Loftisficci:Kun Helvetti on jo Helvetissä Täysi kirjoitan jo

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Olen pahoillani, mutta oma hahmoni pääsisi ilmestymään vasta aikaisintaan 18. päivä, koska en millään ehdi tehdä sitä tänä viikonloppuna, ja olen koko ensi viikon poissa. Joten jos tuo parin päivän viivytys ei onnistu, voit potkia minut ulos ficistä. ^^
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

kiitokset hahmoista!

Orkrist> Juu, Saat kolme päivää ylimääräistä. Sitten jos ei, niin minä puraisen^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Höö, onpas miun Corann suosittu^^ juu siis, kyllä se minulle käy, senhän saa parittaa ihan niin monelle kuin halutaan :D
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Apua. Kriisi. Voi olla etten ehdi tekemään sitä hahmoa, koska oma koneeni on viety ja pääsen vain silloin tällöin livahtamaan veljen koneelle. Eikä minulla ole vieläkään sille nimeä. :roll:
Että jos hahmostani ei kuulu niin potkaise pellolle.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Fëanorel> Saat pikkaisen lisäaikaa, niinkuin tuo meijän Orkristkin. Kyllä se siitä... :wink: Ja jos ei, niin minä potkaisen sinut pellolle, niinkuin käskit tekemään. *hymy*

*Jakaa karkkia*

Nightfall -tehty-
Evil ----- -tehty-
Ujelo-----
Sirenia -tehty-
Jormungandr-----
Hanjeu----- -tehty
Xanetia -tehty-
Fëanorel-----
Orkrist-----
Sansku ----
Nuuhku Sakura -tehty-
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Ujelo
Örkki
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:05 am
Paikkakunta: Panelia

Viesti Kirjoittaja Ujelo »

ÖrnÖrn. Minulla hiukan jumittaa, mutta kyllä miun demoni ajoissa paikalle pöllähtää, luulisin. x3 Nimenkeksintäongelmia, kuten aina.

Taidan tehdä jonkun yliparitettavan tapauksen. XD
Obsession to jrock? Are you feeling a little bit (or much more) pervert?
Then try
Jrockficforum.
Avatar
Orkrist
Vakavasti Otettava Basisti
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 8:35 pm

Viesti Kirjoittaja Orkrist »

Nyt asia on niin, etten millään ehdi tehdä hahmoani tähän ficciin :/ Luovutan siis paikkani pois, olen pahoillani mutta näin on.
Until your distress sleeps
fill me up with your grief
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Selevä. Vai niin, sitä on sitten yhdelle tyypille tilaa....totanoin.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Hetkinen muuten :DD. Onko tämä sellainen luuranko jolla on silmät ja hiukset ja niin vai ihan aito? :roll: Tyhmä minä.

*Nimi, mahd. ikä, sukupuoli, suuntaumus, laji
Rhea*, ei muista, nainen, bi (pakkohan sen on olla... x), luuranko
*nimen voi muuttaaa, koska en parempaa keksinyt ja tuo on ihan kökkö eikä yhtään tarjoilijamainen >.<. Tähän tämä hahmon teko oikeastaan tyssäsi, nimeen. En keksinyt sitä, mutta nyt päätin että otan vain jonkun... Ja sukunimi on sitten teillä tiettymättömillä.

*Luonne, ulkonäkö (etenkin vaatetus, jos sellainen on.)
Kieroutunut sekopää, joka tuntuu olevan erittäin typerä (vaikkei niin välttämättä aina olekaan). Rhea on aina esittänyt Pomolleen kuuliaista ja kaikin puolin viihdyttävää tarjoilijaa, mutta heille joihin hän ei luota... Iljettävä, vastenmielinen, erittäin ärsyttävä ja piikittelevä. Vaikka Rhean taidot eivät ole puhumisessa, toisille asioiden vaukuuttamisessa, on hän silti toisenlaisessa puhumisen taidossa mestari. Rhea nimittäin taitaa puhua juuri sellaisella äänellä mikä kulloinkin inhottaa/ärsyttää kuulijaa eniten. Tämän pikku seikan lisäksi luuranko tarjoilijalla on ilmiömäinen kyky saada kuulijan olo mitä epämieluisimmaksi, alempiarvoiseksi, turvattomaksi, tarpeettomaksi... Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta pointti on siinä epämieluisuuden tunteessa jonka Rhea sanoillaan aiheuttaa, minkä lisäksi kuulija usein miten näkee silmiensä edessä miten unelmat pirstoutuvat. Kaikkiin tämä ei tietenkään tehoa, mutta suurin osa juuri tästä syystä välttelee Rhealta tilaamista. Toisinaan saattaa tosin poiketa tavoistaan ja 'lähennellä' ärsyttävästi (ei välttämättä siinä mielessä). Ja piikittely on mukavaa.
Vaikka neiti ei sitä itse myönnä (ei edes itselleen), hänestä Pomolle tarjoileminen ja palveleminen yleensä oli/on mukavaa. Se että ei tarvitse olla vastuussa. Mutta koska Rhea viehtyy uusista asioista, on hänellä haluja päästä välillä pomottamaan muita ja rentoutua edes hetkeksi. Sitäpaitsi hän saattaisi saada Saatanan arvonimen myötä myös hankittua itselleen näkyvät silmät (jos luurangoilla on tässä silmät, niin sitten uudet silmät...), muodikkaampia vaatteita, sekä kunnolliset kiinnitykset luihin! Tosiasia on kuitenkin se, että Rhea epäilee sisimmässään ja on lähes varma ettei hän pääse Pomoksi.
Kaikista muista Rhean luonteenpiirteistä huolimatta hän nauttii pahasta, pahan teosta, vääryyksistä - kaikesta mistä hyvät ihmiset eivät.
((Kaksimielinen & pervo))

Ulkonäöltään Rhea on tavallisen luurangon oloinen, kapeakalloinen, pitkäsorminen ja keskipitkä. Hiukset ovat tummat ja ylettyvät puoleen selkään ja ne ovat melko sotkuiset. Otsalla on yleensä huivi tai tiara ja sormet täynnä sormuksia. Vaatteina Rhea käyttää lähinnä tavallisia vaatteita, joita on sitten itse repinyt riekaleisiksi. Tämä siksi, että nainen haluaa hieman verhota luurankouttaan, mutta koska on kuitenkin ylpeä luistaan, ei halua kokonaankaan niitä peittää. Ei käytä kenkiä.


*katala päämäärä
Se on hyvin yksinkertainen: Rhea haluaa uutuuden viehätyksessään sitä tavanomaista, että häntä palveltaisiin (,tarjoiltaisiin...), hänelle uhrattaisiin ja että hänen nimissään tehtäisiin pahaa. Ja että maapallolta häviäisi kaikki vihreä ja muutenkin värikäs, ilo yms. Maan pitäisi täyttyä luista, luita pitäisi kunnioittaa, luita pitäisi olla joka paikassa! Luita, luita luita luita, LUITA!

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet
Tavat. Rhean tapana on tulla takaa päin ja tökätä luinen sormensa toisen selkään ja naksutella sormiaan, pukeutua coolisti ja pitää luitaan hyvässä kunnossa. Addiktion kohteita ovat mm. hämähkit (joita Rhea omistaakin aika moisen kokoelman...) ja vampyyrit (buahahhaa, varokaa vain), [työnsä puolesta juo melko paljon]. Fetissin kohteet... Harry Potter. Jos Rhea sattuu olemaan sopivassa mielen tilasssa, jo pelkkä maininta Potterista saa Rhean repimään pelihousunsa ja juoksemaan ympäri maita ja mantuja.

*Toiveita parituksesta? (Paritustahan ei siis tule paljoa. Hiukan vain)
Eipä oikeastaan ole... Miten vain voit leikkiä Rhean kanssa...

* Vahvuudet ja heikkoudet + 'erityis' voimat.
Vahvuutena pisteliäät kommentit ja inhovaikutelma, sekä taito puhua toiset hulluiksi. Taistellessa aseiden käyttökin on ihan ihailtavaa, vaikka niiden käytössäkin olisi parantamisen varaa (tosin hän pölpöttää koko ajan taistellessakin, mikä saattaa itsessään tehdä jo jonkun hulluksi). Lempiaseenaan Rhea pitää oikeaa käsivarttaan, joka toimii bumerangin tavoin (tosin sen voi käskeä kuristamaan ja ties mitä...). Heikkoutena irtoavat luut ja vampyyrit. ô.ô
Erityisvoimia ei ole.

*Arvopaikka, esim siivooja, ex-neuvonantaja j.n.e...
Saatanan epävirallinen tarjoilija. Oikea arvo Rhealla on tarjoilija, mutta muut kuin Pomo eivät häneltä alun jälkeen ole paljoa tilanneet...

*Toivekohta/ Lausahdus?
mietin vielä. Tosin olen miettinyt viimeiset 2h xD.

*muuta?
-

Anteeksi, tämä on huono hahmo. Ei kai väkisin pitäisi yrittää. Tuntuu jotenkin etäiseltä jopa itselleni ja muutenkin... xD Ääh. Ihan kauhea. En angstaa tai mitään, tämä on vain minun mielipiteeni, joten potki persuksille niin yritän parantaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Miekin joudun luopumaan - enkö mie muka ole jo ilmoittanut? .___.'' - paikastani, valitettavasti. Joten, kiitos varauksesta ja näin. ^^'
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Minä voisin tehdä porton, jos siis tämä mahdollista?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Ujelo
Örkki
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:05 am
Paikkakunta: Panelia

Viesti Kirjoittaja Ujelo »

Oi hittohitto. Minä yritin, niin paljon, älä nyt tapa minua, mutta minunkin pitää luopua paikastani. ;___;
Obsession to jrock? Are you feeling a little bit (or much more) pervert?
Then try
Jrockficforum.
Zarya
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 8:48 pm

Viesti Kirjoittaja Zarya »

Jos kelpaa, niin min voin mahdollisesti tehdä Demonin Ujelon sijasta.
Never trust a smiling demon.
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Puuttuuko tästä nyt yksi vai kaksi porttoa? Tarvittaessa voisin tehdä toisen ^^ Niinkuin vaikka Sanskun puolesta?
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Kyllä, kaikki saavat mitä haluavat^^
Eräpäivää en sano vielä^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Vastaa Viestiin