G-Koodi by Xane&Köynnös (hahmojen eräpäivä 20.6)

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Viivi kirjoitti:No nyt, no nyt..Anteeksi kun kesti niin kauan. *puhinaa*

Hahmosi nimi:
Nathair "Nate" MacPherson, enkuli, noin 20 wee, gay
Mielenkiintoinen nimi todellakin... *nauraa*
Muttatotajoo, älä Oyyri pelkää, minä en muuta ketään naiseksi vastoin tahtoaan... ellen sille päälle satu. Tuoleista en kommentoi.. ^^
Heitänpä tuonne otsikkoon randomin eräpäivän... sanotaanko viikon päähän?
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Alkaako se sitten tätä pikkuhiljaa kirjoittelemaan?! :wink:
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Kunhanta nuo mokomat muutamat saisivatten hahmonsa raahattua tänne...
Ideoita on jo vaikka kuinka, mulla tulee ainakin olemaan hauskaa tämän kanssa.... Aphra saattaa tosin suuttua. Nujaa, kunhan se pitää edes puolet hahmoista elossa, niin hyvä tulee..

Tööt: Mistä tulikin mieleeni. Aphranperekele, hahmo tänne ja heti!
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Ideoita on jo vaikka kuinka, mulla tulee ainakin olemaan hauskaa tämän kanssa....
Miksi minua rupesi yhtäkkiä pelottamaan? :lol: joojoo...oli offia oli, oli.
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

Mielenkiintoinen nimi todellakin... *nauraa*
Öyw, kuinka niin? ^^'

Ja pitäisikö nuista saamistanne ideoista huolestua? ^^
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Ei siinä muuten mitään, muttakun mä en ensin huomannut noita pilkkuja ja ihmettelin että mikä nimi tuo tommonen on.
Heti perään tuli mieleen keskusteluidea;
"Minun nimeni on *piiiiiiip*, mikä sinun nimeswi on?"
"Nimeni on Nathair MacPherson Enkuli Noin 20 Wee Gay, mutta voit kutsua minua Nateksi".

Huumorintaju kärsii kipeänä...
Juoni-ideoista ei parane huolestua, sen verran voi spoilata, että tarinassa saattaa esiintyä tuoli ja kipeä suoli, sekä lentävä nuoli.
*sulkee suunsa ennenkuin juttu menee liian pimeäksi*
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
ian
Samooja
Viestit: 454
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 5:48 pm
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja ian »

"Nimeni on Nathair MacPherson Enkuli Noin 20 Wee Gay, mutta voit kutsua minua Nateksi".
*totaalinen hajoaminen* Ooookei XD Oikein sopivaa. *hihittää*

XD

Ja mukava ficci siis tulossa, tuolit, suolet och nuolet ynnä muut. ^^

[Ei offia ikinä]
'07-Boromir, '08-Pippin, '09-angst-ficcaaja.

I'll be your father, I'll be your mother
I'll be your lover, I'll be yours.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Aphranperkele ei ole kirjoittanut hahmoaan ylös, ehkä pidän koko tyypin yllätyksenä. Hih. Mutta suunnitelma on tarkka kuin Tampereen kaupungin ilmaiskartta.
Juu, katsotaan nyt, jos keksin sedälle nimen, niin voin julkaista sen täällä.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Oyri
Örkki
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 3:21 pm
Paikkakunta: Roskapussi sammon valtatien varressa! Se musta!

Viesti Kirjoittaja Oyri »

Wheeee! *---* Odotan tätä innolla! Ei tästä voi olla tulossa vähämpää kuin nerokasta kun nuo kaksi on kirjoittamassa!

//*muokkavalomiekka* Ja tällaisia suhteellisen sisällöttömiä viestejä voisi sitten tulevaisuudessa välttää, eikös? ^^' -Orkrist
- Rakkaudesta se hevonenkin potkaisee!
- Aih, tuo sattuu. Suutele minua se sattuu vähemmän.
- Ei sillä tavalla jolla minä sen teen *virn*

http://www.freewebs.com/oyri
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

Hahmosi nimi
Nathaniel "Niel" Apple, ihmissusi, 23

luonne
Luonnetta voi kuvailla vain yhdellä sanalla...koiranpentu. Hän on oikein kiltti, kohtelias, suloinen ja hieman lapsenomainenm, ja se rassaa erityisesti silloin, kun kaikki olettavat ihmissusien olevan isja, pahoja ja ilkeitä. Niel vain sattuu olemaan niin kohtelias, lapsirakas ja suloinen, että paatuneimmille persoonille tulee hammassärkyä. Kukaan ei voi kestää sitä, että Niel on niin suloinen, ja sen vuoksi Nieliä on uhkailtu rodun kunnian vuoksi kuolemalla, mutta aina ihmeellisesti Niel pääsee niistä vaaroista tyystin vahingoittumatta. Eli siis totaalisen onnekas henkiinjäämisessa, ja vahingoittumattomuudesta, ei ole koskaan vahingoittunut silloin, kun joku muu on yrittänyt häntä vahingoittaa, (paitsi tietenkin ihmissuden puremassa) vaan aina pärjää.
Pärjää kaikessa hyvin, muttei missään loistavasti. Muttei anna tämän masentaa, ja on niin optimisti, että ihan pahaa tekee. Susuhahmossaankin hän on oikein suloinen ja kiltti, ja kerjää rapsutuksia ja silityksiä.
Ja ehdottoman naiivi. Ei erityisemmin tyhmä, mutta lapsenomaisuus hämää pahasti.

ulkonäkö
Hiukset ovat ruskeat ja tuuheat, silmät suuret ja syvän ruskeat. kasvot ovat hieman lapsenomaiset, ja hänestä paistaa kilometrien pääähän sellainen lapsellisuuden ja naiiviuden tuntu.
Pitkä, 190 senttiä, mutta pituus ei tunnutr muista ihmisistä ahdistavalta tai edes erityisemmin suurelta, kun se luontainen lapsenomaisuus pistää ihmisiä katsomaan häntä hieman alaspäin. Hänestä voisi sanoa yksiinkertaisesti että suloinen mies, ja hänellä on taito sulattaa paatuneimpiakin sydämiä.
Hieman kömpelö, mutta suloisella tavalla. Raajat näyttävät hieman liian pitkiltä, ikäänkuin hän olisi pysähtynyt siihen murrosiän koikkelehtimis vaiheeseen.
Susimuodossa hän on tavallista sutta isompi, mutta ruskean värinen ja muutenkin hieman koiranpennun näköinen. Raajat liian pitkät ja aina jaloissa kiehnäämässä että jos saisi rapsutuksia. Ei missään nimessä julma, edes susimuodossa.

(erityisesti demoneista puhuttaessa) erityisvoimat, muiden tapauksessa yleiset vahvuudet
Pistää paatuneemmankin roiston itkemään. Ööh. Nielillä ei oikein taitojaa ole, kun kaikki tarjoutuvat oikeastaan tekemään ne hänen puolestaan, kun hän vain sattuu olemaan niin suloinen!

heikkoudet (eivät mahdolliset vain välttämättömät, ihan mitä mieleen tulee, pientä ja suurta)
Naaivius. Se on jättimäinen, ja sitten se, että hän eioikein tajua milloin pitäisi juosta ja muuta. Ja taistelutahon puute.

lyhyt oppimäärä hahmon henkilöhistoriasta
Syntyi perheeseen, jonka nimeä ei tiedä, jätettiin jostain syystä kadulle vuoden ikäisenä, ja jolla sitten kasvoi eräänalaisen kerjäläisjoukon kasvattamana yhdeksänbuotiaaksi (kerjäläiset rakastivat hänen ikuista optimismiaan, ja antoivat sen takia hänelle niin pitkän ja hienon nimen, ja Apple tuli siitä, kun hänet löydettiin omenakorista, jossa oli paljon tuoreita ja maukkaita omenoita. Niel rakastaa omenoita yyhä ja mussuttaa niitä joka välissä) kunnes häntä purtiin.

mahdollinen aseistus (ei erityisen välttämätön) ja puolustautumiskeinot
Ei taistele, luikkii kyllä pakoon muttei aina, ja hänen hengissäselviytymisensä on aina ihmisten mielestä totaalinen ihme.

paritettavuus
Saa parittaa... :D

muut mieleentulevat ja ensiarvoisen tärkeät asiat
Eipä taida olla...
Minä en ole se, miksi sinä minua luulet, vaan se, joksi minä luulen itseni.
Nähdään ensi kerralla.
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Nyt siis n. 14 minuuttia, oi otukset, sen jälkeen minä potkin hahmottomat ulos ja loikkaan Aphran kimppuun. Niin. Aphra!
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Heip. -.- Olen kotiorja. Tänään pesin ikkunat. Huomenna teen suursiivouksen. Torstaina värjään hiukset ja olen hyvä emäntä vieraille till ensi viikko. Joten valitettavasti miulla ei ole aikaa tehdä sitä lupaamaani hahmoa ainakaan missään määrin ajoissa. ._. Jos sitä edelleen toivotaan mukaan, voinen luvata sen juhannuksenjälkeiselle viikolle (jos vaikka tulisi myöhemmin mukaan taijotain), mutta jos kiirus on niin on ehkä parempi antaa paikka jollekulle vikkelämmälle. Anteeksi kun enkelihahmoani näinkin kauan viivytin ja pidin varattuna.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Minä en mitenkään ehdi tehdä sitä hahmoa valmiiksi enää tällä viikolla. :S Liikaa kaikkea tekemistä ja ollut niin kuumat ilmat, ettei ole jaksanut keskittyä mihinkään. -.-' Eli.. Jos ette ota hahmoa enää ensiviikolla mukaan, niin sitten joudun peruuttamaan paikkani. (vaikka aikarajakin näyttää kyllä menneen jo umpeen... >.<)
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Ehkäpä sitten sivuhahmoiksi, herra meidän suunnitelmat tietäköön...
Kyllä minä ainakin ne vastaanotan mielelläni, koska vaan. ^^;
Mutta tarinahan taitaa alkaa heti kun minä saan aivoni paikalle.
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Vastaa Viestiin