Helmin Syvänteestä Rautapihaan

Huumoria ja parodiaa yllin kyllin.

Valvojat: Andune, Ilona

Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Helmin Syvänteestä Rautapihaan

Viesti Kirjoittaja Newra »

Köh köh, tässäpä jatkoa Helmin Syvänteeseen :mrgreen:

Syyttäkäätten Zariaa, joka on sitä niin sinnikkäästi vaatinut

Title: Helmin Syvänteestä Rautapihaan, Jatkoa Helmin Syvänne -ficciin!!
Author: Newra
Rating: PG? (enpä tiedä, ei tämä ole kovin raju)
Beta: Zen
Genre: Humor
Disclaimer: Tolkien, paitsi minä omistan oman hahmoni

Palautetta, kiitos, paljon!

Tässä on muutama ote Arskan ja Gandalfin näkökulmasta, mutta muuten tämä on minun ja Sarumanin kertomaa.



Saruman

Aragorn on todella viehättävä. Ja hänen partansa… Grr.
En tosin ymmärrä Newraa. Kun ehdotin, että hän liittyisi seuraamme, hän muuttui sangen vihertäväksi ja mutisi jotain piirakoista. En nähnyt häntä enää sen jälkeen. Toisaalta hyvä, saan pitää Aragornin kokonaan itselläni… Haldirin kuoleman jälkeen hän taitaa tarvita hieman piristystä.


Newra

Huh. Haldirin ruumis on heivattu ikkunasta pihalle. Luulitteko te tosiaan, että täällä alettaisiin järjestää jotain hautajaisia?
Saruman pyysi minua liittymään hänen ja Aragornin seuraan. Voi Elrondin kalsarit. Ällöttävää, ei kiitos. No, onneksi Saruman ei tajunnut ettei tässä linnoituksessa ole uunia, jossa piirakka voisi palaa.

Aragorn

Hm. Haltioita. Kivaa. Märkiä haltioita. Vielä kivempaa.

Newra

Viides päivä täällä Helmin Syvänteessä. Saruman ja Aragorn ovat sulkeutuneet omaan sviittiinsä. Gimli kysyi eilen, letittäisinkö hänen partansa. Käskin hänen kysyä Legolasilta.
Mikä ihme tuo on?
* * * *
Se oli Gandalf. Hän saapui Eómerin ja muutaman muun ratsumiehen kanssa tänne. Ihmettelen vain, mitä he ovat oikein tehneet. Kaiken järjen mukaan matkan tänne pitäisi kestää vain kolme päivää. Mitä he ovat puuhailleet ne kaksi päivää?

Gandalf

Vihdoinkin Helmin Syvänteessä. Olen oikein tyytyväinen saapumiseeni, tosin Newra sanoi, että se punainen matto oli hieman liikaa. Pöh. Ei minusta.

Saruman

Pirkuleen Gandalf. Mikä pakko sillä oli ilmestyä sinne juuri silloin kun…?
Ha. Ja nyt se hääti minut takaisin tänne Rautapihaan. Ha. Siellä se nyt varmaan vikittelee minun kultaani. Ha. Epäreilua.

Newra

No niin. Ollaan lähdössä pian Rautapihaan. Kävin äsken Legsin huoneessa, palauttamassa hiusharjan.
Kuvittelinko vain, vai oliko sängyn päässä kääpiön kokoinen möykky? Ja mitä Gimlin kirves teki sängyn vieressä?

Saruman

Tadaa. Täällä on tylsää täällä tornissa. Tulisivat Gandalf, Newra, Aragorn ja se syötävännäköinen haltiapoju jo.
* * *
Hei, mitä nuo puut tekevät? EI EI! Minun kynsilakka-varastoni! EI! Chanel 5 –varastoni! Diorin kesämallisto! EI!!


Newra

Lähtömme myöhästyi, kun Arska käsitti Theodenin sanat ”Ratsastakaa kanssani” hieman väärin. Yh.
* * *
Aragorn on ollut todella tympeä koko matkan ajan ja mulkoillut Gandalfia.
Ennen kuin lähdimme, hän jopa kysyi Gimliltä, eikä tämä haluaisi ratsastaa yksin, että Arska ratsastaisi Legsin kanssa.
Gimli ei suostunut. Nyt Arska on alkanut vilkuilla Theodenia… halukkaasti.
* * *
Rautapihan porteilla. Tuo vaaleanpunainen postilaatikko on näköjään vieläkin tuossa. Eikö olisi jo aika vaihtaa?


Aragorn

Hobitteja. Täällä on hobitteja…! Mitä yhdestä haltiasta, täällä on hobitteja!


Newra

Jos Gandalf ei olisi pitänyt Aragornista kiinni, tämä olisi varmasti kadonnut hobittien kanssa pusikkoon.
Eeh… Arska suuttui Gandalfille hieman…


Saruman

Oi, tuolta he tulevat! Gandalf, Arska, Newra… Mutta miksi he pysähtyivät?
Ai niin, nuo suloiset hobitit…
Mutta mitä Arska-rakaskultapuppelini huutaa?


Newra

”Vaikka sinä oletkin eunukki, se ei tarkoita sitä, että minäkin olisin!! Minulla on omat, miehiset haluni!”
Oi joi. Minä en tiennyt, että Gandalf on eunukki… Ihmekös, että Arska on ollut niin… tyytymätön x)

Auts. Ei olisi ehkä kannattanut nauraa Gandalfille ja Arskalle. Ei ole hyvä olla huonoissa väleissä eunuk- siis velhon ja Tulevan Kuninkaan kanssa. [Huomaa ISOT kirjaimet x)]


Saruman

Rakkaani suuttui. Grr, se saa hänet näyttämään entistäkin miehekkäämmältä…
Onko Gandalf tosiaan eunukki?
Dammit.
Onkohan kynsilakkani jo kuivunut?


Newra

Hoh-hoijaa. Kuka meni lukemaan Arskalle Romeota ja Juliaa? Se, ja torni-Saruman-parvekkeella-yhdistelmä ovat ilmiselvästi hänelle liikaa.
Täytyy poikaparan elämän olla aika pimeää, jos Saruman on sen valo.


Saruman

Aragorn on niin runollinen! Mutta nyt minulla on paha ongelma. Aragorn, Newra, Gandalf, Theoden vaiko jompikumpi noista hobiteista? Hm. Mutta niin, jos Gandalf on eunukki…
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Avatar
Assu
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 01, 2004 1:58 pm

Viesti Kirjoittaja Assu »

Tämä oli aivan loistava! Harmi vain, että kaikki osuudet olivat niin lyhyitä..o.O
olen pinnan alla ja jää on kuroutunut ylläni umpeen, näen silti vielä kauniin sumuisen valon..
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

*repsii*

''Hm. Haltioita. Kivaa. Märkiä haltioita. Vielä kivempaa.''

xDDD Mahtavaa! Jokaisessa puheenvuorossa oma hauskuutensa. Jatkoa!
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Balacenia
Puolituinen
Viestit: 354
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 12:51 pm
Paikkakunta: Black Pearl, jossain päin Caribian merta

Viesti Kirjoittaja Balacenia »

Syyttäkää vain minua, minua kaiken pahan alkua ja juurta XD

*Hihittää newran ficille, ja tippuu tuolilta*

Tämä on.... *yrittää löytää oikeaa sanaa* ... no en tiedä mitä tämä on mutta se sana mitä etsin kuuluu johonki Kyberhybermahtavanihananhauska -kastiin, tiedä häntä, onko sellaista sanaa olemassakaan

*puppy* Newra kiltti, sinun on ihan PAKKO jataa tätä... KIIILTTIII, jatkathan O.O *roikkuu newran kaavunhelmassa (oO missä kaavussa?) kiinni*
Do you like me now?

Pilipili-pom

Zaria kastoi itsensä Balaceniaksi.
Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

*naur*
Ooo, kiitoksia :D
Haa, täytyy miettiä sitä jatkoa x)
Juu, nuo olivat kyllä aika lyhyitä, ne voisivat olla hieman pidempiä... No, kiitoksia kuitenkin :)
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
etella
Puolituinen
Viestit: 234
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:22 pm
Paikkakunta: Jossain Aragornin, Jackin, Siriuksen, Tuomaksen, Vivianin, Peterin ja Wonkan alla...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etella »

Heee.

eunukki.

*hihittää*
Se kauan sitten kadonnut. Kuva

Kuva
Aragorn -04.
Daraganyan
Puolituinen
Viestit: 330
Liittynyt: Ma Heinä 31, 2006 4:00 pm
Paikkakunta: Siperia

Viesti Kirjoittaja Daraganyan »

No, jos Gandalf on eunukki, niin se selittääkin varsin hyvin miksi se on Legolasin hyvä kaveri... Sieluntovereita ilmeisesti. Eikun se olikin William Turner joka oli eunukki. *miet* Eikun niin. Jack sparrow vaan väitti will-legolas-orlandon olevan eunukki että saisi pitää sen kokonaan itsellään. näin se meni.

No enivei, Gandalf on eunukki, ja arska rakastaa ratsastamista... Ilmankos se tykkääkin Rohanista niin kovasti. Niillä kun on yhteinen kulttuuri ratsastaa kaikella (ja kaikilla).

Tämä oli aivan loistava. Kiitos. *repeilee edelleen*

~Dara, joka lukee humour osastoa lopusta alkuun.
Enkelit lentävät kotkien siivin.

Vuoden 2008 runoilija. *kumartaa*
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Tylsään iltaani ajattelin etsiä jotain piristystä Huumoriosastolta ja onnekseni löysin tämän. Kirvoitti (tänään erittäin harvinaisen) hymyn huulilleni ja sai minut hymähtelemään typerästi :>. Ovela pikku pätkä, ehdottomasti lukemisen arvoinen. Saruman on sangen veikeä tyyppi kynsilakkavarastoineen kaikkineen. Aragornistakin pidin kovasti.
Aragorn

Hm. Haltioita. Kivaa. Märkiä haltioita. Vielä kivempaa.
Erityisesti tämä pätkä sai minut hymähtämään. Osaan kuvitella Arskapojun ilmeen, kun se sanoo tuon. Kiitos hyvin piristävästä lukunautinnosta. Pelastit iltani n_n.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Avatar
Mellon
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 1:26 pm
Paikkakunta: Dreamland

Viesti Kirjoittaja Mellon »

Oli aluksi tylsää mutta kun luin tän ficcin niin tylsyys otti ja lähti. Ihan mahtava!
Nauroin itseni kipeäksi...
Hei, mitä nuo puut tekevät? EI EI! Minun kynsilakka-varastoni! EI! Chanel 5 –varastoni! Diorin kesämallisto! EI!!
tolle kohdalle nauroi ihan kippurassa. Saruman parka.... :lol:
Never walk away from a fight thats worth fighting
Never hesitate when you know you're gonna act
Never waste your words on a fool you won't listen
Never sell your soul cause you'll never buy it...back
Avatar
mr.Greenleaf
Örkki
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 8:14 pm
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja mr.Greenleaf »

kivaa märkiä haltioita!! ;DD loistavaa!
Vuoden 2008 Gimli Kiitos kovasti <33
Vastaa Viestiin