Ole minulle kevät (A/A, songfic)

PG-13 ja sen alle olevat romanceficit.

Valvojat: Likimeya, Andune

Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

(Enhän minä nyt tietenkään osaa mitään uutta sanoa, mutta kunhan jotain höpisen ^^)

Tämä oli todella kaunis. Minä kuuntelin tuota Evanescencen kappaletta taustalla, ja se oli todella toimiva yhdistelmä. Toisin sanoen tämä songfic sai minut itkemään :roll: Olen herkkä, minkäs sille voi. Mutta siis joo, tällaisia songficcien kuuluisi olla, että itse ficci ja lyriikat sulautuvat toisiinsa, täydentävät toisiaan. Todella kaunista. Minä(kään) en ole ajatellut Arwenia ihan tuollaiseksi, mutta toisaalta hän voisi olla hyvinkin tuollainen(eh?). Itse asiassa ihastuin tuohon Arweniin, josta tämä ficci kertoi. Osasit kuvata hänet todella kauniisti, tuntuu typerältä yrittää keksiä mitään arkipäiväisiä sanoja kuvaamaan sitä, millaisen kuvan tästä sai Arwenista. Nuo vertaukset olivat tavattoman nättejä, surullisia ja sanattomaksi jättäviä ^^ Arwenin kaipuu todella välittyi tästä. Hänen ajatuksensa Aragornista, miten Arwen tätä tarvitsi, mitä Aragorn sille merkitsi... Elävää ja koskettavaa kerrontaa, todella. Jostain syystä minä pidin erityisesti tuosta "Mikset sinä pelännyt?" lauseesta, ja kohdasta muutenkin. Se oli niin kaunis ja hätkähdyttävä. Niin, ja ficin nimi on minusta nätti ja sopii tähän hyvin. Ja tuo loppu oli upea.

En minä osaa muuta kuin ihkuttaa, lisäksi adjektiivivarastoni taitaa olla hävettävän pieni. Tämä jätti vain sellaisen hämmentyneen, sanattoman olon. Kiitos.
"Wild animals never kill for sport. Man is the only one to whom the torture and death of his fellow creatures is amusing in itself."
-James Anthony Froude
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Voi hyvää päivää miten kaunis tarina <3
En ollut koskaan ajatellut, että Arwen olisi voinut olla niin surullinen ja kylmä ennen kuin Aragorn tuli (ja ihan sinun kiusaksesi jätän tämän lauseen tällaiseksi :D), mutta teet Arwenista tässä hyvin uskottavalla tavalla vähän epätoivoisen. Sellaisen, joka toivoo vihdoin löytäneensä jonkun, joka pystyisi tavallaan herättämään Arwenin henkiin. Talven yhdistäminen tähän oli kaunista. ^^
Minä olin elänyt talvessa koko elämäni, ikirouta oli painanut juurensa minun ajatusteni maahan--
Kauniisti kirjoitettu <3
30 vuotta on minulle vain hetki
Tuossa voisi olla parempi jos lukisi kirjaimin "kolmekymmentä", mutta enpä huomannut katsoa miten vanha tämä teksti on, joten en lähde tässä arvioimaan halukkuuttasi muokata... xD

Joka tapauksessa todella nätti pieni kuvaus Arwenista ennen Aragornin ilmestymistä kuvioihin. <3 Kiitos tästä ^^ *rut*
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Onpa niin ihania kommentteja, etten voi olla vastaamatta <3
Silvertiggy kirjoitti:Sillä eihän maailmassa ole mitään kauniimpaa kuin Arwen ja Aragorn, eihän?
--
Toivottavasti aiot tulevaisuudessa kirjoittaa A/A -ficcejä lisää ^^
Ei ainakaan kovin montaa näin paritusten osalta ^__^ A/A on ehdoton suosikkini. Tarkoitus oli kirjoittaa vielä yksi Evanescencen lyriikoilla, mutta itsekritiikkini on noussut sen verran etten tiedä kehtaanko laittaa yli kolme vuotta sitten aloitettua ficciä esille ^^;

Zirli, oi. ... Tarkoitukseni oli siis ilmaista suunnatonta iloa siitä, että itkit. Kuulostipa julmalta, mutta minusta on aivan ihanaa, jos tekstini saa jonkun tuntemaan jotain ^__^ Kiitos.

Se 30 joo. Paremmaltahan se näyttäisi kirjoitettuna, mutta suomen kieliopin, jota olin juuri opiskellut ahkerasti tuohon aikaan, mukaan se minusta kuuluu kirjoittaa numeroin. En kyllä enää mene vannomaan, mutta muistan pohdiskelleeni sitä tuolloinkin ja päätyneeni taiteellisen vapauden häkittämiseen :D Mutta kiitos itsellesi ihanasta kommentista, pus. *ruts*
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Tämä songfic on jotain... aivan uskomattoman ihanaa, Newra. Sinä olet suorastaan kadehdittavan lahjakas kirjoittaja, ihanaa että joku osaa noin! Kappale sopi ficciin täydellisesti, niin kuin monet ovatkin jo sanoneet. Tekstisi on aivan ihanan virheetöntä, sujuvaa ja kuvailevaa, jotenkin eläväistä. Ihanan korukielisiä lauseita löysin, mutta en nyt viitsi quotata koko ficciä tähän... Pidän siis tyylistäsi, jotain aivan mielettömän kaunista. Olit kuvaillut tunteet todella vahvasti ja todentuntuisesti... Tämä oli ihanan romanttinen ja tyttö ihquttaa liikaa. Rakastuin tähän, joten suothan minulle anteeksi ei-niin-rakentavan palautteen, olen niin typertynyt ettei mitään järkevää tule mieleen. Tämä ficci sai endorfiinit liikkeelle, hymyilyttää :)
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Ja sinä vielä kehut minun ficcejäni! *tuijottaa kirjoitusta silmät suurina ja suu auki* Jos en tätä kehuisi, niin mitä sitten? Ei tässä muutakaan voi kuule, Newra! :) Tämä oli todella liikuttava songfic, aivan mahtava! :mrgreen: Luin tämän ensin ilman tuota musiikkia, mutta sitten oli pakko kokeilla myöskin musiikin kera - ja aivan upeata!!! Ihana ficci! *hymyilee kuin idiootti* Huoh... Jos en jo tietäisi, että tuohon tulokseen pääsee vain harjoittelemalla, niin mitä muuta tekisinkään kuin harjoittelisin! :) Kaiken kukkuraksi, satun rakastamaan Evanescencen biisejä, ja tästä vieläpä kaikkein eniten! <3 Sinä osaat! :D :)

[Sori, että oli tällaista 'turhaa' hehkutusta koko viesti, mutta niin hyvä tuo ficci oli, että tuli aivan kylmät väreet! :P]
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

0_0

*hiljaisuus*

Vau.


..Tuota, pitäiskö minun pystyä sanomaan jotain näin itkettävän, kauniin ja upean ficin jälkeen?

Tämä oli aivan upea. Tuo kappale on todella hyvä ja tähän se sopi. Tuo talvi vs. kevät asettelu. Rakastuin siihen.

Anteeksi minä olen täysin sanaton...
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin