Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

carsoni

Viesti Kirjoittaja carsoni »

Aww aww aww. <3 Ihana.
Ei minulta saa odottaa järkevää kommenttia. Varsinkaan kipeenä.
Ohh, kirjoittelehan lisää tällä parituksella. ;)
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

En ole pitkään aikaan lukenut Merri/Pippin paritusta ja olen iloinen että älysin lukea tämän. Kuten muutkin ovat jo sanoneet, minustakin tämä oli kovin suloinen. Luen yleensä enemmänkin vakavaa, kaunista romantiikkaa, mutta tällainen ihana siirappisekoitus piristää aivan eri tavalla.

Vaikka tämä olikin lyhykäinen, idea oli silti ihastuttava ja teksti varsin mukavasti eteenpäin soljuvaa. Dialogit etenivat kepeästi ja Pippinin ajatukset olivat suloisia :>. Osasin kuvitella kaikki tapahtumat päässäni ja kokonaisuudessaan tekstisi oli kuin piristysruiske ankeaan ja loskaiseen lauantaihini. Muutenkin ficistä välittyi mukava tunnelma, joka sai hymyilemään.

Näin se vain on, Merri ja Pippin paritus on uskomattoman suloista luettavaa. Ainoa mikä ehkä vähäsen osui silmään, oli tuo repliikkiviiva, mutta ehkä se johtuu siitä että olen vain niin tottunut lainausmerkkeihin. Kiitos kuitenkin ihanasta lukuelämyksestä.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Samaa mieltä Lizan kanssa. Lisää Merri/Pippin ficcejä!

Itse ficciin. Tämä oli niin aww. Teksti meni mukavasti eteenpäin. Ei liian nopeaa ta hitaasti.
Tykkäsin että Merri oli se vähemmän ujo, sillä niin minä sen ainakin kuvittelin. Ficissä oli ihana tunnelma. Tiskauskohta oli niiin söpö.
Minäkin olen kyllä enemmän tottunut lainaus merkkeihin.
Pippin: What about second breakfast?!
Nasty
Örkki
Viestit: 159
Liittynyt: To Huhti 05, 2007 5:24 pm
Paikkakunta: Ruukki

Viesti Kirjoittaja Nasty »

Tässä oli ihana idea ja teksti meni mukavasti eteenpäin. Juoni oli ihan ok, vaikka lyhyt tämä oli. Ja olihan tämä vähän siirappia, mutta sellaistakin on hyvä välillä lukea. Pippinin ajatukset olivat suloisia ja minä ainakin näen Merrin sellaisena vähemmän ujona hobittina. Hobitit ovat itsensälaisia ja koko ficci oli muutenkin hyvin hobittimainen ^^
Anae-chan
Örkki
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 12:29 pm
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Anae-chan »

*yrittää epätoivoisesti saaa järkevää kommenttia aikaiseksi*

Ensimmäinen ikinä lukemani Merri/Pippin paritus. Ja ei tosiaan voi muuta sanoa kuin että tämä oli söpöä, suloista kerta kaikkiaan. <3 Kiitus tästä.

*lähtee hiippaloimaan poispäin pää täynnä vaaleapunaista hörhelöä*
Peace over anger. Honour over hate. Strenght over fear.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Oihan <3
Ja tämän jälkeen pitää mennä nukkumaan ja odottaa huomista iltapäivää että pääsee itse höttöilemään... xD Elämä. Mutta erittäin suloinen ficci <3 Tosin melko perinteikäs ja hyvällä tavalla sanottuna kliseinen söpöficci, mutta siinä ei ole mitään vikaa, kun idea toimii. ^^ Kivasti yhdistetty alkuperäiseen tarinaan, kun ei tosiaan näiden kahden vaiheista juurikaan tiedetä... ;)
Punastelu ja ujoilu oli söpöä. Ja hienoa, ettei Pippin saanut heti asiaansa sanottua, se oli parempi kuin ""Oi Merri, taidan rakastaa sinua." "Kuule Pippin, niin minäkin sinua." *punastusta ja pusuja*" xD Ymmärrät varmaan mitä meinaan. ^^
Nyt oli Pippinin vuoro leikkiä mansikkaa
Ihanasti ilmaistu <3
Hetken kuluttua he istuivat taas vierekkäin, nojaten puuhun ja toisiinsa. Pippinin kädet olivat Merrin ympärillä ja tämä silitti hänen hiuksiaan.
Täydellisen aww ^_^ Kiitos tästä, todella suloinen ficci <3
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Avatar
Repa
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 4:54 pm
Paikkakunta: 12 metriä Synkmetsästä Itään

Viesti Kirjoittaja Repa »

Pippin teki työtä käskettyä, mutta odottamaansa kakunpalaa hän ei saanut. Hän räväytti silmänsä auki tajutessaan Merrin painaneen huulensa hänen omilleen.
Aaaww ^^

Tämä on aivan ihanainen ficci. *mielipuolista awwitusta* Tuo loppu oli ehkä aivan hitusen tönkkö, mutta eipä oikeastaan isommin haitannut (miksiköhän sitten edes mainitsin?). Ihana ficci. En suostu sanomaan muuta. :'D
18 sekúndur fyrir sólarupprás.
Avatar
Johnny Rotten
Örkki
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 3:10 pm

Re: Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

Viesti Kirjoittaja Johnny Rotten »

Ihana.

En osaa tehdä juuri muuta tällä hetkellä kuin laittaa tarinan kirjanmerkkeihin ja jatkaa vellomista hillittömässä siirappiunelmassa. Kiitos.
be yourself. everyone else is already taken.
-oscar wilde


avatar by theban band
Avatar
-Eowyn-
Örkki
Viestit: 16
Liittynyt: Su Elo 02, 2009 9:34 pm
Paikkakunta: Sumuvuoret

Re: Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

Viesti Kirjoittaja -Eowyn- »

Oi kuinka suloista.
Merri ja Pippin vain ovat niin sopivia toisilleen, täydellisiä.
Nyt oli Pippinin vuoro leikkiä mansikkaa, mutta Merri vain hymyili hellästi ja silitti nuoremman poskea varovasti sormenpäillään.

Tämä lause jäi jotenkin kiinni mun silmiin. Hauskasti kirjoitettu.

Kiitoksia hienosta ficistä ja anteeksi lyhyttä kommenttia. Mun rakentava kommentti otti lopputilin eilisiltana, mutta ylistän ficcisi suosikkieni listalle.
-Eowyn-
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Ooi. Tämä oli ihanan suloinen. Merri/Pippin paritus ei ole mikään lempparini mutta tämä oli todella ihuna <3. Mielestäni tästä ei yhtään tajua että tämä on ensimmäinen ficcisi.
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Naava
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: La Syys 05, 2009 3:26 pm

Re: Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

Viesti Kirjoittaja Naava »

Awwwwww.
Saakohan tästä kommentista mitään rakentavaa?
No siis, näitä Merri/Pippin ficcejä pitäis olla ehtottomasti enemmän. Kirjotusvirehtiä en löytäny =3
Tuo loppu oli siiiiiis niiiiiiin ihana!
Sun eka ficci? E-hei, en usko.
Liian hyvä.
i can be alone, yeah,
i can watch a sunset
on my own...

~Kate Nash, Merry Happy
Avatar
Anskulove
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Syys 09, 2009 6:15 pm
Paikkakunta: Jaa pitäiskö semmonenki olla?
Viesti:

Re: Saippuakuplat // Merri/Pippin // fluff // pg-13

Viesti Kirjoittaja Anskulove »

Oli tosi hiano!!! :lol: :mrgreen:
Kuten Naava jo totesi:
Naava kirjoitti:Kirjotusvirehtiä en löytäny
Ja oli muutenkin sairaaan hyvä. Merri ja Pippin- ficcejä pitäis olla enemmän.
Sori lyhyet,sisällyksettömät ja tosi "rakentavat" kommenttini. :oops:
Elämän taikaa(:
Vastaa Viestiin