Aprillia 2006

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Kuolonsulka
Puolituinen
Viestit: 228
Liittynyt: To Marras 11, 2004 5:41 pm
Paikkakunta: Siellä missä päivä kuolee

Viesti Kirjoittaja Kuolonsulka »

Kyllä sitä loksahti täälläkin leuka lattiaan. Luulin ensin jotenkin tulleeni väärään paikkaan ja sitten luulin jokin viruksen iskeneen^^ Sitten aivoni muistuttivat aisiasta ja kuolin nauruun^^
Aivan mahtava pila, kiitos siitä^^
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Minulla leuka kyllä loksahti loftikseen tullessani, ajattelin että hitto nyt joku on hakkeroinut tätä tai jotakin. Varsin pian tuli ahaa -elämys kuitenkin.. Olisitte voineet säästää sen osaston missä oli mm. pyllykilpailu ja sitten se äänestys. Enhän minä edes nähnyt moniko kaikenkaikkiaan oli pyllytuntien kannalla.

Mutta hauskaa oli, varsinkin sen "Göö?" keskustelun kanssa. Ihan huippu.
Melis
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Marras 07, 2005 6:07 pm

Viesti Kirjoittaja Melis »

Tuota tuota... Aamulla kun menin käymään täällä. Nauroin, eka ihan hirveesti, mutta sitten jossainvaiheessa alkoi oikeasti menemään hermo tän asian kanssa koska loftis pelleili mun kanssa ja kaikkea tyhmää..

Kaikkein paras oli kumminkin se kun kirjoitin jonnekkin viestiin: aprillipäivä (ja en osannut aavistaa yhtään mitään) ja kun katson viestiä ni siinä vieressä luki se ihme sana jota en nyt osaa kirjoittaa... ja kaikkein hauskinta niitten ihmetopicceihin vastaaminen. Tämä oli kyllä mukava juttu.

Kaipaamme sinua, pylly fanfiction

Mitä, jos äänestettäisiin loftis ikuiseksi pyllyksi ja idea olisi kumminkin TSH? Pysyisi varmasti ainakin ei-tsh-tykkääjät poissa. Luulisin niin.
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Olin eilen aamulla vielä isälläni, ja Akuma-hime tuli sinne selittämään että miksikä Loftis on muuttunut. Piti sitten tulla katsomaan että mitä täällä nyt oikein on, ja repesin totaalisesti. Miulla oli ainakin tosi hauskaa :D
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Kumiko
Örkki
Viestit: 33
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 3:03 pm
Paikkakunta: Mustien, niljaisten lehtien kaupunki

Viesti Kirjoittaja Kumiko »

Olen niin mielikuvituksekas että ajattelin tuota pilaa pysyväksi.
Loistavaa, jätin eilen kaikki jutut kesken Loftikseen, eihän tuollaisiin pyllyilyihin voi ruveta.

Mutta kiitos. ^__^
I am girl with a memorystick.
abcd

Viesti Kirjoittaja abcd »

Kuten niin moni muu, olin minäkin saada sydärin huomatessani tapahtuneen. Kahden sekunnin kuluttua tajusin ja seuraavat puoli tuntia kului tuolilla pysymisen yrittämiseen, kun luin osastojen ja topikkien otsikoita ja sisältöjä. XD

Aivan mahtavaa, kiitos!! ^^
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Awwww~~ Paras aprillipäivän pila koskaan. ^^ Minä ihastuin niin nimitykseen kuramoottorit, eikö voitaisi muuttaa moden titteli kuramoottoriksi? xP

Mutta. Hauskaa oli. ^____^ Harmittaa vain, kun eilen lähdin kymmeneksi tukarikoulutukseen ja palasin illalla joskus samoihin aikoihin. Vain kaverilla olin siinä välissä ehtinyt hiukan pyllyillä Pylly-foorumilla. xD

Mutta loistava pila, ensi vuonna uudestaan? Tästä voisi muodostua perinne. ^.^
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
mythme
Örkki
Viestit: 54
Liittynyt: La Helmi 11, 2006 2:27 pm

Viesti Kirjoittaja mythme »

Ainut huono puoli oli epätavallisen ilonpidon lyhytkestoisuus.
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

No voi luoja. xD Epäreilua! Miksi mä jään aina kaikesta kivasta paitsi?! xD
Häh häh hää. En käynyt eilen ollenkaan koneella, pentele. Olisinpa tahtonut nähä miltä täällä näytti. Osaan vaan kuvitella. :D
Voi voi. Loftis rulettaa. <3
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Melis, se sana oli jöjjöäivä. Sen sai aikaan kun yritti kirjoittaa aprillipäivä.

Lyhytkestoista, valitettavasti, mutta aprillipäivä on (onneksi xD) vain kerran vuodessa. Katsotaan mitä ensi vuonna tapahtuu... :wink:

Pilailu on jees, mutta mieluiten pilailen sitten juuri jollain tuollaisella tavalla, joka on pilan päättyessä helppo siivota forumilta pois. Tämänkin asian kannalta ajateltuna uudet sekoiluosastot olivat aika pop ^^
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

... Harmittaa kyllä kun näin ehkä viisi minuuttia siitä, mitä Loftis oli eilen. Mjöh. Mutta hauskalta näytti. Ja se kuramoottori oli jotain parasta. xDDD
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

En ehtinyt kuin vilkaista loftista eilen ja kaikki keskustelutkin jäivät katsomatta (mutta kun olin ensin vuotiksessa todennut siilifoorumin myötä että on aprillipäivä, niin en saanut mitään kummempia sydämentykytyksiä :D). Ensi vuonna uudestaan niin myöhäissytytykselläkin käyvät ehtivät mukaan? x)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Firithostwen
Puolituinen
Viestit: 303
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2004 2:36 pm
Paikkakunta: Rhosgobel

Viesti Kirjoittaja Firithostwen »

Minultakin meni muutamia järkytyksen täyttämiä minuutteja ennen kuin muistin että oli aprillipäivä xD Aivan loistavaa, menin aluksi ihan täydestä.
Kuva
Tagista kiitos Arskalle^^
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Ensin kauhistuin vähän - aloin paheksumaan ja motkottamaan mielessäni jotain ylläpitäjien huonosta mausta, mutta sitten päätin heittää tiukan piponi pois ja huomasinkin pitäväni koko jutusta XD Päädyin sitten osallistumaankin hölmöilyyn. Hauska juttu!



...bulibulibuli.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

...ja minä huomasin pilan sillä hetkellä, kun olin 20 loftislaisen kanssa meseryhmässä. Muilla oli hauskaa, kun karjaisin kesken ryhmän että mikä loftista vaivaa ^^

Nojuu, kyllähän sille repesi : D
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Lukittu