että se on nopea Pronssiseksi. x)

Siis se minun kohiläärmeeni. xP
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
perithilwen
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:55 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja perithilwen »

Hei, vieläkö mahtuu?
Minä voisin innostua värkkäämään joko maankakaran tai jonkun perniläisen, jos tilaa vielä on ^^
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Kävin muoksimassa tuota luonnetta vähän.^^ Nyt se on pidempikin. :)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Hahmon nimi.
Jos on maasta tuleva teini, niin saa olla tavallinen nimi? Hyvä.
Tuomas on oikein hyvä.. (Minä hyvä unohdin nimen, joten muoksimassa.. ^^)

Sukupuoli ja seksuaaliset preferenssit.
Mies ja bi (enemmän miehiin päin..)

Ikä.
17

Ulkonäkö.
Mustat pitkät hiukset yli puoleen selkään, silmät vihertävän sävyiset. Pituutta on noin 170 cm, suht kevytrakenteinen ja voimakas (mut ei mikään lihaskimppu.. ^^), eli piilolihaksikas (onko se oikea sana?). Käyttää melkeinpä koko ajan mustia tai muuten vaan tummia vaatteita, mustat maiharit aina, samoin musta stetson päässä ja musta nahkatakki (pituus takilla on polviin asti suunnilleen). ^^

Luonne.
Yllytyshullu. Uhkarohkea.
Tätä ei tarvitse paljoa yllyttää, suostuu melkein mihin vain ja koska vain kaikkein hulluimpaan ja vähäjärkisempään hommaan, antaa kaikille kuvan ettei pelkää mitään mutta tosi asiassa se pelkää sitä että ystävät hylkäävät ja pelkää jonkun tulevan johon luottaa ja sitten satuttaisi ja jättää kivuliaat arvet ja muistot. Aika iloinen persoona kuitenkin, ei juurikaan anna pelkonsa varjostaa itseään. Tietää kuitenkin mikä on pelko, vaikka suostuukin kaikkeen mikä ei ole aina kaikkein suotuisampaa, on ensimmäisten joukossa kapinoimassa (esm. koulussa ala- ja yläasteella joskus muinoin), kapinoi vanhempiaan ja heidän sääntöjä vastaan. Tämä on myös sarkastinen ja ivallinen.
Tutustuu aika helposti uusiin ihmisiin ja kovin mielellään, ei kuitenkaan tykkää olla huomion keskipisteenä. Pitää tärkeistä ystävistänsä kiinni ja luottaa heihin sata prosenttisesti. Antaa uusille ja oudoille ihmisille hullun mutta lämpimän kuvan itsestään, sen takia ihmiset useimmiten luottavat ja tulevan puhumaan hänelle. Ei luota ihmisiin kuitenkaan kovin helposti, ei paljasta salaisuuksiaan ja ajatuksiaan kaikille, vain harvoille ystäville Puhuu ihmisten keskellä paljon peittääkseen pienen pelon ja hermostuneisuutensa, joka häilyy aina mielessä pienenä mutta ei anna häiritä uusiin ihmisiin tutustuessa, nauraa paljon. Pervokin on.

Saako parittaa?
Saa parittaa totta kai!! Ituu? ;)
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Jormungandr
Puolituinen
Viestit: 254
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:08 pm
Paikkakunta: godforsaken lunar hellscape

Viesti Kirjoittaja Jormungandr »

Jep, vielä mahtuu pari. Sitten sekoaa pasmat. xDDD *yrittää epätoivoisesti laskea että montakos niitä hahmoja jo on*

//Muks: Kolmetoista. Aika saavutus. xDDD
It's such a little thing to weep—
So short a thing to sigh—
And yet—by Trades—the size of these
We men and women die!


-- Emily Dickinson
perithilwen
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:55 pm
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja perithilwen »

jos minä nyt yritän värkätä sellaisen tavallisen (ei-lohikäärmeratsastaja) perniläisen.

A) Hahmon nimi.
voiko olla perniläinen nimeltä Adrian?

B) Sukupuoli ja seksuaaliset preferenssit.
miekkonenhan tuo, ja periaatteessa bi. oikeastaan sanoo kyllä kaikille, jotka kysyvät tarpeeksi kohteliaasti ja ovat tarpeeksi hyvännäköisiä.

C) Ikä.
19.

D) Ulkonäkö.
pitkät, melkein puoleenselkään asti ylettävät vaaleahkot hiukset, jotka kihartuvat selvästi latvoista (inhoaa kiharoitaan), krikkaat, vihreänharmaat silmät, joilta jää harva asia huomaamatta. kasvonpiirteet tasaiset ja "rauhalliset". on normaali pituudeltaan, ruuminrakenteeltaan laiha ja muuten sangen normaali.

E) Luonne.
yleensä aika hiljainen ja syrjäänvetäytyvä persoona. tekee muutoksen tässä vain jos etsii seuraa makuukammarinsa puolelle (mitä tekee kyllä usein). ei omaa juuri muuta sosiaalista elämää kuin ne monet ja monet "yhden yön juttunsa", jotka kaikki sillä tasolla ovat ja pysyvät. vaikka ei paljoa puhu, osaa kyllä ottaa tilanteen haltuunsa ja kantaa vastuuta, jos sitä häneltä vaaditaan. on hyvinkin vastuuntuntoinen ja huolehtivainen, varsinkin niille erittäin harvoille, joista välittää (tosin ei uhkailemallakaan myöntäisi sitä ääneen). on aina hieman varovainen uusien ihmisten suhteen, vaikka ei varsinaisesti ujo olekaan. ei jostain syystä juuri pysty muodostamaan "kunnollisia" ihmissuhteita, mistä yleensä kuulee aika usein. osaa olla välittämättä toisista ihmisistä niinkin täydellisesti, että pelkää sitä joskus itsekin. viettää "sosiaalisten kanssakäymistensä" ohella hyvin syrjäänvetäytyvää, melkeinpä yksinäistä elämää, johon ei päästä monia osalliseksi.

F) Saako parittaa?
kylläkyllä.


kirjoitin tämän jo kerran ja sitten tietokone meni ja poisti sen >-<. nojoo. mutta tässäpä tämä. ja vieläkin on (minulle) myöhä, stereoista tulee tyhmää musiikkia, ihmiset keskeyttävät minut koko ajan, ei voi keskittyä, seliseli. tämä on sekava.
muokkausmahdollisuus on aina olemassa, vaikka toivottavasti tämä tällaisenaankin kelpaa ^^
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Jos mie vielä mahtuisin *puppy*


A) Hahmon nimi.
No vaikkapa Felicy (yllättävää)

B) Olisin sitten naikkonen, ihan hetero

C) Ikä. 16

D) Ruskeat tunkeutuvat silmät, ja tummanpunaiset suorat kainaloon asti ulottuvat hiukset, aika sivä neitonen... ^^

E) Todella sosiaalinen, ja mukana aina kaikessa (jos nyt pääsen koko ficciin mukaan *wirn*), ja flirttailee paljon. Unohteleva persoona, ja ei aina niin asiallinen. Pervo, tietenkin *hymy* Rokea ja hieman uhkarohkea, ja osaava. Aina tutustumassa uusiin ihmisiin... On oikeastaan aika peloton, ja valmis laitamaan henkensä alttiiksi ysäviensä/rakkaidensa vuoksi...

F) Juu saa saa saa!!!! ja vielä kerran saa!! ^^

Noh, pääsenkö mukaan *puppy eyes*
Click.
Cassiopeia
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:10 pm
Paikkakunta: Klaukkala (koneen ääressä)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cassiopeia »

Mahtuisiko vielä yksi maanteini mukaan? Väsäsin nyt tämän.

Lomake 1

A) Hahmon nimi.
Maria

B) Sukupuoli ja seksuaaliset preferenssit.
Nainen, lesbo

C) Ikä.
16

D) Ulkonäkö.
Musta poikatukka, aika lyhyt, ruskettunut, hoikka, kirkkaan väriset vaatteet (oranssi, kirkas vihreä, räikeä keltainen ovat lempivärejä)

E) Luonne.
Hiukan uhkarohkea, suorapuheinen ihminen joka rakastaa oman äänensä kuuntelemista. Välillä hiukan hidas tajuamaan asioita, mutta ei missään nimessä tyhmä. Pervo tietysti eikä paljon ujostele puhuessaan. Osaa valehdella pokkana ja useimmat ihmiset menevät halpaan. Suuttuessaan ei säästele ääntään ja katuu usein sanomisiaan jälkeenpäin.

F) Saako parittaa?
Totta kai
Pervoilu on elämän suola.
Emsku
Örkki
Viestit: 4
Liittynyt: La Syys 25, 2004 12:46 pm
Paikkakunta: SuurCity [Ylistaro]

Viesti Kirjoittaja Emsku »

Mahtuisiko tämmöinen pieni olio vielä mukaan..? Voin olla miikä vain. x)
Vuodet täynnä kylmää, kun et oo mun luonani.
Ilma on kylmää, kun et hengitä iholleni.
Niin helvetin kylmää, kun et oo mun kanssani.
Liian kylmää, kun en tunne lämpöäsi.

~Uniklubi - Kylmää~
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hmmh... Koskas tällaista ficciä voisi realistisesti alkaa odotella? Kun haluaisin niiiin nähdä Chrisin toiminnassa, olen rakastunut koko hahmoon ja etenkin nimeen Chris Arden (kyllä, tiedän olevani outo)...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Niinh. Koskas tästä saisi edes prologin? Tai jotakin? Minä nimittäin olen rakastunut Ilonan molempiin hahmoihin. *nauraa silmät ristissä* Miten niin minä muka rakastun aina Ilonan hahmoihin? (Ei puhuta Gaebrilista eikä Alinsarista eikä Ilianista, eihän ;).)
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Orkki, "Tee-se-itse Kuolattava Loftisficci-hahmo"... :wink:

Ooh, niin, 10 pistettä ja "Dio on Jumala" -tarra sille, joka keksii mistä pöllin nimen Arden...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Elizabeth Ardenin tuotteesta? :mrgreen:
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hmmh, ei, itse asiassa en nimeä valitessani muistanut koko Elizabethia... *tuntee itsensä sivistymättömäksi, kun Ardenista ei ensimmäisenä tule mieleen tuo*

Nooh, saat silti tarran, hyvästä yrityksestä... :D Itse asiassa pöllin sukunimen Sharon Ardenilta. Joka tosin nykyään kantaa nimeä Sharon Osbourne. 8)
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Vastaa Viestiin