Now I'm Here, Merri/Pippin, Valmis, PG

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Siis tämä oli... aivan... Mahtava. Todellakin mahtava.
Tuo loppu oli niin suloinen :D
Min pidin tästä. Ja tosi paljon pidinkin.
Minä aijon tappaa sen, joka on käyttänyt kaikki tulostuspaperit (mitä? Minäkö ne muka käytin?), kun nyt min en voi tulostaa tätä ja lukea tätä 37 kertaa ensi yönä :( Traagista...

Mutta siis tämä oli niinaivanmielettömänmahdottomonihananupea tarina.

Ja järkevä palaute ja rakentava palaute ovat jossain (jos ihan rehellisesti sanotaan, niin ene edes halua tietää missä... saati sitten mitä tekemässä)
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Minä rakastan tätä.
Kirjoitus tyylisi on mahtava, paritus söpö ja kaikkee muuta ihanaa.
Loppu oli juuri sellainen kuin sen piti olla... :P


(rakentava palaute, ei, ei tää sitä oo..^^)
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Elyon
Örkki
Viestit: 91
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: Pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja Elyon »

Ihanaa, jatkoit loppuun asti :mrgreen:

Loppu ehkäpä töksähti *miksiköhän? :mrgreen: joku taisi kenties kokoajan vihjailla "jatka jatka jatka"??* mutta ihana kirjoitustyylisi pysyi :)

Kiitos ja *rutistus* tämä on ollut ihana ficci!! :D
"Vai Belacqua? Ei. Lyra Kaunopuheinen sinä olet", Iorek sanoi. "Minä en muuta haluakaan kuin taistella Iofur Raknisonin kanssa. Tule, pikku daimoni."

~ Universumien Tomu, Kultainen kompassi
Green_dragon
Örkki
Viestit: 93
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 5:07 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Green_dragon »

Hyvin sin sen inspiksesi kesytit, kun sait näin hienon osan aikaan. Tai siis lopun. :roll: Olisin voinut lukea vielä vähän lisääkin, itseasiassa luulin, että tämä jatkuu vielä, mutta eihän kaikkea voi saada.

Kirjoitat sujuvaa ja selkeää tekstiä, jota on todella kiva lukea (tuota sin et varmaan ole ennen kuullutkaan).

Merri on hyvin... *ömh* "merrimäinen". Siis ainakin hitusen viisaampi ja pohtivampi kuin Pippin. Ja Pip... *hymyilee* On aivan ihana, pieni palleroinen kuin ennenkin. Ficissäsi tulee hyvin esille molempien hobittien kasvaminen ja viisastuminen.

Kiitoksia hienosta ficistä, sitä oli ilo lukea! *rutti*
Luen tekstejäsi mielelläni tulevaisuudessakin! :D
Kuva
Together, like that.

Grotto
Avatar
Violet
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:06 am
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Violet »

Oi, se oli kaunista. Kirjoitat niin hyvää tekstiä. Tuntuu, kuin itse olisi koko ajan mukana tapahtumien keskipisteessä. Ja Merriä sekä Pippiniä kuvailit niin suloisesti.

Tämä paritus on aina ollut yksi suosikeistani. Se on aina niin söpöä, että kyynisinkin sydän heltyy lukiessaan pienistä hobiteista.
Ei suklaa ole mikään rakkauden korvike. Rakkaus on suklaan korvike.
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Awww...kuinka söpöä....! Minun ei kannata sanoa mitään, koska se olisi vain muunnelmaa edellisistä viesteistä.
All you need is love...
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Ihana! Suloinen! Söpö!! Ihuna... aevan ihuna! :D
Faabeli
Örkki
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 5:22 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Faabeli »

Nonny.
Ensimmäinen suomenkielinen Merri/Pippin ficcini, jonka olen lukenut. Ja varmasti yksi niistä parhaimmista luetuista. Minä rrrrakastan tätä.
Huomatkaa :
Kachi on nyt Faabeli, tuliko selväksi?
Faidra
Örkki
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Elo 13, 2004 10:33 pm

Viesti Kirjoittaja Faidra »

Tämä on aivan ihana ja kaunis ja suloinen. *rakastaa M/P pairingia* On kiva lukea molempien kannalta. Tyhmä kun olen, en muuta osaa sanoa kuin että SÖPÖ!!
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voi hitsi, aivan mielettömän ihuna!
Merry/Pippin:iä on suomeksi aivan liian vähän, joten.. Lisää, kiltit! Eikös vaan? :wink:
Rakentavan palautteen kirjoittaminen on mahdotonta tuon lukemisen jälkeen, mutta jos nyt yrittäisi..
Ekaksi, sun kirjoitustyylisi on tosi nautinnollista luettavaa. Iso bonus siitä. Hyvänkin tarinan voi pilata jos kirjoittaa kökösti(niin kuin minä..En kylläkään väitä kirjoittavani hyviä tarinoita).
Takautumat, ja molempien näkökulmasta kirjoitetut tapahtumat oli hyvä veto. Sopi tähän kuin nyrkki silmään. Hyvä hyvä hyvä! *tapu tapu*

Ja nyt tajusin vain toistavani kaikkien muiden mielipiteitä, joten suljempa suuni..
Avatar
Paula
Puolituinen
Viestit: 206
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 7:33 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Paula »

Suloinen.^^ Varsinkin loppu.

Muistan ensimmäisen osan joskus ahamassa iäisyydessä lukeneeni, mutta loput vasta tänään. En voi kuvitella Merriä ilkeilemään kenellekään, siinä ficij suurin vika. x) Miun rakas, kiltti Mérrini ei ikinä kiusisi kultarakastaan Pipia... ^^ Ei liene yllätys, että minkin allekirjoitan väitteen heidän toisilleen kuulumisestaan.
'Thomas Covenant,' he said as if he were rising to a challenge, 'the Unbeliever.'

~The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever (Stephen Donaldson)
Meriadoc
Örkki
Viestit: 44
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Meriadoc »

En liiemmin pidä slashista mutta tämä oli kyllä ihana. Tapasi kuvailla asioita on mielettömän hieno, ja minä ihan näin pienen Pippinin kuraisissa vaatteissa itkemässä. Suloista <3
Vastaa Viestiin