Miittiläisten ryhmäkuva
Olen se vaaleatukkainen kylttiä pitelevä hullu eturivissä.
Pituutta on n.160cm. kengänkoko on 38, ja ruumiinrakenne hoikka. Vaaleat, ohuet hiukset ulottuvat olkapäille.
Naama kukkii iloisesti, ja alhaalla on hammasraudat, ylös saan vielä tässä kuussa.

. Nykyään etuhampaiden välissä on hienoiset raot.
Harvinaisen ruma, vaaleanpunainen (ei sentään pinkki) syntymämerkki oikealla ohimolla, yritän yleensä pitää hiuksia sen peitteenä.
Ruskeasankaiset silmälasit, jotka mielestäni sopivat minulle hyvin keikkuvat kasvoillani aina. Oikean käden etosormessa on aina Kyprokselta ostettu hopeasormus, ja sormet ovat pitkät (näyttävät kuulemma pianistinsormilta, mutta minulla on yhtä paljon musikaalista lahjakkutta kun toissavuonna kuolleella, homehtuneella korvasienellä).
Jalassa on aina farkut, ja hiukset ovat auki. Neulepuseroista pidän erityisesti, mutta muutakin löytyy. Korvakorunreikiä ja ei ole, eikä meikkiä koskaan. Musta ja ruskea ovat parhaat värit pukeutumiseen.^^ Yleisin asuni onkin ruskea päällystakki, ruskeat kengät, ruskeat tai mustat hanskat, ruskea kaulaliina, mustat farkut, mustat puserot/paidat, mustat/ruskeat sukat, mustat sukkahousut...
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'
~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)