Legolasin ja Lauranan tarina, MS (30.11.!!!)

PG-13 ja sen alle olevat romanceficit.

Valvojat: Likimeya, Andune

Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Oooohh!! Täällä on käynyt kommentoijia! *hyppelee innoissaan ympyrää ja jakelee kaikille kirveskarkkeja* En viitsinyt oikeita kirveitä jaella, ihan oman turvallisuuteni vuoksi...

Legolas: Oooo kiitos kiitos paljon!! *kumartelee tuhannesti* Kheh... Kyllähän minä sitä jatkoa taas tuppaan laittamaan. En vieä tosin. Pidän teitä jännityksessä vielä hetken... ;)

Amontie: Uuu kiitos paljon! Yay!! Lhûgista pidetään!!! *halaa Lhûgia*
Juu Legolas tarkoittaa oikeasti vihreää lehteä. Tyhmää juu jos sukunimi kerran on Viherlehti. xD No mikäs siinä. Kukin nimeää tyylillään...

HituNeN: Oooo! Eikö ollut virheitä?? Whiiii!! *tuulettaa* Taitaa olla ennätys. :D Kiitos että pidit! <3
Yay!!! Sekin pitää Lhûgitsa! Kaikki pitää pahisrattopojasta!!! <3<3<3 Ja se on niin komeakin... *on päässään tehnyt jo oman kuvan vihreäsiläisestä ja mustahiuksisesta, lihaksikkaasta soturista* Njam njam njaaaam!! Ehkä mä vielä piirrään sen ja laitan tänne näytille, kunhan saan siitä tarpeeksi täydellisen näköisen. Eli siis mission impossible!! x)

Elanie: Jaa kuule Laurana on jossain tuolla. *huitoo joka suuntaan* Sitä ei vielä tiedä itse kirjoittajakaan... :D Eikä kirjoittaja edes tiedä mitään Saralie/Legolas häsläyksestä. Miten tämä kaikki päättyy??? Se teidän täytyy ottaa selvää lukemalla seuraavat osat. ;)
Mä vaan keksin, että heeeiii! Sehän olisi mukavaa, jos joku tulisi sekoittamaan Legolasin ajatukset Larewenista hetkeksi. (: Saa nyt nähdä mitä tämän pikku-pirun kieroissa aivoissa liikkuukaan... :twisted:



Mitä mitä mitä??? Vihaako... kaikki... Larewenia?? *katsoo niitä itkuisin silmin ja juoksee Lhûgin syliin itkemään* Nööööööyyy!!! Se on toinen mun lempihahmoista! Däääääm!


Juup juup... Mutta kiitos kovastipaljonhurjasti kommenteista! *kumartaa syvään* Dômo arigato gozaimashita!!!
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Avatar
Phoenix
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:21 am
Paikkakunta: Lórien

Viesti Kirjoittaja Phoenix »

siis ihanaa kun sin jatkoit taas tätä, mineivoielääilmantätä.... jatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajat!! okei riittä paineet vaan päällä koeviikon takia :oops:

mut oikeesti nyt kirjotat nopeemmin ja laitat sen täänne, voisit antaa sen joululahjana mulle...
"Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy"
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Minä olen idiootti! En ole kommentoinut. *lyö itseään*

No kuitenkin Upea osa. Minä todellakin hauan jatkoa!
Sinä osaat kuvata todella kauniista. Käytät myös haltiakieltä kätevästi tekstin joukossa. En löytänyt virheitä.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Minua kiinnostaa nyt niin paljon...Mistä olet oppinut noin hyvin
haltia kieltä?
* Kohottaa kulmaansa *
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Oi ihanaa!! Kiitos kultamussukat! <3<3<3<3<3

Phoenix: Ihana olet! Kiitos! *kumartaa*

Nora: Et ole idiootti. Äläkä lyö itteäsi, se voi sattua. *paijaa sitä*
Kiitos todella paljon! Ooooh! Hienoa hienoa, ei virheitä!! *tuulettaa*

Legolas: Uuu... Jaa että mistä olen oppinut?? No tuota tuota. Enhän mä nyt kauheasti ole oppinut, mutta mutta... En itse asiassa muista mistä kaikkialta olen noita sivuja löytänyt missä olisi haltiakieltä, mutta jostain netistä siis olen ne kerännyt... Kaikkiin tosin ei kannata ihan luottaa, et kannattaa ettiä semmoiset "kunnollisennälöiset" sivut. En osaa selittää. xD Ja tietty leffoista sai paljon myös....
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Voisinhan minäkin sanoa tästä pari sanaa. Ihan alku oli loistava. Tunnelma ja tapahtumat olivat mukaansatempaavat, mutta ikävä sanoa - tämä vähän hyytyy. :( Laurana tipahti jossain vaiheessa kelkasta ja minun piti oikein tarkistaa, että luenko ihan todella samaa tarinaa edelleen. Jotenkin se juonen punainen lanka hukkui ainakin minulta. Pieni kriitikko sanoo vielä, että "tuo" sanan käyttö vähän häiritsee. Käytät sitä niin paljon, että silmä tarttuu siihen ihan väkisinkin töks mielessä. Voisiko niitä sanoja korvata vaikka jollain muulla?

Legolaksen perheestä oli kyllä kiva lukea, mutta minä jäin kaipaamaan "hullua ämmää" ja sen jutun kehittymistä Legolaksen kanssa. Minusta on kiva, että käytät haltiakieltä ja vielä suomennat sen heti perään. Kiitos siitä :) Se tekee, jotenkin paljon haltiamaisemman tunnelman. Ja sitten Boromirkin on vielä hengissä! Whee! Se kun on minun lempihahmoni... :) ja selvästi kehität sille vielä romanssia Legolaksen siskon kanssa?
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Ooohh!! Rakentavaa palautetta!! Ihanaa kiitos! Se on eeerittäin hyvä, että sanot suoraan, minen pure. Siitä tietää mitä pitää korjata, jos joku sanoo mistä pitää ja mistä ei.

Voi kuulkaa rakkaat tämä on Legolasin ja Lauranan tarina, joten älkää nyt luulko että minä oikeasti heivasin tytön hus hevonkuuseen. (: Kyllä se sieltä vielä köpöttelee, kun oikea aika on. Se pitää tapahtua juuri sillä oikealla hetkellä. (Nii varmaan!)

Tuo-sanasta sen verran, että kyllä sen voi korvata jollain muulla, mutta minä kun inhoa ylikaiken sanaa hän. Se on niin... tavallinen ja kulunut. Olen pyrkinyt varomaan tuo-sanaa, mutta se vain hyppää sinne. Lupaan olla tarkempi jatkossa! ;)


Kiitos todella paljon Piratesse!! <3<3<3
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

* Kohottaa kulmaansa ja kysyy *
Oletko tekemässä sitä jatkoa ô.O
Olet ollut melko kauan hiljaa...ainakin täällä päin...
Odotan innolla ^_^
* Ruttaus *
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Kauan hiljaa?? Katsohan viimeisien jaksojen eroa... Ei niitä nyt ihan niin vain kirjotella. Mä kirjotan kuitenkin öööö... viittä tai kuutta tarinaa yhtä aikaa, joten näissä aina kestää hetken. Jokaisen tarinan jatkot tulee peräjälkeen, joten... Odottele kärsivällisesti, kyllä se sieltä tulee.
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

En pysty odottamaan kärsivällisesti. pakkopakko.. ^^
Viimeksi muokannut Kiromonoyaki, To Heinä 27, 2006 9:37 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

pian jatkoa tälle kaipaillaan :!:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Kiitos kiitos! :D

Legolas: xD Ihana! Älä huoli, osaa on kirjotettu jo ihan mukavasti...
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

jatkoa täällä uuilen tarmokkaasti, kunnes pyyntöihini vastataan :lol:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

WaZaaa!
Jatkoa? Hih. ^^ Ehanaa.
Omg. mikä sana
Viimeksi muokannut Kiromonoyaki, To Heinä 27, 2006 9:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Jatkoa, kohta!!! ^^ Ihanaa!!
En malta odottaa!!!

Toivottavasti se tulee pian, tai... *kirves*
Vastaa Viestiin