Thranduilin Joulutarina

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Avatar
Pyrexia
Metsähaltia
Viestit: 633
Liittynyt: Su Maalis 30, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: Jossain metsän laitamilla

Re: Thranduilin Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Pyrexia »

Matti myöhäisenä täällä ilmoittelen lukeneeni viimeiset osat. Thranduil ystävällisenä ja kilttinä oli kyllä ihan loistavasti kirjoitettu, sai itsekkin naureskella mielikuvalle jossa Thranduil jakelee vähän kaikille ruokaa, juomaa ja lomaa. Ketä ei silti hämmästyisi jos saisi yhtäkkiä palkankorotuksen ja pidempiä lomia? :mrgreen:
Täytyy kyllä myöntää, että tämä ficci oli hauska.
Tomorrow is tomorrow
Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran.
sagitta
Aktiivipallero
Viestit: 584
Liittynyt: La Maalis 09, 2013 12:16 pm

Re: Thranduilin Joulutarina

Viesti Kirjoittaja sagitta »

Ja matti myöhäisenä kiittelen kovasti kommenteistasi Pyrexia! Ja kiitos siitekin että olet pysynyt uskollisesti mukana tarinassa.
Juu, kyllä nyt Synkmetsän haltioilla kelpaa! ;) Tämän kaltaisia ficejä vois toistekin yrittää tehdä.
Life and Death have been in Love longer than words can describe.
Life sends Death countless gifts
And Death keeps them forever...


Vuoden Palautteenantaja 2014
Avatar
Miuku
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Joulu 16, 2015 9:16 am

Re: Thranduilin Joulutarina

Viesti Kirjoittaja Miuku »

Joo. En siis todellakaan tiedä miksi angbandissa päätin lukea tämän tähän aikaan vuodesta, tämä vain sattui kohdalle joten luin. Aivan loistava tarina! Itse olen tainnut lukea kirjan pari kertaa ja kaiketi nähnyt jonkun leffankin, joten tarina noin lähtökohtaisesti oli minulle tuttu, mutta enpä arvannut että vaihtamalla hahmot ja miljöön tästä saisi ihan näin hauskan xD (oikeasti, taidan aiheuttaa Mandos-raukalle aika paljon ylitöitä näillä naurukuolemillani)

Itse en ehkä olisi valinnut Thranduilia, mielessäni hän on aika neutraali hahmo (koska mielikuvani perustuu kirjoihin ja niissähän tuo ei vaikuttanu ollenkaan niin kylmältä ja inhottavalta ku leffoissa). Mut se kyllä vaan paransi tätä ficcii! Jostakin kumman syystä muuten arvasin etukäteen kuka tulee olemaan tulevien joulujen henki :P No okei, syy saattaa olla se, että kuinka monta tuohon rooliin sopivaa hahmoa Keski-Maassa oikein on? Muita en arvannu vaikka Lórien oliki ilmeinen valinta ku se tuli... Manwë ei sinänsä yllättäny mut sitä oli vaikee arvata. Mut siis jotenki tää ficci oli aika nice :3

Tosiaan, ei siis aavistustakaan miksi luin tätä nyt mut enpä kyllä oo logiikastani muutenkaan tunnettu joten...
Hassu turhankin puhelias olento
Vastaa Viestiin