Loftisficci... Romantiikan ystäville.

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Mario, miten on, onkos vielä paikkoja vapaana tälle maija myöhäiselle..?
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Et ole yhtään myöhässä. ^^

Vapaana on:

- Miespääosa
- 3 työkaveria
- ystävä

Voit itse valita.
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Mies pääosa minulle, kiitos!
Minä en ole se, miksi sinä minua luulet, vaan se, joksi minä luulen itseni.
Nähdään ensi kerralla.
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Kiitos Hanjeu.. Pelkäsin jo ettei kukaan ota sitä. ^^
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Joo tein tämän kauhealla kiireellä että saisin tänä viikkona valmiiksi, kun huomisesta eteenpäin en koneelle pääse. Varmaan muokkaan sitten ensi viikon aikana mutta tuskin teen mitään kauhean radikaalia ö.Ö Ja sukunimeä en laita, koska en keksi, enkä ehdi, niin se on sitten sama kuin hänen lapsosellaan \o/ Ja jos ei kelpaa niin saat aivan vapaasti haukkua minut ja muokata tyyppiä ja näin ^^ Ja joo, ne heikkoudet keksin sitten myöhmenni, kun nyt ei oikein tule mieleen x3

Nimi: Rosemary

Ikä, sukupuoli, suuntaus: 58, nainen, bi

Mikä rooli: Äiti \o/

Luonne: Terästäti \o/ Siivoaa ja kokkaa ja häröää mahdollisten kanssaolioiden kimpussa sellaista tahtia ettei monikaan uskoisi. Urheilee tiuhaa tahtia ja harrastaa muutenkin terveellisiä elämäntapoja. Paitsi juhlissa. Tulee hyvin toimeen vieraidenkin ihmisten kanssa, saattaa suoltaa uusien tuttavuuksien kanssa puhetta paljon enemmän kuin vanhojen tuttujen (ja usein se puhe kertoo kaikesta aina vuoden 1975 olympiamitalistin viimeisimmästä rakkaussuhteesta nykyisen naapurin nuoren miehen kalsareihin, karttaen kuitenkin tarkasti rouvan omat asiat). Inhoaa olla tekemättömänä. Vaikka hän hymyileekin ja nauraa paljon, hänen olemuksessaan on jotain, jonka ansiosta varsinkin hänen lapsosensa (jota rouvasemme tuppaa muuten nimittelemään kaiken maailman lellittelynimillä) tottelee häntä heti kun hän apua pyytää tai käskee vaikka haravoida pihan.

Ulkonäkö: Vartaloltaan ryhdikäs nainen 158 senttinen on pehmeän muodokas ja naisellinen. Hän ei ole laiha, mutta turhaa läskiä ei mammalta löydy melkein nimeksikään. Hän on vaan… muodokas. Eikä sille voi mitään. Että niin. Kasvoiltaan yllättävän hyvin säilynyt, toki noita ryppyjä ja juonteita on jo hiukan kun eihän niiltä lähes kukaan luonnollinen ihminen voi välttyä, mutta kuitenkin, esimerkiksi iho muuten on viiden tähden kunnossa. Silmät ovat edelleen kauniin suklaanruskeat, pyöreät ja tuikkivat, ripset tummat ja tuuheat, sekä hämäävän pitkät. Suu oikein kaunis, ja hymyillessä molempiin poskiin syntyy hymykuopat. Nenä on suloinen pieni pysty, samanlainen se on ollut viimeiset 50 vuotta. Kun häntä katsoo, voi helposti uskoa hänen olleen nuorempana oikea kaunotar. Hiukset ovat luonnonkiharalla ja vaaleat, hieman oranssiin vivahtavat. Kun hän seisoo paikoillaan, paino on yleensä vasemmalla jalalla ja kädet lanteilla tai puuskassa.
Vaatteina käyttää lähes aina hameita tai mekkoja. Värit vaihtelevat aina taivaansinisestä mustaan ja takaisin. Mieluiten pitää kuitenkin hieman polven yli menevää keltaista hametta, jossa helman reuna on musta, samoin kyynärpäihin ylettyvien hihojen reunat. Ja niin on selässä oleva vetoketjukin, mutta siitä ei puhuta. Kaulassa on aina suuri koristeellinen ja ylipröystäilevä hopeatimanttiväkerrys. Ja usein oikeain käden etusormessa ja nimettömässä on valkokultaiset timanttisormukset.

Vahvuudet/heikoudet: No tulee ihmisten kanssa toimeen, on hyperaktiivinen ja osaa kokata niin syntisen hyvää ruokaa. Ja heikkouksia… no keksin ne vaikka myöhemmin xD

Muuta: Ei kai ole muuta ö.Ö
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Saankos minä sitten ystävän? Saat sen huomenna, jos ei haittaa...?
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Mulla oli hauskaa tätä hakemusta tejhdessä, ja se varmaan näkyy kauas...

Nimi (huomaa maa)
Thomas Highvalley

Ikä, sukupuoli, suuntaus
mies, 24, ja se hetero ompi.

Mikä rooli (Päähenkilö, pomo, työkaveri, äiti vai ystävä)
Miespääosa, tietenkin...

Luonne
Luonteeltaan, no, hyvinkin rämäpäinen. Menee mukaan aina kaikkeen jännittävään, oli se sitten vain jotain 'normaalia', tai äärimmäisen typerää. Esim. benjihyppyä on sen takia tullut useammin kerran koettua. Lyö paljon vetoa, mutta vain sillä tavoin, että kysyy ihmisiltä, että: "Kympistä vetoa, että teen sen...(haluamasi asia)". Suurin vedonlyänti summa on ollut satanen, mutta hän ei silti koskaan suostu pettämään silloista tyttöystäväänsä, oli se sitten vain naapurin tytön pussailemista, tai jotain paljon rankempaa...
Oikeastaan aikalailla ystävällinen, mutta ystävät saavat sydänkohtauksen aina tämän tyypin tehdessä temppujaan.

Ulkonäkö
Eiu mikään super-sexy namupala, vaan oikeastaan aika tavallisen näköinen, jollei lasketa mukaan hiuksia...
Siis, Thomasilla on oikein pitkät kutrit, sillä kerran häm löivetoa, että jos hän läpäiseen matematiikan kokeen, (joskus lukiossa tämä tapahtui) niin hän ei enää koskaan leikkaa hiuksiaan. Kokeesta selvisi, joten hiukset ulottuvat nyt vähän yli lanteiden. Hiukset ovat oikeasti vaaleat, hieman oranssiin vivahtavat (kuten äidillä), mutta nyt ne ovat värjätty sähkönsiniseksi, ja siinä on syvänmustia raitoja halkoen pitkin hiuksia.
Pituudeltaan tämä jätkä on lyhyt, vain 163 senttiä. (äidin puolelta, *huoh*) Ja varreltaan hoikka, muttei kuitenkaan mikään luuviulu. Kasvoiltaan oikeastaan suhteellisen söpö, ja hänen silmänsä ovat siniset, ja ne ovat suhteellisen suuret, ja ripset ovat miltei luonnottoman pitkät. Nenä on suora, ehkä hieman koukkuun vivahtava.
Tämä jätkä pukeutuu oikeastaan miltei pakonomaisesti kaikkiin sinisen erivärisävyihin, vaaleansinisestä synkän tummansiniseen. Parhaiten hän viihtyy tee-paidassa ja farkuissa, mutta kaikki muukin käy, kunhan siinä vain on sinistä. Ei silti vaikuta miltään smurffilta, jos sulle se äkkiä tulisi mieleen.

Vahvuudet/heikoudet
Vahvuutena se, että tulee toimeen miltei kaikkien ihmisten kanssa, ja uskaltyaa tehdä miltei MITÄ TAHANSA.
heikkoutena se, ettei aina ymmärrä, että mikä on järkevää ja mikä ei.

Muuta
Eipä ole.
Minä en ole se, miksi sinä minua luulet, vaan se, joksi minä luulen itseni.
Nähdään ensi kerralla.
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Kiitos Mosaic ja Hanjeu. ^^

Kyllä Enkeli, aikaa on.
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Haittaako jos se miun äijä on homo? ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Tässä on sitten ystävättäreni... :D

Nimi: Tarot McKenn

Ikä, sukupuoli, suuntaus: 27, nainen, hetero

Mikä rooli: ystävätär

Luonne: Tarot on aina vähän omissa sfääreissään oleva taiteilija, elelee nälkäpalkalla mutta pärjää. Hieman turhankin romanttinen, mutta hyvä ystävä. Rakastaa juhlia, ja vaikka onkin aika kaunis, on vapaa: kammoaa sitoutumista. Sosiaalinen ja avoin, täysin rehellinen mutta ei helposti höynäytettävissä. Iloinen ja avoin. Itsenäinen, mutta rakastaa ihmisjoukkoa ympärillään, kuitenkaan yksin oleminen ei tuota suuriakaan ongelmia. Erittäin viehättävä persoona.

Ulkonäkö: Langanlaiha vartalo johtuen kaksi vuotta sitten sairastetusta anoreksiasta. Paino on nyt nousussa normaaliksi, joten muotojakin alkaa löytyä. Kasvot ovat sirot, silmät kauniit ja kissamaisen vihreät. Niissä näkyy aina ilkikurinen ja flirttaileva pilke kun Tarot hymyilee. Ja hymystä miehet voisivat myydä sielunsa. :wink: Hiukset ovat mustat pitkät ja suorat, yltävät paksuna virtana uumalle. Ne ovat olleet ties millaisessa ruodussa: kerran rastoina, kerran lyhyinä jne. Nyt niissä on metallinsinisiä raitoja. Käyttää runsaasti kajalia korostaessaan vihreitä silmiään, mikä antaakin hänelle goottitaiteilijan leiman. Iho ei ole kalpea, mutta vaalea ja iho on muutenkin selvinnyt hyvin teinivuosista, jolloin finnejä oli liiankin kanssa: ei arpia, ei mitään.
Pukeutuu oman tyylinsä mukaan, mihin kuuluvat korsetit, hörsyläpaidat ja sellaiset. Haluaa olla oma itsensä, ei sen enempää. Yleensä hameet käyvät, mutta tämä neiti käyttää kyllä housujakin.

Vahvuudet/heikkoudet: Tarot näkee heti, jos joku valehtelee hänelle. Heikkouksista voisin mainita vaikka sen, että on aika naiivi joidenkin asioiden suhteen...

Muuta: Ei, mutta jos sinulla on kysyttävää, tönäise.

Edit:// Tutustui Mariaan kaverinsa poikakaverin ystävän serkun pikkuveljen kautta opiskellessaan taidelukiossa. Celia on uudempi tuttavuus...
Viimeksi muokannut Lynxia, La Syys 17, 2005 1:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Sam: Ei haittaa.. ^^

Enkeli: Kiitos.
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Olen aina jokaisesta hommasta myöhässä, en osaa organisoida selvästikään, joten... Ilmoitusluontoista asiaa. En ehdi tänään tehdä hahmoasi, näen Villeä ja siihen menee koko päivä, sitten väännän matikkaa ja huomenna pitäisi aloittaa kaikenmaailman projekteja ja englantia, joten... minun on pakko luovuttaa paikkani, koska tuo tuskin voi odottaa ensi viikonloppuun, vai mitä? ^^'
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Tuota noin. Nyt on niin, etten ehdi tehdä hahmoa, koska minulla on kauhea kiire kun koeviikot lähestyvät, enkä juuri koneelle pääse kun on mokoma rikki. Joten pomon paikka vapautui.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Mario
Örkki
Viestit: 112
Liittynyt: La Syys 03, 2005 8:26 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Mario »

Sam ja Orkrist: Voitte tehä hahmonne kun kerkeette. Tuskin saan kaikkia hahmoja samaan kappaleeseen.
Sinä saat minut hymyillemään

~

"Tuletko minun mukaani ikuisesti?"
Vastaa Viestiin