Tuona ensilumen yönä (Elladan/Elrohir)

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Avatar
sprig
Puolituinen
Viestit: 265
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 6:31 pm

Viesti Kirjoittaja sprig »

Ja yhdessä me vaelsimme yössä, joka oli tulvillaan toiveitani. Niistä yksikään ei tuona ensilumen yönä toteutunut.
Tästä jää hirveän surullinen olo. Miksi, voi miksi toiveet eivät toteutuneet? Toivottavasti ne toteutuivat myöhemmin.

Hirveän hieno. Suorastaan runollinen.
EpäLotR-ficcaaja 2009
Runoilija 2010
Avatar
Emmanuel
Örkki
Viestit: 115
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 7:33 pm
Paikkakunta: Paschendale

Re: Tuona ensilumen yönä (Elladan/Elrohir)

Viesti Kirjoittaja Emmanuel »

Haluan kommentoida, vaikkein minulla oikeastaan ole muuta sanottavaa, kuin että tämä oli aivan äärettömän kaunis pieni ficci.
Elladan ja Elrohir ovat vain jotakin niin suloista yhdessä, ja tämä oli niin hienosti kirjoitettu. Ei suurta draamaa tai maailmaa muuttavia tapahtumia, vain
tuo pieni hetki jolloin ensilumi satoi.
Kaunista ja surullista.
"Know that many men has suffered. Know that many men has died. Six miles of ground has been won, half a million men are gone. And as the men crawl the general call and the killing carry on."
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Tuona ensilumen yönä (Elladan/Elrohir)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Sinun vuoksesi minä putoan; sinun vuoksesi minä vuodan; sinussa on oleva minun rakkauteni ainiaan.
Awww ^^. Miten tämä teksti saikaan sydämeni sulamaan. Niin rauhallinen kirjoitustyyli sinulla on ja kuvaileva, että tuntui kuin olisin tosissani ollut katselemassa Elladanin ja Elrohirin ensilumen aikaa. Tuo lainattu kohta oli ihana. Ja kaikki muukin ficissä. Kirjoitusvirheitä en bongannut ja lukeminen oli helppoa.

Kiittäen
-Suetus-
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Vastaa Viestiin