Salaseuroja ja tunneleita. Sivuhahmohaku! (Lue 1-viesti)

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Selvä, eli siis minä tarvitsen uudet lasit... :roll:

No, entä soluttajissa?
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Ahem. Pahoitteluni. Tällä kesti hiukan. Toivon että kelpaa, jos ei niin saa moittia ja vaatia muutosta joihinkin kohtiin. Ja luultavasti hion vielä noita... yksityiskohtia vielä myöhemmin. Ja toivekohtaukset puuttuu vielä. Katsotaan jos vaikka huomiseksi ne saisin...

Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen: Gabriel Zack Blaze , kutsutaan toisella nimellään, koska hän inhoaa etunimeään, 23, mies, … kaappihomo (vaihteeksi =D)

Ammatti/ Toiminimi: …FBI soluttautuja?

Luonne, käyttäytyminen: Oikein leppoisa, rauhallinen kaveri. Huumori on turhan tuttu käsite ja hän jaksaa tukea ja piristää kaikkia. Tavoiltaan oikein kohtelias. Ja nyt huijasin, sillä todellinen herra on kaikkea muuta, tuo on vain rooli jota hän vetää soluttautuessaan. Todellisuudessa hän on itsekäs ”minä ensin” -ihminen. Tärkeysjärjestys: Hän, (perhe), muut. Vitsejä ei tämän suusta normaaliolosuhteissa kuule (ja humalatila ei ole normaaliolosuhde, silloin tämä jaksaa heittää niin häiriintyneitä ja umpipervoja vitsejä että heikkoa hirvittää), tilannehuumori ei tätä naurata. Ja pahuksen itsepäinen, pitää päätöksestään kiinni kynsin ja hampain, eikä niidenkään puuttuessa luovuta. Ja mikä ylpeys hänellä on, ennemmin vaikka kuolee kun myöntää olevansa väärässä tai luovuttaa. Toisiin ihmisiin hän ei luota, ei tiedä mistä johtuu, mutta ei vaan luota. Ehkä sitten kun joku saa hakattua tuohon luupäähän järkeä tarpeeksi ja tuo kuun taivaalta, hän uskaltaa kangertelevasti luottaa siihen toiseen. Perhe on ainoa jonka seurassa hän on sellainen kuin roolinsa, rakastettava nuoriherra.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä: Lyhyt (reippaasti alle 170), turhan laiha ja raajat (sormet, jalat, kädet) ovat pitkät. Kasvot ovat laihat, oikein sievät, joistain ehkä hieman naiselliset. Nenä on pieni, hieman pysty ja huulet ovat kauniin ja täyteläisen muotoiset, vaikka todellisuudessa ne ohuet ovatkin. Silmät ovat rauhalliset, ja sellaiset, ettei niistä pysty lukemaan tunteita, väri on kullanruskea ja silmiä ympäröi oikein kauniit, tummat ripset. Hiukset ovat kuin oikein tumman ruskeaa pumpulia, yhtä pehmeät mutta täysin yhtä epäsileät ja.. takkuiset ja pörröiset, pituudelta miltei vyötärölle ja hiusten vasemmalla puolella on vaalea raita, hiukset ovat yleensä kiinni.
Mustat housut (farkkua, nahkaa, samettia, milloin mitäkin) _aina_. Ja valkoinen kauluspaita, t-paita, toppi tai muuvaanpaita _aina_ (tilaisuudesta riippuu tosin että kuinka se on laitettu). Ja musta polvi-pituinen, tyköistuva nahkatakki _aina_ kun ei ole 15 astetta hellettä tai kun ei ole toimistossa, missä päällä on yleensä hyvin istuva musta sisätakki, tai sitten ko. sisätakki on käsivarrella ja päällä vaan joku niistä valkoisista paidoista. Ja muita vaatteita silloin kun näkee tarpeelliseksi ). Kengät ovat kolme vuotta vanhat, kuluneet maiharit _aina_ .

Aseistus ja muut tavarat: Sahalaitaiset, tooodella pienet tikarit hihoissa, jotka uppoavat todella hyvin mihin vaan mihin voi upota (eli nyt emme puhu kivistä tai metallista tai puista tai vastaavista >___>) Ja joku vähän isompi tikari jossain kohtaa vasenta jalkaa. Ja öh… joku ase?

Tausta ja mahdollinen perhe: No. Perheessä on äiti (40), äitipuoli (38 ), isosisko (24), joka on sanalla sanoen huora, pikkuvelipuoli (16) jonka esikuva tämä on ja tämän oma mustavalkoinen Kille-pupu, joka on veljen hoivassa silloin kun ei itse ehdi sitä hoitaa. Ja taustaa… No kuusi ensimmäistä vuottaan eli väkivaltaisen alkoholisti-isän ja äitinsä sekä siskonsa kanssa. Sitten vanhemmat erosivat, äiti meni yhteen raskaana olevan naisen kanssa ja sen jälkeen lapsuus on ollut oikeinkin leppoisaa ja mukavaa ja kukin koristeltua. Ja kymmenen vuotiaana sai päähänsä että ryhtyy isona työskentelemään FBI:ssä. Yhdeksäntoista vuotiaana päähänpisto sitten toteutui ja siitä asti ollut FBI:ssä töissä.

Toivekohtaukset ja vuorosanat: ahem. Kehittelen tähän myöhemmin jotain ^^'

Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset: Hmm.. No hän on vasenkätinen, mutta pystyy käyttämään oikeaa kättään lähes yhtä hyvin kuin vasentaan. Ja hirveän huono vastustuskyky, sairastuu helposti. Ja paritustoiveita ei ole, jos paritetaan (ja totta kai se kivaa olisi jos paritetaan) niin miehelle =D
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Yep. Kiitos Jesterille mahtavasta hakemuksesta, samoin Mosaicille *hymyilee leveästi*

Hanjeu, molemmat paikat on ikävä kyllä viety jo aikaisemmin, mutta agentiksi mahtuu jos haluat?
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Okei, mä tasrviysen uudet todella TODELLA vahvat lasit... :shock:

Ok, oon sitten agentti... :D
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen:
Gesiré Dawnland, 25, nainen ja bi.

Ammatti/ Toiminimi:
FBI:n agentti.

Luonne, käyttäytyminen:
Luonnettani kuvaa parhaiten sana terävä, eli jos joku yrittää käpälöidä minua, niin tämä saa turpiin ja lujaa.
Olen varsin kiivas ja tulinen, ja jos joku edes viittaa jotenkin siihen että olisin ällöttävä, suutun ja tämä saa turpaan.
Olen uskomaton pihtari rahojeni suhteen.
Minulla on sarkatinen huumorintaju ja sanon usein väärässä paikassa ja ajassa oman rehellisen mielipiteeni. Olen usein myöskin kuolettavan rehellinen, en nimittäin pidä valehtelijoista tai valehtelusta.
Suutun hyvin helposti.
En joudu paniikkiin helposti, mutta kun joudun, niin alan tehdä harkitsemattomia päätöksiä ja alan 'hyökätä' sen pelon aiheuttajan kimppuun.
Eli olen myöskin sähäkkä luonteeltani. Ja aina, kun olen päättänyt jotain, sen saa hädin tuskin pois vain unhoittamalla.
Kun olen paineen alla, teen harkitsematttomia päätöksiä ja hermostun, vaikka se ei näkyisi ulospäin.
Ulospäin vaikutan aina pisteliäältä ja sarkastiselta, tyypiltä, joka sanoo totuuden päin naamaa välittämättä siitä kuinka paljon tuskaa se tuottaa.
Minusta on hauskaa tutustua uusiin asioihin, ja sen takia olenkin niin avoin ja puhelias.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä:
Olen lyhyt, vain 147,5 senttiä pitkä. Olen kuitenkin törkeän laiha, niin laiha, että näytän anorektiselta ja minua luullaan liian usein pojaksi. Olen myöskin äärimmäisen kapeaolkainen ja muutenkin hyvin ohut. Pääni on tietynlaisen ovaalin muotoinen, mutta nenäni pistää esiin siitä kuin pitkä purje. Nenäni on hirvittävän pitkä, mutta kuityenkin kamalan kapea, kuten kaikki minussa on. Ja nenäni päässä on se minua ties kuinka kauan ärsyttänyt luomi, suunnilleen normaalin peukalonkynnen kokoinen. Nenänpäässäni on myöskin hyvin pieniä arpia, koska olen yrittänyt saada sitä veitsellä raaputettua pois.
Minun silmäni ovat suuret, liian suuret verrattuna kasvoihin, (ne on samaa kokoluokkaa nenäni kanssa) ja niin pitkät ripset, että niihin tarttuu hgerkästi jokaikinen moska. Silmäni ovat syvän ruskeat, mutta iriksen ympärillä on pieni kultakerros.
Huuleni ovat normaalit, pienet ja ohuet, ja ainoa asia kasvoissani joka sopii pienuuteeni.
Kulmakarvani ovat pitkät ja HYVIN tuuheat.
Hiukseni ovat vaaleat, niin vaaleat, että näyttävät valkoisilta, muttaminulla on eräs hiuskiehkura, jonka aivan tarkoitustenomaisesti värjään aina sysimustaksi Se antaa kivan säväyksen ulkonäölleni. Hiukseni ylettyvät olkapäilleni ja ovat varsin tuuheat, ja niin käkkärätt, että ne nousevat hyvin helposti pystyyn.
KÄteni ja jalkani ovat normaalit pituuteeni nähden.
Ihoni on tummanruskea väriltään.
Olen varsin sävhdyttävä ulkonäöltäni, mutta en itse pidä lainkaan ulkonäöstäni. En pidä itseäni rumana, mutta en osaa nauttia siitä, kun näen kasvoni peilistä.
Olen ihan sievä, mutta kaunotarta minusta ei saa tekemälläkään.
Liikun tavallisesti hyvinkin huomaamattomasti ja hiljaa, vaikka minulla on sangen kova ääni.
Toimistossa olen pukeutuneena farkkuihin ja tee-paitaan, ja vaikutan sen vuoksi aina pikkulapselta enkä vastuuntuntoiselta aikuiselta, ja KAIKISTA vähiten FBI:n agentilta...
Kentällä minulla on usein päällä verkkarit ja lenkkitossut, sekä se iänikuinen tee-paita. En välitä kovinkaan paljoa ulkonäöstäni, joten en myöskään meikkaa.
(kylmällä säällä on samanlaiset housut, mutta paitana on sitten jokin virttunyt pitkähihainen)

Aseistus ja muut tavarat:
Ensinnäkin, tavallinen pistooli, joka roikkuu kotelossa lanteilla. Kaksi tikaria kummassakin saappaanvarressa ja hiuksiini piilotettu kuristusnauha, jossa on vieläpä vaarallista myrkkyä.

Tausta ja mahdollinen perhe:
Minulla on suuri perhe, kolme pikkusiskoa ja viisi pikkuveljeä. Olen perheen kakaroista vanhin ja talossamme asuu vielä isäni, äitini ja äidin kaksi vanha piika siskoa, joilla on kaksi, epämääräisestä miehestä tulleita lapsia. Eli siis äpäriä, jos suoremmin sanoo.
Isäni on huumeiden salakuljettaja, mutta ei itse käytä niitä, vaikka myykin niitä. Äitoini työskentelee sairaalassa, huumeiden vieroitusklinikalla. Huvittavaa, eikö?
Häivyin perheestäni jo kauan sitten, ja olen joutunut sen perheeni vuoksi taistelemaan päästäkseni FBI:n, mutta yhä joku tulee huomauttamaan rikollis-isästäni, (hän on pelkkä pikkurikollinen) vaikka häneltä saamieni tietojen avulla olemme pystyneet kaivamaan esiin yhden huumeiden levityskanavan.

Toivekohtaukset ja vuorosanat:
Toivoisin joutuvani oikein kunnon taistelukohtaukseen, jossa veri lentää ja henki on lähellä mennä.

Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset: :D
Mhääh. Toivoisin harrastavani seksiä ainakin kerran, joko naisen tai miehen kanssa.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen
Holly Clare, 20, nainen, bi

Ammatti/ Toiminimi
FBI-agentti

Luonne, käyttäytyminen
Holly on terävä, älykäs nainen, joka rakastaa rikoksien selvittämistä, salakuljetusjuttujen ja murhien selvittämistä. Näin ollen hän päätyikin agentiksi ja selvitytyi koulutuksesta hyvin nopeasti. Hän on luonteeltaan kärsivällinen ja lujatahtoinen, eikä luovuta koskaan. Hänen suurinta hupiaan on suunnitella ovelia strategioita, jotka oisoittautuvat usein hyödyllisiksi. Muita ihmisiä kohtaan Holly käyttäytyy hyvin ja pidättyväisesti. Hän pitää melko lailla jokaista epäluotettavana, mutta varoo näyttämästä tunteitaan. Luottaa vain sellaseen, joka on todella luottamuksen arvoinen. Melko vähäpuheinen. Todella sarkastinen ja joskus piinaa sellaisia, joista ei pidä. <) On hyvä manipuloimaan ihmisiä, jos sille tuulelle sattuu.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä
Holly on pieni, hoikka nainen, 160 pituudelta. Hollylla on pitkät norjat sormet ja kynnet, jotka ovat lakatut värittömällä lakalla. Naisella on kullanruskeat olkapäille ulottuvat hiukset, joita pitää toimistossa joko poninhännällä tai auki. Kasvot ovat kauniisti meikatut, mutta Holly ei koskaan käytä huulipunaa tai luomivärejä, ainoastaan meikkivoiteita, puutereita, ripsiväriä ja maskaraa. Toimistossa käyttää kauluspaitoja ja mustaa solmiota, mustia suoria housuja tai hameita. Kello oikeassa ranteessa, sormus oikeassa nimettömässä.
Kentällä nainen käyttää mustia vaatteita, hameita, mekkoja, housuja, paitoja... Lisäksi käyttää mustaa miesten hattua. Polttaa havannalaisia.

Aseistus ja muut tavarat: Pistooli, tikari, köyttä, käsiraudat, kloroformipullo (kloroformi on kätevästi hajuvesipullossa) suukapula, ilmastointiteippirulla... niin ja kloroformi-hajuveden lisäksi pieni tikari maskarapulloon piilotettuna. ^^ Ja muut tavarat: käsilaukku (musta), jossa on kaikkea hyödyllistä, kuten purkkaa, meikkejä, omenia, romaani sekä kompassi, taskulamppu, laastaripaketti ja lisäksi oikeaa hajuvettä.

Tausta ja mahdollinen perhe
Holly syntyi ranskassa englantilaiseen perheeseen. Hänen vanhempansa olivat rikkaita, mutta välinpitämättömiä ainoan lapsensa suhteen. Nainen kasvoi ranskassa kunnes muutti englantiin ja kävi siellä koulutuksen. Perhe (isä, 55, äiti 46) jäi Ranskaan, Lioneen.
Holly on seurustellut, mutta nyt on sinkku.

Toivekohtaukset ja vuorosanat
Sellainen, missä joku sekoaa hajuvesipulloista ( ne ovat samanlaiset <) ja suihkuttaa hajuvettä kloroformin sijaan tai kloroformia hajuvedes sijaan. <)
"Ah, tunnen olevani Hercule Poirot."
"Älä yrittäkään ottaa havannalaisiani! Et halua tietää mitä käy, jos otat ne."
Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset
Pairtustoiveet, hm. Ehkä jonkun vanhemman miehen kanssa joku suhde. <)


Noin. ^^ Muoksin jos tulee aihetta, ja muoksi sie jos haluat! ^^
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen:
*Joseph Elmer De'Lust (tottelee parhaiten lempinimeä Johnny), 24-vuotta, mies, homo. ^^

Ammatti/ Toiminimi:
*Sinsidan agentti

Luonne, käyttäytyminen:
*Tämä on sellainen pälättäjä. Tältä löytyy jotain sanottavaa joka asiaan josta puhutaan. Lähes aina iloisella tuulella ja yleensä onnistuu piristämään porukkaa jos he ovat huonolla tuulella. Joskus tämä saattaa tosin olla rasittavakin kun koko ajan puuttuu joka asiaan jne, mutta tämä ei missään nimessä tarkoita olla rasittava. Tämä tylsistyy jos kukaan ei ole juttutuulella ja sitten pitää keksiä jotain muuta ihmeellistä säätämistä. Tämä osaa kumminkin myös vittuilun jalon taidon varsin hyvin, jos sille tuulelle sattuu. Tämä ei kumminkaan ole mikään säheltäjä, vaan jos tälle joku homma annetaan niin suorittaa sen useimmiten kunnialla läpi. Pikkukömmähdyksiä toki saattaa sattua, mutta ne tämä pystyy yleensä korjaamaan. Älyäkin tältä meinaan löytyy vaikkei aina siltä vaikutakaan. x) Joo, ja tämä on myös varsin rakastava ihminen. Uskollinen ystävilleen ja rakastajalleen jos sellaisen jostain vain saisi. ^^ Jossain mielessä tämä on myös hyvin herkkä.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä:
*Pituutta tältä herralta löytyy paljon, eli 193 senttiä. Tämä on hoikka, omistaa ihan kivan sikspäkin ja ihan kivat rintalihakset myös. x) Siis lihaksia löytyy mutta on kumminkin sellainen laiha. ^^ Ja hyvä takamus löytyy myös. ^^ Tällä on pitkät, vähän yli olkapäiden ulottuvat laineikkaat tummanruskeat hiukset. Ne ovat yleensä auki. Tällä on melko suuret vihreät silmät, joiden ympärillä usein mustat rajaukset. Kasvot sellaiset söpökomeat. Leveä hymy ja yläetuhampaiden väliin jää sellainen pieni kiva rako. Molemmissa korvissa kaksi kultaista rengaskorvakorua.
Vaatetusta sitten.. Toimistossa tällä on päällä mustat, hyvin istuvat puvunhousut, ja valkoinen kauluspaita. Puvuntakkia tämän päältä ei usein löydä, mutta jos jotain vähän virallisempaa systeemiä on niin silloin sen voi päälleen laittaa.
Kentällä ja siviilissä tämän päältä löytää sitten erittäin tiukkoja farkkuja, lahkeista leveneviä sellaisia. Väriltään sinisen eri sävyjä. Musta nahkavyö yleensä päällä myös. Paitoina toimivat hihattomat, tiukahkot paidat, väriltään yleensä mustia tai valkoisia. Hyvin istuvan, mustan nahkatakin löytää tämän päältä myös aika usein. Kentällä pistää päähänsä usein myös mustan stetsonin. Kenkinä tällä on mustat, jonkin verran normaalia korkeapohjaisemmat maiharit.

Aseistus ja muut tavarat:
*No jonkinlainen pyssy. xD Ja sitten jonkinlainen puukko tungettuna sinne kengänvarteen. Mustat aurinkolasit löytyy tältäkin, ja sitten tietysti se stetson. ^^ Tupakkaa ja sytkäri. Ja kännykkä ja lompakko of course. Ja rannekello on aina ranteessa.

Tausta ja mahdollinen perhe:
*Perheen nuorimmainen. Omistaa isosiskon sekä isoveljen. Johnnyn vanhemmat ovat olleet töidensä kanssa kiireisiä koko Johnnyn elämän, joten hänellä on ollut hoitaja lapsena. Johnnyn sisaruksetkin ovat häntä sen verran vanhempia, ettei heistäkään juuri leikkikavereiksi ollut. Siis Johnnyn lapsuus on ollut aika yksinäinen. Niin siis koko lapsuutensa kotona vanhempien poissa ollessa joutunut elämään lähes koko ajan hiljaisuudessa, koska lastenhoitaja oli hyvin ankara täti. Siitä siis johtuu Johnnyn nykyinen puheliaisuus. Musiikki miehen parhaana ystävänä. Kitaran ja pianon soitto sujuu siis tältä herralta oikein loistavasti.

Toivekohtaukset ja vuorosanat:
*Emmie nyt jaksa keksiä mitään.. :P

Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset:
*Parita ihan kenelle miespuoliselle vain. ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

*kiittelee ja kumartelee* Eli pari laskutoimitusta taas suoritettu (tukkimiehen kirjanpito goes!) ja siis: Sinsida= Täynnä, Revialli= yksi tai kaksi agentti, jos vain mahdollista, FBI= yksi tai kaksi agenttia.

Tuossa nuo pääroolit, eli vielä mahtuu ^^

Ja iso (ainakin nääääin) kiitos ja ruttaus hahmon tehneille.. Ne on mahtavia, vaatekkaappin ja peiton alle tulee ahdasta *nauraa*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Paikka FBI:n agenttina? *blink blink*
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Ehdottomasti^^ *kiikuttaa nojatuolin ja sulkakynän sille* Ja tuosta edellisestä huolimatta, hakemuksella ei varsinaista kiirettä.
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen:
*Noah Forster, 26, poikkeuksellisesti mies ja homo

Ammatti/ Toiminimi:
*FBI:n agentti

Luonne, käyttäytyminen:
*Hmm. Noah on älykäs, muita mielellään piikittelevä henkilö, jonka uskollisuus on melko häilyvä käsite. Jos pieni epärehellisyyden ääni pääsee valloilleen, on täysi mahdollisuus loikata rosvojen puolelle. Töissään kuitenkin aina tunnollinen, ja mahdollisia ystäviään tämä ei jätä vaikka mikä olisi – mutta erityisen hyvistä syistä tämä on valmis harkitsemaan vakavasti. Rakastaa erilaisia strategioita, joita ei koskaan pääse toteuttamaan. Herrasmies, aina kohtelias ja kerrassaan rakastettava. Hiljainen persoona, joka ymmärtää milloin on parempi pitää päänsä kiinni. Kun puhuu, suusta tulee useimmiten jotakin oikeasti älykästä, sarkastista ja huomattavan pessimististä. Lievästi masentunut ja maanis-depressiivinen, tarvitsee jonkun joka opettaa tämän nauramaan. Katkera maailmalle, joka on (tämän omien sanojen mukaan) ”potkinut liikaa kauneinta persettä, joka on koskaan astellut tämän matoisen maan kamaralla”. Ei mikään erityisen valoisa persoona siis. Hiukan synkkä, epäilyttävä ja pelottavahko. Töissä itsevarma itsestään ja taidoistaan. Tyyni ulkoisesti. Hiukan itsekäs, mutta ajattelee useimmiten muiden parasta.

Siviilissä on hyvinkin eksynyt omaan elämäänsä. Ei tunne oloaan hyväksi kenenkään kanssa. Ei ole kotonaan missään. Tätä kalvaa koko ajan pieni levottomuus, jota selittää itselleen matkustamisen ja maailman näkemisen nälällä. Aina syksyisin saa tunteen, että on aika lähteä, ja silloin hän lähtee Venetsiaan. Viettää kaikki lomansa samaan aikaan ja viipyy rakkauden kaupungissa kuukausia, yleensä koko syksyn. Siviilissä melkoinen reppana, töissä kova ja kylmä. Janoaa epätoivoisesti hyväksyntää ja rakkautta edes joltain taholta. Pohjimmiltaan ujo ja sulkeutunut. Yksinäinen, ja joskus se vituttaa aika hemmetisti. Haluaisi juosta karkuun omaa elämäänsä. Mutta ylpeä. Liian ylpeä.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä:
*Tummanruskeat, kiiltävät hiukset olkapäille, sidottu ponnarille mustalla silkkinauhalla. Jotkut muita lyhyemmät hiukset karkailevat silmille. Suurehkot, tummaripsiset, epämääräisen kullanruskeanvihertävät silmät, joissa pohjalla haavoittuva ja ahdistunut ilme. Päällimmäisenä kuitenkin aina ylpeys. Kapeat, hienopiirteiset, kalpeat kasvot, ohuet punaiset huulet, tasaiset valkeat hampaat. Kapea, suora nenä. Surumielinen ilme. Kaunis, ei komea vaan kaunis mies.
Pituutta löytyy juuri ja juuri venyttämällä 169 cm. Pajunvarsimaisen hoikka ja notkea, melko lihaksikas kuitenkin. Pitkät sääret, pienet kädet ja jalat. Hoikat, näppärät sormet. Kerrassaan hyvinmuodostunut takamus.

Toimisto-oloissa vaatetuksena tummat suorat housut, viininpunainen kauluspaita jonka pari ylintä nappia auki ja hihat kääritty kyynärpäihin. Ei solmiota, tämän mielestä se on hirttosilmukka. Mustavalkoiset Conversen All Starit, jotka jalassa joka tilanteessa. Tummansininen, pukukankaasta tehty polviin ulottuva jakkutyylinen takki, jossa isot napit ja taskut sekä povari. Ulkona tummanpunainen huivi kaulassa, pilottilasit ja tummanruskeat nahkahansikkaat.

Kentällä tällä on tummat reisitaskuhousut, polvipituiset nahkasaappaat, musta, hihaton ja ihonmyötäinen t-paita sekä musta, lyhyt joustava takki.

Tupakoija, ja siksi krooninen tupakkayskä. Hartiat usein jumissa.

Aseistus ja muut tavarat:
*Äänenvaimentimella varustettu automaattipistooli kainalokotelossa ja toinen vyöllä. Stiletti povarissa, yleensä viimeisenä keinona. Musta olkalaukku, jossa kannettava tietokone, epämääräinen paperipinkka keltaisessa pahvikansiossa, kalenteri, lompakko (jossa ajokortti, pari luotto- ja pankkikorttia, käteistä sekä lähikaupan alennuskuponkeja), särkylääkettä ja tyhjenemättömältä vaikuttava irtokarkkipussi (tosiasia on, että aina kun karkit uhkaavat loppua, tämä ostaa uusia ja kippaa ne samaan pussiin). Taskusta löytyy Samsungin simpukkapuhelin, pari kynää, kolikoita, sytkäri, tupakka-aski ja autonavaimet.

Tausta ja mahdollinen perhe:
*Syntyi yläluokkaiseen englantilaiseen hienostoperheeseen ja kävi koulunsa Lontoossa yksityiskoulussa. Opiskeli Oxfordin yliopistossa filosofiaa ja rikospsykologiaa. Muutti Amerikkaan ja pyrki ilmavoimiin. Myöhemmin pääsi jotain kautta FBI:lle töihin ja päätyi tänne. Tällä on elossa olevat vanhemmat sekä viisi vuotta nuorempi sisko, joka eksyi rikoksen poluille ja istuu parhaillaan viisivuotiskakkuaan pienestä tauluvarkaudesta.

Toivekohtaukset ja vuorosanat:
*Juhlallinen ilme kasvoilla sanottu: ”Olen aivan varma, että tämä EI tule onnistumaan. Olet hullu mikä hullu, mutta ikävä kyllä paras ja ainoa ystäväni.”
”Tilanteen huomioon ottaen tuo on huonoin teelaatu jota voit käyttää.”

Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset:
*Puhuu sujuvasti englantia, italiaa ja ranskaa.

**

Toivottavasti kelpaa :roll: Siitä on kauan kun tein mieshahmon.
Viimeksi muokannut Orkrist, To Elo 25, 2005 5:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

*tuj* Sie ootkin nopea o_O Ja hieno hahmo kaiken lisäksi.. *pyörittelee päätään*

Vien senkin kaappiini. *lukitsee oven virnistellen* Ja hei, FBI on periaatteessa täynnä, mutta jos joku haluaa mukaan siihen, niin voin joustaa ^^

*muokkiskuokkis* Melinialle on varattu speciaalipaikka yhtenä "swat-pupuna", niinkuin hän asian ilmaisi *hymy*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Swat-pupu? XD Jaiks.

No, tässä on Oliver. Toivottavasti on edes kelvollinen. ^^' Voin muokata jos tahdot.


Nimi, Ikä, Sukupuoli, Suuntautuminen:
Oliver Dominiq, 29, mies sittenkin ja umpibi. From France.
(Nimi Dominiq käytössä agenttipiireissä, se kun kuulostaa sopivan mafimaiselta ja vaikuttavalta. ^^ Joku lähempi alainen, joka ei pahemmin piittaa muodollisuuksista, voisi ärsyttää tätä kutsumalla nimellä Oliver.)

Ammatti/ Toiminimi:
Virallinen ammattihan on Akateemisen Taidemuseon (kyllä kai jossain päin Ranskaa sellainenkin on…) varajohtaja ja toimistovirkailija, ja se laittomampi ammatti on Reviallin jättebra isäntä. Siis johtaja.

Luonne, käyttäytyminen:
Rikas, pilalle lellitty ja ylisuojeltu kapinoiva iltatähti. Räiskähtelevä, taiteellinen luonne, tulinen ja sisukas. Melko idealistinen tapaus, vaikka yrittääkin esittää kyynistä maailmanmiestä. Osaa olla hyvinkin fanaattinen esimerkiksi taiteen, homojen, transujen etc. puolustamisessa. Omaa kielipäätä ja hyvän kirjallisuuden tuntemuksen, vaikka käyttääkin välillä huomaamattaan ylimääräisiä sivistyssanoja niin että tämän puheet joudutaan tulkkaamaan. Hyvä kirjoittaja, hoitaa toimistossa paperisodat kunnialla läpi. Siisti käsiala, huoliteltu olemus, jos tämä olisi nainen, olisi varmaan tiukka nutturakin. ^^ Kaikki antaa vaikutelman tarkkuudesta, täsmällisyydestä ja epäjärjestyksen sietämättömyydestä, mutta tottapuhuen tämä on aina hiukan myöhässä, tämän työpiste on kaaoksen tyyssija kämpästä puhumattakaan ja ellei ulkonäköä oteta lukuun, tämä on aikamoinen homssantuu.

Ulkonäkö, vaatetus toimisto-oloissa ja kentällä:
178- senttinen, kenkien kanssa 181. ^^ Hoikka ja eikä erityisen maskuliininen, eikä tee juuri mitään näyttääkseen miehekkäämmältä – yritti vähän aikaa pitää siistiä pientä leukapartaa, mutta leikkasi sen pois kun se vain kutitti ja häiritsi. Omaa tummanruskeat, epätasaisesti leikatut, pisimmillään olkapäille yltävät hiukset, joissa on vaaleita raitoja tyylikkäästi kerrosleikkauksen mukaan. Kampaus aina geeleillä ja vahoilla sun muilla muotoiltu siistiin epäjärjestykseen, joka tapaa vedota merkillisesti eri henkilöihin – miehiin ja naisiin. Maitokahvinruskeat silmät, toisinaan hiukan kajaalia, kapea leuka, korkeat poskipäät ja yleensä tahattomasti viettelevä ilme. Kovia kokeneen, angstisen miehen katse, sekin tiedostamatta ja täysin syyttä – poika ei ole sen enempää kovia kokenut kuin angstinenkaan. ^^ Se vain jumiutui imagoon väärinymmärretyn, oikeesti-ihan-älykkään basistin roolissa kauan sitten. *viittaa historiikkiin*
Pitkät, hoikat sormet ja toisinaan käytössä musta- ja kapeasankaiset silmälasit (siis sellaiset kuin miulla on, juunou). Yleensä käyttää piilareita tai vahvuuksellisia aurinkolaseja.
Noudattaa “tyylihomon” ulkonäköstandardeja aikalailla missä onkin, toimisto-oloissa ja usein kentälläkin (herranjesta, eiväthän pomot _taistele_!) vaatettaa itsensä yleensä liituraitajakkupuvuilla ja kauluspaidoilla. Mustaa, valkoista ja toisinaan harmaata. Jos tosiaan joutuu kunnon kenttätöihin, varustukseen kuuluu musta, ihonmyötäinen hihaton paita, vihreät maastokuviohousut, tummanvihreä pitkähihainen joko päälle vedettynä tai (jos ei ole kylmä) vyötärölle solmittuna ja mustat rannepituiset kynsikkäät tassuissa. Kentällä mustat maiharit (sopivan kokoiset, ei jättesuuret…), ja toimistossa siistit, pikkuisen koron omaavat kengät. Mustat nekin.

Aseistus ja muut tavarat:
Semmoinen M-16- sarjatuliase kentällä, ja toimistohommissa aina joko salkussa tai pöytälaatikossa automaattipistooli. Aina, poikkeuksetta, punainen huivi ja kultainen risti kaulassa, oikeassa kädessä kolme ja vasemmassa kaksi sormusta. *tuums* Ja heitetään nyt vielä pieni kultainen korvarengas vasempaan korvaan. Joskus kietaisee sen huivin päähän, jos on pakko pitää hiukset pois tieltä.

Tausta ja mahdollinen perhe:
Rehdit ja kunnialliset vanhemmat, laittoivat pojan hienostokouluun, jossa tästä tuli “kapinallisten nuorien” pomo ja tähti. Oli vähän aikaa umpihevari, alkujaan vain siksi että vanhempien mielestä hänen olisi kuulunut pukeutua laivastonsiniseen koulupukuun, kuunnella klassista musiikkia, tähdätä diplomaatiksi tai vähintäänkin uusrikkaaksi, maailman ihannoimaksi hyväntekijäperijäksi ja käyttää sellaisia sanoja kuin “absurdinihilismi” ja “boheemi”. Ja koska vanhempien mielestä hänen kuului kertoa kaikille vieraille sivistyneellä äänellä, tyylikkäällä ranskalaisaksentilla, punaviinilasi aristokraattisesti kädessään, kuinka “Tämä huone puolestaan edustaa renesanssiaikakautta; suokaa erityisesti huomiota mitä fantastisimmalle kuvioinnille. Ja kuten arvatenkin sen linjoista huomaatte, tämä istuin on viktoriaanista perua. Huomioikaa toki myös Ludvig VI:lta peritty hopeatarjotin, olemmehan hänen jälkeläisiään erään etäsukulaisen kautta… pyydän, älkää kastelko persialaismattoa.”, herra Oliverilla oli tapana esitellä kämppänsä kamuilleen suunnilleen ilmaisulla “No tää nyt on vähän tämmönen. Mut toi Mona Liisa tuol seinäl on aito.”
Soitettuaan kolme vuotta (vanhempiensa kauhuksi) basistina “hevibändissä”, herra pääsi lukion viimeiselle luokalle ja viidelle valitsemalleen draamakurssille. Siellä nuori miekkonen sitten ihastui taiteeseen, ja – vanhemmat kauhistuivat yhä enemmän – muutti lukion päätyttyä _kerrostalokaksioon_ taiteilijakaverinsa kanssa. Silloin ne jo tutustuivat Revialliin. Kun pojasta tuli ulkonäöllisesti stereotyyppinen “tyylihomo”, vanhemmat laittoivat porttikiellon kotiin. On sen jälkeen tavannut vanhempansa vain käydessään esittelemässä silloisen kihlattunsa – vanhemmat riemastuivat että ah onnea, _vihdoinkin_ poika löysi itselleen sopivan ja sivistyneen tytön, mutta kun “tyttö” osoittautuikin transuksi, se oli taas heihei, vanhemmat. Sittemmin Oliver kohosi arvoasemassa hiljalleen Reviallin pomoksi. ^^

Eli biologisesti perhettä ovat vanhemmat, Simon ja Beatricé Dominiq, mutta henkisesti Oliver laskee perheeseensä sen taiteilijakämppäkaverinsa Daniel Lorenzin ja ex-kihlattunsa, edelleen hyvän ystävänsä Alexandra Dunezin (jonka ristimänimi tosin oli Alexander). Kumpikin on Reviallin jäseniä, mutta ns. lomalla järjestelläkseen lupaa mennä naimisiin. ^^

Toivekohtaukset ja vuorosanat:
Nimiobsessio: “Se on herra Dominiq sinulle!”
Ja sitten jatkuvia kirouksia olemattomalle tai surkealle kentälle siellä luolissa – tämä haluaisi roikkua puhelimessa, puhua tuhottoman kauan ja kinuta Danielilta ja Alexilta kaikki yksityiskohdat siitä, miten operaatio Let’s get married sujuu!
Ja sitten joku yllättää tämän suunnittelemassa ystäviensä häitä (luonnostelemassa pukuja, kukka-asetelmia, Just married- kylttiä…) ja tämä jupisee jotain sensuuntaista kuin “Hääpuku? Ei piru vie ole, minä suunnittelen tässä ovelaa strategiaa Sinsidan pään menoksi… Sinä olet niin tyhmä ettet ymmärrä! Painu pois äläkä hengitä siinä niskaan! Sitäpaitsi keskeneräistä työtä ei saa arvostella.”
Hoo, hei, iske tälle väliaikainen kolmenkympinkriisi. XD
Ja sitten, kun tämä tähtäilee jotain vihulaista M-16:lla (perhana, en mie sille muuta nimeä tiedä… mutta tiedät sen? ^^), se vihulainen hymyilee flirttailevasti ja kysyy kuin lapselle puhuisi, josko neiti laittaisi sen tuliaseen pois tai ainakin osoittaisi sillä muualle, ja tämä siitä julmistuneena siirtää tähtäyksen vihulaishenkilön jalkoväliin. XD (Tosin, jos Oliver ehtii sitä liipasinta painaa, niin sarja menee sitten ohi. Emme halua tämänkaltaisia vaurioita toisten loftisficcihahmojen keskuuteen.)

Muuta tärkeää, myös paritustoiveet ja sellaiset:
Joku FBI:n tai Sinsidan agentti? Mieluiten mies, mutta nainenkin kelpaa. ^^

Öhh. Luonne jäi lyhyeksi, ulkonäkö ja historiikki venyivät (samoin toiveet) ja tämä on muutenkin vähän friikki, mutta… Kelpaako? ^^’ Yritän piirtää siulle kuvankin siitä tai jotain.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Still
Örkki
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Syys 22, 2004 2:16 pm
Paikkakunta: Harmaat Satamat

Viesti Kirjoittaja Still »

Hienoahienoa^^ *taputtaa käsiään* Kaikilla on niin hienoja hahmoja, että en taatusti osaa kirjoittaa niistä yhtä hienosti.. o.O

Dellisein, ihana Oliver, vien sen unikaveriksi kotiin, juuhan? *tapittaa*

Eli Revialliin halukkuuden mukaan yksi agentti vielä, rupean jo kirjoittelemaan ekaa osaa *hymyilee* Muut ovat täynnä.

HUOM! Sivuhahmoja saa tehdä, mikäli halukkuutta ja viitsimystä riittää, alustava lista ensimmäisessä viestissä. *hymy* Omaa mielikuvitusta on suotavaa käyttää muiden hahmojen keksimisessä *hymy*
Kiss me deadly. Kiss me, Kill me, Love me.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Muokkasin tuonne hahmoni ulkonäköön kenttävaatetuksen :).

Paritustoiveesta muuten sen verran, että olisikos Noahillani mitään mahdollisuuksia tuon Delsin hahmon kanssa? *vihjailevaa vilkuilua ja hahmojen toisiaan kohti tökkimistä*
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Vastaa Viestiin