LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2008

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2008

Viesti Kirjoittaja Silidir »

hei!

Saamme tämän loppuun viimeinkin!

arvoisat kanssaeläjämme. olen vannoutunut slasheristi ja vaikka luen femme/Het tarinoita, en juurikaan kirjoita. Mutta nyt tein poikkeuksen ja jouluaaton kunniaksi piirsin...

femmeä. ainutlaatuista minulle. Eh.

Eli pidemmittä puheitta... toivottavasti kaikilla oli erinomainen Joulu!!

Luukku 24

Kappaleena Sinivuorten Yö (jaa miten se liittyy tähän? No kun niillä on työt päättynyt jne jne... )

Kuva
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Re: LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2008

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Ame, voin sanoa luukustasi vain että wtf :D Piristää ja naurattaa jo pelkällä sekoudellaan, se on ihan kuin sinä <3 (älä lyö!) Voin vaan sanoa että kiitos!

Ja Silidirin ihana piirustus oli todella kaunis päätös tälle kalenterille. Mikäpä sitä joulun henkeä kuvaisi paremmin kuin täydellinen sopusointu ja ystävyys (ja alastomuus... no ei sentään xD)

Kiitos koko remmille tämän tekemisestä ja uudelleen postaamisista ja kiitos kommentoijille, vaikka osa kommenteista hävisikin silloin joulukuussa. Tämä oli taas parhaimpia joulukalentereita koskaan missään. <3

(olen sentimentaalisella ja hyvällä tuulella, mutta silti! ^^)
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Miaplacidus
Puolituinen
Viestit: 307
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 12:21 am
Viesti:

Re: LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2008

Viesti Kirjoittaja Miaplacidus »

Aww, saatiinhan tämäkin joulukalenteri lopultakin loppuun! Minäkin haluan kiittää kaikkia osallistujia, tätä oli mukava tehdä^^ Ensi vuoteen, murut! :P (Ja loputkin luukut olivat veikeitä/ihania!)
Ihminen muistetaan niistä asioista, joista kukaan ei uskalla sanoa hautajaisissa mitään.

Vuoden Tulokas 2008 - Äww, kiitos <3
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: LOFTIKSEN JOULUKALENTERI 2008

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Näin ystävänpäivän ja perjantai 13 päivän kunniaksi minä haluan tulla kiittelemään kaikkia Joulukalenteriin osallistuneita ja siihen kommentoneita vielä kerran. (Mitä, myöhässä, minäkö?) Joulukalenteri ottaa varmaan ihan kohta ja lähtee Kuolemattomille maille säilöön (kunhan adminit kerkiävät...) joten minä otan vielä vaarin (kiinni) tästä ja kiittelen vielä kaikkia erikseen. Kaikki luukut olivat aivan upeita ja ihania ja vaikka en kerinnyt kommentoimaan näitä viimeisiä, niin voin vain todeta, että aivan ihania piirrustuksia ja hellyyttäviä ja hykerryttäviä tarinoita. Päätelkää itse mikä tarina oli hellyyttävä ja mikä hykerryttävä.

Ensi jouluna uusin voimin? Ken tietää... ;)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin