Miittificci ^.^ (slash-varoitus) [Täynnä]

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Hmm. Tuota Mel, olisiko kauhean epäkohteliasta kysyä siitä mesekaveria? Olisi kiva tuntea muutakin porukkaa kuin Dellin täältä *hymyilee*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Ei tietenkään, Still, sehän olisi vain hauskaa tutustua sinuun. *hymy*
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

*hymy* Hienoa. Lisäsin sut meselistalleni^^ *offtopiccaa*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Firdilien
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: To Touko 12, 2005 10:28 pm
Paikkakunta: Juuri tässä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firdilien »

Sano Firiksi. :) Kuulostaa itse asiassa aika hyvältä. Mielelläni juttelisin sinun kanssasi mesessä joskus. Uusiin ihmisiin on todella mukava tutustua. En kai minäkään muuten tuota osoitettani joka paikkaan olisi aina tunkemassa... *smile*
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä:
Sparks (josta saa sitten vääntää ihan mitä tahansa muuta paitsi Sarsin, minen nyt sentäs ficissä halua mikään tappotauti olla). Ja saat sinä myös sitä Kipinäksi suomennella, sitä sattuu muutenkin aika usein xD

Sukupuoli ja suuntautuminen
Kai minä olen nainen ja bi.

Ikä
20 (typosin ensin hienosti että 2+)

Ulkonäkö
Helpoimmalla päästään jos... http://irc-galleria.net/view.php?nick=Ceci ... menet vaan yksinkertaisesti katsomaan tuolta xD
Vaatetuskin noista kuvista käy aika hyvin selville, kaikenlaista mustaa on kaappiin kertynyt, vaikka muutakin kyllä löytyy ja tulee myös käytettyä. Koruja on aina korvikset ja kaulakoru, muita sitten jos suinkin jaksaa ja viitsii laitella xD

Luonne

Puhelias, vitsejä laukova ja jostain ihmeen syystä melkein koko ajan jollekin jutulle naureskeleva ilopilleri. Varsinkin miiteissä. Joskus on sellainen olo, että tunkekaa nyt ihmeessä suuhuni jotain, etten olisi koko ajan laukomassa typeriä kommentteja joka asiaan xD

Ja sitten tietysti halipallero. On ihanaa oleskella miitissä niin, että joku vaan lötköttää puoliksi päälläni ja voin toimia nojausalustana xD Ja tietenkin kaikenlaisia käytännön pilojakin on oltava koko ajan keksimässä ja aina tilaisuuden tullen myös toteuttamassa.

Olen todellinen illanvirkku ja aamuntorkku, eli voisin valvoa vaikka aamuun kunhan sitten saisin nukkua pitkään, enkä ole mitenkään hyvä toimimaan toisin (siis niin että menisikin ajoissa nukkumaan).

Unohtaa ei voi myöskään sitä, että kun nyt on Loftiksessa niin kauan roikkunut ja kaikki miittiläiset ovat minulle omia ihania pikkuisiani, niin tuleehan sitä myös jonkinlaisena tätinä oltua (mutta tämä ei sitten tarkoita sitä, että juttuni ja ideani olisivat välttämättä järkeviä x)

Tapoja, sanontoja etc
Sanontoihin menee ainakin LÖL LÖL, joka on oikeasti juuttunut minuun niin lähtemättömästi, että tungen sitä koko ajan joka paikkaan xD
Kyseenalaisesti hauska tapa on se, että jos jollakulla on tippaakaan avonaisempi kaula-aukko, olen varmasti heittämässä siitä sisään viinirypälettä tai hernettä tai mitä tahansa pientä ja pyöreää xD

Paritustoiveita (kaikki mahdollinen tieto niistä)
- Liz. Tästä ollaan Lizin kanssa puhuttukin ja meidät kaksi tuntien varmasti annetaan lupa sotkea meidät ihan mihin vaan! Minun puolestani ainakin ihan kuinka rohkeata tahansa uskallat tehdä, tai kuinka söpöä tahansa haluat tehdä, tai ihan miten vaan.
- Kuka tahansa muu xD Saa siis paritella vapaasti. Oikeastaan olisi oikein mukavaa, että säätöä olisi useampien kanssa! Ja taas kerran ihan minkätasoista tavaraa tahansa.

Toiveita tapahtumiksi (realistisia, kuitenkin)
- Joku sellainen "ööööh"-tilanne, että on jonkun kanssa parhaillaan herkkä hetki menossa ja sitten joku toinen miittiläinen pamahtaa siihen paikalle. Ja tätä saa jatkaa kimppakivaan/söpöilyyn, jos huvittaa xD
- Joku käytännön pila. Laita minut vaikka levittämään munavoita jonkun tuolille (tätä on oikeasti kokeiltu!) tai ihan mitä vaan.

Miittikäyttäytymisenne
Minusta tuntuu, että tuo luonneosasto selvensi tätä jo tarpeeksi. Jos ei, kysy ja tarkennan ^^
/edit: Pakko oli tulla tähän lisäämään se, mitä minulla on yleensä aina miiteissä mukana. Ensimmäinen juttu on tietysti kamera. Toinen juttu on käsiraudat keltaisine pörrökarvoineen. Ja kolmas on sitten iso puinen noppa, jonka sisässä on viisi pientä noppaa!

Kommentteja minulle
Ihana ihminen kun teet tällaisen ficin! Tässä on asennetta.

Muuta
Inte muuta ainakaan juuri nyt.

Ehdotuksia nimeksi ^^
Päässäni pyörii itsepintaisesti vain "Pervoja koko sakki", eikä se ole kovinkaan originaalia xDD Mutta mitäpä muutakaan Loftiksesta seuraa.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Ei, kyllä miut saa parittaa kenelle tahansa, ei ole vain mitään erityistoiveita :wink: sukupuolella ei väliä!! :roll:
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

menin ja päivitin ton mun jutun.. riittääkö se? :P
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

*hymyilee Stillille ja Firille* Hienoa. ^__^

Naasu, hyvä ja yksityiskohtainen hakemus. Kiitos. ^^

Sparks, LÖL LÖL? *virn* Miten sie sitä siis käytät, ihan lauseiden välissä vai omana sananaan hiljaisiin hetkiin, vai miten? ^^
(Ihanat hiukset sinulla muuten. *tahtoo samanlaiset*)

Hevienkeli, katsotaan sitä sitten kirjoitusvaiheessa, mitä mahdankaan keksiä... *virnistää*

Lera, nyt on parempi. Kiitos. *hymy*

Ja vielä kaikille yleisesti, jos keksitte lisää toiveita tapahtumiksi, tulkaa rohkeasti kertomaan.

...ja tuosta kielestä... kai minä ihan kirjakieltä käytän, vai mitä mieltä olette? Mitään murteita tms kun en sen paremmin osaa, eikä puhekieli ainakaan kokonaisuudessaan kuulosta omiin korviini kovin hyvältä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

mulle käy kirjakieli :> eihän kukaan nyt ala kirjottelee mitään mie- ja sie- juttuja. >___> mwha. kirjakieli ainakin mulle, tai sitten mä- ja sä.
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Kirjakieli on hyvä.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Itserakkaus iski ja tämän tekemisessä vähän kesti. 8) Mutta, pitemmittä puheitta:


Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä: Jester aka Jessi

Sukupuoli ja suuntautuminen:
Periaatteessa nainen, mutta olisi huomattavasti mieluummin mies ja saa hepulin, jos kohtaa sukupuoliroolien asettamia odotuksia. Sukupuolen määrittely on yhteiskunnan kieroutunut tapa kiusata pienempiään ja aiheuttaa hämmennystä. *nods* Niin, ja suuntautumiseltaan lähinnä bi. ^^

Ikä: 18, otimme vapauden pyöristää ne vajaat kolme kuukautta, jotka täysi-ikäisyyteen vielä on matkaa.

Ulkonäkö:
Vähän reilut 175 senttiä pitkä, mutta osa näinkin näyttävistä mitoista hupenee kumarassa seisomiseen ja yleisesti ottaen huonoon ryhtiin. Luisevat, kapeat hartiat, olematon rintavarustus ja vyötärö, mainittavimmat ruumiinmassankeskittymät löytyvät lantionseudulta. Sääret ovat hieman väärät, mutta vinossa seisoskeltaessa kukaan ei varmaankaan huomaa sitä. Nilkat, polvet ja hartiat päästelevät satunnaisesti pahaenteisen naksahtelevia ääniä. Pitkähköt sormet, kokoelma omituisen muotoisia kynsiä, vähintään yksi sormi näyttäisi olevan laastarintarpeessa kynnenvierustan haavan tai vastaavan takia. Ranteet ovat heppoista tekoa, ja niiden kääntöpuolelta löytyy melko selvästi näkyvä rykelmä verisuonia. (Kaksi sanaa: mitkä lihakset? ^^’)

*arvioiva vilkaisu peilin suuntaan* Kaikesta tästä huolimatta tämä ei ole varsinaisesti ruma. x) Eikä kyllä mitenkään sykähdyttävän kauniskaan. Kasvot ovat kalpeat johtuen auringonvalon lähikontaktin välttelystä, rasitus ja hämmentävät tilanteet tosin saavat posket vaaleanpunertumaan. Silmät ovat sielun peili, sanotaan: tämän sielu siis teeskentelee sinnikkäästi vihreää. Kapeissa, vähän niin kuin neliskulmaisissa silmälaseissa on mustat sangat. Kulmakarvat ovat tummat, samoin ripset. Ja ylpeydenaiheena tietysti perspituinen, ei-minkään-ruskea, juuren ja latvojen välillä sävyvaihteluita tekevä heviletti, jota pidetään useimmiten auki.

Kuva, joka ei tosin tuo ilmi juuri mitään aiemmin mainittuja ominaisuuksia.

Sitten pukeutumisesta. (Oletan naiivisti, että saamme sentään pitää vaatteet päällä jonnekin asti. *viaton hymy ja silmienräpäytys*) Jalassa mustat, mokkanahan tapaista materiaalia olevat kengät, mustat sukat ja haalistuneet, mustat farkut. Mikäli elämme kesäajassa, niin Teräsbetonin Verta ja hevosia –t-paita (musta, teksti valkoisella). Mahdollisesti alusvaatteet, mahdollisesti nilkkapituinen nahkatakki.

Luonne:
Jaa-a. Kohtalaisen rauhallinen, paitsi sitten tarpeeksi pitkälle ärsytettynä. Tätä voisi luulla kiltiksi, ujoksi ja hiljaiseksi, ja joissain seurueessa saattaa kaikkea tuota ollakin. Toisaalta tätä on väitetty sanavalmiiksi ja itsevarman oloiseksi, ja sarkasmia sekä suoranaista kettuilua riittää rasittaville olennoille. Ei näytä jännittämistä tai panikointia ulospäin, jos ei halua tehdä niistä ehdoin tahdoin numeroa. Tykkää väitellä (ainakin, jos tietää olevansa ehdottoman oikeassa), kehitellä teorioita ja harrastaa todellisuuspakoisuutta. ”Kultakalan keskittymiskyky”, kuten Itu joskus asian ilmaisi, eli lähimuisti ei välttämättä ole niitä kaikkein kirkkaimpia. x) Jos elämä ei suoranaisesti potki päähän, tämän ei ole kovinkaan vaikeaa kehittää aww-olotilaa. Huono lohduttaja, mutta tälle saa aina tulla valittamaan, jos aihetta ilmenee. Jester elelee ikään kuin jalat kyynisen tasapainoisesti maassa ja pää pilvissä. On jossain määrin mustasukkainen, mutta ärsyyntyy, jos tästä itsestään ollaan mustasukkaisia.

Esimerkiksi maailmanpolitiikka, isoiksi organisaatioiksi järjestäytyneet uskontokunnat ja kiihkonationalismi ovat aiheita, joita tämä pitää negatiivisessa mielessä käsittämättöminä. Ei voi sietää myöskään teinikanailua, kalaruokia, matemaattis-luonnontieteellisiä kouluaineita tai urheilua.
Pitää sen sijaan vesisateista, päärynämehujäästä, kirjoista, elokuvista, nettiyhteydellä varustetuista tietokoneista, puolille öin valvomisesta ja puoleen päivään nukkumisesta. Tällä on unirytmi, mutta se on lievästi häiriintynyt tapaus.
Erinäisten fantasiamaailmojen ohella lähellä sydäntä ovat slash – näkee homoja aivan kaikkialla ja parittaa pieniä, viattomia sivullisia ikään kuin mielikuvaharjoituksina – ja metallimusiikki. Jälkimmäisen ylivertaisuutta kuvailtaessa sanavarastossa vilahtelee esimerkiksi sellaisia nimiä kuin Dio ja Teräsbetoni – ja tietysti kaikki, missä huudetaan/öristään/rääytään suomeksi, on tutustumisen arvoista. (Ja jos yhdistetään nämä obsessionkohteet muodostamalla hevarihomopariskunta, jonkinasteiset sulamisreaktiot on taattu.)


Tapoja, sanontoja etc:
Lasketaanko kuolaaminen tavaksi? *tuums* Slash-ficeistä selittäminen, metallibändeistä vauhkoaminen. Sormet etsiytyvät muuten ihan luonnostaan ja omia aikojaan \,,/ -kouristuksiin. ”Sinänsä yllättävää…” käy sarkastissävytteisenä kommenttina yleensä silloin, kun joku on yrittänyt jotain alunperinkin tuhoon tuomittua ja ihmettelee epäonnistumistaan. Lannistettuna huokauksena toimii ”Fucking great…” Sellaisiin sanoihin kuin 'elämä' reagoi hämmentyneellä ilmeellä ja kysymyksellä "Voiko sitä syödä?" tai "Olisikohan se hyvää paahtoleivän päällä?" Tappelee digikameransa kanssa. Räpeltää hiuksiaan ja etsiskelee mutantteja – siis kaksihaarainen hius ei ole kauhistuksenaihe eikä mikään, kun niitä on olemassa kahdeksanhaaraisiakin! Kaivelee kynnenalusiaan. Kiroilee.

Paritustoiveita:
Mel itse, Liz, Sirius? ^^ Ihan mitä tahansa ratingia ja niin söpöilyä tai ei-söpöilyä kuin vain haluat. Ja kaikkien muidenkin kanssa täysin käytettävissä. Awwittaa Samin yleistä suloisuutta, kuolaa Dellyä. Mie voin lisäillä sitten, kun ihmisten hakemukset alkavat olla kasassa.

Toiveita tapahtumiksi:
(Voikohan sitä realistisuutta syödä?) Pääsee hiplaamaan jonkun hiuksia? Rukoilee jotakuta sulkemaan radion, jonka suoltama hiphop/teinipoppip**ka on tarkoitettu vaurioittamaan yli kengännumeron menevän älykkyysosamäärän omaavan olennon aivotoimintaa? Henkevää pohdintaa Suomen epäheteroimmasta metallibändistä?
”Miksi, oi miksi en voinut syntyä mieheksi?”
”Minun!”
”Anteeksi, mainitsiko joku sanan ’nahkahousut’?”
”Ei kukaan kertonut miulle. Tai saattoi kertoakin, en kuunnellut….”
”Kerpele!”
”Milloin häitä vietetään?”

Miittikäyttäytymisenne:
Kuuntelee muiden höpinöitä, jumiutuu jonkun tutun ja turvallisen kultansa/kultiensa käsipuoleen juttelemaan, saattaa jopa tarpeeksi rohkeutta kerättyään uskaltaa sanoa jollekulle puoli(jumala)tuttavalleen jotakin. ^^ Mutta ficin sujumisen kannalta on ehkä parempi, että tämäkin puhuu ilman erillistä kehotusta. *naur*

Kommentteja minulle:
Hmm? Onnea matkaan. ^^ Kirjakieli on varmasti järkevin vaihtoehto hahmojen puheisiin, ellet sitten satu hallitsemaan Pohjois-Karjalan murteita? Jester ikään kuin pyrkii käyttämään persoonapronomineja "mie" ja "sie". *virne*

Muuta:
Kun miitti kerran on kyseessä, Jesterillä on aina liikaa tavaraa mukana sillä periaatteella, että jos sen jättää kotiin, sitä rupeaa kuitenkin kaipaamaan tai tarvitsemaan. Esimerkiksi villasukat reissaavat varmasti mukana, vaikka olisi heinäkuu helteisimmillään.

Ehdotuksia nimeksi ^^
Tiedätkö, mielessä pyörii tällä hetkellä vain ”Kuka viritti ansan, Roger Rabbit?”, mutta siitä ei taida olla hyötyä. xD Kerron, mikäli keksin jotakin. ^^'


*hovikelpoinen kumarrus*
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

oo.. minulla menee pari päivää aikaa ennenkuin saan sen lähetettyä koska meitsi ei pääse koneelle, kun on paljon kokeita, eikai haittaa?
Click.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Okei, kirjakieltä mahdollisin "mie" ja "sie" -persoonapronominein koristeltuna luvassa. Miekin kun niitä käytän ihan yleisesti, vaikken idässä asukaan. ^^

Jester, ihana hakemus. ^.^ Erittäin käyttökelpoisi toiveita ja sitä rataa, min tiesin, että sinuun voi luottaa. *hymy* Ja siun hiuksesi... saisinkohan mie mahdollisesti varastaa ne? *yrittää näyttää söpöltä*
Yksi kysymys tosin... onko joukossa mukana näitä siun puoli(jumala)tuttavuuksia? Että tietäisin ja voisin käyttää sitä tietoa hyväkseni ficissä. ^^

Fel, ei haittaa, ei mitään turhaa kiirettä. *hymy*

Niin... laitanko mie omankin hakemukseni tähän esille, vai riittääkö se, että se on miun päässäni? *virn* Mitä mieltä olette?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Mel, laita vain. ^^ Kyllä meitäkin kiinnostaa.

Pitkänlainen tästä taas tuli. ^^' Eeh. Jaksaako tätä lukea?

Nimi
Delly – Delli, Delta, Dels, Del, Dellinen, Delliih… and so on. ^^

Sukupuoli ja suuntautuminen
Female ja bi

Ikä
16, näin sievästi joillakin kuukausilla pyöristettynä. ^^

Ulkonäkö
Standardeihin verrattuna mie olen aika pikkainen, mutten nyt kumminkaan mikään kääpiö. ^^ 163 senttiä löytyy pituutta, miinus muutama sentti vinossa seisoskelun, päänkallistelun ja aavistuksen kehnonlaisen ryhdin ansiosta. Vaaka näyttää suunnilleen neljääkymmentäviittä kiloa, eli ainakin lievästi alipainoinesta tapauksesta on kyse. Vihreät, keskivertoa suuremmat simmut suhteellisen syvällä kallossa, luonnostaan tummilla ja pitkillä ripsillä varustettuna, urheilun puutteesta ja raitisilmamyrkytyksen kammosta johtuen kalvakka iho. Kapeat kasvot, pitkä nenä. Siro ruumiinrakenne; laihat, vain hädin tuskin ei-luisevat kädet ja jalat, leveysmittoja tuntuu tarvitsevan vain lantion ja rinnanseudun vaiheilla. Hiukset siinä jonkin verran yli olkapään, valaistuksesta ja ajankohdasta riippuen joko punaiset, oranssit tai kullanpunaiset. Ehkä kullanpunertava tai jotain sellaista olisi se osuvin väri. Ja vihdoinkin, _vihdoinkin_ olen oppinut uudestaan hymyilemään.

Mitä vaatetukseen tulee, mie _olen_ nuori nainen ja teen sen melko selväksi. Vaatteet ovat suhteellisen kehonmyötäisiä, mutta kuitenkin mukavuuden nimissä. Tavoittelen epätoivoisesti jonkinlaista tyylikkyyttä, mutta kun miun ulkonäköseikat kertakaikkiaan eivät pidä miusta, se on aika vaikeaa. Sanoisin, että yökylämiitissä olisi ainakin mennessä päällä nyörikiinnitykselliset liituraitahousut ja puolihihainen, v-kaula-aukkoinen… öö, paita. XD Mitähän kangasta tuo sitten onkin. Ja repussa mukana vekkihame, sukkahousut, toppi ja pitkähihainen, kaikki mustan ja punaisen väreissä. Jalkani eivät ole vielä toistaiseksi oppineet tukemaan juuri minkäänlaisia korkoja, mutta se on sivuseikka.
Mustasankaiset, melko suorakulmaisen muotoiset lasit, tässä kuvassakin päässä, ja hopeanvärinen luokkasormus oikeassa etusormessa. Oh, ja tässähän ne miun kuvailemat vaatteetkin. ^^

Luonne
Itsepäinen, turhamainen, ilkikurinen. Romanttisen haihattelijan vikaa löytyy, samoin hellyydenkipeyttä, mukavuudenhalua ja jonkinasteista laiskuutta. Mie olen tyytyväinen itseeni tälläisenä, vaikka tietenkin aina voi parantaa – esimerkiksi lievä liikunta ei olisi pahaksi selälleni… Mutta kuitenkin, pohjimmiltaan sisukas perusjuntti suomalainen, “taipuu, vaan ei taitu”- periaatteen noudattaja ja vannoutunut optimisti, vaikka kyynisiä kommentteja nakkelenkin. Olen valmis joustamaan, mutta niin uke kuin olenkin, olen yleensä jollain tapaa ystävällismielisesti manipuloiva osanen joukosta.
Kaksimielisyys on päivän – minkä tahansa päivän – sana. XD Hihitän, nauran ja virnuilen välillä asioille, jotka ovat miulle selvä vinkki jostakin elämää suuremmasta (eli slashista) mutta muille usein vain viaton sivulause. Bluffaan ehkä korttipeleissä, mutta en ikinä pettäisi ystävääni. Arvostan ystävyyttä aika tuhottoman paljon, eikä se ihan ole asia jonka sietää nakata menemään jonkun vähäpätöisen vastoinkäymisen, kuten vaikkapa vuosikymmenen kamalimman riidan takia. Enkä mie koskaan, _koskaan_ suostu angstaamaan; masennustilasta hankkiudutaan eroon niin pian kuin mahdollista. Olen kokeillut suurinta osaa tunneskaalasta ja olen vakaasti sitä mieltä, että onnellisuus on ehdottomasti mukavin. Ja enimmän aikaa minä olen yleisesti onnellinen, hyväntuulinen ja täysin aww. Toisinaan nuo kolme menevät siinä määrin yli, että on pakko laulaa iloaan maailmalle, vaikka ääni särkyileekin nauramiseen.
Täysin koukussa teehen, turkinpippureihin, dramantiikkaan ja romantiikkaan, peiliin ja musiikkiin. Musiikki taas valitaan tilanteen, mielialan tai päässä pyörivän ficin mukaan; valikoima sisältää Rhapsodya, Nightwishia, Teräsbetonia, Gacktia (Rakkauslaululevy!! <3) sekä joukon sekalaisia levykyhäelmiä. Disneyn leffat ja niiden musiikit ovat terapiaa ja maailman pelastus. <3

Yksi sana, Mellie. OPTIMISTI.

Tapoja, sanontoja etc
Sormien naksauttelua esiintyy, peilin eteen tulee jähmetyttyä pöyhimään hiuksia, ilmeilemään tai hihittämään kuvajaiselle. Kokonaisvaltainen awwitus ja repeily ovat elämäntapa, “Aaaaww!” on varmaan yleisin puhekyvyn osoitus. Muuta ei nyt taida tulla mieleen. ^^’ Paitsi no, risti-istunta rulaa, korttipeleihin on addiktio, teetä lipitetään normaalisti kolme kuppia päivässä (aamu, päivä ja ilta, näes…) ja myöhään nukkuminen ja omia aikoja herääminen on sitä kuuluisaa ruusuilla tanssimista – ilman piikkejä.

Paritustoiveita
Öhm. Sanskupieni on hirmu suloinen tapaus. <3 Jessiä fanitan (… kuulostanpa mie teiniltä…) ja kuolaan. Ihiw. Ja Sirre ja Itunen ovat ihunia persoonia myöskin. Kuten sie itsekin. Ainakin jotain oikein fluffia toivoisin kohdalleni, muuten voit kirjoitella niin söpöä tai epäsöpöä kuin vain ikinä haluat. ^__^

Toiveita tapahtumiksi (realistisia, kuitenkin)
Realismi? Se kuulostaa ilkeältä sukulaistädiltä…
Jatkuvaa teenlipitystä ja übersöpöä kerällänukkumista nyt ainakin. ^^ Ja jossain välissä mie voisin alkaa yhtäkkiä laulaa Kulkusia. ^^
Äänekäs, superkawaii- äänensävyllä hihkaistu “Aaaaawww!”
“Minä? Mutta enhän minä _koskaan_ voisi…”
“Kuulehan nyt kultapieni. Tilastollisten arvojen ja prosentuaalisten tulojen sekä pettämättömän naisen logiikan tukemana voin vakuuttaa täysin varmasti, että se – ei – ole – vihreä.” Ja tuo mieluiten jostakin, joka ei tosiaankaan ole vihreä. XD Vaikkapa Stillille lausuttuna. *virn* Siinä kun ei olisi mitään erikoista.
“Jessi, platinaiseni!” yhdistettynä mainitun loftisficcijumalatteren kaulaan loikkaamiseen/vastaavaan. ^^
“… tai jotain sinnepäin.”

Miittikäyttäytymisenne
No, eh, sellainen äänekäs ja huomionkipeä, tykkää halia ja pörröttää viattomia miittiläisiä ja käpertyy syliin tai kainaloon lähes aina kun havaitsee tilaisuuden. Hyväntuulinen ja iloinen. ^^

Kommentteja minulle
… mie en tainnut ihan tajuta tätä kysymystä. ^^’

Muuta
Ei tällä erää. ^^ Harkinta pystyssä.

Ehdotuksia nimeksi ^^
… koska luen ja kuuntelen musiikkia täällä samaan aikaan kun kirjoitan, ensimmäisenä mieleen tuli lause “Take my hand or save youself.” XD Mutta jos nyt ei sittenkään. Ehhe. Pyhät ja pahat. ^^’ Mielikuvitus huipussaan taas tänään.

*********************

Hmjoo. Näin täällä tänään. ^___^
Viimeksi muokannut Delly, To Touko 19, 2005 12:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Firdilien
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: To Touko 12, 2005 10:28 pm
Paikkakunta: Juuri tässä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firdilien »

Sain minäkin tuon hakemuksen rustailtua. Etkös sinä yksityiskohtaista pyytänyt. Onko tässä tarpeeksi informaatiota? Heti kun pääsen puhumaan itsestäni, niin tekstiä tulee vaikka kuinka paljon. :roll:


Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä
Firdilien, lempinimiksi käy mikä vain, mutta laitetaan nyt, että Fir, Firi, Fird ja niin poispäin.

Sukupuoli ja suuntautuminen
Nainen olen muistaakseni. Hetero kai oikeasti, mutta ei se tässä niin tarkkaa ole. Bi.

Ikä
Matemaattisesti 17,5 pyöristetään ylöspäin, eikö? Eli 18-vuotias. Eipähän tarvitse kenenkään valittaa alaikäisiin sekaantumisesta.

Ulkonäkö
Noin 176 cm pitkä tyttönen, jonka hiukset vievät jostain syystä ensimmäisenä ihmisten huomion. Hiukset ovat pitkät (alaselkään) ja paksut. Väri on ruskea ja ihan lievästi kuparinpunaiseen vivahtava. Ne pörröttävät aina enemmän tai vähemmän. Harjalle ja hoitoaineelle olisi töitä. Jakaus on aina vähän sitä sun tätä, kun aamulla ei viitsi alkaa hiusten kanssa räpeltää. Silmät ovat tummanruskeat ja jotkut tuntuvat välillä ihmettelevän, kuinka tummat ne ovat. Iho on kalpea talven jäljeltä. Alkukesästä tulee sitten rusketusta, jos vietän aikaa ulkona. Ruumiinrakenteesta voin sanoa, että reisissä ja lantiolla tuntuu olevan sitä massaa, mutta kohtuuden rajoissa sielläkin. En mihinkään missikisoihin pääsisi, mutta en kuitenkaan sanoisi olevani kovin rumakaan.

Pukeudun kaikenlaisiin vaatteisiin. Housut ovat yleensä mustat. Kesällä saattaa nähdä hameitakin. Paita on milloin minkäkin värinen, musta, punainen, vihreä, violetti, sininen. Usein se on poolopaita, mutta kesällä on sitten muitakin paitoja, usein hihattomiakin. T-paidan kanssa on usein jokin villatakki. Musta polvipituinen villatakkini on suosikkini. Kengät ovat mustaa nahkaa olevat nauhattomat, farkkutakki on jo tähän aikaan keväästä. Aurinkolasit voivat olla otsalla (tai pään päällä), päässä tai kauluksessa roikkumassa. Meikkaus riippuu tilanteesta, ripsiväriä on yleensä aina. Joskus mustaa kajalia, meikkivoidetta tai luomiväriä. Vasemmassa keskisormessa on hopeinen suuri sormus, jossa on musta kivi ja kaulassa on niinikään hopeinen risti, jossa on myös musta kivi. Selostin nyt näin paljon vaatetuksesta ja meikkauksesta, vaikka tarkoitus voisikin olla saada ne vaatteet pois päältä ja meikit leviämään. Ööh, alusvaatteet: on, toistaiseksi. :wink:

Luonne
Iloinen, puhelias ja wannabe-mukava. Mielialat heittelevät vähän laidasta laitaan. Esimerkiksi saattaa valittaa elämästään, vaikka se olisikin ihan ok tilanteessa. Usein saattaa olla uudessa seurassa kuunteluoppilaana, mutta sitten kun pääsee mukaan, niin höpöttää enemmän kuin normaali ihminen kestää. Saattaa ärsyyntyä asioista, jotka ovat jollain tavalla väärin. Kukaan ei halua nähdä minua vihaisena. Laukoo vitsejä joka väliin. Hauskoja tai ei. Ajattelee kaksimielisesti ja myös ilmaisee sen. Pystyy valvomaan helposti vaikka koko yön, mutta aamuseitsemältä tulee yleensä se hetki, että alkavat silmät sulkeutua. Aamulla pitää saada nukkua!

Yrittää ystävystyä kaikkiin ihmisiin, joihin vaan jotenkin iskee silmänsä. Teinipissikset jäävät usein tutustumatta, mutta itsenäiset ja mielenkiintoiset henkilöt haluaa saada ystävikseen. Alkaa helposti väitellä asioista, joista omaa varman mielipiteen. Hullu ja outo puheissaan, mutta jos muut alkavat tehdä jotain tyhmää, niin saattaa olla se, joka rauhoittelee. Menee kuitenkin mukaan kaikkeen harmittomaan toimintaan. Vielä piti lisätä, että vihaan sitä, että joku hypeltää minua turhaan ilman tarkoitusta (minun logiikkaani, turhaan ilman tarkoitusta). Hiuksia, ihoa tai mitä vain. Se aiheuttaa kylmänväreitä. Yleensä hätistän varsin nopeasti sellaiset ihmiset ja heidän kätensä pois tai vaihtoehtoisesti piiloudun johonkin heiltä. Kunnon kosketus kunniaan. Jos joku mainitsee jääkiekon, niin vakuutan kovasti kannattavani Tampereen Ilvestä ja MM-kisoista puhuttaessa esitän joukon toisistaan eroavia mielipiteitä Suomen peleistä. Puhun paljon asioista, joista en ymmärrä mitään ja esitän mielelläni asiantuntijaa, jos paikalla ei ole ketään paremmin asioista tietävää.

Tapoja, sanontoja etc
Käyttää paljon ”pikkusanoja”. Yleensä, luultavasti, kauheasti, jossain, joskus, jostain syystä, lukuun ottamatta, jo, ehkä, silloin, usein, samoin, ihan. Tämän tyylisiä. Tuon seikan huomaa tekstistänikin. Jos myöntää, niin sanoo juu tai jees, jos kieltää, niin eeääh. Käyttää monimutkaisia lauserakenteita. Sanoo mieluummin asiat hiukan mutkan kautta kuin suoraan. Käyttää näköjään itsestään kolmatta persoonaa silloin tällöin. Päivittelee: ”Voi vitsi”, ”Voi hitto”, ”Voi elämä”. Yrittää olla käyttämättä hirveästi kirosanoja, mutta jokunen v-alkuinen eksyy joskus mukaan. Selittää asioita ihan hirveästi. ”Siis tiedätkö sen valkoisen talon siellä kadulla, niin siellä oikealla puolella, siis sen jonka vieressä on se keltainen. Joo, kun minä kuljin sen ohi tänään, niin näin sellaisen valtavan, siellä kadun toisella puolella tarkoitan, niin näin sellaisen…” Sanoo kenelle vaan, jolla on huolia ”Voi pientä”, ”Voi kultapieni” ja sellaista. Ei ikinä istu tuolille, vaan jököttää mieluummin pöydällä. Nojatuoleissa ja tietokonetuoleissa istuu, mutta epämääräisessä asennossa. Jalka yleensä käsinojan yli heitettynä. Nauraa äänekkäästi ja koko ajan. Puhuu satunnaisesti käyttäen minä, mä ja mie muotoja, joskus jopa näin tamperelaisittain mää.

muoks. Muista ne Potterit ja LotRit näitä tapoja miettiessäsi. :)

Paritustoiveita (kaikki mahdollinen tieto niistä)
Saa olla fluffya, ei niin fluffya ja paljas pintakaan ei erityisesti huolestuta. Ihan kenelle vaan voi parittaa. Haluaako joku ilmoittautua vapaaehtoiseksi? 8)

Toiveita tapahtumiksi (realistisia, kuitenkin)
-Keskeytys kesken kiihkeän hetken. Ihan suuteluastekin riittää.
-Minä voisin vaatia kovaäänisesti kahvia, kun lähestytään aamua.
-Haluaisitko kirjoittaa seuraavasta aamusta? Se voisi olla mielenkiintoista.
-Joku yrittää jotain jonkun toisen kanssa, mutta kolmas osapuoli kiinnostaakin toista enemmän.
-Tuli Sparksin käytännönpiloista mieleen: Laita joku nukahtamaan kesken illan käsi harottaen poispäin. Sitten pursotetaan sinappia/ketsuppia/hammastahnaa siihen käteen ja kutitetaan poskesta sitä nukkuvaa. Efekti on tietysti se, että nukkuva läimäisee sen sinappikätensä naamalleen.:)
-Jonkun hiukset takertuvat kammanpiikkeihin toisen yrittäessä kammata niitä.
-Joku etsii jotakin ”tärkeää” tavaraa pitkään ja hartaasti kissojen ja koirien kanssa. Lopulta se löytyy jostain oudosta paikasta.

Miittikäyttäytymisenne
En tiedä, kun en ole vielä loftismiitteihin oikeasti ehtinyt. Luonnekuvauksesta ja tavoista saa varmasti jonkin kuvan. Samanlainen minä olen joka paikassa.

Kommentteja minulle
Onnea vaan matkaan minun kuvailemiseni kanssa. Superihana olet, kun haluat ja viitsit tällaisen kirjoittaa ja ottaa minutkin vielä mukaan. Meselläkin saa sitten kysyä, jos kaipaat täydennyksiä.

Muuta
Eipä tässä kai muuta.

Ehdotuksia nimeksi ^^
Ei nyt keksi mitään järkevää. Koko päivän ovat vain pyörineet Phantom of the Operan laulujen sanat päässä. ”All I ask of you” tai ”Music of the night” voisivat itse asiassa olla ihan hyviäkin. Öh, tai sitten ei. :P


Pyydä, jos kaipaat tarkennuksia tai lisää tietoa.
Viimeksi muokannut Firdilien, To Touko 19, 2005 10:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Vastaa Viestiin