Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, fluffy PG)

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, fluffy PG)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Title: Tähtien alla
Genre: Tuplaraapale, lievä slash, fluffy
Pairing: Itse ajattelin tähän Frodo/Sam, mutta käyhän tähän muutkin
Rating: PG (?)
Beta: Suetuksen hyvä kaveri joka ei vielä ole löytänyt tietään loftikseen
Diclaimer: Hahmot ovat kunnianarvoisan Tolkienin, minä vain lainaan niitä vähän
Summary: Ei toivomusta voisi kertoa. Ei se sitten toteutuisi.
A/N: Tästä tuli nyt tälläinen pikku tuplaraapale. Eli ei tule jatkumaan. Itse ajattelin paritukseksi Frodo/Sam, ja tuolla Frodon haluttomuudella viitataan siihen että pikkuhobitti tietää jo tulevan kohtalonsa, eli Harmaihin Satamiin lähtemisensä. Tosin käyhän tähän muutkin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ilmestyt puutarhaan missä minä seisoin katsomassa syntyvää yötaivasta sen miljoonine tähtineen. Yksinäinen tähdenlento ylittää taivaan kannen ja minä saan tilaisuuden toivoa. Ei toivomusta voi kertoa. Ei se sitten toteutuisi.

Pörrötät mustia hiuksiani ja kierrät lempeät kätesi kiihkeästi ympärilleni. Tunnen hengityksesi niskassani ja suljen silmäni. Kylmät väreet kulkevat selkääni pitkin. Käännät minut itseesi päin. Tuijotat minua läpitunkevasti ruskein silmin, mutta ennen kuin olisi liian myöhäistä, työnnän sinut kauemmas itsestäni. Meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta. Kohtalomme ovat liian erillaiset.

Hymähdät pienesti ja kuljetat kättäsi käsivarttani pitkin. Kosketus saa minut haukkoman henkeäni, minun on vaikea vastustaa sitä. Silti minun on pakko estää sinua. En halua vielä kokea tuota nautintoa, jonka varmasti saavuttaisin kanssasi. En uskalla sillä pelkään omaa tulevaisuuttani.

Kaadat minut maakuulle pehmeään ruohikkoon ja istuudut viereeni hymyillen. Poimit läheisen kukkasen ja kiinnität sen hiuksiini.

"Tähteni", kuiskaat hiljaa korvaani ja käännät kasvoni omiasi kohti.
"Loistavampi kuin mikään muu tässä maailmassa". Painat huulesi omilleni. Auringonlasku saa hiuksesi näyttämään puhtaalta kullalta.

Aion aluksi estää sinua, mutta annankin virran vain viedä. Juuri nyt mikään ei voisi estää minua olemasta kanssasi. Taidan olla korviani myöten rakastunut sinuun, vaikka tiedän ettei tästä voi tulla mitään. Mikään ei silti saa estää minua olemasta kanssasi edes tämän vaivaisen hetken elämästäni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: Ihan hyvä tästä minusta tuli. Aika kuvaileva mielestäni. Palautetta kiitos ^^
Viimeksi muokannut Suetus, Ti Maalis 02, 2010 4:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, lievä slash, PG)

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Hihii, uutta pökköä pesään tällä alueella. Yay!

Kryhm, asiaan --->

Ihan hyvähän tämä oli, ei edennyt liian noppeeta eikä liian hittaasti, vaan silleen sopivasti Järkevä lause, eikö >8D Kivan fluffyinen kanssa, I like it a lot. Sen fluffyn voisi muuten lisätä genreihin, kuvastaisi hiukan paremmin ficciä, eikä tule niitä "yllätysgenrejä".

Lähti muuten aika lailla seinästä, mutta se sopi ficin tunnelmaan hyvin. Siihen ekan lauseen kahden ensimmäisen sanan jälkeen tulisi (ainakin miusta) pilkku. [Ilmestyt puutarhaan, missä....]

Ja sitten ne pakolliset pilkunviilaukset....
Yksinäinen lentotähti yksinäinen tähdenlento kuuloistaa hiukan paremmalta, vaikka samaahan siinä tarkoitetaankin.
Kylmien väreet kylmät väreet, you mean?
Kaadat minut maakuuulle onkohan tullut yksi 'u' liikaa, njäh?
Muutes hei, kun Frodohan sulkee ne silmät niin miten Sam pystyy katsomaan sitä silmiin, kun eihän Sam mitään laserkatsetta omista o.O

Että eipäs muuta. Kiva lukea ficcejä pitkästä aikaa preesenssissä, eikä aina imperfektissa.

Aralas kuittaa oudosti virnuillen -^^-
// Hö, miun värit varastettiin : P

//mode huom.
Ei käytetä noin räikeitä värejä, kiitos. Korostukseen käyvät mm. sellaiset keinot kuin lihavointi, kursivointi ja alleviivaus. - Liks
Viimeksi muokannut Aralas, To Huhti 22, 2010 4:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, lievä slash, PG)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

*kiljuu* Palautetta! Ihanaa! Kiitos siis Aralas. Nyt vasta itse huomasin, että tosiaan genreihin voi lisätä fluffyn, lisään siis sen. Ja jotenkin ajattelin laittaa tuon ficin alkamaan seinästä. Ja sitten, ah, pilkunviilausta ;). Korjailen nuo jutut. Ja ihanaa kun pidit ^^. Jostain syystä toi "eihän Samilla ole laserkatsetta* sai miut repeilemään pahasti. Ei niin, mutta ajatellaan vaikka, että Frodo ehti avata silmänsä =)

*Suetus poistuu kumarrellen Aralakselle ja kompastuu juureen*
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Renata

Re: Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, fluffy PG)

Viesti Kirjoittaja Renata »

Awwws. Sam/Frodosta innostuin kirjojen lukemisen myötä, ja tämä oli nyt ensimmäinen lukemani ficci tällä parituksella :) Taitaa olla toinen lukemani LotR-ficci ylipäätään :D

Tykkäsin tästä. Varsinkin Frodon vastustelusta joka lopulta päättyi myöntymiseen, eli etenkin loppu oli nams <3
Kaunis teksti ja tällaiset kohtauksenomaiset jutut ovat kivoja lukea varsinkin jos ei ole paljon aikaa. Ei valittamista. Niin. Hahmot olivat IC ja hirmu suloisia, minä-muoto toimi, hieno ficci kaikinpuolin :)
kiitos!
Avatar
Suetus
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Pe Elo 07, 2009 9:24 pm
Paikkakunta: Siellä jossain maailman laidalla

Re: Tähtien alla (Frodo/Sam [?], Tuplaraapale, fluffy PG)

Viesti Kirjoittaja Suetus »

Jei, taas palautetta *pyörtyy onnesta*.

Mutta niin, ihanaa että pidit Renata. Oijoi, onkos tällä nyt näin hyvä menestys, oikein toinenko ficcisi vasta? Huhhuh.. Hyvä, että ihmiset pitää tästä. Kun tämä oli vähän erillainen, minä muoto ja kaikki. Voivoi nyt :D

-Suetus-
little piece of heaven

Vuoden 2010 Frodo :3
Vastaa Viestiin