Kunnian puolesta, PG-13, Legolas/MS UUSINTA UUTTA 17.3!

PG-13 ja sen alle olevat romanceficit.

Valvojat: Likimeya, Andune

Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Kiitos Nerwen palautteestasi! Hyvä, ettette päästä minua vähällä. :D Meinaan, että jos saisin pelkästään kehuja takaisin, niin enhän minä petraantuisi ollenkaan ja tietäisi, mikä meni metsikköön ja mikä ei. :) Kiva, että jaksat lukea ja kirjoitella palautteita! *kumartaa oiiiikein syvään* :D
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Joo, tämä oli hyvä jatko. Mukava että sankarimme selviytyivät ahdingosta. :) Minusta Legolas oli tässä kyllä aika... omituinen? Ehkä se on ollut sellainen koko ficin ajan, en ole enää ihan varma, mutta en oikeastaan tarkoita tuolla omituisuudella mitään huonoa, nimittäin minusta Legolas on varsin omituinen hahmo kirjassakin, eli vähän sellainen osittain jossakin toisessa ulottuvuudessa haahuileva henkilö. Ja tässäkin se minusta oli vähän sellainen poissaoleva välillä, esim. tuossa kun se alkoi laulaa hilpeästi vaikka Mirtalië oli juuri vajonnut suonsilmään. (Mutta se oli hauska kohta. :P) Ja samoin tuossa lopussa hän ei näytä olevan erityisen huolissaan, vaikka Mirtalië on tajuton. Se oli minusta kanssa vähän omitusta - jos minä olisin kirjoittanut tämän, olisin varmaan laittanut Legolasin vaikertamaan peloissaan ja pyytämään valaria säästämään Mirtaliën hengen tai jotain... Mutta toisaalta haltiat tietysti kestävät paremmin tuollaisia onnettomuuksia, joten ehkä Legolas ei sen takia ollut kovin huolissaan Mirtaliësta. Lopussa mainitaan Legolasin tuntevan syyllisyyttä, mutta minulle jäi vähän epäselväksi, että mistä hän tunsi syyllisyyttä - siitä kun johdatti Mirtaliën siihen omituiseen metsään vai jostakin muusta syystä?

Kirjoitat edelleenkin eläväisesti ja kauniisti. Mielenkiintoista tosiaan nähdä, mihin suuntaan tuo Legolasin ja Mirtaliën suhde tästä kehittyy.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Mithrellas: Siis, Legolas tuntee syyllisyyttä nimenomaan siitä metsään viemisestä (jonka syy selviää teille lukijoille seuraavassa luvussa). Hitsit, kun minellä on niin kauhiasti vielä selitettävää - jep jep, tajusin sen kunnolla vasta äsken... :D

Ja tuolle Legolasin omituisuudelle on kyllä syynsä, nimittäin en halunnut tehdä hänestä niin lällykkää pelkuria, kuin hän kieltämättä vaikutti olevan tämän ficin alussa, koska se ei mielestäni sovi ollenkaan Legolasin luonteeseen... Tiedä sitten, olisiko se vain hyvää vaihtelua, jos tuon haltian vähän laittaisi nyyhkimäänkin(?) :D

Kiitos! [Lyhyesti, mutta ytimekkäästi! :D]
Vastaa Viestiin