Iltatähti: Aragornin ja Arwenin taru, PG

PG-13 ja sen alle olevat romanceficit.

Valvojat: Likimeya, Andune

Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

[No niin, minä kirjoitin tähän topicciin eilen viestin tai sitten olen hobitti. Loftis jotenkin hävitti viestini tai sitten unohdin lähettää sen O_o Ärsyttävää.]

Kiva Liz, että luit ficcini ja pidit siitä :) Kiitos.

Hyvä, että rohkaisin sinua yrittämään romancea - kyllä hyviä ficcejä vielä löytyy (enkä tällä tarkoita omiani vaan yleisesti). Vaikka se Galadriel-tarina (jos tarkoitat Into the West-ficciäni) on kyllä Draaman puolella...

Minä olen myös aina harmistellut ja hämmästellyt A/A-tarinoiden puutetta. Esimerkiksi Éowynista ja Faramirista kirjoitetaan paljon enemmän, vaikka ihan samalla tavalla hekin "ovat" Tolkien-pari. Miksi ihmeessä? Siksiköhän, että Aragornista ja Arwenista kerrottiin verrattain paljon? Minusta siinä suhteessa on vielä paljon mistä kirjoittaa.

Minua ihmetyttää, miten ihmiset joskus sanovat minun vanginneen tunnelman hyvin tai kuvanneen syvää rakkautta. Kun rehellisyyden nimissä on sanottava, etten minä ole edes tuntenut kaikkia niitä tunteita joista kirjoitan. Näitä elämän pieniä tai suuria arvoituksia taas.

EDIT.// Toinen sivu! Uskomatonta!
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Lizlego
Samooja
Viestit: 513
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:05 pm
Paikkakunta: Syntimaa, Pohjoinen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lizlego »

Se on kirjoittajan taitavuutta, että kykenee vangitsemaan tunnelman jota ei edes itse ole tuntenut.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Kiitos Liz *luja halaus* Kai se on noin.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

*sniff* ihana ficci, todella hyvin kirjoitettu ja kauniisti kuvailtu. Etenkin loppu on todella kaunis,ihana ja surullinen. Oikein rakentavaa palautetta minulta ei juuri koskaan saa mutta palaute kuin palaute
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Ihana... Tulin tänne etsimään juuri tällaista erään piirustuksen seurauksena... Tämä vain on juuri sitä itseään. Aragornin ja Arwenin taru, kaunein lukemistani rakkaustarinoista. Ja Aragorn my love... Tässä hän on ihana. Ja kaunis loppu. Kerrassaan ihanaa.

Voisit kertoa palautteissasi hiukan enemmän, mistä pidit ja minkä takia jne. Palautteen laatu ei tietenkään ole kiinni pituudesta, kunhan kirjoitat asiaa. Ficin kirjoittajallekin on mukavampaa, kun tietää että mistä ja miksi pidit. ;)
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Chikara
Puolituinen
Viestit: 247
Liittynyt: Ke Touko 24, 2006 10:54 pm
Paikkakunta: Hellsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chikara »

Tämä oli todella kaunis. Aivan ihana.
Aragornin ja Arwenin taru on jottain niin upeeta. Olen itse siihen ihan rakastunut.

Kiitos tästä :)
Avatar by me :D
Vastaa Viestiin