Miittificci ^.^ (slash-varoitus) [Täynnä]

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Juuh. En mitään hirmukiirettä pidä, paitsi että ajattelin saada jo alkuviikosta sen hakemuksen tänne, ettei se jää. ^^' Hakemuksen pittus ei varmaan haittaa..Nyt jo nääs yli puoli aanelosta ja ullonäkö vasta tehty ^^

Pitikin kysyä, että kuinka paljon hahmon pitää vastata oikeata minää?
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Paritustoiveet huomioitu. *hymy* Ja tosiaan, useampikin on mahdollista ja jopa suotavaa. ^^ Miten te nyt vain itse tahdotte.

Still, pituus ei haittaa yhtään. Mitä pitempi, sen parempi, helpottaa kirjoittamistani. ^^ Ja siitä oikean minän vastaavuudesta... ihan niin paljon kuin haluaa. Itseään saa aivan vapaasti muokata, enhän minä edes voisi mennä sanomaan, että "Sinä ja sinä ette nyt kyllä varmasti ole tarpeeksi omia itsejänne". *naur*
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Kuinka totuudenmukainen tuossa omassa hahmossaan pitää olla, Melody? Saako kaunistella hieman tai vähän enemmänkin? Kaiketi siitä pitää kuitenkin tuttujen tunnistaa, mutta koska ymmärsin että tämä on huumoripitoinen ficci, niin kaiketi saa varmaan korostaa huvittavia piirteitä? :roll:

Muoks: Jos Jesterille ja sinulle Melody käy niin haluaisin myös jotain peliä teidän kanssa. :wink:
Viimeksi muokannut Lizlego, Ma Touko 16, 2005 12:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Hienoa^^ En kuitenkaan mitään Mary sueta rupea itsestäni väkertämään.. Oma vähemmän järkevä itseni tulen mitä suurimmissa määrin olemaan *hymy*

Niin ja niistä parituksista. Minut saa parittaa kenelle vaan, joka minut huolii *virnistys*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Liz, toki saat kaunistella miten tahdot ja korostaa mitä piirteitä tahdot. *hymy*
Ja miulle ainakin käy. ^^

Still, kiva. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä
~Esege. Essie, Essu ja Ese toimittavat lempinimien virkaa.

Sukupuoli ja suuntautuminen
~Tyttönen. Tällä hetkellä tuntee olevansa bi. Lieviä hahmotusvaikeuksia asiassa.

Ikä
~17

Ulkonäkö
~Vähän alle 160 cm pitkä, sellainen sopivan painoinen. Rakeenteelta ei niitä hennoimpia.. Pitkät punertavat hiukset lähestulkoon aina leteillä. Silmät ovat vihreän harmaat ja niitä "koristava" silmälasit. Lasit ovat aina enemmän tai vähemmän (yleensä enemmän) likaiset. Vaatetus on yleensä punamustaa, joskaan ei goottityylistä. Sellainen taviksen, hipin ja lievän punkin välimuoto. Kaulassa roikkuu aina risti ja ranteessa on pari rukousnauhaa. Rahaa mukana laukkua, jonka läppään on kiinnitetty pinssejä (mm. "Miksi juoda maalia?") ja jonka pohja on peittynyt roskiin (karkkipapereita, enimmäkseen). Laukussa on muutenkin mukana kaikki tarpeellinen ja tarpeeton..

Luonne
~Suhteellisen avoin tapaus, juttelee kaikkien kanssa ja ei lopeta sitä höpöttämistä millään. Yleensä aika iloinen, mutta mieliala saatta heilahdella kovastikin. Vihaisena, angstisena, surullisena tms. istuu nurkassa ja on hiljaa. Jos joku sattuu tulemaan luokse ei häädä tätä pois vaan todennäköisesti juttelee melko normaalisti, mutta jos kysytään mikä hätänä, niin selittää pitkään omaa kurjuuttaan. Mielialan mukaan joku hyperaktiivinen tai hyvin passiivinen.

Tapoja, sanontoja etc
~Ei osaa olla tekemättä kokoajan jotain. Jos vain mahdollista, syö kun ei ole muuta tekemistä. Kun ei ole syötävää, pureskelee kynsiään, piirustaa tai räplää rukousnauhoja. Rakastaa karkkia ja on siihen koukussa.
"Voi elämä!" "Jesh." "Jeij." "Nii... No mut --"

Paritustoiveita (kaikki mahdollinen tieto niistä)
~Saa parittaa kelle vaan. Jos joku erityisesti toivoo, niin vapaasti.

Toiveita tapahtumiksi (realistisia, kuitenkin)
~Alkaa sataa kaatamalla. (Rakastaa sateessa tanssimista =loikkimista ja pyörimistä.)

Miittikäyttäytymisenne
~Juttelee kaikkien niiden kanssa jotka tulevat juttelemaan. On se joka rauhoittelee jos meno vähän karkaa käsistä.

Kommentteja minulle
~Eipä tässä mitään. ^^ Jäikö jotain epäselvää?

Muuta
~Ööh. Hmm. Eipä kai.

Ehdotuksia nimeksi ^^
~Ja niin luovuus sanoi stop. ^^ Eli ei ehdotuksia.
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Haa, ensimmäinen hakemus. Kiitos, Essie. ^___^


Näin pienenä toiveena kaikille, arvostaisin sitten kovasti mahdollisimman laajaa selitystä erityisesti kohtiin paritustoiveet, miittikäyttäytyminen ja toiveet tapahtumiksi. *hymy* Ja jos tahdotte esittää toiveita miitin paikan jne suhteen, olen avoin ideoille, itse kun en koskaan vielä ole kunnon miitissä ollut. ^^'

Ja sitten... laitanko omankin hakemukseni tähän, vai jätänkö sen vain päähäni, mitä mieltä olette? ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Firdilien
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: To Touko 12, 2005 10:28 pm
Paikkakunta: Juuri tässä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firdilien »

Meeeloodyyy, mahtuisiko tähän vielä mukaan yksi ihminen, joka ei vie hirveän paljon tilaa? *puppy eyes* Jotenkin tämä sinun ideasi on vain aivan ihana, ja iskin tähän heti silmäni. En ole näissä ennen ollut mukana, kuten jo jossain Finissä tai jossain olen maininnutkin, mutta haluaisin kovasti tulla tähän. En nyt osaa sanoa, tunnetko/tiedätkö sinä minua, mutta voin kyllä tehdä vähän yksityiskohtaisemmankin hakemuksen, jos vain kelpaan. 8)

Ja pitimäni vielä lisätä, että en ole turhan tarkka paritusten suhteen. Kaikki kelpaa. Ainakin jos kukaan huolii minua. (Tai siis, järjellisissä määrin... niin kuin... ehkä sinä tajuat!) :wink:
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Juu, mie en mitää suurta osaa haluakkaan (ei ole mikään hinku Oscar -gaalaan...)

Jos mie antaisin sen hakemuksen?

Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä

Hevienkeli (kaverit haukkuu Innocentiks, mut sil ei ole mitään tekemistä nickin kanssa....)

Sukupuoli ja suuntautuminen

Tyttö ja nyt tuntee olonsa bi:ksi
Ikä

15

Ulkonäkö

Kriääh....172 senttinen, normaalikokoinen tyttö. Mustat hiukset, yltää lapaluihin. Muuten suorat, paitsi et latvoista kihartuu...hiukset aina auki.
Silmät puhtaan oliivinvihreät, aina mustat rajaukset (paitsi nukkuessa ja viikonloppuisin ellen mene jonnekin...).Vaatetus yleensä mustaa (ja tummansinistä/viininpunaista/liilaa), aika gootahtava...ja joskus sit vain sysimustaa (hevari mä oon...), pitää pitkistä mustista hameista ja pukeutuu useinkin hameisiin, mutta farkutkin käyvät..niitä käyttää vain harvemmin kuin hameita, elikkä...kaulassa kaulakotu:mustassa nauhassa roikkuu kiinalainen kirjain, joka meinaa hevosta (horoskooppikoru), ranteissa paljon mustia nauhoja, joita on kiva nyplätä....nänälävistys, pieni pallo vasemmalla puolella....kengät on maiharit!

Luonne

Avoin, iloinen, puhelias, aluksi hieman ujo. Rehellinen, luotettava, kova -ääninen (jos sille päälle satun).....kova flirttailija (tulee luonnostaan)...ehkä joskus (kun sille päälle satun) hieman lapsellinen ja naiivi...sanavalmis, erittäin hyvä siinä lajissa...keksii kokoajan uusia ilmaisuja....on luova

Tapoja, sanontoja etc

Pitää tehdä käsillä aina jotakin. Nyplää hiuksiaan kun puhuu puhelimessa.
Jos keskustelukumppani ei vastaa esitettyyn kysymykseen, sanoo: "ai ei vai?"
Joskus, tarvittaessa, käyttää suomalaisia taikasanoja...ei kylläkään kovin usein....haaveilee usein, joskus hyvinkin epärealistinen ja unelmoiva.
Ku tavalliset ihmiset nostavat peukalon pystyyn jonkun hyväksymisen merkiksi, tämä käyttää \,,/-merkkiä....*hymy*se vain tulee huomaamattaan...

Toiveita tapahtumiksi

Ei oikeastaan mitään erityistä....ehkä vesisade, joka kastelee kaiken olis kiva....ei kuitenkaan 500 vuotta kestäviä helteitä! :lol:

Miittikäyttäytymisenne

Kuuntelee muiden huolia ja toimii jokaisen tavittavan olkapäänä. Levittää positiivista energiaa ympärilleen. On joskus hieman lörpöttelevä, mutta ei paljasta salaisuuksia..pitää pitkistä keskusteluista...

Kommentteja minulle

Ei juurikaan....kysy jos on kysyttävää ^^

Muuta

eeeeiiii......*venyttää sanaa niin pitkään kunnes happi loppuu*

Ehdotuksia nimeksi ^^

Ei oo sitäkään, sori ^^
Viimeksi muokannut Lynxia, Ti Kesä 21, 2005 1:49 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Erh. Olen aivan sekaisin, kuten yleensä. *Naurahdus* Mutta mahtuisiko mukaan vielä? ^^'
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Firdilien (onko tuosta nimestä muuten mitään lempinimeä? kuten vaikka... öh, Fird? ^^), minä en kovin hyvin sinua tosiaan tiedä, joten se yksityiskohtaisempi hakemus olisi hyvä juttu. Eli mukaan mahdut, tai jos et mahdu, niin mahdutetaan. XD

...huomaako kukaan muu, että kaikki halukkaat ovat päässeet mukaan? ^^' Sitähän minäkin. Taitaa olla tuon ei-sanan käyttö hieman vaikeaa minulle... No joo, ja pointtihan tässä oli sitten se, että kaikista en sitten oikeasti saa kirjoitettua yhtä paljon, olkaa varoitetut. Tutummista kirjoitan varmaankin enemmän, julma totuus, mutta minkäs teet. Lupaan kyllä olla tunkematta itseäni joka väliin. *virnistää*

Hevienkeli, kiitos hakemuksesta. Sie et ilmeisesti toivo paritusta lainkaan? ^^ Mutta eihän se tosiaan mikään pakko ole. *hymy*

Joo. Mutta oikeasti, ihmiset, niitä toiveita kehiin. Muuten ficci kuivuu kasaan, vaikka sadetta kuinka on toivottu. *suloinen hymy*

muoks: Sauna, tervetuloa vaan joukkoon. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Awh, kiitos, kiitos, kiitos. ^.^ Koitan saada tehtyä sen pian, on pari muutakin kesken. ^^'
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Aloitan tämän nyt.. Jatkan loppuun joskus kun kerkiän.. ^^


Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä
*Sirius, lempinimenä Sirre ja/tai Siri

Sukupuoli ja suuntautuminen
*Nainen ja heterohan mie luulisin olevani.. :roll:

Ikä
*18, synttärit 26.1.1987.. ^^

Ulkonäkö
*Noin 162cm pitkä, normaali vartaloinen. Ehkä näkyy jonkinlaisia piirteitä siitä, että joskus olen pelannut pesäpalloa ihan aktiivisesti... :roll: Hiukset ovat pitkät, ulottuvat.. Öö.. Sanotaanko nyt vaikka että selkäpuolelta vähän yli rintsikoiden alareunan. xD Ne ovat ihan pikkuisen laineikkaat, ja lähes aina sellaiset vähän pörröiset/takkuiset/sekaiset. Väriltään tällä hetkellä ne ovat tumman punertavanruskeat ja niissä on vaaleanruskeita epämääräisiä raitoja, ja ne ovat lähes aina auki roikkumassa silmillä ja suussa ja joka paikassa. Silmät on suuret ja siniset, suhteellisen paljon kajalia. ^^ Rillit omistan myös, sellaiset kehyksettömät.
Vaatetusta sitten.. Öö.. No tyyli on ehkä vähän rokahtava? Jalassa siniset tai tummanharmaat farkut, sopivasti levenevillä lahkeilla varustettu. Toisena vaihtoehtona sellaiset mustat "tyttölökärit". Lempipaita on sellainen musta kauluspaita. Tykkään vaatteissa lähinna mustasta ja tummanpunaisesta väristä, mutta muutkin kyllä menevät jos vaate on muuten kiva. ^^ Ja aika vartaloa myötäilevää mallia ne paidat tuppaavat olemaan, muttei kumminkaan mitään "makkarankuoria" tms.. x) Ja aina päällä sama iänikuinen farkkutakki joka miulla on ollut varmaan kasilta asti.
Ja tässä vielä kuva., jossa nyt esimerkiksi näkyy juuri se vanha farkkutakki. Ei kannata välittää ilmeestä, se on aina kuvissa mitä sattuu.. :roll: Ja tuo kuva on otettu joskus puoli vuotta sitten, joten siitä on vielä hiukset pidentyneet ja väri muuttunut. Ja jos joku ihmettelee kuka tuo hottis mies tuossa kuvassa on, niin se on Uniklubin Teemu. ^^

Luonne:
*Öö.. Mie oon hirveän huono kuvailemaan omaa luonnettani.. ^^' No yritetään nyt kumminkin.. Mie oon ikuinen optimisti, näen jotain positiivista melkein jokaisessa asiassa. Iloinen ja hymyileväinen, mutta totta kai huonojakin päiviä on jokaisella. Ja silloin kun vituttaa niin yleensä vituttaakin oikein kunnolla. Mitään pieniä vitutuksia minä kun en ulospäin näytä. Mutta vaikka vituttaisikin, niin en yleensä ala raivoamaan kavereille vaikka ne kuinka ärsyttäisivät. Saavat ärsyttää aika kauan ennen kuin alan raivoamaan, mutta silloin kun raivoan niin ei kyllä kannata jäädä paikalle.. x) Sisaruksille sitten raivoan sitäkin enemmän.. :roll:
Olen jossain mielessä aika ujo. Varsinkin jos en tunne porukkaa. Saan kyllä suuni auki, muttei sieltä nyt mitään hirveän lennokasta tule ennen kuin on vähän paremmin tuttuja ympärillä. Mutta kavereiden kanssa kyllä läppää sitten lentääkin..

Tapoja, sanontoja etc:
*Naksauttelen melkein koko ajan niskoja, selkää ja sormia. Minua ärsyttää suuresti, jos joku laulaa nuotin vierestä... Itse kun osaan laulaa (äänenini kauneudesta en tiedä, mutta nuotilleen ainakin laulan) ja muutenkin olen musiikillinen ja silleen.. Ja oma kehu haisee, tiedetään.. :roll: Ja laulan aina mukana, jos kuulen biisin jonka osaan. Ja vaikka en osaisikaan sanoja, niin ainakin hyräilen mukana. Ja rannekello miulla on aina ranteessa, josta sitten pitää vilkuilla vähän väliä mitä se näyttää. ^^
Sanontoja sitten.. No ainakin kiroilen aika paljon.. :roll: Kirosanoja lipsahtelee vähän joka paikkaan... Tyyliin "Mitäs vittua?"ja "Missä helvetissä mun paita on?". :roll:

Paritustoiveita:
*Öö.. Mie voisin jäädä vaikka tällä kertaa ihan parittamatta.. ^^ Ellei joku sitten muuta sukupuoltaan pojaksi tms.. ^^'

Toiveita tapahtumiksi:
*No jotain yleistä säätämistä vaan.. Emmie tiiä.. x)

Miittikäyttäytymisenne:
*Noh, ehkä olen aluksi vähän hiljainen, mutta kyllä sitä juttuakin sieltä alkaa tulla oikein urakalla ajan kuluessa.

Kommentteja minulle:
*Öö.. Mie kannatan kanssa sitä, että vuorosanoissa tms. vois käyttää niitä "mie ja sie" -juttuja ja sellasia.. ^^

Muuta
*Eipä kai muuta.. ^^

Ehdotuksia nimeksi:
*Noh, jotain miittiin liittyvää kai... ^^'
Viimeksi muokannut SiRiuS, La Touko 21, 2005 6:10 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Firdilien
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: To Touko 12, 2005 10:28 pm
Paikkakunta: Juuri tässä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firdilien »

Voi kiitos. Ihanaa, jos mahdun. Enkä minä mitään isoa roolia tarvitse. Kunhan nyt jotain. Kirjoittelen sen hakemuksen tässä ehkä huomenna (tai jo tänään, jos hyvin käy). Eikä kai ole ikinä liian myöhäistä oppia tuntemaan ketään? :wink:

Minulla ei ole nyt tarjota mitään lempinimeä sinulle. Joskus yritin itsekin tuota Firdilienia lyhentää, mutta ei oikein onnistunut. Saat valita ihan oman lempinimesi minulle. En pahastu. Olisin itse asiassa tyytyväinenkin, jos joku onnistuisi järkevän kuuloisen lyhennelmän keksimään.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Siri, ei mitään tulipalokiirettä, take your time. ^^

Fir (jos minä nyt sanon sinua Firiksi ^^), tottahan tuo on. Mistä tulikin mieleeni... juttelisitko kanssa ainakin joskus, jos lisäisin sinut meseen? *virn* Minusta kun on kiva tutustua uusiin ihmisiin, tai ainakin yrittää sitä. *hymy*

muoks: Naasu, kaipa tuossa vielä yksi menee siinä samalla. ^^ Eli pääsethän sinä.

Mutta ihmiset, nyt tämä ficci alkaa sitten olla täynnä, ellei jollakulla ole aivan mielettömän hyvää perustelua siihen, miksi tahtoisi mukaan. Kiitos kiinnostuksestanne. *hymy*
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin