Bent, G

PG-13 ja sen alle olevat slash-ficit.

Valvojat: Likimeya, Ilona

joplin
Örkki
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 4:00 pm
Viesti:

Bent, G

Viesti Kirjoittaja joplin »

Title: Bent
Author: ~joplin~
Rating: G
Genre: Songfic,Angst, Romance
Summary: Frodo miettii Samia. Laulu on Matchbox 20: Bent
Hahmot Tolkienin jne.

A/N: Tämä nyt on pelkkää siirappia. Kirjottelin sen todella nopeasti ja masentuneessa mielentilassa. Yritin helpottaa oloani kirjoittamalla ja tämä tuli ulos.

Bent

If I fall along the way
Pick me up and dust me off
And If I get too tired to make it
Be my breath so I can walk.

Sam, sinä olit minun voimani. Ilman sinua olisin kuollut. Se on totuus, joka on ollut mielessäni varsinkin näinä viime päivinä. Nyt joudun satuttamaan sinua. Haluat elää rauhassa Ruusan kanssa. Mutta myös minun kanssani. Sanoit sen eilen, eilen kun pidit minua sylissäsi. Et voinut tietää, että se oli viimeinen kerta. Minä tiesin ja itkin. Sain koskettaa sinua. Kaunista vartaloasi, joka on niin paljon voimakkaampi kuin minun.
Paljon kauniimpi kuin minun.

And if I need some of your love again
Give me more than I can stand
When my smile gets old and faded
Wait around I'll smile again

Yritin olla onnellinen. Halusin, että näet minut onnellisena ja että voin rakastaa sinua täydestä sydämestäni. En pystynyt siihen monista syistä. Se johtuu siitä, että olen kulunut. Se johtuu siitä, että näin sinut Ruusan kanssa ja sydämeeni sattui. Rakastan, Sam, niin paljon etten pysty jakamaan sinua. Joskus vihaan Ruusaa sen vuoksi. Hänen kauneuttaan ja elämäniloaan. Kaikkea sitä mitä minä en ole. Mitä minä en pystynyt sinulle antamaan. En silti voi vihata sinua, koska näen, että olet onnellinen

Shouldn't be so compilcated
Just hold me and then
Just hold me again.

Halusin olla sinun vielä viimeisen kerran, nähdä sinut ja tuntea sinut minussa. Syvällä ja kokonaan. Se tuntui oikealta. Olit niin vilpitön kun sanoit ”Frodo, rakastan sinua. Älä mene.”

Can, you help me
I'm bent
I'm so scared that I'll never
Get put back together
Keep breakin'me in
And this is how we live
With you and me
Bent

Olen aina turvautunut Sam sinuun. Rakastuin sinuun jo kun olit poikanen. Muistan ensi kerran kun näin sinut. Olin juuri saapunut Repunpäähän ja olit isäsi kanssa Bilbon puutarhassa. Meistä tuli ystäviä ja kun kasvoit huomasin tarvitsevani sinua enemmän. Sam, sinä halusit minut. Meistä tuli rakastavaisia. Tiesin, että sinun täytyisi jättää minut lopulta perustaaksesi perheen. Et ole sitä vieläkään tehnyt. Olet naimisissa, mutta osa sinusta on minussa ja nyt minun tehtäväni on sanoa hyvästit.

If I couldn't sleep
Could you sleep
Could paint me better off
Could you sympathize with my needs
I know you think I need alot

”Sam, minun on mentävä.” Sanoin ne sanat. En halua lähteä. Sinun surusi. Minun suruni. Näemmekö enään koskaan?

I started out clean
But I'm jaded
Just phoning it in
just breakin' my skin

Ehkä olen onnellinen siellä mihin menen. Kun olen muuttunut näin paljon. Tarvitsen sinulta enemmän kun voit antaa. Toivoisin, että ymmärrät. Yritin kaikkeni, mutta olen liian väsynyt. Jos olisin se sama hobitti johon sinä rakastuit niin kaikki olisi toisin. Nyt rakastat varjoa.

Start bending is never enough
Til' I feel all your pieces
Start bending me
Keep bendin' until
I'm completely broken in.

Olen yksin ja sanoin kaiken. Sam rakas, kun katsot tähtiä tiedät, että olen kanssasi.


Frodo[/i]
"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society."
Mark Twain.
Avatar
Aralas
Puolituinen
Viestit: 251
Liittynyt: Su Kesä 14, 2009 4:12 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Bent, G

Viesti Kirjoittaja Aralas »

Oooi, eka kommaaja.

Ihana nyyhkytarina, vaihteeks tippa linssis. Söpö :3
"After San Sebastian please come with me. I'll take my clothes off." Mr. Tony Kakko

Vuoden Legolas 2010
Vastaa Viestiin