Myöhemmin (songfic, A/L) sallittu

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Myöhemmin (songfic, A/L) sallittu

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Title: Myöhemmin
Pairing: A/L
Genre: Miniagst ja miniminifluffy
Raiting: sallittu
Disclamer: Hra. Tolkien, mie vain pelleilen niillä, ihan huvin vuoksi. Kappale Tervomaan
Beta: Darial Kuznetsova
Summary: Eräs aamu Minas Tirithissä. Itsenäinen alku eräälle ficilleni, joka löytyy nimellä 'Leaving On A Jet Plane'
Warnings: ei mtn
A/N: Olen kaavaillut kauan tästä kipaleesta ficciä, joten toteutin sen nyt.
Kökkö mikä kökkö -.-´ Pakollisiksi sanoiksi annettiin lumisade, kuningas, lattia ja aurinko. Ja tämän voisi laittaa taustalle
____________________________________________________________

Luovutan
Nyt mä luovutan.
Tähän aikaan aamusta mitään
En voi tehdä millekään.


Päivän ensimmäiset säteet valaisevat vieressäni makaavan haltian kasvot. Varovasti, herättämättä häntä, sipaisen hiussuortuvan pois hänen kasvoiltaan.

Nyt kun kuninkaan velvollisuuteni alkavat tälle vuodelle, en voi enää viettää aikaa hänen kanssaan niin paljon kuin tahtoisimme. Yhteisiä hetkiämme vähentää myöskin Arwen ja hänen läheisyytensä.

Voi Valar sentään, kun kruunajaisissani yritin kuvitella kaiken uneksi, jonka alku oli mitä parhainta, mutta joka loppua myöten vain paheni. Minun teki vain mieli tyrkätä hänet alas.

Antaudun
Joo, mä antaudun.
Lattialla pölyssä makaan.
Me ollaan niinkuin oltaisiin


Käännähdit unissasi ja saman tien löysinkin itseni kylmältä kivilattialta. Naurahdan hiljaa ja kampean itseni takaisin turvallisesti vällyjen väliin.
Saadessani peiton takaisin ylleni huomaan sinun raottavan silmiäsi.
Painan otsallesi hennon suudelman ja toivotan hyvät huomenet.

Ihan unohduttu tähän,
Pysähdytty paikoilleen.
Hei, auta vielä vähän.
Unohdutaan tähän.
Teen sen, mitä täytyykin


Hengitän sitä metsäistä tuoksua, joka huokuu hiuksistasi. Painan helliä suukkoja päälaellesi ja hautaat kasvosi syvemmälle kaulaani. Olemme kietoutuneet kiinni toisiimme tahtomatta päästää koskaan irti. Seinällä olevasta peilistä huomaan auringon nousseen jo korkealle, mutten tahdo välittää siitä. Vain meillä on väliä.

tunnustan
joo, mä tunnustan.
Mulla ei ois tällaiseen varaa,
Varastan sun aikaas


Vastahakoisina nousemme vuoteesta ja puemme yllemme. Jäät tuijottamaan ulos pihalle lumisateeseen. Kävelen taaksesi ja kiedon käteni hoikan soturin ruumiisi ympärille. Ikkunasta heijastuu hymysi, ja minäkin hymyilen, vaikka minusta tuntuukin pahalta pitää sinua täällä, poissa kansasi luota. Nojaat minua vasten ja puristan kovempaa, mutta silti hellästi.

Paikalleni palaan vähän myöhemmin
Kuin oltaisiin ihan
vahingossa tähän
Pysähdytty paikoilleen
.

Kaksi lasta pihamaalla hyppäsivät lumihankeen ja tekivät lumienkelit, jotka näyttivät pitävän toisiaan kädestä.
Viimeksi muokannut Aralas, To Marras 19, 2009 10:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Myöhemmin (songfic, A/L) sallittua flyffya

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Todella kauniisti kirjoitettu ficci! Tuo kohta oli ihana jossa Aragorn ja Legolas katsovat ulkona lumienkeleitä tekeviä lapsia. Itseasiassa minusta ficissä ei ollut kamalasti fluffya, se oli jopa joissain kohtia aika surullinen ja sisälti paljon tunteita vaikka olikin aika lyhyt. Mutta kirjoitusvirheitä en bongannut, ja teksti oli helppolukuista ja kaunista.

Kiittäen
-Suetus-
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Myöhemmin (songfic, A/L) sallittu

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Tattista Suetus ^^ Jäin hieman tuumailemaan,
ja tulin itsekin siihen tulokseen ettei tässä kyllä fluffya
ollut kuin puoli kynttä, joten mie hieman muuttelin
alkutekstejä sekä nimeä.

Muuutta hienoa, että pidit -^^-
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Myöhemmin (songfic, A/L) sallittu

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

En ole pahemmin viime aikoina lukenut songficejä, vaikka yhteen aikaan luinkin niitä paljon.
Tämä oli kaunis, eikä kiiruhtanut liian nopeasti eteenpäin, mikä saattaa joskus olla songficcien ongelma. Suomenkielinen kappale tekee sen myös, että sanoihin kuluttaa enemmän aikaa, ja niitä oikeasti miettii. Mutta tunteikas ja hieno ficci.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Vastaa Viestiin