Tuona ensilumen yönä (Elladan/Elrohir)

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Tuona ensilumen yönä (Elladan/Elrohir)

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Title: Tuona ensilumen yönä
Author: Elvédan
Rating: PG
Pairing: Elladan/Elrohir
Genre: Slash, romance
Warnings: (Tw)incest
Disclaimer: Tolkienin hahmoja ovat, minä olen vain rakastunut heihin.
Summary: Kaksoset ovat odottaneet ensilunta jo kauan.

A/N: Kiitämme inspiraatiosta sitä erästä lumisateista päivää Ylläksellä, sekä myöskin Nightwishin Ghost Love Scorea, joka soi repeatilla kirjoittaessani tätä. Palautetta kaipailisin taas. ^^

Tuona ensilumen yönä

Muistatko, veljeni, sen yön, jolloin ensilumi satoi?

Yhdessä me astelimme hiljaisessa valkeudessa, omassa maailmassamme; ei muita ulkona puutarhassa, ei haltialaulun ääniä, ei tuulta puissa tai tähtiä taivaalla, ei ääriviivoja – vain lunta, hämärän valtakuntamme kosketuksia kasvoillamme.

Muistatko, kuinka tartuin käteesi, ja sinä hymyilit minulle? Ei sanoja välillämme, vain katseita, mutta joskus katseet ovat kaikki mitä tarvitsemme. Me ymmärrämme toisiamme, veljeni, vaikka tuona yönä en ollut siitä varma.

Tuona yönä laskin suojakilpeni ja naamioni syrjään; tuo yö sai minut paljastamaan itseni sinulle. Minä pelkäsin, veljeni, minä pelkäsin sinua, katseitasi, jotka tuona yönä saivat nähdä minut suojatonna ja vailla verhoa. Ymmärsitkö silloin kaiken? Sillä minä en tiedä, et paljastanut minulle tunteitasi. Näin sinut ja tuon verhotun yön synnyttämän hiljaisen, kuiskailevan onnen; mutta tunteitasi minä en nähnyt.

Lumihiutaleet leijailivat viileässä pakkasessa, maa oli routainen ja jäinen. Olimme odottaneet ensilunta niin kauan, eikä se sulanut pois, vaan jäi, pysyi. Hiutaleet olivat toiveitani ympärilläni; pitelin kättäsi omassani ja toivoin huuliesi kosketusta omillani. Toiveeni ympäröivät meidät hiljaisina ja herkkinä, ne särkyisivät helposti… Sinä käännyit katsomaan silmiini ja näit pyynnön niissä; voi, veljeni, ymmärsitkö silloin?

Minä hymyilin lumelle hiuksissasi ja sinä vastasit hymyyni. Ja kun näin sinut siinä, toiveitteni ympäröimänä, käteni kädessäsi ja tuo lempeä hymy kasvoillasi, katseesi tutkimattomana, minä tiesin.

Sinun vuoksesi minä putoan; sinun vuoksesi minä vuodan; sinussa on oleva minun rakkauteni ainiaan.

Ja yhdessä me vaelsimme yössä, joka oli tulvillaan toiveitani. Niistä yksikään ei tuona ensilumen yönä toteutunut.
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

voi *snif* se oli niin kaunista ^^ todella ihana... sellainen herkän tuntuinen.kirjoitat hienosti ja sujuvasti
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Nättiä, nättiä, niin nättiä, niin nättiä. (pakkomielle toistaa asioita)

Tämä oli niin kaunis ja melankolinen, että alkoi melkeinpä jopa itkettää. Jos olisi ollut pidempi, olisin saattanut kyynelehtiä kunnolla, mutta toisaalta, sitten olisi voinut olla venytetyn tuntuinen.

Kaunista. <3
Kuva
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Oi elämä. Tämä on... tämä on... täydellinen <3 Rakastuin täysin. Rakastan tyyliäsi, sanoja joita käytät (ääriviivat ja veli ovat suosikkisanojani muutenkin). Oih. Jälleen yksi syy rakastaa Ghost Love Scorea vielä enemmän. Vaikka kamala pettymyksen tunne tipahti jonnekin tuonne sydämen seutuville kun luin tuon viimeisen lauseen, en tiedä. Mutta upea kudos tunteita ja sanoja ja kauneutta. Vau.
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Kiitos, kommenttinne ovat kovin piristäviä.

Kurenai: Niinpä, en halunnut venyttää sitä liikaa. Ei aina tarvita kymmeniä sivuja kertomaan tarpeellinen.

Newra: Aaw, kultaseni... Niin kauniita sanoja palautteessasi. Kiitos.
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Elrohir
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: La Maalis 25, 2006 10:33 am

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Kaunista... Herkkää ja tunteellista tekstiä, ja vielä suosikkiparituksella. Ehkä hiukan pituutta olisi kaivannut, mutta kyllä tuo lyhyyskin tähän sopi. Rakastuin <3 Loppu oli niiiiin kaunis... Itkettää.
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Aloitamme lainauksella.
Olimme odottaneet ensilunta niin kauan, eikä se sulanut pois, vaan jäi, pysyi.
Ihan kuin minä pienenä (no.. SHH.. vieläkin).

Tuosta tuli ihan joulu mieleen. Ei ole pakkasta liikaa ja nenäliinan kokoisia hiutaleita sataa.
Nuo kaksi ovat niin ihana paritus, ettei mitään rajaa ja sitten kun se vielä kirjoitetaan noin kauniisti niin... niin. Että anteeksi, silmääni meni juuri roska.
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Nyt, kun vihdoin ehdin.
Onko täällä joku kaksoisvillitys meneillään? Eihän se minua haitaa, ei ollenkaan. xD

Se oli kaunista ja rauhalista.
Lunta sataa tuolla ulkonakin, vaikka oikeastaan pitäisi sataa vettä.
Sinun vuoksesi minä putoan; sinun vuoksesi minä vuodan; sinussa on oleva minun rakkauteni ainiaan.
Sain kylmiä väreitä. Upeaa. Tuo oli jotain hyvin kaunista. Surullista, tavallaan, kuotekin kaunista.

Mitä minä höpötän, kun rakentavaa ei tule.
Kiitos tästä. Edelleen lisää kaksoificcejä!
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Elrohir: Arvaa, hämääkö nickisi hieman! :lol: No joo, kyllä minä mielikuvistani silti pääsin eroon. Niin. Kiitos, minusta on hauska kirjoittaa tällaisia yhyempiäkin pätkiä.

Raivonkyynel: *naur* No toivottavasti se silmään mennyt roska ei käynyt hirveän kipeää, ne voivat olla melko tuskallisia. Kiitos.

Noradriel: Näköjään jonkinlainen kaksoisvillitys... Ainakin minulla itselläni. *virn* Juu, lisää kaksosficcejä on tulossa, en minä heistä pääse eroon. Kiitos, todella.

zilah: Yksi kauneimmista asioista, mitä minulle on ikinä sanottu. Kiitos. Jos minulla on valta tehdä jonkun päivä kauniimmaksi ficeilläni, teen sen ilomielin. Sinä se kommentoit aina niin ihanasti, kiitoskiitos.
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Niin haikea ja kaunis ^^ Ihanaa luettavaa.

Ihastuin tähän kohtaan aivan täysillä:
Näin sinut ja tuon verhotun yön synnyttämän hiljaisen, kuiskailevan onnen; mutta tunteitasi minä en nähnyt.

Oh la la. Tämän tunnelma välittyi hyvin vahvana, melkein tuli kylmä. Kuvailet tosi kauniisti :)
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Avatar
Elvédan
Samooja
Viestit: 549
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 11:15 am
Paikkakunta: Grey Havens my destiny

Viesti Kirjoittaja Elvédan »

Marianna: Voi, kiitos. Tuollaiset kommentit savat aina minun iltani kauniimmiksi. Kiitos, todella.

Ette tiedä miten paljon kommenttinne minulle merkitsevät, kiitos vielä kaikille. *ruttaa*
Vuoden 2006 ja 2007 Runoilija sekä 2008 Legolas, kiitos!

"Elrond passes Over Sea. The end of his sons, Elladan and Elrohir, is not told: they delay their choice and remain for a while."
~The Letters of J.R.R. Tolkien
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Hyvin kaunista luettavaa ja parituksesta vielä plussaa. Tunnelma pysyi vahvana koko ficin ajan ja teksti oli suloista ja runollista. Sinulla on oma tyylisi kirjoittaa ja minä pidän siitä todella paljon. Käytät mukavia sanoja ficeissäsi. Anteeksi, en keksi mitään järkevämpää ^^ Minä pidin todella paljon!
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Ah, ihanan romanttista ja lempi parituksellani. Kirjoitat hyvin kauniisti ja jotenkin mukavan runollisesti. Sanojen käyttö oli mielestäni erityisen rikasta ja kaunista ja vaikka teksti olikin lyhyt, siitä välittyi upea tunnelma alusta loppuun. Tämän luettuani minulle tuli ihan ikävä talvea, joulua ja lunta. Lyhyesti sanottuna, todella mukavaa luettavaa, pidän kovasti tyylistäsi kirjoittaa :>.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

oih... paritus on <3, siksi tämän luin. Varmaan ensimmäinen alle R tason tarina johon kosken. Ja kuten totesin, tarina voi olla ikahan kunnon jyystöäkin :D

Keep up good work
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Avatar
Nemesis
Örkki
Viestit: 183
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 9:23 am
Paikkakunta: Varjojen Kaupunki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nemesis »

Iiiihhh!!! *teinityttö-kiljumista* Aivan ihana! Tykkäsin hirveästi miten ensilumi kuvailtiin. Lumisade kun on muutenkin niin kaunista katseltavaa. Varsinkin kun on pimeätä ja hiutaleet leijailevat hiljaa.

Oli kuin olisin astunut jäämaailmaan, missä niin haluaisi asua. Sinne siis :D

Tämä vei kieleni. Tekisi mieli pussata sinua, Elvédan.
I've found a world where love and dreams and darkness all collide
Maybe this time we can leave our broken world behind


Vuoden Beta 2010
Vastaa Viestiin