Uusi Aamu (PG-13, L/H-pikkuficci)

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Gorith
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 5:41 pm
Paikkakunta: Tynnyri

Uusi Aamu (PG-13, L/H-pikkuficci)

Viesti Kirjoittaja Gorith »

Title: Uusi Aamu
Author: Gorith
Raiting: PG-13
Pairing: Legolas/Haldir :roll:
Genre: Angst, ehkä hieman romance
Warnings: Slash (luonnollisesti), hieman seksuaalista kuvailua ja hahmon kuolema.
Discalimer: Joojoo, Tolkienin on. En väitä omakseni, en rahasta tällä, joten älkää haastako.
Summary: Legolas on aivan liian väsynyt jatkaakseen yksin.
A/N: Kehtaankin tunkea viikonloppuräpellykseni tänne... No, Legolas/Haldir paritus on yksi lemppareistani, vaikka se onkin vähän...kliseinen. En oikein osaa sanoa tästä mitään, paitsi että minusta on jotenkin katkeransuloista kirjoittaa tällaisia surullisia, mutta kuitenkin jollaintavalla onnellisesti loppuvia tekstejä. Mistäköhän sekin kertoo...? Legolasin POVina koko stoori ja tämä on betaamaton versio, ellei minua lasketa. Mutten jaarittele tässä tämän enempää. Toivottavasti paritus ei pelota ketään pois...
Freedback: Jos viitsisitte... *ruts*

____________________________

Olin epätoivoinen, olin ollut sitä jo pitkään. En voinut vastustaa läheisyytesi tuomaa turvaa, sitä lämmintä ystävyyden sidettä joka yhdisti meidät. Mutta vastoin suunnitelmiani se kehittyi rakkaudeksi. Eikä minun tai sinun ollut sitä estäminen, niin vain kävi. Emme enää voineet olla erossa toisistamme, kaipasimme toisiamme aivan liikaa. Rakastin sinua. Rakastin sinua niin paljon, että se teki kipeää.

Pienikin etäisyys muuttui hetkessä sietämättömäksi kaipuuksi. Mutta entä se suunnaton välimatka, mikä erottaa meidät nyt? Mitä se tekee minulle? Kyllä sinä tiedät. Ja kaikki muutkin tietävät. Niin minäkin. Itseasiassa odotan sitä. Toivon että voin päästä luoksesi.

Hevoseni on väsynyt, melkein yhtä väsynyt kuin minä. Pysähdyn pienen puron rannalle ja annan sen juoda kylliksi. Itse istun virran varrelle ja vaivun syvälle muistoihini.

Muistan ne kesäiset päivät, jolloin olin täynnä toivoa tulevasta. Sillioin sinä iloitsit kanssani. Muistan ne syksyiset illat, jolloin olin liian masentunut edes itkeäkseni. Silloin sinä lohdutit minua. Muistan ne talviset yöt, jolloin olin liian väsynyt kävelemään. Silloin sinä kannoit minua. Ja muistan ne keväiset aamut, jolloin jaksoin taas yrittää. Ja silloin sinä tuit minua.

En jaksa uskoa, että olet poissa. Olet minulle kaikki. Koko maailma. Ja nyt kun sinua ei enää ole, olen koditon. Olet osa minua. Olin antanut sinulle itseni ja nyt kun sinä olet poissa, minulla ei ole mitään millä hengittää, tuntea tai ajatella. Olen turta, hiljaisen tuskan aallot kietovat minut tukahduttavaan syliinsä enkä voi ajatella muuta kuin niitä suloisia muistoja, jotka vievät minusta palan kerrallaan.

Muistan sen, kuinka viattomat halaukset muuttuivat intohimoisiksi syleilyiksi ja kuinka tunnustelevat kosketukset muuttuivat nautinnollisiksi hyväilyiksi. Kuinka sinä kidutitkaan minua! Kidutit minua niin kauan, että rukoilin sinua lopettamaan. Ja kuitenkin halusin sinun jatkavan.

Muistan kuinka rakastelimme ensimmäisen kerran. Se on yksi kirkkaimpia muistojani. Ja rakkaimpiakin. Muistan kuinka tutkit vartaloani, kuinka löysit ne kohdat joiden koskettaminen saa minut huutamaan. Kuinka ajoit minut yli rajojen, kuinka sait minut näkemään tähtiä. Ja ennenkaikkea sen, kuinka me kaksi tulimme yhdeksi sillä hetkellä.

Ja nyt, kun sinä et enää ole kanssani, olen hajalla. Yksin. Ilman mitään. Minä tarvitsen sinua.

En jaksa enää. Lysähdän puuta vasten, jäseneni painavat raskaina. Aistini hämärtyvät ja silmäni painuvat väkisin kiinni. Pääni tuntuu luonnottoman painavalta. Vaivun syvään uneen. Näen sinut. Jalot piirteesi, pitkät jäsenesi ja rakastavan katseesi. Enkä halua herätä. Haluan katsella sinua.

Ojennat kätesi minua kohti, epäselvät piirteesi alkavat vahvistua. Pelkään tarttua käteesi. Pelkään, että katoat ja että herään taas samaan kipuun ja tuskaan. Niin minulle on käynyt joka aamu siitä lähtien kun sinut otettiin minulta pois.

Et kuitenkaan katoa, vaan vahvistut hetki hetkeltä. Jos hetki sitten oloni oli raskas, nyt tunnun leijuvan. Viimeiset ruumilliset aistini tuntevat, kuinka maallinen ruumiini vajoaa maahan. Mutta en välitä siitä, vain sinulla on nyt väliä.

Vihdoin uskallan tarttua käteesi. Helpotuksekseni et katoa mihinkään vaan hymyilet minulle lämpimästi. Rakastavasti. Siitä rohkaistuneena otan muutaman askeleen ja kävelen luoksesi. Suljet minut lämpimään syleilyyn ja painat huulilleni kevyen suudelman. Sanoja ei tarvita.

Helpotuksen aallot pyyhkivät ylitseni tuntiessani sinut taas lähelläni. Siitä on niin pitkä aika. Mutta nyt olet johdattanut minut synkästä yöstä uuteen aamuun. Nyt kaikki on taas hyvin. Nyt olen taas kotona.

____________________________

A/N2: Kommentteja on aina kiva saada... *anoo*

edit. raitingia vaan...
Viimeksi muokannut Gorith, Pe Helmi 17, 2006 6:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?

Ultimate Sparks&slash-fan
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Oi, tämä oli kaunis ja tosi romanttinen. Aww... Elämää suurempaa rakkautta. Kolahtaa ainakin minuun aina ja ikuisesti. Todella suloista, että kuolemassa saivat sitten toisensa uudestaan. Taidanpa huokailla tässä vähän aikaa. :oops:
Gorith
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 5:41 pm
Paikkakunta: Tynnyri

Viesti Kirjoittaja Gorith »

Kommentti, kommentti! *kenguruloikkia*

Piratesse, kiva että pidät. Nämä ficcit ovat todellakin aivan tuorein aluevaltaukseni, niin etten ole ihan vielä löytänyt itselleni sopivaa tyyliä. Mutta kyllä se tässä kait sitten muovautuu... :wink:
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?

Ultimate Sparks&slash-fan
Crepsley
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Jukan ketjun päässä

Viesti Kirjoittaja Crepsley »

Aawwwww.... Tosi söpö. Legolas/Haldir <3<3<3 Lovetus!
Kuvailu oli hyvää, tosin loppu jäi ehkä hieman epäselväksi??
Olisi voinut olla vähän pitempikin. Muuten oli hyvää tekstiä.

Kiitos siitä.
Tuuli kuiskaa kaikki pois piiloistaan.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Legolas/Haldir... *ihastunut huokaus*

Jos hetki sitten oloni oli raskas, nyt tunnun leijuvan.

Tuo lause kertoi minusta todella hyvin sen, mistä tuossa lopussa on kyse. Yksinkertaisesti ja voimakkaasti. Ah, onneksi tällä oli onnellinen loppu.

Muistan ne kesäiset päivät, jolloin olin täynnä toivoa tulevasta. Sillioin sinä iloitsit kanssani. Muistan ne syksyiset illat, jolloin olin liian masentunut edes itkeäkseni. Silloin sinä lohdutit minua. Muistan ne talviset yöt, jolloin olin liian väsynyt kävelemään. Silloin sinä kannoit minua. Ja muistan ne keväiset aamut, jolloin jaksoin taas yrittää. Ja silloin sinä tuit minua.

Kaunista.

Kiitos tästä! ^^
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Gorith
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 5:41 pm
Paikkakunta: Tynnyri

Viesti Kirjoittaja Gorith »

Kiitoksia kaikille kommenteista, niitä on aina kiva saada!
Kuvailu oli hyvää, tosin loppu jäi ehkä hieman epäselväksi??
Olisi voinut olla vähän pitempikin.
Lopun ideahan oli se, että molemmat päätyivät Mandosin saleihin, Haldir miekasta Helmin syvänteen taistelussa ja Legolas vähän (Sormuksen sodan?) jälkeen rakkaansa menettämisen aiheuttamasta surusta. Mutta kuolema, joka aluksi erotti rakastavaiset, yhdistikin sitten heidät lopuksi. Rakkautta yli rajojen ja sitä rataa... Vähän samanlainen loppu kuin Kuninkaan Paluullakin, Frodo lähtee Valinoriin ja Sam seuraa lopulta perässä, josta itseasiassa idean sainkin.

Tuon ficcin pituuden kanssa minulla onkin se suurin ongelma... Jotenkin jään jaarittelemaan siihen puoleenväliin minkä jälkeen koko hoito muuttuu pelkäksi puuroksi. Se onkin nyt työnalla par'aikaa... ehkä minulta tulee velä ihan täyspitkä ficcikin... joskus. :wink:
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?

Ultimate Sparks&slash-fan
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Kaunis ficci ja ihana loppu: rakastan semmoisia tarinoita, joissa joko kuollaan yhdessä tai ollaan jälleen yhdessä kuoleman jälkeen.

Pidin kuvailustasi myös. (Yleensä kuksin kaavoihini kangistuneena pitkiä ja monimutkaisiakin lauseita, mutta tässä oli lyhyempiäkin, eivätkä ne pomppineet silmille niin kuin aluksi pelkäsin.)
Kaunista ja ah, niin tuskaisaa.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Ihana ficci ^^ Kuvailu oli kaunista ja tarina oli söpö :D
Loppu oli mitä ihanin ;)

Kiitos tästä ficistä...
Kaktus
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:34 pm

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

Mmm... Kaunis. Sana hallussa. Ihana pari tässä... <3
Olisin alkanut itkemään, jos se ei olisi jo loppunut, eli aika lyhyt. Mutta toimiva.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Olenko minä jotenkin kummallinen vai olenko vain kummallinen kun ajattelin tämän Haldin/Aragorniksi, vaikka selvästi luin, että se on Legolas/Haldir. Kummallista..
Mutta oikein mukava tarinanpätkä. Oikein kaunis. Kaunista kerrontaa ja sujuvaa kuvailua, jotain mitä rakastan suuresti.
Pidin kovasti vaikka olikin surullinen. Mutta onnelliset loputhan ovat aina mukavia.
Kiitoksia paljon.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Ihana.
Surullinen.
Loppu kuitenkin onnellinen.

Minä en pysty kommentoimaan tällä hetkellä paremmin.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Unikeko
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: To Helmi 09, 2006 6:58 pm

Vau!

Viesti Kirjoittaja Unikeko »

Sinulle on annettu kirjoittamisen jalo taito! Tämä oli kerta kaikkiaan Ihana! :D Olen kiintynyt Legolas- slashiin, mutta eipä voi mitään...En todellakaan ymmärrä miten jotku osaa kirjottaa näin hyvii ficcei. Itelläni menis vaikka kuinka monta vuotta tuollaisen kirjoittamiseen. Sinulla sujuu tuo kirjoittaminen!
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

*niistää pitsinenäliinaan*

Tosi ihanan kaunis..varsinkin toi alku. Onhan toi paritus klisee, ja oonkin niitä ehken vähän yrittänny nykyään vältellä, mutta onneksi luin tän :wink:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Gorith
Örkki
Viestit: 70
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 5:41 pm
Paikkakunta: Tynnyri

Viesti Kirjoittaja Gorith »

Mukavaa kun tästä (vieläkin) tykätään, outoa kun huomaa oman ficcinsä pomppaavan tuolta topiccien syövereistä tänne ihan kärkeen 8)

Unikeko: :oops: Voi kiitoksia, ihan punastun... Mitäs tähän nyt sanoisi... Mutta kiitos

athelas :wink: Klise mikä klise, mutta onneksi sille löytyy vielä faneja.

Ja kiitos vielä kaikille kun viitsitte kommentoida.
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?

Ultimate Sparks&slash-fan
Ax.
Örkki
Viestit: 90
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 8:00 pm

Viesti Kirjoittaja Ax. »

Kaunis mikä kaunis ^.^

Aww.. Kyllä. Mikä ihana idea. Ja kuinka kaunis toteutus ^___^

Tuli ihan haikea olo.

Yksinkertaisesti

PIDÄN tästä ficistä. Rakastan tätä ficciä <33
"Ei menninkäinen riitä päivänsäteelle."
Vastaa Viestiin