Loftisficci:Kun Helvetti on jo Helvetissä Täysi kirjoitan jo

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Hmmm.... Voinko minä olla vampyyri? (En aiemmin ole tehnyt hahmoa loftisficciin, enkä niin erityisesti ole perehtynyt vampyyreihin (kyllä minä kuitenkin joitain niistä tiedän) Joten älkää hirttäkö jos töpeksin)
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Juu, toki voit.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Kiva... Pistän sen hahmon sitten jossain vaiheessa 8) Milloinkas se muuten pitää viimeistään olla?
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Vampyyyri? *blink blink* ^__^ ja sehän voi patistella minua sitten että muistan pistää jos nyt hyväksyt minut mukaan :D
joo ja hahmo deadline voisit kertoa :D
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Ujelo
Örkki
Viestit: 172
Liittynyt: Ke Elo 10, 2005 11:05 am
Paikkakunta: Panelia

Viesti Kirjoittaja Ujelo »

Demoni jos tämä voisi olla? ^^
Obsession to jrock? Are you feeling a little bit (or much more) pervert?
Then try
Jrockficforum.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Pääsenkö vielä demoniksi? Tai vampyyriksi?
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Jormungandr
Puolituinen
Viestit: 254
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:08 pm
Paikkakunta: godforsaken lunar hellscape

Viesti Kirjoittaja Jormungandr »

Sirenia, love the ava *-* -fanittanut ElfQuestiä vuosikaudet ja lukenut kaikki albumit englanniksi-

Niin, ja olihan tässä vielä asiaakin. xD Olisiko vielä tilaa yhdelle demonille joka haisee?
It's such a little thing to weep—
So short a thing to sigh—
And yet—by Trades—the size of these
We men and women die!


-- Emily Dickinson
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

*Punaiseen lyhyeen mekkoon pukeutunut nainen astuu sisään*
Nainen: Täällä vissiin oli se haastattelu?
Haastattelia:Näin on.
Nainen: No täs mä oon, alahan haastatella, minulla pitää valloittaa helvetti.


*Nimi: Clare Kahn

*ikä: Kuolin vähän yli kaksikymppisenä. Olen ollut täällä helvetissä noin viisikymmentä vuotta *huokaisee* oi niitä aikoja...

*sukupuoli: Kuinka monen miehen nimi on Clare? Enkä ole transu, vaikka se varmasti hauskaa olisikin.

*suuntaumus: Lisätempuista maksetaan enemmän. *kaivelee hampaitaan*

*laji: Näytänkö sinusta demonilta, olen ihminen!

*Luonne, ulkonäkö: Kuten huomaat, minulla on toffeen väriset hiukset, ruskeat silmät, rakastan punaisia ja mustia mekkoja. (Suosikkini on karmiinin punainen mekko, jossa on mustia ruusuja.)Myös nahkatakit ovat mieleen. Käytän pitkiä mustia bootseja.

*katala päämäärä: Tuhota viholliseni, kuulla heidän naistensa ja lapsiensa itku... Ja ostaa lisää kenkiä.

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet: Kaivelen hampaitani, kampaan hiukseni kolme kertaa päivässä, poltan joskus, pakko pitää huone siistinä, vihaan luurankoja, ne kalisevat epämiellyttävästi aamuisin. Fetissin kohteena ranteet. Olen addiktoitunut kaikkeen pikku krääsään, kampoihin, kenkiin ja erityisesti mekkoihin. Teen miltein mitä tahansa rahasta.

*Toiveita parituksesta?: Jos saan siitä rahaa, niin käy.

* Vahvuudet ja heikkoudet: Raha, raha ja raha. Manipuloiva, mielistelevä, sadisti, rasisti, en voi sietää luurankoja.

*Arvopaikka: Vieraiden viihdyttäjä, ihan mukava työ, sain paljon rahaa.

*Toivekohta/ Lausahdus?: "Vihaa luurankoja." "Ai anteeksi, ei ollut tarkoitus tiputtaa teitä sinne kiehuvaan laavaan." Kohta jossa istuisin tuolissa ja kaivelisin hampaita ja mutisisin jotain.

*Kuolintapa?: Tukehduin, en ole varma mihin, mutta sen takia kasvoni ovat hieman sinertävät.

*Mitä rakastat yli kaiken?: Päiväkirjaani ja kenkiä.

*Haluaisitko lisätä jotain?: Kyllä. *Kääntyy katsomaan muita helvetin jäseniä* pois mun tieltä... *Tuima katse*

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Evil vampyyriksi,
Ujelo Demoni
Sirenia Demoni
Jormungandr Demoni.

Kaikki saavat^^

Jee, hahmot täynnä^^ Deadline 17.7. Päivällä tai kahdella saattaa joustaa, mutta ei yhtikäs enempää. Hahmoja kiitos. ^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Demonimiäheni, neiti on hyvä *hovikelpoinen kumarrus*

*Nimi, mahd. ikä, sukupuoli, suuntaumus, laji
Corann Tuirean, ihmisten iän mittapuulla noin 35, mies, bi, demoni

*Luonne, ulkonäkö (etenkin vaatetus, jos sellainen on.)
Corann on komea ilmestys. Ruskettunut iho, tummanruskeat, mantelinmuotoiset silmät. Tummat ripset, tummat kulmat. Samaa väriä ovat hiukset, jotka nekin ovat pitkät, paksut ja hieman kiharat. Yltävät puoleen selkään. On sitonut osan hiuksistaan takaraivonsa kohdalle poninhännälle, pois silmiltä. On parta ja kapeat viikset. Parta ei kovin pitkä edes. Pukeutuu mustiin nahkaisiin housuihin, joiden leveähköt lahkeet peittävät osan saappaista. Paita on tummansininen. Kaula-aukko on v:n mallinen ja se loppuu vasta heti navan alapuolella. Eli hän kulkee melkein kokonaan rinta ja vatsa paljaana. Paidan hihat ovat leveähköt.

Corann on päättäväinen. Hyvin äkkinäinen käänteissään, hurjasteleva, täysin kontrolloimaton, jääräpäinen hyvässä ja pahassa. Kovistelee usein toisia kanssaolijoita. Vaikka onkin selvää johtaja ainesta, osoittaa tiettyä luonteen heikkoutta esimerkiksi viinan kohdalla. Pientä alkoholistin vikaa. Samaten hänellä on jatkuva tahto kokea jotakin uutta, on tavallaan koukussa andrealiiniin.

*katala päämäärä
Johtajuus, luonnollisesti.

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet
kovistelee siis muita, eikä pelkää käyttää väkivaltaa. Fetissejä ei ole. Addiktioina toiminee alkoholistisuus (pienimuotoinen, mutta silti) ja andrealiini.

*Toiveita parituksesta? (Paritustahan ei siis tule paljoa. Hiukan vain)
no, saa parittaa kelle tahansa. Mielellään kuitenkin aika rauhalliselle olennolle, joka olisi tämän vastakohta. Mutta joo, annan sinulle vapaat kädet.

* Vahvuudet ja heikkoudet + 'erityis' voimat.
hum. Minun demoneillani on oma musta magiansa, joka on erittäin voimakas, jos sitä osaa kouluttaa oikein. Eli hänellä olisi omat demonivoimansa. Vahvuutena toimii erityisesti taisteluissa tämä aggressiivisuus ja päällekäyminen, mutta koska ajattelee ja tekee samaan aikaan, seuraukset saattavat olla tuhoisat.

*Arvopaikka, esim siivooja, ex-neuvonantaja j.n.e...
hum. Sotajoukkojen komentaja?

*Toivekohta/ Lausahdus?
(jos aiot parittaa tämän, kepeään keskustelutyyliin rakastetun kanssa):
"Alkaako minuun hiipiä mielestäsi vanhuus? Olenko jo muka raihnas ja ikäloppu?"

*muuta
tuskin tähän hätään. Kysy jos on kysyttävää.

[off] Hii, kiitos kauheasti Jormu^^ mietinkin, että onko täällä ketään muuta pahasti addiktoitunutta EQ-sarjakuvien lukijaa kuin mie [/off]
Viimeksi muokannut Lynxia, To Kesä 22, 2006 7:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

*Nimi
Brenna Desdemona

*Mahd. ikä
Tarkkaa ikää ei taida tietää kukaan muu kuin Brenna itse, ja hän ei sitä kerro, eivätkä muut sitä kysy. Ulkonäön perusteella voisi arvioida hänen olevan jonkin verran alle kolmekymppinen, mutta on kuitenkin pyörinyt Helvetissä jo useita vuosikymmeniä.

*Sukupuoli
Nainen

*Suuntaumus
Bi

*Laji
Vampyyri

*Luonne
Brenna on kunnianhimoinen, hän kaipaa valtaa ja mainetta, ja uskoo Helvetin herruuden olevan oiva tilaisuus saada molempia. Päämääriinsä päästäkseen hän on valmis käyttämään melkeimpä mitä keinoja tahansa. Brenna on vakaasti sitä mieltä että kukaan muu ei olisi sopivampi Saatanan seuraajaksi, hänellä tosin on tarpeeksi järkeä olla sanomatta mielipidettään ääneen.Useimmiten esittää kylmempää kuin oikeasti on, peittääkseen oman haavoittuvaisuutensa. Luottaa hädin tuskin kehenkään, sillä on monesti saanut kokea mitä vääriin tyyppeihin luottaminen aiheuttaa. Salaa hän kuitenkin toivoo että joku näkisi millainen hän oikeasti on.

*Ulkonäkö (etenkin vaatetus, jos sellainen on.)
Brennalla on mustat, pitkät ja suorat hiukset joita hän lähes poikkeuksetta pitää auki. Silmät siniharmaat, ja iho kalpea (vampyyrista kun puhutaan x) )
Vaatteista hän käyttää yleensä pitkiä liehuvahelmaisia pukuja, jotka jättävät hartiat paljaiksi. Hän tietää olevansa kaunis, ja käyttää ulkonäköään hyväksi, jos se vain on tarpeen. Väreinä vaatetuksessaan hän käyttää mustaa, punaista ja viininpunaista, harvoin muita värejä. Käyttää joskus myös tummia housuja, saappaita ja mustaa pitkähihaista paitaa, mutta enemmän käyttää hameita. (Hameen kanssa tavalliset kengät)

*katala päämäärä
Anastaa valta ennen kuin joku muu tekee sen, saada sitä valtaa ja mainetta, sekä pyörittää Saatana tervassa ja höyhenissä.

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet
Hermostuessaa alkaa näprätä hiuksiaan, kirjoittaessaan (miettiessään mitä kirjoittaa) heiluttelee kynää sormiensa välissä, suoristelee pukunsa helmoja vähän väliä. Addiktoitunut mansikoihin ja tuoreisiin herneisiin ( :lol: ). Fetissejä Brennalla ei tiettävästi ole.

*Toiveita parituksesta? (Paritustahan ei siis tule paljoa. Hiukan vain
Saa parittaa, ihan sama kelle ( Mieluiten Corannille jos sopii?) :) (Miten niin joku on jo ihan lääpällään siihen tuon Sirenian kuvauksen jälkeen? :mrgreen: *miettii saako hiustenkuivaajalla kuolaisen näppiksen kuivaksi* )

* Vahvuudet ja heikkoudet
Brenna on oppinut melko hyvin olemaan näyttämättä tunteitaan, ja itse hän ainakin pitää sitä vahvuutenaan. Lisäksi hän osaa jonkin verran manipuloida muita (Harmikseen hän tosin epäonnistuu siinä toisinaan). Heikkoutenaan Brenna pitää sitä, että hän ihastuu erittäin helposti, ja jotkut käyttävät sitä säälimättä hyväkseen.

*Arvopaikka
Hmm... Palvelijatar.

*Toivekohta/ Lausahdus?
Hömm... Brenna heittää jotakuta mansikkakulholla xD

Muuta
Eipä muuta...



Tulipas outo vampyyri.... Saa toki korjailla jos joku juttu ei vampyyrille sovi...
Viimeksi muokannut Nightfall, To Touko 17, 2007 8:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Ihanaa. Minä epesin hiukan joissakin kohdin noissa hahmonelosteissa, ja shän on hyvä^^ Huomaa että hahmot on onnistuneet. ^^

Kiitokset hahmon tekiöille*naur*

Odotan kovati että näillä pääsen söhräämään^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Hee. Nyt on pakko listata ,ketkä ovat tehneet hahmonsa...*mutinaa*

Nightfall -tehty-
Evil ----- -tehty-
Ujelo-----
Sirenia -tehty-
Jormungandr-----
Hanjeu----- -tehty
Xanetia -tehty-
Fëanorel-----
Orkrist-----
Sansku ----
Nuuhku Sakura -tehty-


Ihan itteäin varten piti pistää ylös ja jotta sitten ne jotka ei ole vielä tehneet, niin huomaisisivat. ^^
Aikaa toki vielä on. Hahmoja vaan tekemään, ihmiset.
Viimeksi muokannut Cash, Pe Heinä 07, 2006 12:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Hanjeu
Örkki
Viestit: 79
Liittynyt: Ke Elo 03, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hanjeu »

*Nimi, mahd. ikä, sukupuoli, suuntaumus, laji
Gregorius, ihmiselämässään 64, haamuikää on sitten tullut jo noin 1400 vuotta. Hän kieltäytyy seksistä, ja on hetero. Ja hän on siis kummitus.

*Luonne
Luonteeltaan hyvin lempeä, eli oikeastaan juuri sellainen tyyppi, jonka kaimkista vähiten olettaisi olevan Helvetissä. Pinnan alla piilii kuitenkin hirviö, joka huomaa ihmisen heikot kohdat ja murskaa ne, ilman säälin häivääkään. Hän on kuitenkin ulospäin lempeä, kiltti ja jolla on tapana saarnata...oikeastaan kaikesta. Ja hän rakastaa kissoja, kissoja hän ei satuta vaikka Saatana itse käskisi.
Gregorius kieltäytyy seksistä, (jotkin asiat jatkuvat kuoleman jälkeenkin. Siis tällä tarkoitan sitä, että hän kieltäytyy ajattelemasta tai edes katsomasta seksiä.) Hän nolostuu helposti, erityisesti jos näkee alastoman ihmisruumiin. Silloin hän yleensä katoaa, ja hyvin pikaisesti.

*Ulkonäkö (etenkin vaatetus, jos sellainen on.)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 1n_040.jpg
Tuossa taitaa olla hänen kuvansa. Hän pitä yhä tuollaista asua, mutta hän on kummitusmainen, eli hän on läpikuultava ja kummitusmainen. Värejä ei näytä olevan, koska ne ovat muuttubeet epämääräiseksi valon ja varjon vaihteluksi. Aargh! Ymmärräthän?

*katala päämäärä
Saada kaikki maailman ihmiset uskomaan Saatanaan, eli häneen. Siis silloinkun hän on päässyt Saatanan pallille, siis. Hän haluaa itseään palvottavn, että ihmiset uhraisivat, rukoilisivat ja tappaisivat hänen nimeensä.

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet
Saarnaaminen Saatanasta, ja pahuuden voittokulusta on niistä suurimpia. Ja hän hyvä puhuja, ja kuulijoilla on tapana liimautua paikoilleen, jotta he saisivat kuulla mitä hänellä on sanottavanaan ja he hurmaantuvat, ja ovat valmiita seuraamaan Gregoriusta.

*Toiveita parituksesta? (Paritustahan ei siis tule paljoa. Hiukan vain)
Ei herttileeri! Hänellähän on siveyslupaus!

* Vahvuudet ja heikkoudet + 'erityis' voimat.
Justiinsa tuo ympäripuhuminen, ja tietenkin kuolemattomuus ja seinien läpi kulkemisen taito. Ja hän ei siis osaa materialisoida itseään.

*Arvopaikka, esim siivooja, ex-neuvonantaja j.n.e...
Saatanan virallinen paavi.

*Toivekohta/ Lausahdus?
Toivoisin että tämä tyyppi pääsisi saarnaamaan.

*muuta?
Hän on siis paavi Gregorius I Suuri, ja joutui helvettiin. Heh heh.
Minä en ole se, miksi sinä minua luulet, vaan se, joksi minä luulen itseni.
Nähdään ensi kerralla.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*Nimi, mahd. ikä, sukupuoli, suuntaumus, laji
Rox Norodan/ Roxy ( kuten jotkut tietyt miehet sanovat) , juuttunut 28 mutta on kyllä n. 699 vuotias, Miäs ,
se on nyt bi, ja se on Vampyyr

*Luonne, ulkonäkö (etenkin vaatetus, jos sellainen on.)
Nooo... se on sellainen uutuus hullu ja kun kuuli että nykyään Helvetissäkin saa farkkuja lähti heti ostamaan
sillä ei pitänyt muutenkaan viitoista. Se käyttää siis sellasia epäonnistuneesti naisten leveälahkeisia sinisiä farkkuja
koska ne olivat ainoat sopivat. Se käyttää ihan nahkaista vyötä ja paita ei ole kovin mustaa tiukkaa t-paitaa kummoisempi.
Harvoin suostuu pitämään viittaa. Ulkonäkö on melko laiha ja vaikuttaa paljonkin naiselta vaikka mies onkin, mustat ja
pitkät poininhännälle menevät hiukset jotka eivät ole liiemmin paksut. Yleensä liikkuu melko huomaamattomasti paikoista
toiseen missä auttaakin olla hiljainen ja varovainen. Ei ole kovin pieni mutta ei mikään sähköpylväskään vaan jotain tyyliin
176cm pituutta Vampyyrillä Ei pidä kovinkaan jos tätä puhutellaan ja punastuu sen takia melko usein.
Jos tältä kysytään jotian toinen vain mumisee jotain että haluaisi olla yksin mutta ei kuitenkaan lähde pois vaan livahtaa
tilaisuuden tullen lähimpään pimeään nurkkaan tarkkailemaan kaikkia muita. On melko utelias mutta sitä ei huomaisi jos ei
kiinnitä tarpeeksi huomiota tämän taivaansinisiin silmiin jotka huomioivat melkein jokaisen liikkeen.( Siniset...*huokaus*
apua) Tämä ei ole liiemmin varakas tyyppi sillä käyttää aina rahansa vereen joka maksaa pimeillä markkinoilla melkoisesti.
Uhattuna todella pelokas ja yrittää vältellä paikkoja jossa on miehiä jotka ovat voimakkaampia ja uhkaavan näköisiä. YLeensä jos törmää tällaisiin miehiin niin on selvästi melko pelokas ja pahimmassa tapauksessa ei uskalla liikkua minnekkään. Sekin lähinnä johtunee siitä että suurin osa sen tyyppisistä miehistä on lopulta huomanneet tämän olevan melko hyvä yhdenyön juttu jolle ei tarvitse maksaa. ( juu-u hiukan vihjailevaa vai? :twisted: )

*katala päämäärä
Se ei ole hirveän katala mutta se haluaisi vanhan hommansa takaisin tai jopa vähän ylemmänkin arvon mutta ei mikään
hirveän itserakas ole. On päättänyt että ei osaisi kuitenkaan tehdä mitään muuta hommaa.
Ei se kuitenkaan pidä siitä Pirusta koska se erotti tämän koska Helvetin rahavaroja katoili vain
pieniäsummia tämän taskuun harvoin. Haluaisi siis hiukan paremman palkan jos pääsisi takaisin työhönsä.

*tavat, addiktion ja fetissin kohteet
No se varastelu on melko tapa aina jotain hiukan arvokasta jää taskuun kenenkään huomaamatta jos tämä liikkuu muualla,
Addiktioita ei ole ja Fetissejäkään ei liiemmin.

*Toiveita parituksesta? (Paritustahan ei siis tule paljoa. Hiukan vain)
Sirenin ihanalla Demonille jos se olisi jotenkin rakas? ^^'' jos se kävisi Möllille? *tuums*
Miehille joiden kanssa tää olisi se Ukempi puolisko l
Niin ja jos tää olisi sellanen Helvetissä miehien keskuudessa suosittu ns."huora" Jolle ei kuitenkaan maksettaisi ja siis yleisimmin pakotettaisiin kaikkeen. ( just.. mutta olisi toiveeni tiedä mitä Devili keksii )

* Vahvuudet ja heikkoudet + 'erityis' voimat
No se on vikkelä ja hiljainen joten livahtaa vähän kaikkialle kenekään huomaamatta. Heikkoudet mahtaa olle että
jos on minkäänlaista sipulia lähettyvillä niin alkaa aivastelemaan herkästi. Muuten jos joutuisi tappeluun käyttäisi varmaan
hampaitaan tai pakenisi jos muuta ei olisi tehtävissä. Jos ei olisi pakenemis mahdollisuutta kyyristyisi mahdollisimman
pieneksi mytyksi ja katsoisi ns. "vihollista" melko pelokkaasti toivoen sen auttava vaikka yritys on usein tuomittu
epäonnistumaan. (Mieti siinä sitten mitä se on joutunut kestämään )
.
*Arvopaikka, esim siivooja, ex-neuvonantaja j.n.e...
ex. Tiedottaja nykyisin kenenkään tietämättä sellainen pikkuvaras.

*Toivekohta/ Lausahdus?

"Luuletko etä voin niin vain livahtaa sisään jos oveen on naulattu VALKOSIPULIA?!"

vihaisesti jollekkin joka olisi palkannut tämän varastamaan jotain.

"Minä en enää puhu sinulle."

Loukatusti ja yksinkertaisen vihaisesti jollekkin palkkaajalle/rakastajalle tms...

*muuta?
Kai se siinä? Jos saan kuvan niin liitän tänne varmaan sitten. ja lisäilen juttuja jos unohtui jotain.
Niin Sirenia miten olisi?? ja käviskös se Devilillukalle?
( jee keksin uuden lempparinimen sille xD )
Viimeksi muokannut Evil, Su Elo 13, 2006 8:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Vastaa Viestiin