Yön syleilyssä (PG-13)

PG-13 ja sen alle olevat romanceficit.

Valvojat: Likimeya, Andune

Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Author: Aiwendil
Title: Yön syleilyssä
Beta: sagitta (kiitos!)
Rating: PG-13, ehkä...
Pairing: minulla on käsitys, mutta kerran nimiä ei paljasteta, niin annetaankos lukijoille vapaat kädet?
Genre: öh, en löydä sopivaa genreä, mutta melkein romance
Warnings: PWP, seksuaalisen kanssakäynnin kuvailua, tulkinnasta riippuen het tai slash, omasta mielestäni kuitenkin het
Disclaimer: Nih, maailma on Keski-Maa ja tyypit on sieltä, joten ne kuuluu Tolkienille, rahaa en hae ja niin edespäin
Summary: Kaksi henkilöä harrastavat yön syleilyssä leikkiä, peliä. Toinen osapuoli toivoisi sen olevan jotain enemmän, mutta mitä hän voisi tehdä, kun kaikki tunteet on tuosta leikistä pois pyyhittyjä?
Feedback: Suotavaa, erittäin suotavaa.
A/N: Tuo summary ei onnistunut. Se ei koskaan onnistu. Muttaah, tämä idea on jokseenkin hölmö, en ole varma, kuinka paljon pidän lopputuloksesta. Ja tuosta parituksesta vielä, minulla on selkeä käsitys parista, mutta kun nimiä ei ilmoiteta kertaakaan, niin päätin antaa lukijoille vapaat kädet. Jos joku nyt kuollakseen haluaa tietää sen minun ideani, niin kysykää ja minä vastailen. Ja vaikka sagitta tämän betasi, vastuu virheistä ei voi olla kokonaan hänen (jalomielisyys taas huipussaan). Jos joku muuten löytää sen sopivan genren, niin please, do tell ja min muokkaan tai sitten joku mode voi sen muokata (?) Enempiä jaarittelematta, olkaa hyvät!

YÖN SYLEILYSSÄ
Huoneesi on valaistu pelkillä kynttilöillä. Niitä on aseteltu hyllyille ja pöydille, ei liikaa, mutta juuri tarpeeksi antaakseen huoneeseen hämärän valaistuksen. Kun avaat oven, ilma värähtää, saa liekit tarttumaan varjoja käsistä ja tanssittamaan niitä ympäri huonetta. Keskityn katsomaan kasvojasi, en anna katseeni valua ihailemaan paljasta ylävartaloasi, jota verhoavat vain hopeana ja kultana kuultavat hiuksesi.
Et sano mitään, suljet oven hiljaa perässäni. Haluaisin, että tämä olisi jotain muutakin kuin leikkiä. Minulle se on paljon enemmän, minä saan varastaa kosketuksia sinulta, saan varastaa sinulta suudelmia. Mutta sinulle tämä on vain leikkiä, näen sen silmistäsi, tunnen sen sanoistasi. Sillä vaikka sanasi ovat kauniita, rakastavia, äänensävysi on kylmä.
Sivelet poskeani. Suutelet suupieltäni ja kätesi valahtaa kaulalleni, rinnalleni, sormesi avaavat tunikani nyöritykset näppärän tottuneesti. Tunika valahtaa maahan, kangas hyväilee ihoani, kosketuksesi hyväilee vartaloani. Hymyilen, kun painat huulesi kaulaani vasten. Kierrät kätesi ympärilleni, minä avaan polvihousujesi narut ja nekin putoavat lattialle.
Liikumme kohti sänkyäsi, selkäni on sitä kohden. En voi katsoa taakseni, mutten pelkää kaatuvani lattialle. Sillä minä tunnen huoneesi, olen kulkenut tämän saman lyhyen matkan kymmenet kerrat. Sänkysi joustaa allamme, kun kaadumme. Minä takerrun puuvillapeitteeseen, kun valmistelematta työnnyt sisääni. Selkäni taipuu kaarelle, hengitykseni muuttuu raskaammaksi. Huuliltani karkaa tahaton voihkaisu, kun aloitat edestakaisen liikkeen. Kaikki yritykset ajatella ovat turhia. Toisaalta, mitä muuta minun nyt pitäisi ajatella, tuomasi nautinto on ainoa asia, jolla on väliä.
Jonkin ajan kuluttua nouset ja kaadut vierelleni. Sipaisen hiussuortuvan poskeltasi ja tavoitan katseesi. Tuo katse merkitsee minulle niin paljon, liian paljon. Hivuttaudun lähemmäs, vaikken saisi. Minun pitäisi nousta, pukeutua ja lähteä. Mutta minä en tee niin. Minä otan hiussuortuvan sormieni väliin ja leikittelen sillä hetken, sitten nojaudun kokeellisesti eteenpäin. Et estä minua. Huulemme tuskin hipaisevat toisiaan. Et torju minua, rohkaistun ja unohdan kaiken, mitä olet sanonut, kaikki uhkaukset ja vaatimukset, niillä ei ole enää väliä. Painan huuleni huuliasi vasten, vangitsen sinut ahnaaseen suudelmaan. Mutta sinä et vetäydy, sen sijaan ujutat kielesi suudelmaan. Käteni vaeltaa selälläsi, koettelen nikamiasi tietäen, että se saa sinut värähtämään. Hymyilen, kun pysäytät käteni ja vedät minut kiinni itseesi. Vartalosi on kuuma, mutta tuo tunne on jotain, mitä olen halunnut kauan. Nyt viimein sinä olet minun. Avaan huuleni ja suutelen sinua, uudestaan ja uudestaan kunnes hengästyneenä työnnät minut kauemmas.
"Rakastan sinua”, kuiskaan, painaudun sinua vasten. Kierrät kätesi ympärilleni, vedät ohuen peitteen päällemme. Yön syleilyssä sielumme ja ruumiimme uudestaan yhtyvät, huulet kohtaavat suudelmissa ja kädet vaeltelevat alastomilla vartaloilla. Yön syleilyssä julistamme rakkauttamme, kaadamme muurin, jonka sinä kerran rakensit väliimme ja jonka yli minä en päässyt, en ennen tätä iltaa.

A/N 2: Lyhythän se on, toivottavasti ei haittaa. Kommentteja odotellessa... -Aiwendil
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Olenkin jo kunnian saanut kommentoida tätä ficiä, mutta taidan kommentoida uudestaan! :D

Lyhythän se on, mutta ei se minua haittaa. Pikku ficiin oli kuitenkin tiivistetty kaikki oleellinen.
Niinkuin jo mainitsinkin oli kiva, että annat lukijan itse päättä parituksesta.
Ja olit hienosäätänyt sitä mielestäni hyvin. Sait siihen sitä "pehmeyttä", jota hain. :)
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Tähän ficciin oli saatu hyvin paljon tunnetta. Ficin lyhykäisyys ei haitannut, koska tämä oli niin hyvin kirjoitettu. Pidin myös siitä, että sai itse päättää parituksesta, joskus on hyvä että lukija saa tehdä tiettyjä päätöksiä itse.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Kiitos, sagitta ja Pyrexia.
Olin melkein unohtanut kirjoittaneeni koko jutun. *nolo* Mutta joo, kommentit on aina kivoja, kiitos tosi paljon molemmille.
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Re: Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Oh vau. Miten tämä on kokonaan päässyt livahtamaan ohitseni?

Tämä oli kauniin intensiivinen, selkeä, mutta ei kuitenkaan liian yksityiskohtainen. Tunnelma on lämmin, jotenkin nuo alussa mainitsemasi kynttilät jäivät mieleeni koko ficin ajaksi ja näin kaiken sellaisena hämäränä, lämpimän oranssinkeltaisena. On myös mukavaa, että vaikka tämä on PWP, tässä on silti jotakin kerrottavaa, tässä on tarina siitä, miten toinen lopulta antaa periksi eikä enää ole kylmä ja etäinen.

Olen vähän kahta mieltä siitä, olisiko tämän pitänyt olla pidempi vai ei. Toisaalta osa minua kaipaa taustaa tälle tunnelmapätkälle, sitä, miten nämä kaksi päätyivät tähän, syitä toisen etäisyyteen vaikka fyysistä läheisyyttää riittääkin. Tämä herättää kysymyksiä suhteen laadusta ja sopivuudesta. Tavallaan se on kivakin, ettet kerro enempää, vaan jätät asioita auki lukijalle itselleen tulkittavaksi.

Tykkäsin.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Aiwendil
Samooja
Viestit: 417
Liittynyt: Ma Maalis 04, 2013 3:57 pm
Paikkakunta: Ent'asumus

Re: Yön syleilyssä (PG-13)

Viesti Kirjoittaja Aiwendil »

Oh vau, Nerwen, mikä kommentti! :) Kiitos paljon!

Kynttilät on mahtavia. x)
Ajattelin itse asiassa kirjoittaa yhden ficin, joka on jatkoa tälle tai sitten tämä on jatkoa sille, mutta en tiedä, kirjoitanko sen. Jos koulu ei tapa minua koetulvallaan ja jos kolmas maailmansota ei syty, saatan ehkä kirjoittaa sen. Siinä kyllä sinetöisin hahmojen nimet ja muut, mutta se ei varmaan johda maailmanloppuun. En siis lupaa mitään, mutta...
"I do not have a poetic bone in my body
and I don't want to say you left -
but my heart is no longer in my chest."

Kälätäti 2014 Kiitos kaunis!
Vastaa Viestiin