Apua...siis hahmoja tarinaan

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Sauna, erittäin hyvä idea! En olisi ikinä keksinyt tuota. Keijuhallitsija! Ei mene ainakaan kaikkien perinteiden mukaan, sen voi sanoa! Tee vain ihmeessä semmoinen. Kukapa ei haluaisi harrastaa seksiä siivekkään miehen kanssa...? :wink: Se sopii slashiin.

Jenny, värkkää vaan joku hahmo. Kyllä sille varmasti käyttöä löytyy, tarinasta tulee pitkä kuin nälkävuosi ja erilaisia hahmoja tarvitaan.

Ilona, sinulla on varaus demoniin

Melody, tee minulle viikonloppuna pahis. Muuten *offtopic* olen värkännyt sitä meidän yhteistä ficciä epätoivoisesti, mutta Luciuksen POV:sta on yhtäkkiä tullut vaikea. *mur, murhaa Luciuksen* Pihkura, en äskenyt saanut auki loftisficci osastolla sun ficciäsi. Olisin tarvinnut jotain kivaa luettavaa ja sinä olit jatkanut ficciäsi. :cry:
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Minä teen. ^^ Onko erityistoiveita rodusta tms? Sen tiedän, että siitä tulee mies. *naur*

Hei, ei Luciusta saa murhata. ^^ Kyllä se siitä vielä asettuu, kunhan tajuaa oman parhaansa. *lohduttava ilme* Odotan muuten jo innolla, mitä sinä olet saanut aikaan ficcimme suhteen... ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hmm... Liz? Tästä tuli nyt sellainen demonipari (ei sillälailla pari, paitsi jos tietenkin haluat), mutta jos et halua sitä, niin voit tietenkin käyttää vain toista.

Nimi:
Azeroth

Sukupuoli, rotu, ikä:
Viihtyy parhaiten mieshahmossa, I-luokan demoni, joitakin tuhansia vuosia...

Mikä:
Suurdemoni, joka komentaa joukkoa alempiarvoisia demoneja.

Ulkonäkö:
Pystyy ottamaan millaisen hahmon tahansa, mutta kahteen on aivan erityisen kiintynyt:

Tältä näyttää ihmisten ilmoilla: Pitkä, hoikka mutta kuitenkin suhteellisen leveäharteinen mies, kultaiset hiukset hartioille asti, siniset silmät (jos suuttuu, niin silmät saattavat hetkellisesti välähtää violetteina), terveen ruskettunut iho, miellyttävän näköiset kasvot, vaatteet syvänsinistä, kultakirjailtua silkkiä ja samettia... Viitta, istuva takki, housut... ja nahkasaappaat tietenkin mustat. Valkoiset hansikkaat.

Tätä pitää oikeana hahmonaan: Jotain 180cm pitkä, miespuolinen hahmo, jolla on lihaksikas mutta hoikka vartalo. Iho on violetihtavan harmaa, keskitumma. Kasvonpiirteet ovat terävät, terävä leuka, terävä nenä, korkeat poskipäät... Silmät ovat kirkkaanvioletit, ja hiukset ovat mustat, missä on vasemmalla puolella, melkein otsalla, ehkä kahden sormen paksuinen, hopeinen raita. Hiusten lomasta pistää esiin ehkä kymmensenttisen, sirot sarvet siinä jossain sivuilla otsan tuntumassa... luunvaaleat, kuten kynnetkin. Selässä sellaiset tyypilliset, suuret demonisiivet. Kädet ovat muuten oikein kauniit, normaalit kädet, mutta kynnet ovat suipot ja hiukan petolintumaiset. On sillä vaatetustakin, mustat nahkahousut ja nahkasaappaat, ja käsissä ranteista melkein kyynärpäihin asti ulottuvat, nahkaiset rannekkeet, joissa on joidenkin elukoiden kynsiä samalla tavoin kuin niittirannekkeissa niittejä. Samanlainen "niitti"vyö myöskin housuissaan.

Luonne:
Vallanhimoinen, julma, piittaamaton. Toisinaan viihdyttää itseään olemalla jonkin aikaa suhteellisen sivistynyt ja hienostunut, mutta se yleensä menee nopeasti ohi. Ei tunne käsitettä oikeudenmukaisuus tai tasapuolisuus, tasapainoisuudesta sitten puhumattakaan. Omat nautinnot ja mielihalut ovat etusijalla. Jos on olemassa vielä tätä mahtavampi demoni / Saatanan vastine, niin sitä tottelee vain koska muuten kävisi huonosti...
Pitää kauniista, elävistä miehistä enemmän kuin demonitovereistaan. Ja pitää verestä.

Aseet, korut, ym:
Tällä on suuri miekka, sellainen jotain mustaa metallia oleva, koristeellinen, raskas kahdenkäden miekka. Kun tämä käyttää sitä taistelussa, se leiskuu hopeisissa liekeissä. (Tyyli ennen tarkoitusta... :roll: ) Vasemman käden keskisormessa tällä on massiivinen, musta sormus, jossa on tummanpunainen kivi, joka hohtaa äkäisesti aina kun tämä suuttuu.
Nuo molemmat ovat hänellä mukana myös ihmishahmossa ollessaan, mutta illuusiolla naamioituna aivan tavallisiksi aseeksi ja koruksi.

Muuta:
Hmm... Jos tämä olisi sellainen, ei ihan Helvetin valtias mutta tyyliin kruununprinssi? Toisinaan huvittelee vastaamalla demoneja manailevien velhojen ym kutsuihin, mutta kukaan ei vielä ole onnistunut oikeasti alistamaan tätä tahtoonsa.


Ja se toinen demoni... Mutta jos et tätä halua, voit käyttää Azerothia yksinkin.

Nimi:
Kharim (kyllä, sama hemmo... etunimi jätetty pois.)

Sukupuoli, rotu, ikä:
Mies, entinen ihminen, demonina alle 100, kokonaisuudessaan jotain 400 vuotta...

Mikä:
Keskivertodemoni, Azerothin vastahakoinen palvelija, entinen velhomestari Andros Kharim.

Ulkonäkö:
Tämäkin osaa kyllä muuttaa muotoa, mutta se on niin vaivalloista ettei yleensä vaivaudu. Keskipituinen, hoikka mies, kuolonkalpea iho, rubiininpunaiset silmät. Hiukset ulottuvat melkein korvien yli, väriltään mustat ja laadultaan suorat. Kapeat kasvot, muutenkin on kovin kapoinen, hentoinen otus noin niinkuin fyysisesti. Käyttää mustia vaatteita, muttei prameilevan mustia vaan ennemminkin kuin hautajaisvaatteita. Hillitty pikkutakki, suorat housut, silkkihansikkaat... Lisäksi yleensä musta, hupullinen viitta.

Luonne:
Jos pystyisi kuolla, olisi itsetuhoinen. Inhoaa sitä, miksi on muuttunut, ja tuhoaisi itsensä jos voisi. Vastentahtoisesti tekee kaiken mitä Azeroth käskee, koska ei pysty muutakaan. Varsin ivallinen ja kyyninen olento, tyyliin kaikki kaunis koulee jne...

Aseet, korut, ym:
Aseita tällä ei ole. Ainoa asetta etäisesti muistuttava on tämän itsensä pituinen sauva, jossa ei näennäisesti ole mitään erityistä, pelkkä puinen sauva, johon tukeutuu kävellessään. Kaulassa on riipus, jossa on hiomaton, punainen kivi, se on tämän yhteys Azerothiin, ja tämä ei pysty ottamaan sitä pois vaikka miten yrittäisi.

Muuta:
Tämä on fyysisesti hyvin heikko, vaikka onkin suhteellisen nuori ruumiiltaan. Taikuudessa kuitenkin sitäkin mahtavampi, pystyisi tekemään melkein mitä vain ellei olisi Azerothin talutusnuorassa. Pystyy käyttämään mahtiaan vain Azerothin salliessa.
Ihmisten maailmassa kulkee aina tummanharmaalla, suurella hevosella, jolla on musta satula sun muut jutut.
Niin, ja ontuu oikeaa jalkaansa.
En ole täysin tarkalleen miettinyt miksi tästä olisi tullut demoni ja Azerothin palvelija, mutta olkoon se... Tai no, tämä olisi voinut tehdä Azerothin kanssa harmittoman oloisen sopimuksen joskus, ja tullut petetyksi?
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Minä voisin vielä tehdä jonkun hahmon, kun en ole vielä tehnyt kuin yhden. :wink:
Minkälaista hahmoa tarvitsisit vielä? Miulle kun on aina hyötyä vinkeistä.. :roll:
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Ilona, upeaa! Kharimisi ja suurdemonisi antoi minulle hyvän idean! Jännä miten toisten luomat hahmot alkavat äkkiä elää päässä ja sitten ohjailla tarinaa. Eikö sen pitäisi olla toisinpäin? Että kirjoittaja hallitsee tarinaansa? :wink:

Melody, se sinun hahmosi voisi olla rodultaan haltia ja samalla vampyyri (hyvä on, minä rakastan verenimijöitä. Omaan tarinaan on pakko joku sellainen änkeä;)). Se on vaikka joutunut tuon Ilonan suurdemonin valtaan tai se voi olla joku tämän kanssa kilpaileva demoni. Ihan miten vaan haluat sen luoda, kumpaakin tulen käyttämään.
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Aww, _suuret_ kiitokset sinulle. *ruttaa rusinaksi* Minä teen sen mahdollisimman pian. ^__________^
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Lizlego kirjoitti:Eikö sen pitäisi olla toisinpäin? Että kirjoittaja hallitsee tarinaansa? :wink:
No, toisinaan parhaat tarinat kirjoittavat itse itsensä, ja yhtäkkiä kirjoittaja huomaa toimivansa vain välikappaleena minkä kautta tarina päätyy näytölle/paperille... 8)
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Komppaan edellistä puhujaa, se on pelkästään hyvä, jos hahmot elävät itse omat elämänsä. Useimmiten. ^^'

Mutta miekin voin tarjoutua tekemään vielä jotain ei-näkyvissä rooleissa seikkailevia pahisotuksia tai vastaavaa, jos tarvitset tai haluat vastaanottaa semmoisia. Kummituksia, pikkupiruja, zombeja, jotain sen verran kuollutta, ettei sen kaiken järjen mukaan pitäisi enää kiusata eläviä ihmisiä. :wink: Lisäksi olen erikoistunut ärsyttävän suloisiin eläimiin, jotka piinaavat tarinan ihmisväestöä ja... Eli juu, jos sinulla on jotain ideaa käyttökelpoiseen tyyppiin, niin hihkaise.

Ja milloin saadaan jatkoa? *virne*
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Hups, minä en vastannut Siriukselle...niin, siis voisit tehdä minulle toisen noitaoppilaan. Sille olisi käyttöä. Tai jollekin pahishemmolle, nämä pahiksethan siis tappelevat myös keskenään kuten kuvaan kuuluu.

Ilona ja Jester, minä taidan olla yksinkertaisesti liian mielikuvitukseton keksiäkseni tarinaa itse. Sellainen fanfiction kirjoittaja. Siksi sitten ideat syntyvät ja kehittyvät muiden upeista hahmoluomuksista.

Jester, jollekin hahmolle olisi kiva saada joku lemmikki, joka on sekä suloinen että maanvaiva. Ehkä se sopisi sinun Jihadille. Se voisi sitten aina tapella mestari Eldna Kaanthin Mustin kanssa. 8)Pikkupiruille, zombeille ja muille on myös käyttöä.

Muoks: Joku ihana ihminen voisi alkaa tähän tekstiin beetaksi ja avustajaksi. Tässä meinaan käy helposti niin, että kun kyse ei ole fanfictionista, puhuu edellisessä lauseessa toista ja seuraavassa jo toista. :roll: Ja muutenkin, voisi vihjata minulle onko ideani ihan puuta heinää.
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

*Hymyilee* Minä voin betata, jos vielä suostut minua ottamaan. *naurahdus* Koittaisin olla tällä kertaa nopeampi. x)

Mutta ihan miten vain, varoitan heti, että minä en hyvin nopea siinä puuhassa ole - hyvä tietenkin olisi jos voisit vaikka ilmoitella jollain tapaa, että osa olisi valmistunut. ^^

..ja se hahmo tulee tämän päivän aikana. ^^
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Miekin olisin ollut valmis tarjoutumaan betaksi... *hymy*

Joo, mutta oli minulla ihan asiaakin, nimittäin voisin tehdä sen pahiksen lisäksi myös jotain muuta, jos hahmoista on vielä puutetta. ^^ (Ai miten niin addiktoitunut? *blink*)

Niin, ja se pahishan tulee sitten tosiaan olemaan vampyyri ja haltia. *naur* Katsotaan, mitä saan aikaan... ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Hem, ehkä minä vetäydyn virasta, kun Melody tarjoutui - voi olla, että homma sujuu varmimmin niin. *naurahdus* Mutta Liz, minä kyllä voin aina joitain ehdotuksia heitellä. ^.~
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

No jos minä teen jonkinlaisen pahiksen, niin joku, esim. Melody kun se kerran vielä jonkun hahmon haluaisi tehdä, voisi sitten tehdä noitaoppilaan? Tai ihan miten vain, mutta minä nyt tässä voisin ainakin jonkin pahiksen väsätä. 8)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Väsää sinä pahis, Sirius, kyllä se minulle passaa! Ja minä nyt sitten osaa päättää kumman otan betaksi, joten otin molemmat kun minulla olisi seuraava (lyhyt ja tylsä) osa jo valmiina. :oops:

Melody, sinun loftisficin jatkon lukemisen jälkeen aloin suorastaan janota kykyä luoda hyviä jännitteitä ihmisten välille ja silti kuljettaa mukana jännää juonta (Rakastan salamurhaajia, rikkaita aatelisia ja tietysti myös velhoja, niistä saa hyviä juonia jos keksii) Melody, ehkä sie voit auttaa siinä miten se tehdään?
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

*hymy* Toki minä voin yrittää auttaa, sikäli mikäli tiedän itsekään, miten se tehdään. *naur*

Huomenna saat sitten sen pahiksen, ja betatun osasikin. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin