JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Fuu »

16.
No niin, älkääs nyt viitsikö, meillä alkaa ohjelma ihan juuri-

-Se sai kyllä olla viimeinen kerta kun sanot minua Mirriksi julkisesti, minä olen muutenkin tarpeeksi epävarma, horjuva ja hento. En uskalla iltaisin heittäytyä sinun käsivarsillesi ja sanoa "pidä minusta kiinni", kun sinä aina puhut tuollaisia.

-Ei nyt aloiteta tätä taas, jooko? Anteeksi. Ja sitäpaitsi minusta sinun nenäsi on aina ollut valtavan suloinen.

-Oletko todella sitä mieltä?

-Tietysti olen, Mörölössykkäni.

-Todellako, oma pumpernikkelini?

-Kyllä. Älä koskaan epäile nenääsi, niinhän Gandalfkin sinulle jo sanoi. Reipastu nyt, minä lupaan tarjota sinulle kaksi illallista ja kolme iltapalaa Pomppivassa Ponissa.

-Sydän!

Hei kaverit, lakatkaa lässyttämästä, kamera on päällä...

-Ou shit.

No niin, Pippin, ISTU! Ja hyvää iltaa, hyvät katsojamme, toivottavasti ette nähneet sanaakaan äskeisestä hampaat sulattavasta lööperistä. Eilen meillä oli vieraanamme Mörölössykkä Rankkibuk-

-HEEEI!

...ja tämänpäiväinen seuralaisemme on vähintäänkin yhtä paha - toivottakaamme kaikki tervetulleeksi Pumpernikkeli Tuk!

-Kiitos, kiitos! Lupaan viedä roskat tänä iltana ja nostaa perunat huomenna.

Ettekö te hobitit muusta puhu kuin perunamaista?

-Joskus sienistä, kessusta ja oluesta.

Jep. Mutta nyt kun pääsit jo kessusta puhumisen makuun, niin jatketaan aiheen parissa vielä hetki: tänä iltana on sinun vuorosi kertoa piippukessun syvin idea ja salaisuus.

-Piippukessu on... jotain aivan muuta. Se on hobitin pakopaikka silloin, kun kylmä maailma ahdistaa, kaikissa sukissa on isovarpaan mentävä reikä ja toisen aamiaisen aamupuuro palaa pohjaan. Se on meidän ylpeytemme. Mikään ei ole niin mahtavaa kuin se, että saa puhallettua isomman savurenkaan kuin vaikkapa Gandalf! Siitä tulee niin miehinen olo.

Monet ovat sitä mieltä, että piippukessu on jonkinlaista huumetta.

-Älkää viitsikö, entäs sitten athelas? Piriste pahinta laatua.

Tässäpä vinkit Gondorin olympialaisten tuomaristolle. Mutta Gondorin parissa pysymme aasinsillan kautta myös seuraavassa kysymyksessä... Mitä luulet, miksi hobitit saivat niin ison osan Sormusten herran tapahtumissa?

-Vilkaisepa uudelleen sitä kohtausta Elrondin neuvonpidosta. Tarttuuko kukaan muu toimeen kuin pienet karvajalat? Pah! Pelkkää tappelua ja melskausta, kun me hobitit tiedämme kuitenkin pärjäävämme, kunhan saamme tarpeeksi sapuskaa. Haltiaruhtinaat katinkultaisine otsaripoineen ja Boromir epäilyttävästi fallossymbolia muistuttavine torvineen... krhmpfffthihihi.

Niin. Boromir kuitenkin pelasti teidät örkeiltä.

-Mutta vasta lähdettyään saattueeseen sen jälkeen, kun me hobitit olimme tarttuneet toimeen. Nih. Siinä on vissi ero.

Kuka sinun suosikkisi saattueen jäsenistä on?

-Merriä ei varmaan saa laskea?

Itse asiassa ei, minusta ja varmasti kaikista muistakin olisi jännittävää kuulla, kuka muu se voisi olla.

-Hmm... Minun täytyy sanoa, että Gimli. Hän ymmärtää, miltä tuntuu olla pieni ja karvainen.

Kaikkialta?

-Kyllä. Itse en voi samaistua esimerkiksi Legolasiin ollenkaan, hän on aivan liian pitkä ja karvaton, ja Aragorn taas tulee toimeen liian vähällä ruoalla.

Montako ateriaa päivässä sitten pitää hobitin tyytyväisenä?

-Hmm, lasketaanpa... (laskee sormilla, toim. huom) Kaksi aamiaista, lounas, päivällinen, illallinen, iltapala, yöpala, tietysti kaikki välipalat, jotta verensokeri pysyy tasaisena...

Miksi ihmeessä te ette ole tuon lihavampia?

-EIIIH, tuo on minun herkkä kohtani! Minä yritän tosissani, mutta kaikki se hampparointi vierailla mailla kuihdutti komean vyötäröni olemattomiin. Minä yritän, yritän! Niisk...

No voi taivas, ota nenäliina. Saammeko jatkaa?

-Joo... anteeksi, minä vain pelkään aina, että olen Merrille liian laiha.

-Älä huoli, Pip, kyllä kaikki järjestyy.

-Snif.

Nyt täytyy kysyä, tämä on mietityttänyt nimimerkkiä "Pipin Pieni" - onko sinulla ja Merrillä samanlainen suhde kuin Frodolla ja Samilla!

-Ei tietenkään! Me emme pidä niin kovaa mekkalaa kuin he. Täysin eri juttu, aivan naurettava kysymys.

No itse asiassa niin olikin, kun ottaa huomioon kaiken tämän megalomaanisen lässytyksen. Mutta sitten viimeiseen kysymykseen: jos sinun pitäisi valita autiolle saarelle vain yksi ruoka, jota syödä vuoden ajan, mikä se olisi?

-Tortillat.

Miksi ihmeessä?

-Oletko koskaan saanut syötyä oikein mehevän tortillan sotkematta yhtään mitään? Mieti, mitä mahdollisuuksia autio saari voisi tarjota!

Ahaaaaa, ymmärrän. Nyt minulle tuli hirveä nälkä, joten pitemmittä puheitta: huomiseen!

-Tulehan, Mörölössykkäni!
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
uska
Örkki
Viestit: 31
Liittynyt: To Elo 23, 2007 12:11 pm
Paikkakunta: The Flying Dutchman

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja uska »

Voihan Mörölössykkä, kun oli hillitöntä taasen... Ihana, kerrassaan mainio luukku. Kiistatta yksi parhaista. Ei liian roisi ja jotenkin niin - mikä se ulvahduttava nimi taas olikaan - aivan: pumpernikkelimäinen.
Pumpernikkeli kirjoitti:Itse en voi samaistua esimerkiksi Legolasiin ollenkaan, hän on aivan liian pitkä ja karvaton, ja Aragorn taas tulee toimeen liian vähällä ruoalla.
Tyrskistä sentään noiden rehellisten tunnustuksien kanssa.

Kiitoksia kalenterin väsääjille näistä aamupäivien penkiltä hytkyttävistä tuokioista.
Kuva
So sacrifice yourself, and let me have what's left
I know that I can find the fire in your eyes
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Hitto ku nauratti :D Rehellisillä tunnustuksilla jatketaan edelleen! Mutta kas, enää 8 luukkua :< Tuloo ikävä!
HUOMISEEN!!
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Silidir »

A/N: Anteeksi betaamattomuutta, eli siis typoja tässä osassa, tämän kertainen haastattelija suvaitsi saapua niin myöhään studiolle, etten ehtinyt editoida nauhoja muutenkaan. Nöyrimmät anteeksipyynnöt.

***

Ja kas niin. Jos luulitte tämän kalenterin pysyvän tasokkaana, niin väärässä olitte. Äänessä olen jälleen kerran minä, kaikkien kierojen ja törkyisten ajatusten isä ja äiti. Enää vain muutama luukullinen ja olemme tämän session päässä. Tänään saamme jälleen naiskauneutta studioomme ja tälläkin kertaa haltian muodossa. Toivottakaamme tervetulleeksi Galadriel!

- Kiitos. Ovathan hiukseni hyvin?

Näyttäisivät minun silmiini olevan erinomaisesti, kuinka niin?

- Vaihdoin kampaajaa, ja olen ollut hieman epävarma tästä uudesta. Mutta hänellä on niin näppärät sormet.

Aivan, aivan. No mutta. Jos sitten käytäisiin näitä kysymyksiä läpi, joita onkin sadellut vallan mukavasti. Kerrohan nyt sinäkin, millaiset olivat ensimmäiset treffit Celebornin kanssa?

- Kuivat. Olen noldor kuitenkin ja tiedätkö? Hieman tulisempi ja kiihkeämpi. Celeborn ja hänen sukulaisensa taas. No sanotaan, että esiliinoja oli paikalla enemmän kuin oli tarpeen.

Näin ymmärsinkin. Krhm. No tuota tuota. Katsojat olisivat myös kiinnostuneita siitä todellisesta syystä, miksi jätit Celebornin Keski-Maahan ja lähdit itse Valinoriin.

- Miksi en yllättynyt? No ajattelehan itse. Valinor on täynnä miellyttäviä haltioita, halusin vähän sellaista tyttöjen aikaa?

En taida sanoa ääneen, mitä tulin tuon jälkeen mieleeni…

- Ai?

Mutta lienee selvä kumpi teistä määrää Talanin paikan.

- Minä? Mikä ihmeen kysymys tuo nyt oli?

No katsos, pitäähän se varmistaa. No sitten. CeleLover kyselee miten avioriidat selvitellään? Vai onko teillä semmoisia?

- Ei oikeastaan ole. Celeborn on hyvin alis… tai siis myötämielinen ajatuksilleni. Ei mitään semmoista mitä kunnon ruos… tai siis keskustelu ei voisi parantaa.

Todellako? No onhan Celeborn aika sellainen miellyttävä ja hyvin hyvin sopeutumiskykyinen kaveri.

- On toki. Juuri sopiva puoliso.

Mutta?

- No ehkä vähän, niin no, vaisu?

No mutta mennään seuraavaan aiheeseen. Onpas muuten kaunis vaate. Eikö tuo valkoinen väri ole hankalaa teidän kotiseuduillanne? Metsien keskellä luulisi likaantuvan aika tavalla.

- Meillä on hyvät pesulat.

No niinpä tietenkin. En tullut ajatelleeksi. No sitten kysytään siitä ihmeellisestä peilistäsi. Se onkin herättänyt paljon mielenkiintoa. Mitä siitä peilistä oikein näkyy?

- No paljon juttuja. Niitä, mitä on ollut, on oleva ja on mahdollisesti tulossa. Kaikki riippuu siitä, mitä nestettä sinne kaataa.

Ihanko totta?

- Kyllä. Tosin ikävää on myöntää, etten enää näe menneisyyteen. Eräissä juhlissa eräs kolmikko joi sen kupin luullen sitä booliksi.

No mutta näethän nykyisyyteen. Katseletko toisten elämiä huviksesi?

- En tietenkään! No, joskus olen seurannut miten tyttäreni pärjää sen puolihmi… siis puolihaltian kanssa. Ja sitten kerran katselin mitä meidän rajoillamme oikein tapahtuu ja osuin näkemään parin haltian yhteishetken.

Varsin mielenkiintoista. Oikeasti mielenkiintoista. Sillä kaikkihan tietävät, että Haldir ja Legolas ovat treffailleet rajaseuduilla jo pienen ikuisuuden.

- Ehm. Ei kyse ollut heistä.

Ai?

- Elrondin kapteeni oli tulossa käymään ja oli pysähtynyt pienen rentoutumishetken takia.

Ai? Ai! Vou…

- No minä pidin näkemästäni.

Niin olisin minäkin pitänyt.

No sitten tähän loppuun vielä sellaista kysymystä, että koska sinulla on noin upeat hiukset, jotka näyttävät melkein kreppiraudalla kiharretuilta, niin oletko luonnostasi kiharahiuksinen.

- Oh Valar en! Ja tottapuhuakseni, en ole edes luonnostani blondi. Noldorin keskuudessa, varsinkin minun suvussani ei juuri blondeja ole. Kun olin teini-ikäinen, tai no. Sanotaanko, että hyvin epäonnistunut kokeilu.

Aivan, aivan. No mutta. Tähän paljastukseen, näihin tunnelmiin! Huomenna sama paikka ja kanava ja sohva. Be there!

***

Hei kuule, voisinko vielä kysyä yhtä juttua?

- Toki?

Se prinssi Legolas läväri? Onko Celebornilla sellainen?

- On, viehätyin siitä kun näin Glorfindelin ve… öhm.

Oh. Hän ei ole vielä ollut haastateltavana. Odotan jännityksellä.

- Pidä varasi, se mies ottaa minkä haluaa, halusit sinä tai et. Ja loppujen lopuksi sinä haluat.

Hmmm. Pitää pistää siis parempaa päälle.

- Mieluummin helposti riisuttavaa. On miellyttävämpää.

Kiitos vinkistä Galadriel, ja erityisen hyvää kotimatkaa!
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Voihan Pumppernikkeli tämän kalenterin kanssa! XD Perunoita, tortilloja, pieniä ja karvaisia, pitkiä ja karvattomia. ARGH! XD

Ja Galan haastatteluhan meni yllättävän hyvin, vaikka hermoilitkin sitä etukäteen. Ei se haltiakuningatar sittenkään ollut niin hankala haastateltava kuin olisi etukäteen arvaillut. Dominoivampi osapuoli... Kihih! Mutta Celeborn? Vaisu? Ei ymmärrä? o.O Ei se kyllä vaisulta vaikuta kun sen saa kahden kesken... :P~~
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Mihimkähän suuntaan myö ollan menossa... ='D Jotenkin alkaa tuntumaan, että kaikki puhuvat sivu suun täällä, etenkin haastateltavat xDD Huomiseen, ystävät rakkaat!

REPEILY KUNNIAAN!!!
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Nämä ovat kyllä piristäneet mukavasti työpäiviä. Tuo Éomerin haastattelu oli mukava. Herralla ei näytä olevan kovin moni muu asia mielessä kuin hevoset, mutta en minä kyllä muuta häneltä odottanutkaan. Ja Thranduil sitten. :D Vai kääpiöviinaa.. Joopa joo. Merrin ja Pippinin haastatteluista tuli aika hyperaktiivinen olo, mutta erityisesti Pippinin häpeä alhaisesti painostaan jäi mieleen, voi raukkaa. No ehkäpä ne kilot alkavat kertyä kun ikää tulee lisää. Galadriel taas onnistui säilyttämään arvokkuutensa kohtuullisen hyvin johdattelevista kysymyksistä huolimatta. Hmm, ketkä ne oikein mahtoivat mennä juomaan Galadrielin Peilin tyhjäksi? Tuo puolihminen oli muuten aika hauska yksityiskohta. Oikeastaan kävisi järkeen, jos haltiat käyttäisivät heistä juuri tuota nimitystä.

Eipä muuta kuin seuraavia luukkuja odottelemaan. ;) Harmi ettei niitä ole enää monta jäljellä.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

18.

Ai minäkö muka haastatteluvuorossa? Ja että ketä pitää edes haastatella? Ai lukee lapuissa, no hyvä on hyvä on…

***

Tervetuloa jälleen ohjelmamme pariin! Tänään on haastatteluvuorossa… Näköjään Éowyn. Huomenta ja tervetuloa ohjelmaamme ja kiitos kun pääsit tulemaan.

- Kiitos.

Noniin, ensimmäiseen kysymykseen sitten. Siis kunhan saan nämä lippulappuset ojennukseen ja järjestykseen ja ties mitä… Ai tuossahan se. Noniin…
Jos talosi syttyisi tuleen ja ehtisit kaapata mukaasi vain kolme esinettä tai olentoa, mitkä ne olisivat?

- Lapseni, hevoseni ja miekkani. Tuossa järjestyksessä. Lapset ovat korvaamattomia, hevoseni on minulle rakas, hyvää hevosta ei kovin helpolla löydy ja miekkani tarvitsen jotta voin puolustaa itseäni ja lastani.

Entä aviomiehesi Faramir?

- Hän saa pärjätä yksin. Luotan siihen että hän hankkiutuu itse ulos palavasta talosta. Tavalla tai toisella.

Aha, asia selvä… Kaipa Ithilienin samooja sitten pärjäilee itsekseen… Mutta sitten seuraavaan kysymykseen:
Kuka suunnittelee pukusi?

- Minä itse. Luuletko että Rohanissa olisi ketään joka osaa suunnitella vaaleita, samaan aikaan tyylikkäitä ja käytännöllisiä pukuja? Nykyään tosin käytän haltiaompelijaa, sillä olen huomannut, että haltiat tekevät paljon parempaa jälkeä.

Ai? Aika hienoja pukuja suunnittelet. Mutta haluaisin silti tietää miksi?

- No oletko sattunut pistämään merkille Rohanin naisten muodin? Mustaa, mustaa, mustaa. Ehkä vähän ruskeaa tai harmaata. Ja ne hameet ovat enemmänkin säkkejä jotka on kurottu umpeen köydellä. Uh, en pistä sellaista päälleni enää ikinä. Nuoretkin naiset näyttävät ikivanhoilta mummoilta niissä puvuissa. Ja ei, rohanilaisnaiset eivät ole kaikki gootteja vaikka niin saattaisi luulla…

Mutta eikö valkoinen tai vaalea ole vähän hankala väri pitää siistinä?

- No onhan se vähän jos käy ratsastamassa tai samoilemassa metsässä, mutta ei oikeastaan muuten. Lapset tosin sotkevat hiukan. Mutta minulla on palvelusväkeä hoitamassa likaiset hommat ja vaatteiden pesussa luotan haltioiden pesuaineisiin, ne tekevät ihmeitä valkoiselle vaatteelle!

Selevä, uskon sinua. Mutta sitten haluaa nimimerkki ”Hevoshullu” kysyä, että tykkäätkö ratsastaa ja minkälaisella ratsulla?

- No tottakai tykkään ratsastaa! Ratsailla pääsen karkuun lapsiani ja miestäni ja saan tuulettaa ajatuksiani. Oma ratsuni on Windfolan jälkeläinen. Windfola oli hieno ori ja tämänhetkinenkin hevoseni on ori. Sotahevonen jos tarkkoja ollaan. Faramir yritti tuputtaa minulle naistenratsua, ja vielä tammaa tai ruunaa. Mutta minä, joka olen Rohanin ruhtinaitten jälkeläinen ja nykyisen kuninkaan sisko, en ratsasta millään säyseällä otuksella jota ei saa edes laukkaamaan kunnolla!

Okei. Kuka opetti sinut taistelemaan?

- Äitini. Hän oli loistava taistelija vaikka isämme ei sitä tiennytkään. Rohanissa naiset osaavat taistella siinä missä miehetkin, mutta he opettavat taistelutaitonsa toisilleen. Minunkin tyttäreni osaavat taistella ja pistävät joskus poikiani turpiin 6-0. Olen varsin ylpeä heistä.

Jahas, tuolta valvomosta viittoillaan, että on aikaa enää yhdelle kysymykselle. Nimimerkki ”Eowyn is best” haluaa tietää kuulutko mihinkään Feministi järjestöön?

- En. Tai ainakaan emme tunnustaudu feministeiksi. Mutta kuulun Keski-Maan Naisten Ratsastus- ja Taisteluliittoon.

Mikä se on?

- Se on järjestö joka tukee naisten ratsastus- ja taisteluharrastusta silloinkin kun miehet yrittävät sen estää.

Kuulostaa varsin hyödylliseltä järjestöltä. Mutta nyt aikamme näyttää olevan lopussa, joten kiitos vielä kerran Èowyn kun pääsit tulemaan ja me jatkamme huomenna samaan aikaan, samalla kanavalla. Ja tämän ohjelman tarjosi muuten Loftis.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

- No oletko sattunut pistämään merkille Rohanin naisten muodin? Mustaa, mustaa, mustaa.
Tuon perusteella olen rohanilainen ja vahvasti =D Todella hauska tuo vastaus tyyliin "Paskat mä mun miehestä, se pärjää yksinki. Lapset, heppa ja miekka ekana" xDD

Hoomiseen ystävät rakkaat!
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Mahtaako Keski-Maan Naisten Ratsastus- ja Taisteluliitossa olla paljonkin jäseniä? :) Mutta minun on kyllä helppo kuvitella Éowynin osallistuvan tuollaiseen toimintaan, ehkäpä peräti puheenjohtajan roolissa. Ja voin niin hyvin kuvitella Faramirin tuputtavan Éowynille jotain ikivanhaa tammaa ratsuksi. Itse asiassa taisin joskus vuosia sitten kirjoittaakin aiheesta mutta en julkaissut sitä juttua koskaan. Mutta voi voi, ettei Éowyn nyt vain yliarvioisi miestään kuvitellessaan tämän selviytyvän palavasta talosta omin voimin ulos... Varmaan jäisi ihmettelemään, että mihin tuolla minun vaimollani on noin kiire ja vielä ilman minua.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Aaah, koko ajan vähenee. Ompas sitä ollutkin mukava joulukuu. No katsotaas… Elrond? meni jo. Erestor? hmmm… ei. Tänään piti olla joku vaaleampi? Celebornkin oli jo.

- Täälläkö se haastattelu pidetään?

Haldir?

- Niin?

Oho. Vau. Siis oikeasti vau. Mitä ihmeen hopeashamppoota käytät saadaksesi noin mielettömän hopeisen sävyn?

- Anteeksi mitä? Hiukseni ovat aivan luonnolliset. Hoidan vain niitä hyvin. Avainsana on harjaus, huolellinen harjaus. Aamuin illoin. Ja sitten kannattaa käyttää jotain hoitavaa öljyä, muuten illalla on aivan hirveä homma selvitellä.

Putosin kärryiltä jo puolessa välin. Mutta. Kysytäänpäs nyt monien mieltä vaivannutta asiaa. Vaivaako sinua, että Legolas lähetettiin saattueen matkaan?

- Eipä oikeastaan. Sain kuolla leffassa sankarillisen kuoleman. Tai oli se ainakin parempi kuin se kirjan mitäänsanomaton vaihe.

Ja kenties viihdyit Mandosin Saleissa?

- Nooo sekin. Mandos on hyvin tarkka siitä, että siellä viihdytään.

Aivan, aivan. Huomasin hänen antaumuksensa asian suhteen.

- Ja erittäin huomioonottava.

Allekirjoitan. Kas niin, palataan asiaan. Oletko koskaan pudonnut Talanilta?

- En. Tai siis olen, mutta en.

En nyt aivan ymmärtänyt vastausta, olet vai et?

- No ei sitä pysty putoamiseksi sanomaan. Erittäin nopea olopaikan vaihto vain.

Aaa…

- Pitäydyn siinä termissä mieluummin.

Tuota. No mitä mieltä olet tästä aikamoisesta Haldir/Legolas fanituksesta?

- Kaikellahan on aika jokin lähtökohtansa. Ja Legolas on hyvin miellyttävää seuraa, voin suositella. Hieman kyllä yllätyin, kun tuolla kahviossa kerroit kuinka paljon meitä paritetaan toisillemme.

Ahem. Pitihän sinua valaista asiasta? Kumpi teistä on useimmin päällä?

- Minä. Ehdottomasti. Legolas on sellainen selkeästi alistuva tyyppi, kun taas Glorfindel on sellainen, joka vain, tuota…

Niin? Jatka vain, me kuuntelemme.

- No. Hänelle ei vain voi sanoa ei. Pikemminkin ”Lisää”, ”Enemmän”, ”kovempaa”.

Krhm. No sinun kapteenintittelisi? Onko se ansaittu taidolla vai kenties reittä pitkin kiipeämällä?

- Voi Valar teidän kanssanne! Sanoisin että taidolla. Mutta minkälaisella taidolla, sen saatte aivan itse mielissänne päätellä.

No kumpi mieluummin, jousi vai miekka?

- No minä keikun molempiin suuntiin.

Tota… Missä mielessä?

- Minusta on aivan yhtä miellyttävää ampua nuoleni oikeaan koloon kuin sivallella miekalla vasten miekkaa.

Olenko ainoa, jolla alkaa olla kuuma? No mutta. Sitten lähestytään jo miekkoja, eikun siis loppua. Miksi harmaa vaate? Ja miksi niin paljon vaatetta?

- Käytännön syyt. Rajaseuduilla voi olla aikamoinen kylmyys, ja joskus on kiva maata pehmeälläkin alustalla. Ei tarvitse kantaa pakkauksia mukana, kun kantaa riittävästi vaatteita.

Aivan aivan. Olisitko kiinnostunut ampumaan sillä jousellasi koloon? Siis maalitauluun ihan vain näytöksen omaisesti? En tiedä saammeko sitä tämän lähetyksen mukaisesti tehtyä, mutta olisin ihan kiinnostunut näkemään, ovatko huhut taidoistasi todellisia.

- Esittelen aina mielelläni taitojani – ja vallankin näin viehkeässä seurassa.

No mutta Haldir, hyi kamala mitä sinä puhut toivottavasti meikit ja kampaus on hyvin. Ou gaad, näkyyköhän tissitkin just sopivasti

- Sitähän varten minä täällä olen, esittelemässä itseäni?

Oikeesti! Paras lauantai aikoihin! Uhm. Noniin. Aikamme alkaa loppua ja kiitämme vielä Lothlorienin vartijakapteenia Haldiria tästä haastattelusta. Me jatkamme uuden uhrin parissa huomenissa, samalla kanavalla, samaan aikaan.
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Nyt kun loma alkoi, voisin aktivoitua kommentoijana, kun ehti koneelle paremmin kuin hyvin.

Tämä on ollut oikein viihdyttävää luettavaa. Éowynin osuus taitaa olla tämän hetken suosikkini, vaikka muutkin ihan mahtavia. Nuo haltiaherrat ovat hmm... niin. Mielenkiintoisia. :roll:

Mitäänsanomatonta läpätystä tämäkin kommentti, mutta pidän kalenterista ja odotan ehdottomasti seuraavia luukkuja. :)
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Minusta on aivan yhtä miellyttävää ampua nuoleni oikeaan koloon kuin sivallella miekalla vasten miekkaa.
Olenko ainut, joka ajatteli tämän hieman pervommin kuin olisi tarkoitettu? x)

Aivan loistavaa jälkeä, repeilyä koko ajan xDD Huomiseen!
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Temerice
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: Su Touko 03, 2009 1:01 pm
Paikkakunta: Minas Espoo

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Temerice »

Aralas; Et ollut x))

Lllloistavaa, tosiaankin. Pitäisiköhän minunkin alkaa haistat- tarkoitan haastattelijaksi, siinä hommassa saisi varmaan mukavia kokemuksia ja sensemmoista... Ja oooh, ryhtyisiköhän Éowyn suunnittelemaan pukuja minullekin? Musta on niin pimeä väri :3. *hytisee kermanvaaleassa neuleessaan*

Voi hyvänen aika, kohtahan tämäkin joulukalenteri loppuu! >>: Pitäisi olla vuosikalenteri tähän tapaan, vihje vihje : D
Burárum!

~ Vuoden Tulokas 2010
Avatar
Lumisusi
Satutäti
Viestit: 1115
Liittynyt: Su Huhti 09, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Mustalaishaltioiden matkassa

Re: JOULUKALENTERI 2009 Loftis goes TosiTeeVee

Viesti Kirjoittaja Lumisusi »

Hih, tämähän tuntuu vain paranevan koko ajan. En malta odottaa huomista. ^^

Ja täytyy sanoa, että ovatpa haltiat kiihkeän miellyttämisenhaluisia... ;)
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.


Vuoden Beta 2007, Vuoden Tolkienisti 2008 & 2009, Vuoden Valvoja 2010 & 2014
Vastaa Viestiin