Kiitos uudesta Loftiksesta

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Juuh, kiitusta vain.^^ Ylenpalttisesti kiitusta charille.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Avatar
Haltsu
Holy Writer
Viestit: 846
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:43 pm
Paikkakunta: Angmar

Viesti Kirjoittaja Haltsu »

*Kiittää ja kumartaa* Olet, Char, tehnyt oikein hyvää työtä meidän vuoksemme. :lol:
Homo hevimetallicus perverticus trollicus

Vuoden 2004 Loftis-hengetär
Vuosien 2005, 2006, 2007, 2008 ja 2009 Tukipilari
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Kiitos uudesta foorumista, Charity. Samaan hengenvetoon täytyy todeta, että minä en osaa käyttää tätä paikkaa enkä varsinkaan laittaa avaa tai linkittää mitään mihinkään, vaikka olen lukenut kaikki mahdolliset ohjeet. Miksi muuten toisilla lukee Uusi tulokas ja toisilla ei?
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Minä luulen voivani vastata tuohon: yli 100 viestiä, nnin olet uusi tulokas..,kai :?: Korjatkaa jos olen väärässä.
Kiitos charity!
Niin, minuakin mietitytti tuo vanha Loftis...jääkö se sinne, käytetäänkö sitä?
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
charity
Jumalatar
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 12:14 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja charity »

niinhän se on :)
ja kiitos kaikille positiivisesta palautteesta ja siitä että pidätte tätä paikkaa pystyssä! *halii kaikki*
Oranssi
Örkki
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 8:26 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Oranssi »

Oranssikin tahtoo kiittää uudesta Loftiksesta. Eli kiitos!
Anna mun ees hetken aikaa olla sun
anna rauhoittuu sun luona tai mä luhistun
Niin sekaisin saa pään joskus maailma tää
vain rakkaudella kai se selviää
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

*kauhuissaan* min en ole vielä kiittänyt O_O! kiitos char!*palvoo*
Avatar
July
Puolituinen
Viestit: 369
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:24 am
Paikkakunta: Pöydän ääressä

Viesti Kirjoittaja July »

Kiitusta Citamiini *ottaa siitä kuristusotteen* O_O; Sori ^^; *päästää irti ja palvoo maata Citamiinin jalkojen alla*
[Viisinkertainen Gimli-sormuspotan saaja (2004, 2005, 2006, 2007, 2009), rodunvaihtoleikkauksen jälkeen vuoden Merri 2010!]
Sorrow
Örkki
Viestit: 21
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2004 2:56 pm

Viesti Kirjoittaja Sorrow »

Minäkin puolestani kiitän charia, *halipus*. Tämä uusi on parempi kuin vanha, <3.
Kaiutin
Örkki
Viestit: 59
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:59 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Kaiutin »

*kumartaa kiittääkseen Charia niin syvään, että pamauttaa otsansa polviin*

Auts... täällä ei sentään osastot kaatuile tai laskurit sekoile. Kiitos, että tämmönen paikka on joskus perustettu. :)
--------------------------------------------------------
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Kukaan ei ole käyttänyt tätä, joten minäpä käytän.
Varoituksia: Tämä sisältää filosofiaa, miettimistä, kiitoksia ja tämä on hyvin pitkä.

Loftislaisille kuuluu iso kiitos, että olette jaksaneet vuoden minua. Ei, en ole lähdössä, mutta huono-omatunto taas teki tepposia. Viimeisen viikon tapahtumat; terkkarin tarkastus ja masennuksesta puhumaan, perjantaina toinen puhuttelu kerta. Alan toivottavasti päästä tästä kuilusta.
Viime vuosi on ollut tähän astisesta elämästäni rankin. Masennus, viltely, bi-seksuaalisuus jne. Masennuksen ja sen kaiken valittamisen olette kestäneet, siitä loftislaiset olette minulle hyvin rakkaita. Vaikka saankin hoitoa masennukseeni, netti ei ole häviämässä elämästäni. Jos mahdollista se tulee entistä paremmmin esiin. Netti on antanut minulle ystäviä, jotka ovat minulle hyvinkin rakkaita.
Minua näkyy ehkä harvemmmin täällä kun kaikki ripari, kuraattori ja muut jutut vievät aikaa, mutten ole häviämässä kokonaan.

Kaiken kaikkiaan olen hyvin kiitollinen kaikille jotka ovat auttaneet tai lohduttaneet minua täällä. Myöskin olen löytänyt hyviä ystäviä täälltä, joten kiitos siitäkin.

Iso kiitos Charitylle joka on tehnyt tämän foorumin ja auttanut minua löytämään apua.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Lukittu