Miittificci ^.^ (slash-varoitus) [Täynnä]

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Miittificci ^.^ (slash-varoitus) [Täynnä]

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Eli. Keskustellessani tänään Dellyn ja Lizin kanssa mesessä sain pienehkön idean uudesta loftisficistä. Tästä ei tule mikään pitkä ficci, muutamia osia vain. Mutta tahdon kokeilla tällaista enemmän huumoripitoista, lyhyttä, kevyttä pikkuficciä. *naur* Hyvin selitetty... Mutta anygays.

Idea on siis jotain niinkin yksinkertaista kuin miitti. ^^ Loftislaiset tapaavat toisensa yli yön kestävässä miitissä, ja kaikkea tapahtuu. Ja huomio, tässä ficissä on tarkoitus olla slashia. Ei ihan NC:n tasoista, mutta slashia kuitenkin. Se voi olla söpöä fluffya tai ei-niin-söpöä ei-niin-fluffya, mutta slashia joka tapauksessa. Ja koska te loftislaiset liikutte omilla nickeillänne, on todennäköistä, että slash on nimenomaan femslashia. Saatte te toki sukupuoltanne ja muutakin muuttaa, jos tahdotte, mutta femmiäkin olisi siis luvassa. ^^

Paikat on varattu Lizille ja Dellylle. Samoin Jesterille, jos häntä kiinnostaa. Lisäksi tarvitsisin neljästä kuuteen muita loftislaisia. ^.^ (Tai tarvittaessa voin ottaa muutaman enemmänkin, sen näkee sitten...)

Ja tämä kohta on tärkeä. Ottaisin mieluiten mukaan niitä loftislaisia, jotka jo jotenkin tunnen/tiedän, ellette te tuntemattomat ole valmiita tekemään todella (ja tarkoitan sitten todella) yksityiskohtaista hakemusta. Ihan vain sen takia, että minun olisi helpompi kirjoittaa miitistä ja sen tapahtumista, ymmärrättehän? ^^'

Niin. Mitähän muuta olen mahtanut unohtaa ilmoittaa... *tuums* Ai niin joo. Se syy, miksi tahtoisin näitä jo toisiaan tietäviä loftislaisia on se, että voisitte itse vähän toivoa parituksianne (minä itse tulen myös mukaan ficciin *virn*) ja kertoilla asioita, mitä yhdessä tahtoisitte tehdä tässä ficissä.

Jep. Te valitut (kuulostaapa mahtipontiselta *kika*), täyttäkääpä tämä pikkuinen hakemus.

Nimi eli loftisnick/lempinimi siitä
Sukupuoli ja suuntautuminen
Ikä
Ulkonäkö
Luonne
Tapoja, sanontoja etc
Paritustoiveita (kaikki mahdollinen tieto niistä)
Toiveita tapahtumiksi (realistisia, kuitenkin)
Miittikäyttäytymisenne
Kommentteja minulle
Muuta
Ehdotuksia nimeksi ^^

Jos onnistuin selittämään kaiken niin sekavasti kuin yleensä, kysyä saa aina. Ja kiltit, älkää loukkaantuko tms näistä kriteereistä. Tämä nyt kuitenkin on erilainen ficci kuin edellinen loftisficcini, ja minä tahdon saada tästä edes jotenkin hyvän. ^^;
Viimeksi muokannut Melody Midnight, Ma Touko 23, 2005 11:20 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Tahtoisi paikan. Saisiko? ^____^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Toki. *hymy*
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Eli... Miten tarkan mie nyt teen? Todella tarkan vai vähemmän tarkan väliltä? *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Niin tarkan kuin haluat. Sellaisen, jonka avulla on helppo kirjoittaa. *naur*
Osaan taas selittää... ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Lunastan varauspaikkani! (vaikken kyllä käsitäkään, mitä ihmettä olen tehnyt sen ansaitakseni, mutta... miksi heittää tälläinen tilaisuus hukkaan? ^^)

Juusiisjoo. Mukaan tahdon.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

*tuums* Minä voisin kyllä olla mukana, jos vaan siis käy. ^^
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

pääseekö mukaan? :>
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

mukaan mukaan mukaan mukaan jos käy ^^ *puppy*
Click.
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Dels, sie vain olet niin ihana ihminen. *ruttaa sen* Sitä sie olet tehnyt. *hymy*

Esege... mukana olet. ^^ Samoin sie, Fel-dear. ^^

Mutta Lera... mie en oikein tunne sinua. Tietysti, jos tosiaan tekisit oikein hyvän ja yksityiskohtaisen hakemuksen, niin mikä ettei.

Ja kaikkihan tosiaan on tietoisia, että tämä on pääasiassa paritusficci? *naur* Ja että teidän tulee valita jonkinlaista paria itsellenne? Mie kun satun haluamaan kirjoittaa vähän sellaista... no, söpöilyä ja sellaista hassua miittitouhuilua. ^^
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Lunastan minäkin paikkani kun kerran sellaisen sain vaikka en tiedä ansioista. Delly, sinähän olet minun ja Melodyn loftisficcien idoli! Siksi sinulle on varmaan paikka.
Lera
Puolituinen
Viestit: 235
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 3:20 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lera »

Melody Midnight kirjoitti:Mutta Lera... mie en oikein tunne sinua. Tietysti, jos tosiaan tekisit oikein hyvän ja yksityiskohtaisen hakemuksen, niin mikä ettei.
:PP koitan tehdä. vaikka olenkin vähän, noh.. en itsekään tunne ketään oikein Loftiksesta, joten tiesin että tuntuisi vähän oudota muista, mutta teen jonkun tosi yksityiskohtaisen.

tuleeko ne esittelyt tähän samaan topiciin?

niin ja mut saa parittaa ihan kelle sattuu XD
last.fm ++ avatar by towelrack_icons @ lj.com
Melody Midnight
Metsähaltia
Viestit: 654
Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja Melody Midnight »

Liz, sinähän autoit minua tässä ideoinnissa, muistathan. *virn* Ja muutenkin, sinulla on ansioita vaikka muille jakaa. Joo. Eli kiitos inspiraatiosta ja niin edelleen. *hymy*

Jep, Lera, esittelyt tulevat tähän samaan topiciin. Ja toisaalta on ihan kiva saadakin mukaan myös aivan outo ihminen. ^^

Hum, parituksista unohdin sanoa vielä yhden asian. Eli sen, että ei kaiken tarvitse olla sellaista kunnon paritusta, se voi olla vaikka niinkin yksinkertaista kuin halailemista ja toisten hiusten hypistelemistä. Sellaista söpöilyä. *hymy* Eikä kaiken tarvitse rajoittua vain siihen yhteen henkilöön, tiedättehän. ^^
Viimeksi muokannut Melody Midnight, Su Touko 15, 2005 8:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Ewwww. Parista, että suostuisiko vaikka Delli tai Jessi? ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Hmm.. Min vaikka hyvin tuntematon olenkin, niin mahdollisuus päästä mukaan? ^-^
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Vastaa Viestiin