Aktivointiviikonlopun Aktiivisin Loftislainen

Täällä kaikki legendaariset ja vielä legendaarisemmat topicit, joita ei haluta tappaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Aktivointiviikonlopun Aktiivisin Loftislainen

Viesti Kirjoittaja Silidir »

Koska aktivointiviikonloppu on aivan nurkan takana, paljastetaan vielä yksi pienen pieni porkkana.

Teitä seurataan! (tulee mieleen big brother... :twisted: )

Ensi maanantaina kaikkien viikonloppuun osallistuneiden ja sen ideaa toteuttaneiden kesken arvotaan palkinto. Tämä palkinto on oma, uniikki titteli!!! (Tarkoittaen nyt esim. minun avatarini alla olevaa Valarin lähettilästä) Tämä tilaisuus ei toistu, eli aktiivisesti osallistumaan, kommentoimaan, ideoimaan ja rupattelemaan vaikkapa irkissä! Miksei Facebookissakin?

Tittelin voittaneen nimimerkki paljastetaan ensi viikon aikana tämän topicin alla.

Big Bad Admin Sil (<- hei mä oon oikeesti pieni ja kiltti ja sillai... )
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
Avatar
Silidir
Valarin Lähettiläs
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Heinä 11, 2006 1:06 pm
Paikkakunta: Irmon ja Námon syleilyssä

Re: Aktivointiviikonlopun Aktiivisin Loftislainen

Viesti Kirjoittaja Silidir »

*rumpujen päristystä*

Kas niin, naiset, herrat sekä öttimönkiäiset. Olen tämän aamupäivän asiaa pohtinut tämän aktiivisimman tittelin kohdalla ja kyllä, se oli äärimmäisen vaikeaa. Teitä oli monta ehdokasta, hyviä kommentointeja sekä varsin mieletöntä aktiivisuutta! Olen yhä edelleenkin äärimmäisen onnellinen tämän viikonlopun onnistumisesta.

Mutta koska vain yksi voi tittelin saada, niin oli valittava joku. Kyseinen henkilö oli hienosti aktiivinen, piti linjansa selkeänä ja motivoituneena koko ajan. Hän oli myös paikalla joka ikinen kerta kun minä pomppasin linjoille... :D

Eli pidemmittä puheitta... Oman Uniikin arvonimensä Loftiksen Aktivointiviikonlopun Aktiivisimman Loftislaisen tittelillä saa....

SAGITTA!!!

*abloodeja*

~ Admintäti Silidir ~
\o/Huumorificcaaja '08\o/ Slasheristi '09 & '10 @~~ <3<3<3 Elrond&Admin 2014 <3<3<3
-Our rooms. One hour. Bring the honey. I really liked that. And *please* hang up
your tunic.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Aktivointiviikonlopun Aktiivisin Loftislainen

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Lukee ... :shock: .... lukee uudestaan :) ...aivot prosessoi tietoa :D ....ymmärrys herää! :mrgreen:

KIITOS TODELLA PALJON!!!!
Voitte uskoa, että olen hyvin yllättynyt sekä onnellinen!!! Kannatti näemmä olla koko ajan koneella (ja jättää *köh* kokeisiin luku väliin... mutta mitään en kadu! :D )
En osaa pitää mitään kiitospuhetta, mutta... (*hienolla äänellä*)

Tahdon kiittää ensinnäkin Kunnianarvoisaa Silidirä tästä hienosta hetkestä.
Sekä tietenkin myös perhettäni, jotka ovat aina olleet tukenani (...tosin parempi, etteivät he tästä tiedä.)
Ja lisäksi haluaisin muistaa ja kiitää kaikia tärkeitä ja tuttuja ihmisiä elämäni varrelta...
Todella pitkän henkilölistan jälkeen.
Sekä lopuksi kiitän teitä kaikkia Loftislaisia ja aktivointiviikonloppua.
Ne olivat elämäni hienoimmat kolme päivää.

Kumartaa, ottaa palkinnon kainaloonsa ja lähtee arvokkaasti pois!
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Vastaa Viestiin