Salamurhaaja-Loftisficci (Periaatteessa täynnä)

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Iiihh! *ihkuttunut vinkaisu* Ihana ihana hahmo, Sparks! *syö sen*
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Minulla kun on nyt hiukan aikaa, niin voin tehdä vaikkapa jälleen yhden kapakoitsijan.. :wink:
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Dels, kiva kuulla. *hymy*
Ja tee toki se merirosvovelho, dear. ^^

SiRiuS, hienoa. ^^
No, minä tarvitsisin miehen, joka voisi Syvävedessä toimia salamurhaajien yhteyshenkilönä, eli jos sinä sellaisen tekisit.

Sparks, ihana hahmo. Kiitos. *hymy*

Liki, tee vain. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Jep.. Tosin miun pitänee kuulemma poistua koneelta (Mitenniin muka ollut jo liian pitkään, kuka muka määrittää ajat koneella olemiselle?) mutta naputtelen tyypin huomenissa siunkin katsastettavaksi. *hym*
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Hienoa. ^^

Mitähän tässä vielä puuttuikaan... hm, ne muutamat salamurhaajat, velhot ja sellaiset, jotka ovat jo tekeillä, aatelinen ja muutama sekalainen ihminen.
Niin.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Itu
Puolituinen
Viestit: 398
Liittynyt: Su Heinä 11, 2004 10:30 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Itu »

Anteeksi mahdottomasti, kun kesti näin kamalasti. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, hmm? ^^

Nimi
Tesiyn Yorath

Rotu
Kuuhaltia

Ikä
156

Sukupuoli
Mies

Suuntautuminen
Bi, paljon kiinnosta kenen kanssa on kunhan saa homman hoidettua. x)

Ulkonäkö
Tämä on pidempi kuin minun hahmoni yleensä, eli 175-senttinen. Haltiamaiseen tapaan on tietenkin hoikka ja siro ja kaikkea muuta kivaa. Sillä on vihreät silmät, joissa on pari hassua kultaista läikkää. Itse silmät ovat huomattavan suuret ja haaleat. Sillä on melkein olemattomat kulmat, mutta Tesiyn pitää onnenaan silmiään, jotka vievät huomion pois siitä seikasta. Yleisen suora nenä, mutta ihan päästä se hieman nykeröityy. Ei ole mikään terävä nenä siis, vaikkakin juuri sopiva työnnettäväksi muiden asioihin. Ripsetkin ovat hieman vaaleanomaiset, mutta pitkät ja tuuheat.Sillä on hopeisenvaaleat hiukset. Sillä on otsatukka, joka myöskin peittää kulmakarvojen olemattomuutta. Ne vain ovat niin vaaleat. Otsis on aika harva, mutta kuitenkin juuri ja juuri sen verran silmien yläpuolella, ettei häiritse. Vähän pitkänhuiskea siis. Muut hiukset ovat sitten puoliselkään ja yleensä sieltä seasta löytää pari enemmän tai vähemmän hätäiseen tehtyä pikkulettiä tai muuta punosta. Ja seasta tosiaan - hiukset ovat aika pirun paksut. ^^ Pitkät sormet ja pehmeä iho. Välttää kaikenlaista työtä, jossa esimerkiksi iho saattaisi kuivua - pyykinpesukin on aika kammottava ajatus tälle, hoidattaa sen mieluummin jollakulla muulla.

Ja pyykkiä varten pitää olla vaatettakin, joten hypätäänpä nyt siihen. Yleistä luonnon suomaa vaaleutta korostaakseen se käyttää yleensä tummia vaatteita. Musta nahkaliivi, joka on leikattu niin, että se täysin nyöritettynäkin - mitä se on oikeastaan aina - ei yllä edes solisluiden tasolle. Sellainen hauska V-mallinen homma siinä siis. Oikein tummanvihreä pitkähihainen paita, jonka hihat levenevät jonkin verran kyynärpäiden jälkeen. Sillä on todella tummanruskeat suhteellisen vartalonmyötäiset housut ja mustat puolisääreen ulottuvat saappaat. Lahkeet saappaissa. ^^ Kylmää pitää loitolla musta, melkein maata laahaava ja hupullinen viitta. Eikä muuten tykkää pitää koskaan hiuksiaan kiinni ja myös hiustenleikkaus on kauhistus. Ei tykkää edes peittää hiuksiaan, mutta joskus vaivihkaisuus vaatii hupun pitämistä. ^^

Seisoo yleensä paino toisella jalallaan, joten vaikuttaa hieman lyhyemmältä kuin on - vaikkakin tasapainottaa sitä olemalla aina täysin selkä suorassa ja yleensä vielä nokkakin hieman pystyssä. Suurinta huviahan on katsella alempia olentoja hienostunutta nenänvarttaan pitkin. x)

Luonne
Turhamainen. Hyvin turhamainen. Pitää elämäntehtävänään toisten ärsyttämistä. Tykkää ottaa selville mistä toinen ärsyyntyy ja sitten kokeilla hieman rajojaan. On pari kertaa saanut hypähtää kauemmaksi liian lähelle lennähtänyttä nyrkkiä, joten haltiamainen ketteryys on tosiaankin hyödyksi. Yleensä aina pilkallinen virne kasvoilla ja hieman pahansuopa pilke silmissä. Se on kuitenkin taitava ja sen takia sitä siedetään suuremmissakin ryhmissä. Ei oikeastaan edes pidä yksin työskentelystä - sehän on mahdottoman tylsää. x) Mieluummin vakuuttaa työnantajan taidoistaan ja liittyy suurempiin ryhmiin. Työnantajaahan tietenkin miellytetään ja hieman salaliittolaisen kuiskailun avulla huomautetaan muiden huonoja puolia ja korostetaan omia hyviään. Hyvin itsekeskeinen siis. Ei ole koskaan kärsinyt alemmuuskompleksista. x) Osaa olla oikein seuramies, jos se on sille hyödyksi. Miellyttää siis hyödyllisiä ja muita pitää vain lähinnä kivoina leikkikaluina maailmassa, joka voisi olla yhtä hyvin hänen johtamaansa näytelmää tai lelukauppa, joka on perustettu vain hänen suureksi huvikseen.Ylimielinenhän tämä myös toki on. Mutta se on myös kaunis ja siksi kaikki eivät ehkä otakaan luonnetta huomioon ja yrittävät, ikään kuin, ottaa tämän. Mutta eihän tämä toki sitä hyväksy, silloin saa yrittäjä turpiinsa ja pahasti. On hallitseva, ärsyttävä, ei pidä itseään pidemmistä eikä myöskään puolihaltioista ja on oikeasti ehkä hieman epävarma. Mutta se ei mitenkään peittele epävarmuuttaan - se ei vain välitä siitä, joten show voi jatkua. x) Ylinäyttely ja pohjaton dramaattisuus kunniaan.

Vahvuudet/heikkoudet
Vahvuutena ja heikkoutena voidaan mainita pohjaton itsevarmuus. Taistelutyyliin kuuluu silti vihollisen väsyttäminen ja yrittää ihan tiedostaen hieman yliarvioida vastustajiaan, jolloin arvio osuu hyvin luultavasti oikeaan. Vahvuutena on myös ihmistuntemus, mahtava korttipelituntemus, itsenäisyys ja taito huolehtia omasta itsestään. Osaa myös pitää huolta muista ryhmän jäsenistä jos katsoo niiden vaikeuttavan omaa elämäänsä vaivaisina. Heikkouksina voitaisiin periaatteessa mainita se välinpitämättömyys ja halveksunta. Sellainen tyyppi, joka luultavasti joskus ärsyttää hieman väärää tyyppiä eikä selviäkään siitä. Vielä yhtenä vahvuutena voidaan mainita äly - Tesiyn on oikeasti terävä tyyppi, eikä pelkästään ovela - ja viimeisenä huomiokyky.

Siviilisääty ja ammatti
Sinkku - ei voi sanoa naimaton tämän suhteen - ja palkkamurhaaja. ^^ On tosin tiedettävästi jättänyt useita - miehiä sekä naisia - kuljeskellessaan jälkeensä ihan huvikseen.

Aseistus
Tietenkin perinteinen saappaanvarsitikari, ja myös käsivarteen on nahkahihnan ja nahkatupen kanssa väkerretty tikari pysymään näkymättömissä. Osaa käyttää suurinta osaa aseista enemmän tai vähemmän tappavaksi, jos sellaisia saa käsiinsä - oma miekka on kuitenkin se rakkain. ^^ Vahvaa terästä, ollut jo kauan herran palveluksessa. Oikeastaan sellainen miekka, joka ei kiinnitä huomiota. Ihan tavallista ruskeaa nahkaa kädensija ja näin päin pois. Ei mitään koristuksia. Mutta siihen on luettu pari kätevää kestävyysloitsua ja muuta hyödyllistä. Ulkonäkö voi pettää. ^^ Ja se on yhden käden miekka. On tottunut taistelemaan oikeastaan kahdella miekalla tai sapelilla, mutta sattui menettämään sapelinsa ja vaihtaessaan kahteen miekkaan vielä toisen miekkansa. Huonoa onnea.

Toivekohtauksia (ja näitä toivotaan paljon ^^)
Saunan hahmo, Sanejhan ei ole ihan sinut miekkansa kanssa. Se olisi aika hienoa, jos Tesiyn jossain vaiheessa nappaisi sen miekan avukseen taistelussa, kun mies ei kerta käytä sitä itse. x) Sanej ja Tesiyn muutenkin vaikuttaisivat olevan ihan luonteidensa puolesta hieman ristiriitaisia persoonia. (Plus, jostain syystä minun ja Saunan hahmot ovat aina toistensa kurkuissa. xD Tai, no, minun hahmoni ärsyttää ja Saunan hahmo yrittää kovasti tappaa.) Tesiyn voisi myös pilkata Sanejta puolirotuisuudestaan, mutta mitäs sitten kävisi jos Sanej saisi jotenkin tietää Tesiynin äidin puolirotuisuudesta? Ah, riidan ainekset ovat kasassa. x) Myöskin tuo hieno yhden vuoden ikäero voi aiheuttaa riidan. Ja koska Sanejn pituus on niin tavattoman ärsyttävää Tesiyn yrittää aina tilaisuuden tullen pomppia kivien tai kantojen päälle tai yhtä porrasta ylemmäs ollakseen pidempi. Hei, josko joku joskus ärsyyntyisi siihen loikkimiseen ja nykäisi Tesiynin alas sieltä kannoltaan? x) Hei juu, ja sitten se nykäisijä voisi olettaa Tesiynin raivostuvan, mutta sitten yllättyisikin kun haltia vain nauraa räkättäisi sille päin naamaa ja kampeaisi itsensä ylös. ^^
Saisikohan tässä päähänsä vielä pari yleiskätevää lausetta. * Tuums. *
"Minä? Pieni? Niin, katsos, jotkut käyttävät järkeäkin eivätkä vain massaa."
"Onko minun vahtiin jättämisessäni jotain henkilökohtaista? No, ihan henkilökohtaisesti, minä tiedän olevani hyödyllisempi sisällä kuin sinä. Joten jääpä tähän kiltisti vahtimaan, niin saat ehkä myöhemmin jotain hyvää."
"Hoidapa sinä se kiltin osa, niin minä voin keskittyä muihin asioihin."
"Tarkoitatko sinä oikeasti, että minun pitäisi matkustaa tuolla? Sinä tulet sitten mukaan, ihan vain sen varalta että jotain pitäisi uhrata."
"Hiuksiin. Ei. Kosketa. Ymmärretty?"
"Joskus se on niin rankkaa, kun on ainoa älykäs porukassa. Minä pyydän vain hieman myötätuntoa!"

Muuta
Sen äiti on puolihaltia. Tesiyn ei kuitenkaan ole koskaan osannut oikein arvostaa tätä seikkaa ja pysyykin siitä visusti vaiti. Hyvin visusti. Äidin puolirotuisuus oli itse asiassa osasyynä siihen, että herra otti ja kälppi pois haltiavaltakunnista seikkailemaan - ja aseenkäyttökoulutuksensa ja välinpitämättömän luonteensa ansiosta ajautui pian palkkamurhaajaksi.
Jotain pörrötettävää.
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Ilmoittelin taas, että lisäsin yhden toiveen. *virnuilee ja vilkuilee kauhuissaan Itun hahmosta* Sanej saa kyllä nyt kärsiä oikein kunnolla. x)

..lisäsin toisenkin. x) Minun ja Itun hahmot ovat kyllä oikein kunnolla toisiaan vastaan. xD
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Jeh, tässä olisi nyt melkein valmis salamurhaaja. ^^ Muoksin nuo loput kohdat heti sitten tuonne kun saan ne vain valmiiksi.

Nimi
*Ilnath (sukunimi ei tiedossa)

Rotu
*Immeinenhän tämä..

Ikä
*29

Sukupuoli
*Miesh

Suuntautuminen
*Homo mikä homo.. ^^

Ulkonäkö
*Pitkät, lähes platinan vaaleat hiukset joiden seassa vähän tummemman vaaleita raitoja, ulottuvat puoleen selkään saakka ja ovat pikkuisen luonnonkiharat. Suurehkot silmät, jotka kapenevat silleen jännästi ulkonurkkia kohti. Väriltään ne ovat siniset, joissa menee sellaisia jänskiä valkoisia viivoja keskustasta ulospäin. Pitkät ja mustat silmäripset tämä herra omistaa myös. Tämä on aika siropiirteinen ihmismieheksi. Aika kapeat kasvot, mutteivät kumminkaan pitkään laihat, sillä tämä on ihan normaalipainoinen herra. Niin, tällä on aivan suora nenä, ei yhtään ylimääräistä kuhmua tai muhkuraa, aivan suor
a. Ei mikään hirveän iso nenä, sellainen sopusuhtainen muuhun naamaan nähden. ^^ Leveä, hurmaava hymy ja suora hammasrivistö tältä löytyy myös. Ja pituus on jossain siinä 178 sentin paikkeilla. Vartalo suhteellisen lihaksikas, vaikka näyttääkin vähän laihan puoleiselta.
Vaatetuksesta sitten.. Öö.. Tällä on sellaiset pohjepituiset saappaat, jotka ovat silleen jännästi yläreunasta käännetty. Ja väriltään ne ovat mustat. Ja sitten tällä on mustat housut, aika sellaista tiukkaa mallia. ^^ Ja tällä on sellainen luonnonvalkea joku kauluspaidan tapainen paita. Ja joku tummanruskea takki, puoleen reiteen ulottuvaa mallia. Ja sitten löytyy vielä tummanharmaa viitta.

Luonne
*Jokseenkin hiljainen tapaus ehkäpä. Seuraa tarkasti keskusteluja, muttei ikinä sano yhtään turhaa sanaa mihinkään kohtaan. Silloin kun sitten innostuu puhumaan, niin puhuu yleensä pelkkää asiaa. Tämä ei kuitenkaan ole mikään tosikko, hymyilee ja naureskelee itsekseen hiljakseen muiden vitseille ja kömmähdyksille ja hölmöilyille jne.. Ja kyllä tästä juttuakin sitten lopulta irti saa jos vain alkaa kyselemään, sillä tämä ei itsestään juuri mitään kerro ilman kysymistä. Erittäin rohkea tämä on myös, mutta ei kuitenkaan tyhmän rohkea. Asettaisi kyllä itsensä vaaraan toveriensa puolesta.


Vahvuudet/heikkoudet
*Ketterä ja nopea. Vahvakin tämä on vaikka näyttääkin vähän laihalta. Tällä on myös hyvä päättelykyky melkein asiassa kuin asiassa. Ja heikkouksia sitten.. No tämä ei osaa uida kovinkaan hyvin ja sen vuoksi pelkää hiukkasen vettä. Niin ja kun tämä on tarpeeksi huppelissa, niin tämä rupeaa uhoamaan kaikille ja haastamaan riitaa. x) Oletan että se on tarpeellista ilmoittaa.. ^^

Siviilisääty ja ammatti
*Sinkkuhan tämä on. Ja ammatti taitaa olla sitten se salamurhaaja. Ja jotain muitakin rötöksiä saattaa välillä tehdä ansaitakseen elantonsa.

Aseistus
*Miekka pitää tietty olla. ^^ Ja sitten jonkin näköinen pikkuinen tikari piilotettuna saappaanvarteen. (tämä on ihan vakio ^^)

Toivekohtauksia
*No ainakin jos jotkut ryyppäjäiset tms. jossain kohtia tulee niin tämä voisi sitten juoda vähän liikaa ja käydä riehumaan. x) Ja sitten tietysti jotain kivaa slash-säätöä. ^^
Ja tässä sitten vielä repliikkejä.
”Mitä perkelettä te oikein teette?”
”Älä katso minua noin.”
”Minähän en tuohon koske. En ole sitä siihen laittanutkaan niin ei ole minun hommani sitä siitä mihinkään laittakaan.”
”Eeen se minä ollut!”

Muuta
*Eipä taida olla mittään muuta. ^^
Viimeksi muokannut SiRiuS, Ti Maalis 15, 2005 3:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Köh. Ensinnäkin nöyrimmät anteeksipyynnöt. Mulla on ollut koko viikonloppu ja tää päivä niin sairasta hullunmyllyä, etten oo edes voinut unelmoida Loftikseen pääsemisestä, joten en luonnollisesti ole käynyt tässäkään topicissa. Ja koska olen tällä hetkellä erittäin, erittäin väsynyt ja laiska, en millään pysty etsimään noiden viiden sivun joukosta etsimääni tietoa... *selityksiä, selityksiä* Joten, mä ajattelin vain, että onko se aatelisen paikka vielä täyttämättömänä? Mä voisin nimittäin tehdä siihen jonkun (heti huomenna, pitää rientää nukkumaan), jos vaan tarvitaan. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Anteeksi Mels, että vastaan sinun puolestasi. ^^

Aatelinen on vielä toistaiseksi varattu sinulle, Saatana, joten tee se ja vähän äkkiä. Täällä on joukko nälkäisiä susia kuolaamassa niinkin päähenkilöksi öuokiteltavan hahmopaikan perään... :wink:

Ja olisi suotavaa, että se olisi jotain 35 iältään, kun vaimo on 31 ja lapsi 12...
Viimeksi muokannut Ilona, Ti Maalis 15, 2005 11:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Nimi:
Lenard, yleisesti ottaen Lenny

Ikä:
12

Sukupuoli ja suuntautuminen:
Miehenalku, alkanut havainnoida itsessään järkyttävää epäheteroutta...

Mikä olet?
The aatelisen poika

Luonne:
Hyvin koulutettu kaikilla sivistyneillä aloilla tyyliin kirjallisuus, historia, ym... Ihmisten ja muiden seurassa pitää yllä hienostuneiden tapojen ja kohteliaan käytöksen ulkokuorta, vaikka oikeastaan vihaa kaikkea perheen asemaan liittyvää hienostelua. Tällä on murrosikä pahimmassa vaiheessaan, ja vaikka pystyy käyttäytymään normaalisti muiden nähden, sisäisesti kapinoi normeja vastaan.

Ulkonäkö:
Ulkonäkönsä tämä on perinyt aika pitkälti äidiltään. Platinanvaaleat hiukset, sen verran pitkät että juuri peittävät korvat. Teräksenharmaat silmät, kaunispiirteiset kasvot, siro ja heiveröinen. Pukeutuu yleensä mustiin housuihin, valkeaan paitaan ja tummansiniseen takkiin.

Kaikki se, minkä koet erittäin tärkeäksi hahmostasi ilmaista:
Tämä on jokseenkin ahdistunut heräävän seksuaalisuutensa johdosta, tämä kun on viime aikoina huomannut tuntevansa vetoa miehiin, ja vielä aikuisiin sellaisiin enemmin kuin ikätovereihinsa.

Toivekohtauksia:
Hmm... Katsotaanpa:
- Ihastuu johoknin miespuolisista salamurhaajista, kenties Zarion tai Saunan kaunis puolihaltia?
- Törmäisi sisään kesken the Aatelisen ja salamurhaajien palaverin?
- Yrittäisi karata salamurhaajien mukaan (siinä tietenkään onnistumatta)?
- The Aatelisen Neuvonantaja voisi vaikka huomata tämän oudon käytöksen ja saisi selville tämän mieltymyksistä, ja saisi tämän vakuutettua ettei tämä ole friikki sen takia.
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Okeih...

Itu, ihana hahmo. *hymyilee* Kannatti odottaa. ^^

Sauna, toiveet huomioitu. ^^ Teidän hahmoista tulee olemaan mielenkintoista kirjoittaa... *virnistää*

SiRiuS, kiva. ^^ Teetkö sinä muuten yhä sen miehen, jonka määrittelin tuossa aikaisemmin?

Saatana, ei se mitään. Minä ymmärrän kyllä kiireet. Ja kuten Ilona jo sanoikin, aatelisen paikka on yhä vapaana ja sinun, jos toimit nopeasti. ^^

Ilona, hyvä vain, että vastasit. ^^ Ja kiitos lapsesta, hieno hahmo, kuten kaikki muutkin hahmosi ovat olleet. *hymy*

Vielä on tilaa muutamalle sekalaiselle ihmisella, jos jotakuta kiinnostaa. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Minä ehdottomasti haluan ja lupaan tehdä hahmon, mutta toisaalta FR on minulle totaalisen vieras maailma ja kun luin noita muiden ihmisten kuvauksia olen vakuuttunut etten osaa tehdä mitään kunnon hahmoa enkä ole yhtään yllättynyt että originaalitekstin kirjoittaminen on minulle melkein ylivoimaista. :wink: Mutta jos sopii, voisin käyttää Tomri-nimistä miestä, joka esiintyy yhdessä fantasiatarinassani. Tomrin voisi muuntaa sellaiseksi kylähulluksi, joka tykkää kulkea luonnossa ja jutella lintujen kanssa. Hän tietää kaikesta kaiken ja on läsnä kaikkialla missä jotain tapahtuu, muttei yleensä osallistu mihinkään.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Liz, Tomrisi kuulostaa hyvältä. ^^ Kylähullu minulta puuttuukin, sille on varmasti käyttöä. *hymy*

FR -maailma ei loppujen lopuksi poikkea kovinkaan suuresti muista fantasiamaailmoista erilaisine rotuineen ja maisemineen, tietysti drowt ovat asia erikseen, mutta kuitenkin. Perusasiat ovat aika lailla samat, kun vertaa vaikka Dragonlanceen tai LotR:iin, ainakin sen perusteella mitä minä olen lukenut.

Ja Liz, kyllä sinä osaat tehdä kunnon hahmon. Loppujen lopuksi se vaatii vain aikaa ja jonkin verran mielikuvitusta. Ja ainakin mielikuvitusta sinulta löytyy. ^^



Ja taas päivitystä... eli minä tajusin tarvitsevani ainakin yhden naispuolisen palvelijan tuolle Laurien Joselynille. Ja tietysti voin ottaa vielä muutaman muunkin hahmon, jos joku keksii jotain mielenkiintoista. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Voin minä sen miehen tehdä juu. Onko sillä kuinka kauhea kiire? Ei muuten mitään mutta kun miulla on niin monta hahmo-hakemusta kesken.. ^^' Niin jos sillä ihan mieletön kiire on niin voit kyllä antaa sen tehtäväksi jollekin muullekin. :)

Niin ja tuo miun hahmoke on nyt sitten valmis. ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Vastaa Viestiin