G-Koodi by Xane&Köynnös (hahmojen eräpäivä 20.6)

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Ja nyt kiitos tämä off loppukoon, tai ilkeä mode-täti poistaa kaikki vastaisuudessa ilmestyvät offiviestit.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Hui karmea. Jos ilkeä setä Xane kertoo mulle minkä värisen siis minkä olennon ne tahtoo tänne,niin minä lupaan tehdä semmoisen tänne, mutta kun mä en osaa keksiä nyt mitään järkyttävän hyvää juttua tähän väliin.
Mielellään jossain välissä ja sillä tavalla, että mä muistan sen^^
Kirka on avulias. (Kirkaa uhkailtiin ._.)
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Lähetetäänkö hahmot siis yksärillä?
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Komppaan Lumidaa^^ ko missään ei ainaskaa lukenu että yksärillä pistettäis...
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Oletusarvona täällä on yleensä pidetty sitä, että hahmot lähetetään tähän topikkiin, jolloin niistä tulee paljon erilaisempia ja niistä on mukavampi kirjoittaa. ^^ Mutta tietysti, jos leidit kirjoittajat tahtovat pitää hahmot ja niihin liittyvät salaisuudet pois lukijoiden silmistä, niin yksäreiden käyttö on myös sallittua. Neidit? *kysyvä katse kirjoittajiin*
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Olisikos vielä Demonille vapaata tilaa???
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Lumida
Örkki
Viestit: 134
Liittynyt: Pe Loka 07, 2005 11:01 pm
Paikkakunta: Heinola 10

Viesti Kirjoittaja Lumida »

Mainiota, mainiota! Luulin jo tulleeni sokeaksi kun missään ei näkynyt viestiä siitä että yksärillä hahmoja laitettaisiin, muttei topicissa silti ollut hahmon hahmoa postattuna. :shock: :lol:
Mutta juu, lähetän tuon vampyyrini heti kun saan sen valmiiksi.

Kiitti, moi.... :D
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Don Yashmine, tokihan sitä kööriin mahtuu (wink, wink, ihmissusia on kaks, Aphran laskien kolme). Aphralta pitää kysyä seuraavaksi, laitetaanko vampyyritkin ny toppiin, ku niitä mokomia on viis (mut laskien). Mutta ehkä vielä yhden enkelin voisi tehdä... *valmistautuu Olmittaren Kostoon*
Aphraaa, Aphraaa! Jos me otettais kaikkia otusvaihtoehtoja 5? Nee? *metsästää Aphraa, kunnes luovuttaa mutisten*
Voi apua. xD Minä en ole käynyt Loftiksessa pitkään aikaan, ja nyt kun pitkästä aikaa käyn huomaan laiminlyöneeni törkeästi tämän hahmojutun. Anteeksi, kultaset. Niin. Vieläkö minulle on jossakin tilaa? ^^'
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Demonikin haluaisi tilaa ...mikäli vielä on???O.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Gaah, tässähän ihan luulee, että Tah Olmitar on kadonnut maanrakoonj, kun joutuu itse kaiken hoitamaan.
Eli siis, karvapalleroiseni armaani, tänne topikkiin hahmonne survaiskaa.
Ja tilaahan tietysti on, demonit ja ihmissudet olivat ainakin viimekatsomalla törkeästi aliedustettuja.
Minä en ole kaikista neroikkaimmalla tuulellani juuri nyt, eli lisäkysymyksiin vastaan sitten myöhemmin. (Lue: se on niin pöhkö, että jos joku kaikertaa, niin parree kysyä oikein listalla).
Ja niitä hahmoja saa alkaa väsäilemään, tässähän syyhyää näpit jo niillä lekkimään alkamaan...
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Laji:
Ihmis-Demoni
Hahmosi nimi
Zen Gerapiku Qojotos ystävien kesken Limanäppi, tai Gera

ulkonäkö
n.178cm pitkä pystysuunnassa, mutta kun häntä lasketaan mukaan
niin kokopituus noin. 293 cm. Vihertävät silmät, pysty pupilli, tulee mieleen jokin eläin. Kasvot ihmismäiset. Kuitenkin nenä on hiukan ulkoneva kuonomainen juttu, ja sieraimet on pystysuorat viivat. Hiuksia on muutama siellä täällä tuppoina päässä, mikä ei ole järin kaunista katseltavaa. Vartalo on muuten ikäänkuin suomujen peitossa. rintakehän kohdalta huomaa ainoastaan Geran olevan nainen. Hän ei peittele mitään monen demonin lailla, mutta kuitenkin hänellä on lanteilla tummanvihreä nuhraantunut lannevaate. Sormissa ja varpaissa on terävät kynnet, jotka ovat aika hyvä keino syödä. (Ikävä kyllä hän syö mätää lihaa^^)

luonne
Hiukan näpistelevä luonne. Nappaa kaiken punaisen lähistöltä. Lempivärit: Punainen ja musta, joten hän niitä hän mieluiten keräilee. (Tästä nimi limanäppi^^)Kun suuttuu menettää hermonsa totaallisesti ja vie riidan aina loppuun asti. Aika kiivas luonne. Karski. Pystyy vetämään esim. Ihmisiltä nahkat pois tarpeentullen ja muuta kamalaa.

erityisvoimat, muiden tapauksessa yleiset vahvuudet
heikkoudet

Näppärät sormet, todella näppärät. Toinen 'erikoisvoima' on nopeus. Se on todella nopea lähes kaikessa. Ruoan kesto. Kestää pitkiälin aikoja ilman ruokaa. Syö mätää lihaa, ja senvuoksi löytää ruokaa melkein mistävain.Heikkoudet. Hmm...no, hän on erittäin heikko sinäsä, sillä hän ei rakastu ja jos rakastuu, niin sitten enkeliin. Se on aikas öh...no outoa. Toinen heikkous on rormet. kun ne menevät poikki, ei Geralla ole mitään mahdollisuuksia.

lyhyt oppimäärä hahmon henkilöhistoriasta
No.Hän on vuosikaudet palvellut pahaa, mutta sittemmin menetti hermonsa ja erosi koko liitosta. Nyt hän vaeltelee siellä täällä teitoa siitä onko paha vai hyvä. Tekee kyllä asioita, mutta tahtoo kaikesta AINA maksun. Jossakin muodossa...*Kiusaantunutta hyminää*


mahdollinen aseistus ja puolustautumiskeinot
Aseet. ÖÖh. No tämä demoni ei sinänsä kanna mitään varsinaista asetta. onahan sillä toki sellainen sopiva keppi jolla se sitten hutkii tarpeentullen aika taitavasti. jossainvaiheessa se laittaa myös pienet terät kepin molempiin päihin, ja sitten se 'ase' on vieläkin vaarallisempi.

paritettavuus
Ihan vapaasti vaan. En välitä!


muut mieleentulevat ja ensiarvoisen tärkeät asiat

ÖÖÖh....No...Eipä taida olla. No hän on aika lihaksikas...Siis voimakas...^^ Hutki kepillään melko kipeitäkin haavoja. Ei pelkääväkivaltaa.
Viimeksi muokannut Cash, To Huhti 27, 2006 4:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Tässä vain yhtäkkiä juolahti Olmittaren päähän, että pankaapa sitten selkeästi jonnekin, mitä lajia hahmonne on, sillä muuten se muuttuu automaattisesti minun käsissäni vuoristopässiksi tai viisisakaraiseksi meritähdeksi tai lentäväksi sammakoksi.
Eli älkää immeisety luottako että me, minä ainakaan, muistaisimme aiemmista viesteistänne, millaisen hahmon olette varanneet.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Laiska.com eikä jaksa lukea kaikkea seulan kanssa. Eli, onko tilaa yhdelle vampyyrille/demonille/enkelille? Ihmissudenkin voin värkätä jos ahdasta on^^ Nuo ovat nyt mielijärjestyksessä, että sitä mukaan jos ei tarvita niin karsin^^ Että tällainen kymysys^^
Safiron
Samooja
Viestit: 514
Liittynyt: La Tammi 29, 2005 4:29 pm
Paikkakunta: Omatekemä satumaa

Viesti Kirjoittaja Safiron »

Muistelisin että tilaa on Ihmissudelle ja demonille.
Olmitar minua purkoon jos olen väärässä, sillä minä en jaksa tarikstaa.
Raivikselle ja (oliko se nyt) Yashmille tiedotus, päättäkäätten lajinne itse ja liukkaasti, minä en niitä järjestele. Ja hahmoja saa alkaa tiputtelemaan.
Kiitos ja takaisin äikäntyön pariin... *poks*
"...And I demand
You put my heart back in my hand
And wipe it clean
From the mess you made of me"
-Emilie Autumn: I want my innocence back

Vuaren beta 08 *kumartaa ja jatkaa nillitystä*
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Minä voisin yrittää väsätä ihmissuden, kiitos kysymästä. Hahmon yritän tehdä niin pian kuin mahdollista.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Vastaa Viestiin